Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2009, 18:58
Verwijderd
Pffff.... Ik ben zó slecht in mensen toe laten en open zijn en eerlijk zijn over dingen die ik moeilijk vind... En daardoor ga ik hem buitensluiten en daar heb ik de dag erna dan weer spijt van. Hij snapt het wel, maar ik vind het soms maar ingewikkeld. Gelukkig is hij heel lief
Advertentie
Oud 26-08-2009, 19:19
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik zal blij zijn als deze week eindelijk afgelopen is. Ik ben de vakantie helemaal zat. Ik wil weer dingen doen, afgeleid worden, nieuwe mensen ontmoeten, leuke dingen doen en vooral niet met mannen bezig zijn.
Mag ik dit even als mijn lijfspreuk bombarderen? .

Ik ben het ook meer dan zat, zit hier alleen op mijn kamer omdat iedereen druk bezig is met introductiegroepjes of wat al niet meer leiden.

Tegelijkertijd heb ik een vervelende vakantie achter de rug waarbij mijn zogenaamd 'beste vriendin' me compleet heeft laten zitten op Sziget voor een of andere fling waar ze toch nooit wat mee gaat beginnen. 'Just for fun'. Hele nachten alleen geslapen, uren alleen over het terrein gezwerfd en tijdens de nachtelijke uurtjes werd zelfs mijn gesmeek om slechts 1 uurtje samen te gaan dansen niet beantwoord. Toen ik ziek werd wilde ze de verantwoordelijkheid om mij naar mijn tent te brengen aan anderen overdragen.

Ik weet serieus niet waarom ik haar nog een vriendin kan noemen, zeker niet aangezien ik een heel jaar constant voor haar klaar heb gestaan, omdat ze in een moeilijke positie zat, ook al koste mij dat soms meer energie dan het opleverde.

Toch nu ik hier zo weer alleen zit vind ik het moeilijk om een soort van punt achter onze vriendschap te zetten, tot zij volwassen genoeg is om de consequenties van haar gedrag in te zien als vriendin zijnde.

Ondanks dat ik liever de hoorn neerleg als ze belt, bedenk ik me hierzo dat vriendschap ook niet voor het oprapen ligt...
Oud 26-08-2009, 19:31
Sherlock
Sherlock is offline
3 woorden

Ge wel dig!
Oud 26-08-2009, 19:39
igfy
igfy is offline
Hij heeft mijn bachelorproject helemaal gecontroleerd op rare zinnen en typefouten enzo.. Echt lief, want ik zag het niet meer zitten...
Oud 26-08-2009, 19:57
Verwijderd
Citaat:
*knip over vriendin*
Ontzettend herkenbaar wat je zegt. Er altijd voor iemand zijn, diegene hoeft maar met haar vingers te knippen en je bent er. Ze vreet energie zonder dat ze het in de gaten heeft en lijkt het bijna vanzelfsprekend te vinden dat je er toch wel voor haar bent. Maar op het moment dat jij haar nodig hebt, is ze er niet. Druk, vriendje, telefoon kapot, geen zin, andere vrienden, blablabla. Alle smoesjes heb ik al gehoord. En het is ontzettend moeilijk en meer dan kut, maar ben je niet veel liever alleen dan met iemand die je gebruikt? Heb je het er al eens met haar over gehad? Weet zij dat jij je zo voelt? En dan bedoel ik niet de gesprekken, ruzies blaweetikveelwat die jullie hebben als ze zo stom doet, maar op een rustig, neutraal moment waarop jullie allebei redelijk stabiel zijn. Probeer uit te leggen hoe jij haar gedrag ervaart, zonder haar er de schuld van te geven (dus niet: 'jij doet.... en daardoor....', maar 'ik voel me....omdat....en dat vind ik vervelend'), probeer alleen maar vanuit jezelf te praten en het bij jezelf te houden. Probeer haar duidelijk uit te leggen wat je van haar verwacht ('ik zou het fijn vinden als je eens wat meer bel'/vaker interesse toont in mijn leven/er ook voor me bent als ik je nodig heb/whatever') en werk ook vanuit dat punt. Als jij hebt gezegd dat het contact nu wel eens van haar af mag komen, hou je daar dan ook aan. Bel niet na twee dagen al op, want dan weet ze dat jij 'toch wel weer belt' en zal ze nooit de moeite doen. Zo doe ik dat vaak en het werkt ook nog Mocht ze werkelijk willen veranderen en willen werken aan jullie vriendschap, doet ze dat ook wel. Doet ze dat niet, jammer maar helaasch.

