Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2009, 11:41
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Ik heb besloten mijn stem op Light Figter zo door te gaan geven. Dit omdat ik de verklaringen van Barabas en Tink* voor nu goed genoeg vind. Van Light Fighter blijft elke reactie uit en dat vind ik vreemd.

Ik doe dit al zo vroeg omdat ik zo moet werken en te laat klaar ben om dit later nog te kunnen doen.
Zeg ik heb vanochtend aangegeven dat ik werk overdag dus dan kan ik niet reageren. Tijdens een eetronde heeft het in mijn optiek weinig nut om theorieën te spuien..

Alyssia vind ik verdacht omdat ze zich makkelijk om laat praten door soija en nu weer meeschaapt nadat twee mensen op mij gaan.

Soija vind ik ook verdacht, aangezien hij Alyssia overhaalt om op mutsieprutsie te stemmen daar moet hij dus haast wel belang bij hebben.

Fantome vind ik totaal niet verdacht, dan eerder Archont
Advertentie
Oud 23-07-2009, 12:16
Verwijderd
Deel 1 van mijn reacties.
Citaat:
Ai! Maar ik weet niet of dit nou wel of niet voordelig is. Stel we pakken deze ronde de verrader of heks hebben we geen leerling meer. Alleen als we dadelijk de ziener of tovenaar pakken is dit wel een flink nadeel!!

Even verder kijken hoe of wat. Ik denk dat als we een geliefde kunnen pakken we deze saboteurs uit de weg kunnen ruimen. Met geluk krijgen we daarbij een wolf! Zo niet, kunnen we wel beter in de weg met de stemlijstje kijkend naar de valse stemmen dan. ( die niet meetellen, voor de noobs).
Citaat:
Mr Soija
Wammus
Barabas
Lisa2 (Cupido)
Archont
Tink*
Hanneke
Light Fighter
Alyssia
Abzg (leerling)
ggcy81 (dorpeling)
MartinV
~~Fantome~~
Mutsieprutsie3 (dorpeling)

Als ik naar dit stemlijstje kijk en verder kijk naar de ervaren spelers vallen mij een aantal mensen op:

Soija (zeer ervaren en slim)
Tink ( ervaren en stil)
Fantome (ervaren , ''goede'' theorieen)
Wammus (ervaren)

Ik denk dat we hiernaar moeten kijken.
Citaat:
Natuurlijk vind jij dit afleidend . Maar de geliefdes trekken hun eigen plan dat is het gevaarlijke eraan, dit kan ons een dorpeling of een andere goede kosten!! Daarnaast is er nu er continue goede uitvliegen een hele grote kans dat er bij de geliefdes een wolf of andere slechte zit. Zo komen we qua stemlijstjes meer te weten, en kunnen we sneller de wolven vinden! Maar natuurlijk hebben beide prioriteit.

En qua dat slimme, bedoel ik meer in theorieen en jezelf in of uit bepaalde situaties wringen, niet in iq natuurlijk haha
Kijk, je blijft hameren op de geliefdes. Het feit dat je er zo mee bezig bent, doet me gewoon haast denken dat je er zelf een bent. En ik vind het uiterst verdacht dat je iedereen één kant op probeert te sturen.

Citaat:
Ik ben vrij stil qua theorieën omdat ik ook niet echt een idee had na de hangronde. Ik heb het idee dat er een wolf bezig is om mensen te laten schapen. Een vrij groot deel ging ineens mee op mutsieprutsie terwijl de aanleiding daarvan echt ontzettend vaag was. En als je op Soija wil stemmen dan laat je je toch niet ompraten door hem om samen met hem op iemand anders te gaan stemmen. Dat vind ik gewoon ronduit vreemd, oke je kan ook denken dat Mutsie een geliefde is, maar dat zou dan een wolvenstreek kunnen zijn van Soija omdat hij ook de geliefden eruit wou en Mutsie voor geliefde aanzag. Ik vind het iig gewoon raar dat je je laat ompraten door je 'hoofdverdachte' als ik het al zo kan noemen. Als je mij ervaren noemt dan weet je ook dat ik meestal hoe verder het spel vordert me meer laat horen omdat ik dan meer ideeën heb. Maargoed, fair deal dat jullie me verdacht vinden. Ik vroeg me alleen nog even af, is Barabas altijd zo stil?

