Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Deel 1 van mijn reacties.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Deel 2
Citaat:
Nu doe je, ervaringen rijker, alsof je niet weet dat geliefdes niet kunnen communiceren met de cupido. Ja, dikke piemel. Dat geloof ik niet. Dus ik zie jou wel geliefde zijn. Citaat:
En noemt fantome jou dan daarom een wolf, die bang is voor een medewolf als geliefde? Misschien ben jij én wolf, én geliefde. Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 12:44. Reden: grammaticale correctie; + nog één. :s |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Natuurlijk hamer ik erop, omdat ik dit tactisch goed vind. Ik denk dat we zo meer info kunnen verschaffen en aan jou stijl van verdedigen te zien maakt je dit verdacht. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik je teveel taalfouten maken, je posts worden warrig en, hmm, inhoudloos. Ja, taal, daar moet je niet op afgaan, maar jezus, je overdrijft wel. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast kom je nu wel met een hele rare theorie. Het lijkt wel of je in paniek om je heen aan het slaan bent omdat je niet weet wat je moet doen. Dan ben ik geliefde, dan dorpeling, dan wolf , en dan nog allebei ook. Zit een goede constante in (/sarcasme). Denk je trouwens ook echt dat ik zo ga hameren op geliefdes en met theorieen kom (waarbij ikzelf ook verdacht kan worden, want je weet wie theorieen post is verdacht). Dat ik dan een geliefde bén of zelfs een wolf! Nogal vergezocht. Ik moet zeggen ik speel liever met arPos en Severus, dan met jou Soija die komen met concrete dingen aan en zijn niet zomaar in de lucht aan het spartelen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niks geen rare theorie. Iedereen die mijn theorie raar vindt, steek je vinger op. ![]() Daarnaast moet je niet gaan liegen en met gebakken lucht verdenkingen creëren. "Van geliefde naar dorpeling naar wolf naar geliefde en wolf." Nee. Geliefde, wellicht + wolf. Geen pleonastische opsommingen maken, zodat je wat te melden hebt. Ik stopte met lezen vanaf "denk je nou echt dat .. als ". Bla bla. Ik doe niet aan dat soort onzin. ArPos dit, Severus dat. ArPos zus, Severus zo. Op zoek naar een mmv-trio, of wat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom jij met iets beters dan: nou die speelt al zo lang mee en nou die heeft hersenen. ![]() Overigens zou ik gewoon geheel op gevoel geliefdes aanwijzen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soija, knul, ik vraag steeds om concrete dingen? Maar je roept steeds maar wat. Ik begin je gewoon niet serieus meer te nemen. Even kijken wat andere posten, want gelukkig zijn dat wel normale reacties. En niet omdat jij mij verdacht maakt, want ik snap Fantomé's verdenking wel en deze was dan ook concreet en onderbouwd. In tegenstelling tot de jouwe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar Wammus kwam ineens met LF en dan heb je barabas weer: Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dit al vaak genoeg gezegd, dus ik vraag me af waarom je daar nou op door blijft vragen. Ik ga heus niet opeens iets anders zeggen, ik vertel gewoon de waarheid. Verder vind ik Soija en Archonts discussie wel erg interessant, ook wat LF er nog over gezegd heeft. De noobziener die Barabas opperde zie ik dan weer niet. |
![]() |
|
![]() |
Citaat 1:
Citaat: Tink* schreef: Nou ja dat weet je niet. Jij stemde vrij vroeg op Mutsie toch? Stel dat je voor Soija was gegaan en Archont stond ook al op Soija, dat er dan wel meer mensen juist mee waren gegaan. Het kan alle kanten op nog als je één van de eersten bent die je stem bekend maakt. Ik snap je redenering van een compromis wel, maar toch vind ik het een beetje stom. Was je bang dat er dan meer op je zouden stemmen? Want in principe was Soija veel verdachter dan jij dus die kans was in principe kleiner. Oke je wilt geen gelijkspel veroorzaken, maar daar was in dat stadium van stemmen (als één van de eersten) helemaal geen sprake. Dus dat vind ik een beetje voorbarig. Dit maakt je voor mij verdacht. Jouw reactie ![]() Ik mis totaal het waarom van het verhaal, hetzelfde geld voor de verdenking van fantome alleen dat je verdacht vindt wat ze doet, maar je benoemd niet waarom je dat verdacht vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij deze zijn jouw |
![]() |
|
![]() |
Tink*
Lightfighter Wammus Barabas Alyssia Mr Soija Archont Fantome Alyssia Light fighter Archont Hanneke Stemmen met een * erachter zijn nog niet definitief. Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 18:17. Reden: Soija gewijzigd. + Fantome +Archont; Alyssia definitief +Hanneke; Barabas definitief |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm moeilijk. Ik stem (nu nog) Allysia door haar rare switches en verdachte posts.
Desalniettemin blijft zij en Soija mijn hoofdverdachte. Ik stem geen LF omdat ik geen concrete reden zie dat zij verdacht is. Laatst gewijzigd op 23-07-2009 om 17:11. Reden: Waarom geen LF |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk gewoon niet dat jij geliefde bent. ik zeg niet dat ik niet denk dat jij slecht bent. Maar lisa is echt wel zo snugger om jou geen geliefde te maken (hoop ik).
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een aantal anderen zeiden al eerder op haar te stemmen. Als ik er een stille uit wil, lijkt het me handig om er een te kiezen waar al meerdere stemmen naar toe gaan, anders heeft het nog geen nut. Vandaar.
En dat haar speelstijl niet afwijkt, weet ik niet, gezien ze er vorig spel (mijn eerste) meteen al de eerste ronde uitging, maar ik denk dat je daar niet te veel op moet letten. Zo zijn Wammus en Barabas altijd vrij stil (tenminste, in de laatste paar spellen die ik heb gevolgd), ongeacht welke functie ze hadden. |
![]() |
||
Citaat:
Naja goed, ondanks dat het waarschijnlijk geen zin heeft blijf ik bij mn stem op Archont. Daarnaast vind ik Hanneke ook nog steeds verdacht en weet ik niet goed wat ik van Barabas moet denken, mja..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Edit: Ik bedoel die van LF. En dus niet die van Fantome. ![]() Maar het wordt nog spannend zo, gelijkspel of gaan de wolven/geliefden aan de gang? |
![]() |
|
Jeetje, ik kom terug van me werk, kan ik gelijk weer beginnen. Wat een verhalen.
Maar serieus mensen, dit gaat toch nergens meer over. Wat een persoonlijke aanvallen en drogredenen komen er op tafel! Dat hele gesprek tussen Soija en Archont is echt belachelijk. Die dat, hij dit. Wat een gedoe tussen die spelers, en eerder daarbij Alyssa, en daarna Tink en LF die er als het ware 'ingezogen' worden; er zitten daar mensen bij die de boel proberen te manipuleren, een kant op te sturen. Over de mensen die net als ik niet zo veel zeggen heb ik nog niet echt een oordeel. Van die mensen die (nu) aardig meedoen: - LF verdenk ik totaal niet, ze geeft voor mij vrij logische antwoorden op alle strikvragen. - Fantome, Tink en Alyssa weet ik niet. - Of Soija of Archont, of allebei staan niet aan de kant van de dorpelingen. Archont poste eerst wel aardige theorieën, maar aangezien hij nu echt de plank misslaat af en toe stem ik op hem. Ik heb het doorgegeven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
weerwolfspel #61 deel 2 fizzle-fluffy | 158 | 12-08-2009 22:56 |