En het is ontzettend moeilijk, vriendinnen aan de kant zetten. Tell me about it. Meer dan eens meegemaakt dat ik er wel was als zij me nodig hadden, maar niet als ik hen nodig had. Op een gegeven moment moet je daar ook mee stoppen. Je verdient veel beter dan dat. Sterkte ermee
Oud 26-08-2009, 20:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
per ongeluk???
Dat snap ik ook niet. Per ongeluk zoenen oké, maar per ongeluk seks. Daar zijn wel wat meer handelingen voor nodig. Ik denk dan veel te veel na en tijdens één van die handelingen was ik allang gestopt. Maar sommige mensen zijn blijkbaar een stuk makkelijk.
Oud 26-08-2009, 20:25
Lente
Lente is offline
Citaat:
Dat snap ik ook niet. Per ongeluk zoenen oké, maar per ongeluk seks. Daar zijn wel wat meer handelingen voor nodig. Ik denk dan veel te veel na en tijdens één van die handelingen was ik allang gestopt. Maar sommige mensen zijn blijkbaar een stuk makkelijk.

als je eigenlijk heeeel graag wil, maar vindt dat je moet wachten om niet te ehh degraderen, hoef je echt niet zo heel makkelijk te zijn om het per ongeluk toch te laten gebeuren
Oud 26-08-2009, 20:42
Lente
Lente is offline
en dan wil ik meteen even vertellen dat ik 3 superleuke dates heb gehad met een misschien wel hele leuke jongen
Oud 26-08-2009, 20:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
als je eigenlijk heeeel graag wil, maar vindt dat je moet wachten om niet te ehh degraderen, hoef je echt niet zo heel makkelijk te zijn om het per ongeluk toch te laten gebeuren
Ach, iedereen gebeurt het wel eens dat het toch een stuk sneller gaat dan je van tevoren had gepland. Maar sommige mensen lijken gewoon een rem te missen.
Oud 27-08-2009, 09:11
wup
wup is offline
Waarom kan ik een zoen toch niet gewoon een zoen laten. Denk steeds aan hem, bah Nou ja, ik weet dat zodra ik iemand anders heb gezoend ik daar weer gek op word, dus wat dat betreft moet ik gewoon even wachten.
Oud 27-08-2009, 09:15
Verwijderd
@Simoen: Probeer haar inderdaad even los te laten. Ik heb ook zo'n vriendin gehad en op een gegeven moment heb ik daar gewoon niet meer gebeld en nooit meer wat van d'r gehoord. .

OT: gisteren was erg gezellig en een beetje dronken. Maar ik heb me in lange tijd niet zo goed gevoeld.
Oud 27-08-2009, 10:15
Verwijderd
Geen idee op het moment eigenlijk. Drie dagen niet gesproken, ik voel me een beetje vreemd.
Oud 27-08-2009, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Jeej, vrijdag is hij terug gekomen. *knip*
Sorry, ik ben een beetje nieuw (A), maar wat is er gebeurd?

OT: prima .
Oud 27-08-2009, 11:22
Verwijderd
Citaat:
ja zo dus!!

ik bedoelde natuurlijk dat het niet helemaal de bedoeling was maar het toch gebeurde
Als het echt niet de bedoeling was, gebeurd het ook niet
Oud 27-08-2009, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Waarom kan ik een zoen toch niet gewoon een zoen laten. Denk steeds aan hem, bah
x2. En aangezien meneer heel goed weet dat ik zo ben, snap ik er nog steeds geen donder van. Of is ie echt zo dom/ongevoelig? Ik heb iig nu al geen zin in zondag.
Oud 27-08-2009, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Als het echt niet de bedoeling was, gebeurd het ook niet
Natuurlijk wel, het was toch ook niet jou bedoeling om een spelfout te maken en toch schreef je gebeurd in plaats van gebeurt.
Oud 27-08-2009, 12:21
Qimm
Qimm is offline
:')
Oud 27-08-2009, 13:11
ST*R
ST*R is offline
haha wat een gedoe, voor de mensen die het nog steeds niet snappen: van te voren was het niet mijn plan om seks met hem te hebben, maar toen ik daar zo naast hem lag en hem steeds leuker ging vinden (en omdat hij super sexy is natuurlijk), toen veranderde mijn plan! okeeeeee?!
zo.