Edit: typisch. Nou ja ik snap je verklaring wel.
Sinds wanneer post jij hele lange theorién trouwens?

Citaat:
Nou ja dat weet je niet. Jij stemde vrij vroeg op Mutsie toch? Stel dat je voor Soija was gegaan en Archont stond ook al op Soija, dat er dan wel meer mensen juist mee waren gegaan. Het kan alle kanten op nog als je één van de eersten bent die je stem bekend maakt. Ik snap je redenering van een compromis wel, maar toch vind ik het een beetje stom. Was je bang dat er dan meer op je zouden stemmen? Want in principe was Soija veel verdachter dan jij dus die kans was in principe kleiner. Oke je wilt geen gelijkspel veroorzaken, maar daar was in dat stadium van stemmen (als één van de eersten) helemaal geen sprake. Dus dat vind ik een beetje voorbarig. Dit maakt je voor mij verdacht.
Dat vind ik ook verdacht. Maar ik verdacht haar al en dacht dat ze als wolf vast wel mee zou gaan met mij, dus zoveel verdenkingen voegt het niet toe bij mij.

Citaat:
hmm interessant, want laat jij nou net om míjn verdachtenlijstje staan.
Ik vind je lichtelijk aanvallend en dan weer terugtrekkend spelen. Ik verdenk je niet zozeer van geliefde zijn (waar we kennelijk naar op jacht zijn nu) maar ik vermoed wel dat jij slecht bent. Daar komt ook nog bij dat je in de stemlijstjes steeds op een veilige plek staat en ik begrijp écht niet waarom je denkt dat soija geliefde zou zijn. Lisa is een ervaren speler en ze kiest echt niet soija uit hoor. Tenzij er morgen nog veel veranderd (en ik op tijd thuis ben van mijn werk) gaat mijn stem naar jou deze keer.

hierna ga ik eindelijk eens naar mn werk. maar wat me ook opvalt is dat je heel erg op de geliefden zit te hameren, terwijl er ook gewoon nog wolven uitmoeten. je noemt iig 2x dat met een beetje mazzel we met de geliefden er ook een wolf uit hebben. iets wat mij doet vermoeden dat jij bij het wolvenkamp zit en dat je één van je medewolven verdenkt van geliefde zijn.

Zo. nu heb ik archont wel weer genoeg aangevallen.
Sorry, maar ik vind dit echt uiterst verdacht en extreem ongemakkelijk dat je mij nu zo hard verdedigt. Daboman had een goede theorie dat slechteriken gauw onschuldigen vrijspreken. Jij komt in mijn boekje te staan, miss.
Oud 23-07-2009, 12:33
Verwijderd
Deel 2
Citaat:
Soija is aan de ene kant logisch omdat hij een van de meest ervarene spelers is samen met Lisa. Hij kan mensen via (slim) onderbouwde theorieen makkelijk verdenken en eruithalen. En Lisa kon hem zodoende een beetje uit de wind houden. (ook een sterke speler). Alleen een vraag van mij aan de spelleider is, mag de cupido met de geliefden communiceren over de tactiek? Zo ja, dan is Soija aannemelijk. Zo nee, hoe controleren jullie dat?
Ik herinner mij nog goed je eerste spel dat je deed of je een domme idioot was en niet wist dat je moest stemmen per pm; om te doen alsof je een onschuldige dorpeling was. Wat bleek? Je was een heks en het was allemaal opgezet.
Nu doe je, ervaringen rijker, alsof je niet weet dat geliefdes niet kunnen communiceren met de cupido. Ja, dikke piemel. Dat geloof ik niet. Dus ik zie jou wel geliefde zijn.

