Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2009, 23:25
Allure
Allure is offline
Citaat:
Zelf ?
Met hulp.
Advertentie
Oud 13-07-2009, 23:25
Verwijderd
zeven zzweedse zotten zouden zwemmen zonder zwembroek zodat zuster zaandam zou zeggen :'ze zijn zot zeker, ze zullen zinken zonder zwembroek'.
Oud 13-07-2009, 23:26
Martiño
Martiño is offline
Maar op de foto zie ik niks raars aan je tenen hoor, Minke. En ik zag op stage dagelijks tenen, en daar zaten exemplaren bij die je niet wilde aanraken zo vies, dus ik weet waar ik het over heb.
Oud 13-07-2009, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Oké.
Oud 13-07-2009, 23:27
Verwijderd
Citaat:
hoe wat is sleutelzoektocht 0_o
Nou, kijk, je hebt heel veel gewone spelletjes, zoals deze:

http://www.neopets.com/games/play.phtml?game_id=390
http://www.neopets.com/games/play.phtml?game_id=507
http://www.neopets.com/games/play.phtml?game_id=964
http://www.neopets.com/games/play.phtml?game_id=368

En je hebt sleutelzoektocht. Die doe je met allemaal andere mensen, want het is een soort virtueel bordspel. Je moet zeg maar een aantal sleutels verzamelen en dan de eerste zijn die ze naar de poort brengt. Er zijn ook allemaal powerups en dingen waarmee je de andere spelers kunt dwarsbomen. Het lijkt eerst heel ingewikkeld en onoverzichtelijk maar als je daar overheen bent dan is het heel leuk, ook omdat je niet alleen maar neopunten kunt verdienen maar ook allemaal dure items.
Oud 13-07-2009, 23:28
Verwijderd
Citaat:
ze zijn zo roze

oei, de prijs voor de zin met de mooie zzz's gaat naar de vorige zin
Ja, fijn hè?

De jongensvariant was blauw, maar heul lelijk, die bandjes. En daar stond Pardoes op maar die keek echt heel boos, dus daar werd ik echt niet vrolijk van.
Oud 13-07-2009, 23:28
Verwijderd
Citaat:
dag havock, puike kerel!
Dag Manon.
Oud 13-07-2009, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Maar op de foto zie ik niks raars aan je tenen hoor, Minke. En ik zag op stage dagelijks tenen, en daar zaten exemplaren bij die je niet wilde aanraken zo vies, dus ik weet waar ik het over heb.
Oh, dat is goed om te horen.
Maar ik vind de vorm van m'n tenen gewoon naar. Ik heb liever van die slanke, lange tenen dan deze gekke stompjes.
Oud 13-07-2009, 23:30
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Met hulp.
Ook leuk. Ik moet nog altijd mijn laptop aansluiten op boksjes maar het lukt niet
Oud 13-07-2009, 23:30
Verwijderd
Tetten > tenen.
Oud 13-07-2009, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Tetten > tenen.
teten
Oud 13-07-2009, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Dag Manon.
nu is de situatie onevenwichtig. Ik weet jouw voornaam niet maar jij mijn voornaam wel, wil je mij verlichten?
Oud 13-07-2009, 23:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
natuurlijk!
Oud 13-07-2009, 23:32
Verwijderd
Ach, je kunt natuurlijk ook niet alles hebben.
Een geile boezem én mooi tenen.
Oud 13-07-2009, 23:33
Verwijderd