ot: vanavond zie ik mn beste vriendinnetje weer na ong een maand!!!!
Oud 27-08-2009, 13:25
Qimm
Qimm is offline
de mensen snappen het wel, ze zeuren gewoon
Oud 27-08-2009, 13:26
Luna
Luna is offline
Citaat:
Sterkte! En wat voor een operatie moet hij ondergaan aan zijn knie? Heb zelf ook jaren geleden een knieoperatie gehad en moest ook maanden revalideren, echt heel naar is dat.
het is een kruisbandreconstructie, want die was gescheurd. Én er zat een scheur in zn muniscus en tijdens de operatie kunnen ze pas zien of die 'gehecht' kan worden of dat ie helemaal weg wordt gehaald.
Hij ligt nu onder het mes en ik hoop ZO dat alles goed gaat. Ik ben eerste contactpersoon dus hoor het als eerste als er iets mis is. Ik mag pas om half4 naar t ziekenhuis en hoop dat hij dan al uit de uitslaapzaal is, want eerder mag ik niet bij hem. Stom gedoe..

jij succes op je 10 vierkante meter, ik heb zelf ook een tijd met mn vriend op zo'n klein kamertje gezeten, ging helemaal goed
Ohja, weet je al wat je wilt gaan studeren, nu antropologie het niet bleek te zijn??
Oud 27-08-2009, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk wel, het was toch ook niet jou bedoeling om een spelfout te maken en toch schreef je gebeurd in plaats van gebeurt.
Oud 27-08-2009, 13:34
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
@ Mushu en Secret Agent

Ik weet eigenlijk ook heel goed dat ik haar moet loslaten, maar of dat voor een tijdje is of voor een veel langere tijd dat weet ik nog niet. Het zou me niets verbazen nu ze verhuisd is naar een totaal andere stad en ze begint aan een nieuwe studie, ze me op een gegeven moment gewoon vergeet of vervangt. Want vervangbaar ben ik blijkbaar.

Het is alleen niet zo dat het altijd zo is geweest. Ik ben altijd welkom geweest, ze heeft altijd willen luisteren naar mij. Probleem was alleen dat zij een jaar niets of niemand had, aangezien ze voor een vrij jaar had gekozen na haar examen. Soms was het gewoon heel vermoeiend om iemand naast je te hebben die door die leegte niets meer bij kan dragen in conversaties of enthousiasme. Maar omdat ik zelf ook wel eens in een dergelijke positie heb gezeten weet ik hoe belangrijk het is dat je vrienden ervoor je blijven.

Ik ben ervoor haar gebleven, maar nu weet ik even na deze vakantie niet meer of ik de eer aan mezelf hou en haar uitzwaai, of gewoon tijdelijk niets van me laat weten.
Oud 27-08-2009, 14:47
kilgore t.
kilgore t. is offline
Citaat:
Soms was het gewoon heel vermoeiend om iemand naast je te hebben die door die leegte niets meer bij kan dragen in conversaties of enthousiasme. Maar omdat ik zelf ook wel eens in een dergelijke positie heb gezeten weet ik hoe belangrijk het is dat je vrienden ervoor je blijven.
say whut now? ze had een jaar geen verplichtingen dus ze kon niets meer bijdragen? wat ontzettend grootmoedig van je dat je toch haar vriendin bent gebleven.
Oud 27-08-2009, 15:57
Verwijderd
superkut, ik heb een tijd geleden wat verzwegen wat niet gehoeven had. Nu is ze erachter gekomen en zoekt ze er vel meer achter dan was. Ze is heel haar vertrouwen in mij verloren en het is nog maar de vraag of ik dat terug kan winnen. Eigen schuld natuurlijk, maar desalniettemin superkut..
Oud 27-08-2009, 16:21
Verwijderd
Citaat:
En daarom schreef jij 'jou' in plaats van 'jouw'.

Maar deze vergelijking gaat natuurlijk niet op. Als je niet wil zoenen, zoen je niet. Als je geen seks wil, heb je geen seks. Dat soort dingen 'gebeuren' niet 'zomaar'. Net zoiets als vreemdgaan. Van die mensen die zeggen dat het gewoon gebeurde en niet de bedoeling was.. Tja, je was er toch zelf bij.