Citaat:
Daarnaast is de rest van het lijstje ook aannemelijk als wolf of geliefde. Het zijn ervaren spelers en zoals we zien is er nog geen slechte of wolf uit. Fantome ervaren en ''rare'' theorieen . Maar eerlijk gezegd ook al val je mij aan je bent uit mijn lijst zeker niet de hoofdverdachte.
Hm, jij en fantome verdenken mekaar schijnbaar op een opzichtige manier, maar feitelijk redelijk subtiel en schadeloos. Zou het kunnen zijn dat jullie, als geliefdes, na mijn 'slechteriken-doen-niet-aan-reverse'-post hebben besloten om daar wél aan te doen? Omdat jullie dan toch niet ervan verdacht zouden worden.
En noemt fantome jou dan daarom een wolf, die bang is voor een medewolf als geliefde? Misschien ben jij én wolf, én geliefde.

Citaat:
En oh ik ben ook nog je ideale wolf ook. Ik heb nog niet vaak met je samengespeeld maar laat ik je even duidelijk maken dat ik slecht ben in liegen dus een ontzettend slechte wolf ben omdat ik dan juist amper iets van belang ga posten of iemand überhaupt verdacht durf te maken.
Dat kan ik wel beamen. Maar het zegt niks uiteraard.

Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 12:44. Reden: grammaticale correctie; + nog één. :s
Oud 23-07-2009, 12:36
Verwijderd
Citaat:

Kijk, je blijft hameren op de geliefdes. Het feit dat je er zo mee bezig bent, doet me gewoon haast denken dat je er zelf een bent. En ik vind het uiterst verdacht dat je iedereen één kant op probeert te sturen.
Als je het vorige topic ook bekijkt zie je dat ik vaak mensen probeer te overtuigen van mijn gelijk. (omdat ik dat ook vaak heb )

Natuurlijk hamer ik erop, omdat ik dit tactisch goed vind. Ik denk dat we zo meer info kunnen verschaffen en aan jou stijl van verdedigen te zien maakt je dit verdacht.
Oud 23-07-2009, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe je jezelf uit deze bocht gaat wringen.
Wat is dit nu voor idiote post?
Overigens vind ik je teveel taalfouten maken, je posts worden warrig en, hmm, inhoudloos. Ja, taal, daar moet je niet op afgaan, maar jezus, je overdrijft wel.

Citaat:
Soija vind ik ook verdacht, aangezien hij Alyssia overhaalt om op mutsieprutsie te stemmen daar moet hij dus haast wel belang bij hebben.
Tuurlijk heb ik er belang bij. Zou vooral leuk zijn als de wolven nu denken dat ik verrader ben en dat ook heb gehint enzo. Alhoewel, dat kan alleen als de echte verrader niet al gehint heeft. Maar goed, ik ben geen verrader.
Oud 23-07-2009, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Deel 2Ik herinner mij nog goed je eerste spel dat je deed of je een domme idioot was en niet wist dat je moest stemmen per pm; om te doen alsof je een onschuldige dorpeling was. Wat bleek? Je was een heks en het was allemaal opgezet.
Nu doe je, ervaringen rijker, alsof je niet weet dat geliefdes niet kunnen communiceren met de cupido. Ja, dikke piemel. Dat geloof ik niet. Dus ik zie jou wel geliefde zijn.

Hm, jij en fantome verdenken mekaar schijnbaar op een opzichtbare manier, maar feitelijk redelijk subtiel en schadeloos. Zou het kunnen zijn dat jullie, als geliefdes, na mijn 'slechteriken-doen-niet-aan-reverse'-post hebben besloten om daar wél aan te doen? Omdat jullie dan toch niet ervan verdacht zouden worden.
En noemt fantome jouw dan daarom een wolf, die bang is voor een medewolf als geliefde? Misschien ben jij én wolf, én geliefde.
Wat ik mij dan afvraag, is hoe de spelleider dit ooit kan controleren dat cupido en de geliefdes niet praten?? Onmogelijk.

Daarnaast kom je nu wel met een hele rare theorie. Het lijkt wel of je in paniek om je heen aan het slaan bent omdat je niet weet wat je moet doen. Dan ben ik geliefde, dan dorpeling, dan wolf , en dan nog allebei ook. Zit een goede constante in (/sarcasme).

Denk je trouwens ook echt dat ik zo ga hameren op geliefdes en met theorieen kom (waarbij ikzelf ook verdacht kan worden, want je weet wie theorieen post is verdacht). Dat ik dan een geliefde bén of zelfs een wolf! Nogal vergezocht.

Ik moet zeggen ik speel liever met arPos en Severus, dan met jou Soija die komen met concrete dingen aan en zijn niet zomaar in de lucht aan het spartelen.
Oud 23-07-2009, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Als je het vorige topic ook bekijkt zie je dat ik vaak mensen probeer te overtuigen van mijn gelijk. (omdat ik dat ook vaak heb )

Natuurlijk hamer ik erop, omdat ik dit tactisch goed vind. Ik denk dat we zo meer info kunnen verschaffen en aan jou stijl van verdedigen te zien maakt je dit verdacht.
Als ik mijzelf bekijk, zie ik dat ik als slechterik vaak ouwe topics als smoesjes aanhaal.
Oud 23-07-2009, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Als ik mijzelf bekijk, zie ik dat ik als slechterik vaak ouwe topics als smoesjes aanhaal.
Dude ik doe 3 spellen mee! Je wordt wel heel overdreven nu he. Kom is met iets concreets.
Oud 23-07-2009, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Wat ik mij dan afvraag, is hoe de spelleider dit ooit kan controleren dat cupido en de geliefdes niet praten?? Onmogelijk.

Daarnaast kom je nu wel met een hele rare theorie. Het lijkt wel of je in paniek om je heen aan het slaan bent omdat je niet weet wat je moet doen. Dan ben ik geliefde, dan dorpeling, dan wolf , en dan nog allebei ook. Zit een goede constante in (/sarcasme).

Denk je trouwens ook echt dat ik zo ga hameren op geliefdes en met theorieen kom (waarbij ikzelf ook verdacht kan worden, want je weet wie theorieen post is verdacht). Dat ik dan een geliefde bén of zelfs een wolf! Nogal vergezocht.

Ik moet zeggen ik speel liever met arPos en Severus, dan met jou Soija die komen met concrete dingen aan en zijn niet zomaar in de lucht aan het spartelen.
Niemand vraagt zich dat af, jij ook niet.

Niks geen rare theorie. Iedereen die mijn theorie raar vindt, steek je vinger op.
Daarnaast moet je niet gaan liegen en met gebakken lucht verdenkingen creëren. "Van geliefde naar dorpeling naar wolf naar geliefde en wolf." Nee. Geliefde, wellicht + wolf.
Geen pleonastische opsommingen maken, zodat je wat te melden hebt.

Ik stopte met lezen vanaf "denk je nou echt dat .. als ". Bla bla. Ik doe niet aan dat soort onzin.

ArPos dit, Severus dat. ArPos zus, Severus zo. Op zoek naar een mmv-trio, of wat?
Oud 23-07-2009, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Dude ik doe 3 spellen mee! Je wordt wel heel overdreven nu he. Kom is met iets concreets.
Lieve schat, ik zijt concreter dan u.

Kom jij met iets beters dan: nou die speelt al zo lang mee en nou die heeft hersenen.

Overigens zou ik gewoon geheel op gevoel geliefdes aanwijzen.
Oud 23-07-2009, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Niemand vraagt zich dat af, jij ook niet.

Niks geen rare theorie. Iedereen die mijn theorie raar vindt, steek je vinger op.
Daarnaast moet je niet gaan liegen en met gebakken lucht verdenkingen creëren. "Van geliefde naar dorpeling naar wolf naar geliefde en wolf." Nee. Geliefde, wellicht + wolf.
Geen pleonastische opsommingen maken, zodat je wat te melden hebt.

Ik stopte met lezen vanaf "denk je nou echt dat .. als ". Bla bla. Ik doe niet aan dat soort onzin.

ArPos dit, Severus dat. ArPos zus, Severus zo. Op zoek naar een mmv-trio, of wat?
Wel mooi dat je stopt met lezen en toch op mijn laatste regel nog een reactie geeft

Soija, knul, ik vraag steeds om concrete dingen? Maar je roept steeds maar wat. Ik begin je gewoon niet serieus meer te nemen.

Even kijken wat andere posten, want gelukkig zijn dat wel normale reacties. En niet omdat jij mij verdacht maakt, want ik snap Fantomé's verdenking wel en deze was dan ook concreet en onderbouwd. In tegenstelling tot de jouwe.
Oud 23-07-2009, 13:09
Verwijderd
Ik stopte met lezen van één alinea.

Wat jij wilt. Als jij mij een abstracte kunstenaar vindt om zo niet in te gaan op mijn verdenkingen, prima.

En, oh ja: klik en klik.
Oud 23-07-2009, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik stopte met lezen van één alinea.

Wat jij wilt. Als jij mij een abstracte kunstenaar vindt om zo niet in te gaan op mijn verdenkingen, prima.

En, oh ja: klik en klik.
Quotes uit mijn eerste weerwolfspel?

Pak ook even de quotes uit mijn tweede waarbij ik het vaak bij het rechte eind heb gehad.
Oud 23-07-2009, 13:21
Verwijderd
Lieve schat, dat zijn twee quotes van mij.
Oud 23-07-2009, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Lieve schat, dat zijn twee quotes van mij.
Oud 23-07-2009, 14:09
light fighter
light fighter is offline
Soija ik moet zeggen je bent niet concreet, je probeert archont in het nauw te drijven in de hoop dat hij een "fout" of iets maakt waar jij van kan profiteren zodat je kan zeggen dat hij slecht is. Dit vind ik verdacht van jou omdat jij als je slecht blijkt te zijn baat bij hebt.
Oud 23-07-2009, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Soija ik moet zeggen je bent niet concreet, je probeert archont in het nauw te drijven in de hoop dat hij een "fout" of iets maakt waar jij van kan profiteren zodat je kan zeggen dat hij slecht is. Dit vind ik verdacht van jou omdat jij als je slecht blijkt te zijn baat bij hebt.
Hij komt eerder over als een noobziener.
Oud 23-07-2009, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Lieve schat, wijs mij specifiek aan wat abstract is volgens jou en ik zal het verduidelijken.
Oud 23-07-2009, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Hij komt eerder over als een noobziener.
Neen. Ik zou eerder Tink daarvan verdenken, puur omdat ze zoveel post en ik niks verdachts bij haar kan vinden.
Oud 23-07-2009, 14:52
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Soija was helemaal geen gedachte van mij, voor de zoveelste keer, ik stemde alleen maar op hem omdat hij op mij stemde. Die onderhandeling van vorige ronde was raar ja, maar zo lang hij nog verder geen verdachte dingen doet, zie ik geen reden om nog op hem te blijven stemmen.
Je stemt toch niet op iemand alleen maar omdat die persoon op jou stemt? Als het nou was om je hachje te redden zou ik er kunnen inkomen, maar dat was ook niet het geval.

Citaat:
D

Is daar iets mis mee? Ik vind het wel leuk, deed ik vorige keer ook dat ik meedeed, toen kwam er weer wat leven in de brouwerij. Het is een beetje jammer als iedereen stil is.

Maar Wammus kwam ineens met LF en dan heb je barabas weer:

Citaat:
Ja, de inactieve spelers eruit is wel een goed idee. Ik ga mee op Light Fighter, zo lang er geen betere reden is om op iemand te stemmen.
Ik weet niet hoor maar ik heb al verschillende beargumenteringen van mensen gehoord om iemand verdacht te maken die meer sense maken dan 'iemand post weinig, ik stem hem/haar eruit'
Oud 23-07-2009, 14:56
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Lieve schat, wijs mij specifiek aan wat abstract is volgens jou en ik zal het verduidelijken.
Je verdenking op tink* ik kan uit haar quote niet halen waarom je haar verdacht vindt, het zelfde geld voor fantome
Oud 23-07-2009, 14:56
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Je stemt toch niet op iemand alleen maar omdat die persoon op jou stemt? Als het nou was om je hachje te redden zou ik er kunnen inkomen, maar dat was ook niet het geval.
Die stem was omdat ik niets anders wist.
Ik heb dit al vaak genoeg gezegd, dus ik vraag me af waarom je daar nou op door blijft vragen. Ik ga heus niet opeens iets anders zeggen, ik vertel gewoon de waarheid.

Verder vind ik Soija en Archonts discussie wel erg interessant, ook wat LF er nog over gezegd heeft. De noobziener die Barabas opperde zie ik dan weer niet.
Oud 23-07-2009, 14:57
Verwijderd
Ik vind het ook leuk hoor. @ Tink
Oud 23-07-2009, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoor maar ik heb al verschillende beargumenteringen van mensen gehoord om iemand verdacht te maken die meer sense maken dan 'iemand post weinig, ik stem hem/haar eruit'
Ik niet.
Oud 23-07-2009, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Je verdenking op tink* ik kan uit haar quote niet halen waarom je haar verdacht vindt, het zelfde geld voor fantome
Nee, wees concreet, of beschuldig mij niet van abstract-zijn. Citeer de twee niet-concrete verdachtmakingen.
Oud 23-07-2009, 15:57
light fighter
light fighter is offline
Citaat 1:

Citaat:
Tink* schreef:
Nou ja dat weet je niet. Jij stemde vrij vroeg op Mutsie toch? Stel dat je voor Soija was gegaan en Archont stond ook al op Soija, dat er dan wel meer mensen juist mee waren gegaan. Het kan alle kanten op nog als je één van de eersten bent die je stem bekend maakt. Ik snap je redenering van een compromis wel, maar toch vind ik het een beetje stom. Was je bang dat er dan meer op je zouden stemmen? Want in principe was Soija veel verdachter dan jij dus die kans was in principe kleiner. Oke je wilt geen gelijkspel veroorzaken, maar daar was in dat stadium van stemmen (als één van de eersten) helemaal geen sprake. Dus dat vind ik een beetje voorbarig. Dit maakt je voor mij verdacht.

Jouw reactieat vind ik ook verdacht. Maar ik verdacht haar al en dacht dat ze als wolf vast wel mee zou gaan met mij, dus zoveel verdenkingen voegt het niet toe bij mij.

Ik mis totaal het waarom van het verhaal, hetzelfde geld voor de verdenking van fantome alleen dat je verdacht vindt wat ze doet, maar je benoemd niet waarom je dat verdacht vindt.
Oud 23-07-2009, 15:58
light fighter
light fighter is offline
Mijn stem gaat naar alyssia omdat ze heel erg aan het schapen is en niet echt iets lijkt toe te voegen aan het spel op dit moment
Oud 23-07-2009, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Citaat 1:

Citaat:
Tink* schreef:

Jouw reactieat vind ik ook verdacht. Maar ik verdacht haar al en dacht dat ze als wolf vast wel mee zou gaan met mij, dus zoveel verdenkingen voegt het niet toe bij mij.

Ik mis totaal het waarom van het verhaal, hetzelfde geld voor de verdenking van fantome alleen dat je verdacht vindt wat ze doet, maar je benoemd niet waarom je dat verdacht vindt.
En waar is het dat ik Tink verdenk?

Bij deze zijn jouw zinloze kretenobjecties verworpen.
Oud 23-07-2009, 16:22
Alyssia
Alyssia is offline
Tink*
Archont *

Lightfighter
Wammus
Barabas
Alyssia
Mr Soija

Archont
Mr Soija
Fantome

Alyssia
Light fighter
Archont
Hanneke

Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief.

Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 18:17. Reden: Soija gewijzigd. + Fantome +Archont; Alyssia definitief +Hanneke; Barabas definitief
Oud 23-07-2009, 16:27
Verwijderd
Oh ik stem light fighter. Ze liegt; en pot; en ketel; en ze is even concreet als een bakje cement.
Oud 23-07-2009, 16:36
light fighter
light fighter is offline
ik probeer je verdenking richting tink te begrijpen maar jij bent degene die het niet uit wil leggen. ja aan de hand van een quote van haar, die IK niet verdacht vind
Oud 23-07-2009, 17:02
Tink*
Tink* is offline
Hij verdenkt me alleen van n00bzienerij zegt ie, dus volgens mij is het een miscommunicatie.
Oud 23-07-2009, 17:03
Verwijderd
Gewoon zienerij hoor. Maar daar ging het niet over.
Oud 23-07-2009, 17:05
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Stemlijstje:

Tink*
Archont *

Lightfighter
Wammus
Barabas *
Alyssia *

Archont
Mr Soija

Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief. Barabas, ik heb jouw stem definitief gemaakt, als dit niet klopt, meldt het even.

Ik wacht heel even op de uitleg van Soija voor ik mijn definitieve stem doorgeef, maar ik stem voorlopig ook maar op LF. De lijstjes zijn tot nu toe gewoon te weinig onthullend en dan lijkt het me ook slim om de stillen eruit te stemmen. Grote kans dat je dan een wolf en/of geliefde pakt.
ik had ook al gezegd archont te stemmen he
Oud 23-07-2009, 17:07
Alyssia
Alyssia is offline
Sorry Fantome, ik ga 'm nu toevoegen.
Oud 23-07-2009, 17:09
Verwijderd
Hmm moeilijk. Ik stem (nu nog) Allysia door haar rare switches en verdachte posts.

Desalniettemin blijft zij en Soija mijn hoofdverdachte. Ik stem geen LF omdat ik geen concrete reden zie dat zij verdacht is.

Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 17:11. Reden: Waarom geen LF
Oud 23-07-2009, 17:09
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Dat vind ik ook verdacht. Maar ik verdacht haar al en dacht dat ze als wolf vast wel mee zou gaan met mij, dus zoveel verdenkingen voegt het niet toe bij mij.

Sorry, maar ik vind dit echt uiterst verdacht en extreem ongemakkelijk dat je mij nu zo hard verdedigt. Daboman had een goede theorie dat slechteriken gauw onschuldigen vrijspreken. Jij komt in mijn boekje te staan, miss.
ik post een heel bericht voor archont en jij denkt weer dat hij voor jou bedoeld is.
Ik denk gewoon niet dat jij geliefde bent. ik zeg niet dat ik niet denk dat jij slecht bent. Maar lisa is echt wel zo snugger om jou geen geliefde te maken (hoop ik).
Oud 23-07-2009, 17:30
Fantôme
Fantôme is offline
volgens mij kan LF beter met mij mee gaan op Archont als ze drzelf nog een beetje wilt proberen te redden

@ Allysia; ik kan even niet terugvinden waarom je op LF stemt? kun je het quoten voor me? ik lees eroverheen denk...
Oud 23-07-2009, 18:01
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
Ik wacht heel even op de uitleg van Soija voor ik mijn definitieve stem doorgeef, maar ik stem voorlopig ook maar op LF. De lijstjes zijn tot nu toe gewoon te weinig onthullend en dan lijkt het me ook slim om de stillen eruit te stemmen. Grote kans dat je dan een wolf en/of geliefde pakt.
Alsjeblieft. Mijn stem is inmiddels definitief.
Oud 23-07-2009, 18:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Alsjeblieft.
dankjewel
Wat is de reden dat je uit die meest stillen LF kiest?
Ik heb zelf niet het vermoeden dat zij echt iets is. haar speelstijl wijkt, volgens mij, in geen enkel opzicht af van hoe ze in andere wwspellen speelt.
Oud 23-07-2009, 18:06
Alyssia
Alyssia is offline
Een aantal anderen zeiden al eerder op haar te stemmen. Als ik er een stille uit wil, lijkt het me handig om er een te kiezen waar al meerdere stemmen naar toe gaan, anders heeft het nog geen nut. Vandaar.