Goh, wat een mooie quasi-artistieke foto's kan ik toch maken.
Oud 13-07-2009, 23:33
Verwijderd
Hm, de derde keer in dit topic dat het over Minkes boezem gaat. Tijd voor Neopets.
Oud 13-07-2009, 23:34
Laisve
Laisve is offline
Ik ga slapen, tenenpraat maakt me bang.
Verwijderd
Citaat:
nu is de situatie onevenwichtig. Ik weet jouw voornaam niet maar jij mijn voornaam wel, wil je mij verlichten?
Marnix.
Neotets!
Verwijderd
Citaat:
Hm, de derde keer in dit topic dat het over Minkes boezem gaat. Tijd voor Neopets.
Sorry.
Ik wilde je helemaal niet wegjagen!
Verwijderd
ik heb van die voeten waarvan het lijkt alsof er geen botten in zitten
Verwijderd
Citaat:
Marnix.
tof
Oud 13-07-2009, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Sorry.
Ik wilde je helemaal niet wegjagen!
Geen punt, ik zal weldra weer terugkomen! Als ik een gouden sleuteltje heb verdiend bij Sleutelzoektocht.
Oud 13-07-2009, 23:37
Verwijderd
Dan is het goed.

Maar eigenlijk ga ik mijn bed in.
Dus ik zeg sowieso; tot later!
daag
Oud 13-07-2009, 23:39
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ook leuk. Ik moet nog altijd mijn laptop aansluiten op boksjes maar het lukt niet
Ik zou eerder zeggen boksjes op je laptop.
Verwijderd
Truste.
Verwijderd
Para, ik kan vast wel gewoon een netwerk aanleggen via m'n internetding, toch?
Oud 13-07-2009, 23:40
Verwijderd
welterusten!
Oud 13-07-2009, 23:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verwijderd
welterusten absinthe!
Verwijderd
*nog steeds hier rondwandel*
Oud 13-07-2009, 23:42
Martiño
Martiño is offline
Slaap lekker Minke.
Oud 13-07-2009, 23:45
Allure
Allure is offline
Paranoide, hoe kan het dat sommige neopetsspelers zoveel rainbow paintbrushes hebben?
Oud 13-07-2009, 23:46
Verwijderd
Veel tijd insteken.
Oud 13-07-2009, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Para, ik kan vast wel gewoon een netwerk aanleggen via m'n internetding, toch?

Maar, wat voor netwerk en wat voor internetding? En wat wil je ermee doen? Als je een draadloze router hebt kun je een draadloos netwerk maken in je huis, dan moeten alleen alle andere pc's een receiver hebben zodat ze het signaal kunnen opvangen. Zo'n receiver is een tientje of twee/drie bij de BBC of een andere willekeurige winkel waar ze ook routers en dergelijke verkopen. (Bij laptops zit de receiver overigens meestal ingebouwd.) En als je geen draadloze router hebt dan kun je een netwerk aanleggen met kabels, voor een tweede pc die je als archief of server gebruikt ofzo.

Of je router draadloos kan of niet weet je door - HIER KOMT HET - ernaar te kijken. Want WLAN-routertjes hebben een antenne erop. Of twee. Of drie. Of vier.

Ik vind WLAN-routers zo schattig <3
Oud 13-07-2009, 23:55
Verwijderd
mmm roes, welterusten!
Oud 13-07-2009, 23:55
Verwijderd
Ik heb al kabels door m'n hele huis lopen. Mijn router heeft twee ingangen, maar de laatste keer dat ik een netwerk heb gebouwd was met DOS en Windows 95 geloof ik, en dat was een heel gedoe. Gewoon beide PC's in de router knallen en de Vista netwerkdingzoeker laten lopen?
Oud 13-07-2009, 23:56
Verwijderd
Vroeger kon ik zo goed met PC's omgaan, .
Oud 13-07-2009, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Paranoide, hoe kan het dat sommige neopetsspelers zoveel rainbow paintbrushes hebben?
Ieder online spel heeft mensen die er belachelijk veel tijd in steken. Je kan best in één dag zoveel neopoints verdienen dat je gelijk een paintbrush kunt kopen, maar dan zit je wel de hele dag op Neopets rond te hangen. Ik heb er maar één en die heb ik onlangs gewonnen met Sleutelzoektocht.