Overigens heeft Ster niets om zich voor te schamen. Zij wilde het, hij wilde het. Who cares. Ik vind het ook vreemd dat ze daardoor opeens 'gedegradeerd' zou zijn, maar dat zal dan wel de way of thinking van mannen zijn.
Oud 27-08-2009, 16:22
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, je kan nu wel gaan facepalmen maar eigenlijk was het gewoon een superopmerking
Oud 27-08-2009, 16:26
Verwijderd
^ Nee, het was een foute vergelijking en on top of that maakte ze zelf ook nog een stomme spelfout.
Oud 27-08-2009, 18:01
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
@ Mushu en Secret Agent

Ik weet eigenlijk ook heel goed dat ik haar moet loslaten, maar of dat voor een tijdje is of voor een veel langere tijd dat weet ik nog niet. Het zou me niets verbazen nu ze verhuisd is naar een totaal andere stad en ze begint aan een nieuwe studie, ze me op een gegeven moment gewoon vergeet of vervangt. Want vervangbaar ben ik blijkbaar.

Het is alleen niet zo dat het altijd zo is geweest. Ik ben altijd welkom geweest, ze heeft altijd willen luisteren naar mij. Probleem was alleen dat zij een jaar niets of niemand had, aangezien ze voor een vrij jaar had gekozen na haar examen. Soms was het gewoon heel vermoeiend om iemand naast je te hebben die door die leegte niets meer bij kan dragen in conversaties of enthousiasme. Maar omdat ik zelf ook wel eens in een dergelijke positie heb gezeten weet ik hoe belangrijk het is dat je vrienden ervoor je blijven.

Ik ben ervoor haar gebleven, maar nu weet ik even na deze vakantie niet meer of ik de eer aan mezelf hou en haar uitzwaai, of gewoon tijdelijk niets van me laat weten.
Dumpen die bitch, als het echt zo gegaan is. Ben bang dat ik haar ken, maar betere vriendschap dan dit ligt echt wel voor het oprapen. Ik baseer dit eigenlijk vooral op je eerste post.
Oud 27-08-2009, 18:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
^ Nee, het was een foute vergelijking en on top of that maakte ze zelf ook nog een stomme spelfout.
Ja, de spelfout was een beetje jammer. Maar de opmerking an sich vond ik wel aardig hoor
Oud 27-08-2009, 20:44
Verwijderd
@Simoen: Weet zij dat jij er zo over denkt? Voor hetzelfde geld weet zij helemaal niet dat jij jullie vriendschap zo ervaart. Geef duidelijk aan hoe jij het ervaart en wat je van haar verwacht. Als je nu ineens niks meer van je laat horen, is dat voor haar ook heel stom want dat laat je ineens niks meer van je horen zonder dat zij weet wat ze verkeerd heeft gedaan. Ik zou het er met haar over hebben, dan weet zij ook waar ze af en aan is. Dan kun je op basis van jullie gesprek alsnog besluiten om een tijd niks van je te laten horen.
Oud 27-08-2009, 21:46
Verwijderd
Wat heb ik m'n beste vriendinnetje gemist. Verder ben ik wel aan wat opheldering toe in mijn relatie, want op dit moment heb ik het gevoel dat ik helemaal niet kan inschatten wat er met hem aan de hand is. Voel me een beetje.. disconnected. Maar morgen gezellig een afspraak met m'n beste vriendin, echt heel veel zin in.
Oud 28-08-2009, 00:59
Verwijderd
Wat een zeurpieten zijn jullie!! Iedereen snapt toch dat 'per ongeluk' seks gewoon seks is zonder voorbedachte raden en dat als je zit te zeuren, dat je gezeur terug kunt verwachten.

OT: Hij gaat een avond extra werken, op mijn werk, zodat we iig samen zijn en ik sta om 6 uur 's ochtends op om elkaar toch even te zien. Mijn collega' gebruiken ons als voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn en en hij is zoooo leuk! We gaan volgend weekend weg en we hebben zo veel leuke plannen nog, zijn ouders doen ook steeds aardiger en <3.
Oud 28-08-2009, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, de spelfout was een beetje jammer. Maar de opmerking an sich vond ik wel aardig hoor
Heb ik ook een facepalmpje voor jou Als je zo'n opmerking leuk vindt, het verbeteren van iemand zijn 'spelfout'. Zegt ook genoeg over je niveau.

Maar goed, laten we het maar ontopic houden.
Oud 28-08-2009, 09:58
Verwijderd
hou eens op met zeiken ouwe
Oud 28-08-2009, 10:00
Verwijderd
*zucht* Wanneer is alles zo ingewikkeld geworden?
Oud 28-08-2009, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Heb ik ook een facepalmpje voor jou Als je zo'n opmerking leuk vindt, het verbeteren van iemand zijn 'spelfout'. Zegt ook genoeg over je niveau.

Maar goed, laten we het maar ontopic houden.
Ik wil altijd het laatste woord en nu stil zijn . Oke sorry dat is niet aardig. Het spijt me!?!

OT: vanavond samen werken, slapen en morgen de hele dag slapen. Ik denk dat ik daarna ook bij hem slaap dan hebben we echt al heel veel tijd .

Laatst gewijzigd op 28-08-2009 om 10:36.
Oud 28-08-2009, 10:33
I C U
I C U is offline
Moddergooien

OT: Damn, het was fijn woensdag! Heerlijk relaxed samen wakker worden en moe maar voldaan samen in slaap vallen. Heerlijk.

Gisteren vriendinnetje gezien, God wat heb ik haar gemist en God wat woont zij een teringeind weg. Het is het waard, dat dan weer wel. Al met al ben ik best tevreden zo
Oud 28-08-2009, 15:54
tuttebel
tuttebel is offline
met hem op vakantie geweest. het was heel raar om voor zo lang samen te zijn zonder anderen erbij, ik moest er ook even echt aan wennen. We hebben een beetje ruzie gehad en hij heeft iets heel erg stoms gedaan: na een dronken ruzietje is hij weggelopen en liet hij mij achter zonder geld/telefoon/kamersleutel.
ik ben nog steeds heel erg boos maar ik weet ook niet wat ik hier nu verder mee moet. ik wil het hier niet teveel over hebben met hem, ik wil leuke dingen doen, maar ik wil het wel (en heb dat ook gedaan) heel erg duidelijk hebben dat ik het echt NIET tof vind.
Verder hou ik veel te veel van hem en was het afscheid op het vliegveld weer heel erg cliché huilend en . We hebben echt een stormachtige relatie, haha. Maakt het wel interessant.
Oud 28-08-2009, 18:02
Dith
Dith is offline
Citaat:
het is een kruisbandreconstructie, want die was gescheurd. Én er zat een scheur in zn muniscus en tijdens de operatie kunnen ze pas zien of die 'gehecht' kan worden of dat ie helemaal weg wordt gehaald.
Hij ligt nu onder het mes en ik hoop ZO dat alles goed gaat. Ik ben eerste contactpersoon dus hoor het als eerste als er iets mis is. Ik mag pas om half4 naar t ziekenhuis en hoop dat hij dan al uit de uitslaapzaal is, want eerder mag ik niet bij hem. Stom gedoe..

jij succes op je 10 vierkante meter, ik heb zelf ook een tijd met mn vriend op zo'n klein kamertje gezeten, ging helemaal goed
Ohja, weet je al wat je wilt gaan studeren, nu antropologie het niet bleek te zijn??
Ah ik heb ook een vkb-reconstructie gehad nadat ik jaren daarvoor mijn knie had gebroken en als gevolg daarvan mijn kruisband compleet was uitgelubberd, had wel het geluk bij een belachelijk goed sporttherapie-ding te zitten waardoor ik over het algemeen veel sneller revalideerde dan 'de gemiddelde patiënt' en na een paar dagen dus ook al mocht lopen. Was de eerste maanden even heel rot maar sport nu alweer drie jaar zonder enig probleem.

En ik ga maandag beginnen aan de lerarenopleiding maatschappijleer. Wel weer heel raar om echt op school te zitten met lessen en klassen maar heb er wel veel zin in!
Oud 28-08-2009, 18:02
Verwijderd
Opvallend nieuws van een vriendinnetje net. Hij heeft blijkbaar vlak voor ik wegging bij haar gepolst of ik hem leuk vind. Reden: hij dacht zoiets. Zij heeft ontkend, maar wel gezegd dat hij uit moest kijken met hoe hij tegen mij deed, omdat ik er op deze manier wel eens over na zou kunnen gaan denken.

En dan ben ik terug, is hij gelijk all over me en zoent hij me niet lang daarna tijdens een dronken avondje stappen. Maar verklaring op de morning after: "vond het wel grappig", om het er vervolgens niet over te hebben (maar wel nog die dag een opmerking te maken over het meisje waar hij tijdens z'n vakantie een paar keer mee gedate/gezoend heeft).