En dat haar speelstijl niet afwijkt, weet ik niet, gezien ze er vorig spel (mijn eerste) meteen al de eerste ronde uitging, maar ik denk dat je daar niet te veel op moet letten. Zo zijn Wammus en Barabas altijd vrij stil (tenminste, in de laatste paar spellen die ik heb gevolgd), ongeacht welke functie ze hadden.
Oud 23-07-2009, 18:08
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Een aantal anderen zeiden al eerder op haar te stemmen. Als ik er een stille uit wil, lijkt het me handig om er een te kiezen waar al meerdere stemmen naar toe gaan, anders heeft het nog geen nut. Vandaar.

En dat haar speelstijl niet afwijkt, weet ik niet, gezien ze er vorig spel (mijn eerste) meteen al de eerste ronde uitging, maar ik denk dat je daar niet te veel op moet letten. Zo zijn Wammus en Barabas altijd vrij stil (tenminste, in de laatste paar spellen die ik heb gevolgd), ongeacht welke functie ze hadden.
oke ik volg je in dat het verder geen zin heeft.

Naja goed, ondanks dat het waarschijnlijk geen zin heeft blijf ik bij mn stem op Archont. Daarnaast vind ik Hanneke ook nog steeds verdacht en weet ik niet goed wat ik van Barabas moet denken, mja..
Oud 23-07-2009, 18:11
Verwijderd
Citaat:
volgens mij kan LF beter met mij mee gaan op Archont als ze drzelf nog een beetje wilt proberen te redden
Lijkt mij dat er meer mensen voor allysia zouden gaan dan voor mij. En als LF naar jou toe gaat ga ik naar LF toe. Heel simpel. blijft het aantal stemmen gelijk.
Oud 23-07-2009, 18:13
Hanneke
Hanneke is offline
Ik stem op Allysia.
Oud 23-07-2009, 18:13
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Lijkt mij dat er meer mensen voor allysia zouden gaan dan voor mij. En als LF naar jou toe gaat ga ik naar LF toe. Heel simpel. blijft het aantal stemmen gelijk.
blegh, ik volg het niet meer. heb jij paraat hoe dan nú de juiste stemmen zijn?
Oud 23-07-2009, 18:15
Verwijderd
doorgegeven.
Oud 23-07-2009, 18:16
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
blegh, ik volg het niet meer. heb jij paraat hoe dan nú de juiste stemmen zijn?
Hij gaat van zijn eigen onschuld (en dus geldige stem) uit, en ook van die van jou
Edit: Ik bedoel die van LF. En dus niet die van Fantome.

Maar het wordt nog spannend zo, gelijkspel of gaan de wolven/geliefden aan de gang?
Oud 23-07-2009, 18:19
Verwijderd
Wie staan er nog niet op? Tink, MartinV?
Oud 23-07-2009, 18:20
Alyssia
Alyssia is offline
Dat waren ze.
Oud 23-07-2009, 18:51
MartinV
MartinV is offline
Jeetje, ik kom terug van me werk, kan ik gelijk weer beginnen. Wat een verhalen.
Maar serieus mensen, dit gaat toch nergens meer over. Wat een persoonlijke aanvallen en drogredenen komen er op tafel!
Dat hele gesprek tussen Soija en Archont is echt belachelijk. Die dat, hij dit. Wat een gedoe tussen die spelers, en eerder daarbij Alyssa, en daarna Tink en LF die er als het ware 'ingezogen' worden; er zitten daar mensen bij die de boel proberen te manipuleren, een kant op te sturen.

Over de mensen die net als ik niet zo veel zeggen heb ik nog niet echt een oordeel.
Van die mensen die (nu) aardig meedoen:
- LF verdenk ik totaal niet, ze geeft voor mij vrij logische antwoorden op alle strikvragen.
- Fantome, Tink en Alyssa weet ik niet.
- Of Soija of Archont, of allebei staan niet aan de kant van de dorpelingen. Archont poste eerst wel aardige theorieën, maar aangezien hij nu echt de plank misslaat af en toe stem ik op hem. Ik heb het doorgegeven.

Regels voor berichten