Of doel je specifiek op die regenboogkleurige? Want dan weet ik het niet, ik heb ook niet eerder gezien dat er mensen zijn met bizar veel dezelfde brushes. Behalve in winkels, dan. Doe 'es een linkje?
Oud 13-07-2009, 23:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
welterusten mensen die gaan slapen!
Oud 13-07-2009, 23:58
Allure
Allure is offline
Ik heb het nu al een tijdje niet meer gespeeld. Maar ik kwam weleens via de shopwizard in winkels van spelers die echt honderden paintbrushes hadden en ik vraag me af of zij codes gebruiken en zo ja, wat voor codes.
Oud 14-07-2009, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al kabels door m'n hele huis lopen. Mijn router heeft twee ingangen, maar de laatste keer dat ik een netwerk heb gebouwd was met DOS en Windows 95 geloof ik, en dat was een heel gedoe. Gewoon beide PC's in de router knallen en de Vista netwerkdingzoeker laten lopen?
Hm, ik moet bekennen dat ik niet zoveel weet van netwerken over kabel. Het lijkt me wel slim om eerst te bepalen welke pc de host wordt (de andere pc heeft namelijk alleen internet als de host aanstaat) en dan op de host de Wizard netwerk instellen te runnen. Die vind je ergens bij je control panel. Dan heb je zeg maar tegen de host gezegd van 'oke, jij bent nu het centrale punt van een netwerk, dit is de naam van dat netwerk, dit is het wachtwoord, onthoud maar' en daarna kun je de andere pc op de router aansluiten, daar ook zo'n Wizard doen en dan proberen in te loggen oid. Zo zou ik het proberen te doen.
Oud 14-07-2009, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nu al een tijdje niet meer gespeeld. Maar ik kwam weleens via de shopwizard in winkels van spelers die echt honderden paintbrushes hadden en ik vraag me af of zij codes gebruiken en zo ja, wat voor codes.
Oh, ja, van die superuitgebreide winkels. De eigenaars ervan focussen zich gewoon op goedkoop inkopen van paintbrushes (van normale spelers die gewoon toevallig ergens zo'n ding gevonden/gewonnen hebben) en verkopen ze dan voor meer geld door.
Oud 14-07-2009, 00:06
Allure
Allure is offline
Die mensen zullen dan ook wel echt zwaar verslaafd zijn.

Ik ging altijd rainbow quiggle toys goedkoop inkopen en dan voor meer verkopen in m'n shop. En codestones.
Oud 14-07-2009, 00:07
Verwijderd
Waarom zou de tweede pc alleen internet hebben als de eerste aanstaat? Zonder netwerk in te stellen heeft die nu ook gewoon internet. Ik wil nu alleen via die router verbinding maken tussen de twee pc's.
Oud 14-07-2009, 00:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga lekker slapen. Welterusten lief forum! *voor iedereen een klein welterustenkusje neerleg*
Oud 14-07-2009, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou de tweede pc alleen internet hebben als de eerste aanstaat? Zonder netwerk in te stellen heeft die nu ook gewoon internet. Ik wil nu alleen via die router verbinding maken tussen de twee pc's.
Oh, ik ging ervan uit dat je een netwerk wilde fixen om internet te delen op twee pc's.

Nu ik erover nadenk weet ik trouwens niet of je die hele router er wel bij moet betrekken, überhaupt. Moet je niet gewoon een kabeltje tussen je pc's spannen, zeg maar, direct tussen de twee netwerkkaarten?
Oud 14-07-2009, 00:29
Verwijderd
Nog mensen online?
*typt verder aan portfolio*
Oud 14-07-2009, 00:31
Sherlock
Sherlock is offline
Ja ik maar ik betwijfel of ik het nog lang vol hou
Oud 14-07-2009, 00:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nog mensen online?
*typt verder aan portfolio*
Nee! Doortypen!
Oud 14-07-2009, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik ging ervan uit dat je een netwerk wilde fixen om internet te delen op twee pc's.

Nu ik erover nadenk weet ik trouwens niet of je die hele router er wel bij moet betrekken, überhaupt. Moet je niet gewoon een kabeltje tussen je pc's spannen, zeg maar, direct tussen de twee netwerkkaarten?
Maar dan heb ik weer het probleem dat de host aan moet staan om te internetten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten