Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn vriends job zijn ze uren en shifts aan het verminderen omdat business niet zo denderend is, best wel kut dus. Hij zegt dat hij zijn uren wel gewoon gaat halen en we zullen zien...
Het stomme is dat een ander mens wat ze nieuw aangenomen gewoon 6 keer per week de dag shift krijgt, terwijl mijn vriend eerder aangenomen is en senioriteit heeft en ook van die shifts hoor te krijgen... En die vrouw kan alleen die shift werken omdat haar man ergens ander op die dagen en die uren werkt en blaat. Ja, who cares! Niet cool dat ze daar in mee gaan en haar voorrang geven want mijn vriend en anderen horen toch eerst te komen.. helemaal als ze gaan bezuinigen. Beetje kut. Buh ![]() Anyway, hij was in een kutbui, ik na 7 uur administratief werk doen ook dus :boem: achja, gisteravond was wel leuk en gezellig. ![]() |
![]() |
|
Gisteravond was leuk! Hij was lief, leuk en grappig. Ben nog altijd erg blij met hem. Wordt alleen makkelijk onzeker. We zijn beide niet meer verliefd. En tja, houden van is nou eenmaal iets saaier. En dan ben ik soms bang dat hij het niet genoeg vindt en iets anders wil.
Maar ik weet nu meer dan ooit wat ik wil dus ik overtuig hem wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nou dat was me het avondje wel weer. Ik zou uitgaan met wat vrienden en toen ging ik eerst naar het pand van mijn studentenvereniging en daar was hij ook. Ging ie vragen hoe het ging, ja gast wat wil je nu horen dan. ;x En toen had een vriend van mij die ook een vriend van hem is hem meegevraagd. En op één of andere manier kwam het zo uit met mensen die toch ineens moe waren dat twee stelletjes exen gingen. Vooral in het begin deden ze eerst een beetje stom vond ik door dat de hele tijd te verkondigen en vaag te lopen doen, maar later gingen we naar een cafeetje en ging het wel. Het was op zich best leuk nog. Zij gingen toch al best snel naar huis. Die vriendin vond het ook vet stom, vooral van die vriend en ik ook wel een beetje, het is gewoon was gewoon niet zo handig. Maarja ik vond het ook niet vervelend na drie weken geen contact, omdat ik hem zo mis, maar nu hoop ik natuurlijk ook dat hij me heel erg gaat missen omdat ie toch na gaat denken ofzo. Nouja goed, daarna hebben we nog wel lekker met z'n tweeën ergens gedanst en dat was ook wel leuk. Maar dat liefdesgedoe, ik vind het zo lastig.
||
Citaat:
hij kan toch ook wel een avondje voor jou vrij maken ![]() Wij hebben wel weer genoeg teambuilding gedaan de afgelopen week. Eindelijk de kozijnen van de bovenverdieping geschilderd. En we zijn het hem weer goed zat haha. Steiger bouwen, afbreken, bouwen, afbreken. Schuren, potsen, afplakken, schilderen. bluuuuuuuuuh Maar nou zijn we er ook wer een paar jaar vanaf! Maar de hele week elkaar in de weg gelopen zonder ruzie te maken ![]()
|
Ik ben nog steeds enorm blij, hij is echt enorm lief voor me, dat ken ik eigenlijk helemaal niet
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Absoluut. Ben nogal naief en dacht dat je wel exen, vrienden én bedmaatjes tegelijk kon zijn, maar helaas. Moet het hele weekend werken. Vanavond heb ik de bovenbar voor mezelf en ik hoop dat er 100 mokkels bij mij komen biertjes halen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ SA, hoe ging het met zijn vrienden? ot: sprak gister met een oud collega, had een aantal maanden verkering en die vriend had het ook uitgemaakt (drie maanden geleden oid) en ze is er nog steeds he-le-maal kapot van, omdat ze zeker weet dat ze nooit meer iemand vindt zoals hij. ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat gevoel absoluut niet heb, maar er steeds meer van overtuigd raak wat voor otnzettende botte zak het eigenlijk was en er vast duizend betere vriendjes bestaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
bleh ik ga 3 weken op zomerkamp en dan kunnen we niet praten.
![]() ![]() gelukkig gaat hij me net zo missen. ![]() ![]()
|
Pfff, terug van een 5 daagse camping vakantie. En nu moet ik me weer gaan richten op de problemen die er spelen. Ik zit er heel erg aan te denken om er mee te stoppen, aangezien ik geen enkele goede reden meer heb om te blijven. Behalve dan mijn gevoel voor hem.
|
Gisteravond naar hem toe gegaan, 's avonds nog een drankje gedaan en gaan poolen met een paar vrienden, was tof
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, dit slaat allemaal weer nergens op. Vanacht gewerkt en besloten dat ik vanavond met een vaste gast meerijd naar Berlijn, waar ik een aantal dagen in zijn apartement mag blijven. Hij gaat in die tijd bij zijn vriendin zitten. Lekker impulsief weer, maar ik heb er veel zin in. Lekker een aantal dagen alleen naar Berlijn! En hij zal me het een en ander laten zien daar. Ik baalde nogal dat al mijn vriendinnen natuurlijk liever met hun vriendjes op vakantie gaan en geen tijd/geld meer over hadden om met mij weg te gaan, dus dit is perfect ![]() Heeft idd geen reet met mijn relationele gedoe te maken, maar moest jullie natuurlijk even laten weten dat ik wegga.. ![]() |
![]() |
|
Als je ziek bent is single zijn een stuk erger
![]() Vriend van me komt volgens mij morgen of overmorgen langs, wel fijn. Vrienden geven me gelukkig nog wel het gevoel dat ik ertoe doe, ze misten me gisteren op het feestje ![]()
||
Citaat:
![]() ot: hebben jullie dat ook dat een woordenwisseling met een goede vriend(in) zo lang in je hoofd blijft spoken? bij mij wel, bah... ik kan echt niet tegen "ruzie". ![]()
|
Ik zat er net aan te denken hoe alles vorig jaar was en hoe het nu is.
Hoe ik dacht toendertijd dat alles aan mij lag. Na 10 maanden met mijn vriendje weet ik dat dat onzin is. Mensen zeggen zoveel. Fijn om te zien dat het anders is. Ik ben niet gek. Ik verdiende beter ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren zijn ouders ontmoet, en ze waren echt super aardig en veel leuker dan ik me had voorgesteld haha. Ik heb een strippenkaart van ze gekregen zodat ik binnenkort weer een keer langs kan komen "want deze vakantie is je ov natuurlijk niet geldig"
![]() |
![]() |
|
OT: Man o man, wat een week vakantie al niet kan losmaken. Was het vorige week allemaal koek en ei en zelf officieel 'aan', meneer gaat een weekje op vakantie en vandaag hadden we weer bonje om precies dezelfde dingen als voorheen. Ik ben gewoon opgestaan en weggelopen omdat ik er TOTAAL geen zin meer in had te luisteren naar zijn onzekerheden over zijn gevoelens en zijn weerzin tegen settelen. Laaiend was ik, niet eens verdrietig.
Ondertussen is het weer goed, hij belde me op om te zeggen dat hij ook niet weet wat hem bezielt, en het enige wat hij wil is van me houden. Allright. Hij is geloof ik nu de stad in gegaan om een kado voor me te kopen, ben benieuwd. Wat een drama is het toch de hele tijd met hem zeg. Ben wel blij dat ik me dit keer niet zo heb laten meeslepen door zijn geklets en overstuur ben geraakt, als zo'n bui van hem een uur later toch weer voorbij is net zoals altijd. Mijn man lijkt wel een wijf zo'n dramaqueen als hij is.
Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 18:53. |
![]() |
|
Ik heb net gezegd dat ik vanavond met hem wil praten en ik weet vrij zeker dat ik er vanavond een punt achter ga zetten. De keuze is nu tussen hem en alles wat ik ooit heb gewild in een relatie. Alleen zo ontzettend kut dat ik hem niet ook kan houden
![]()
||
Citaat:
OT: Goed, Zo denk je dat je de hele week nog niets te doen hebt, een paar uur later blijkt je hele week ineens vol te zitten met afspraken ![]() en met het vriendje gaat het ook goed, zolang ik maar niet over zijn aankomende studie begin...
|
Hij is een midweekje met een vriend naar Valencia, stedentripje. Heb hem vanmorgen gedag gezegd en kreeg vanmiddag een smsje dat ze geland waren
![]() ![]()
|
Ik zat er net aan te denken hoe alles vorig jaar was en hoe het nu is.
Hoe ik toentertijd dacht dat alles aan mij lag. Na 3 maanden met mijn vriendinnetje weet ik dat dat onzin is. Ze kan zoveel zeggen. Fijn om te zien dat het anders is. Ik ben niet gek. Ik verdiende beter ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Geen wrok richting wie dan ook, we verdienden allebei beter, dat kan toch ![]() ![]() Om het ontopic te houden: Het gaat goed samen, en het was voor mij de ellende die er aan vooraf ging waard, hoe moeilijk en vervelend het ook was. En de goede timing ook, want ik denk dat we het niet samen vol hadden kunnen houden in de tijd dat ik haar voor het eerst leuk begon te vinden ![]() ![]() Zoals het nu gaat, ben ik gelukkig ![]()
|
Verwijderd
|
*Knuff* voor Miekmuis en Siorin. Voor beiden is het moeilijk maar knap dat jullie voor jezelf kiezen. Succes meiden, komt goed
![]() @Sidhe, fijn dat het weer een beetje positief lijkt. Kop op meisje, zorg goed voor jezelf en je vent ![]() We zijn al vanaf vrijdagavond bij elkaar en ik ben hem nog niet moe. Hij mij ook niet. ![]() ![]() Hmmm, ik ben gelukkig ![]() |
![]() |
|
Ik was gisteren uit en toen gingen allemaal dronken jongens vervelend lopen doen, beetje jammer. Ik maakte wel mooi grapjes over dat we iemand zouden gaan versieren, maar dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten, een ander. Ik zou het volgens mij ook alleen maar doen om hem jaloers te maken en zeker niet met iemand zoenen want daar zit ik helemaal niet op te wachten. Maar toen had ik ipv een droom over hem een droom over dat ik iemand anders ging versieren en diegene veel meer van we wou dan ik en ik moest 'ontkomen', vet naar. ;x Echt, krijg nou spijt, krijg nou alstjeblieft spijt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #94 Verwijderd | 500 | 16-01-2009 11:32 |