HUH?! Ik heb weer genoeg om m'n hoofd over te breken tot ik 'm zondag zie En daar heb ik nu nog minder zin in... Wat moet ik hier nu weer allemaal van denken?!
Oud 28-08-2009, 20:09
Luna
Luna is offline
Citaat:
Ah ik heb ook een vkb-reconstructie gehad nadat ik jaren daarvoor mijn knie had gebroken en als gevolg daarvan mijn kruisband compleet was uitgelubberd, had wel het geluk bij een belachelijk goed sporttherapie-ding te zitten waardoor ik over het algemeen veel sneller revalideerde dan 'de gemiddelde patiënt' en na een paar dagen dus ook al mocht lopen. Was de eerste maanden even heel rot maar sport nu alweer drie jaar zonder enig probleem.

En ik ga maandag beginnen aan de lerarenopleiding maatschappijleer. Wel weer heel raar om echt op school te zitten met lessen en klassen maar heb er wel veel zin in!
Ja, zijn revalidatie gaat minimaal 3maanden duren geloofiken hij mag 6 wekenniet op dat been steunen. Anyway, operatie is gelukt en het gaat redelijk goed met hem. Hopenlijk mag iemorgen naar huis want dat ziekenhuis is zo deprimerend en hij is daar de hele dag alleen.

En succes met je studie dan, spannend!! Ik ga t komend jaar allemaal afronden, scriptie en alles is af, alleen nog wat vakken halen en dan klaaaar
Oud 28-08-2009, 21:15
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Inmiddels ook weer terug vanuit Portugal. Ik moet weer tyfushard mn best doen om hier te wennen zeg. Ben na 2 maanden van bijna fulltime reizen niet meer zo gewend om in Nederland te zijn en hier mn dagen te vullen .
Op mn laatste vakantie overigens geen lover opgedaan, ben nog veels te veel bezig met mn Amerikaan. Toch betrap ik mezelf erop dat er ook dagen waren dat mn Amerikaan amper door mn hoofd ging en voornamelijk mn ex er doorheen liep. Toch kan ik ook wegdromen als ik verliefde stelletjes samen op vakantie zie van dat wil ik ook.

tijd voor mezelf nemen heet dat dus
Oud 29-08-2009, 16:37
metallica
metallica is offline
Gisteren naar de bruiloft van een vriend van hem geweest en het was echt super mooi en gezellig Weer fijn bijgekletst met wat mensen en tussen door goede gesprekjes met hem gehad. We zijn het er over eens dat het nu lekker loopt en dat we er iets van gaan maken
Oud 29-08-2009, 18:38
Wammus
Wammus is offline
Mijn relatie gaat op zich nog altijd prima. Er zijn de ups en downs maar dat hoort er nou een keer een beetje bij. Vanavond komt ze hier heen en morgen gaan we naar een verjaardag.
Oud 29-08-2009, 19:00
geheimpje
geheimpje is offline
Hmm... ik voel me een beetje onzeker. De maand is nu bijna om (nog 1 week ) en dan ga ik terug naar Duitsland en zie ik m'n Oostenrijker weer, voor sowieso 2 maanden. Maar jeetje, in deze maand hier thuis heb ik dingen in mijn hoofd gehaald waar ik helemaal niet over wil na denken. Ben zo bang dat hij mij opeens minder leuk vind ofzo. Maar waar die angst op gebasseerd is weet ik niet......
Misschien op het feit dat ik hem afgelopen week zeker elke dag heb gebeld (ik mis hem ZO!), en deze telefoongesprekjes waren niet altijd even leuk. Hij wil dat ik me bezig houd en niet de hele dag zit te hopen tot hij contact met me zoekt.... En hij heeft daar natuurlijk volkomen gelijk in, alleen vind ik dat zo moeilijk!!!!

Maar goed, ik ga zo meteen met een vriendin uit en hopelijk vergeet ik dan alles eventjes, en zo kan hij ook trots op mij zijn dat ik toch nog wel iets doe hier in mijn eentje.

Oud 29-08-2009, 21:31
langejongen
langejongen is offline
Het is sinds 12 juli uit en ik ben er nog geen dag rouwig om geweest. Vrijheid, blijheid. Ik had dit zelf veel eerder moeten doen.
Oud 29-08-2009, 22:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Twee weken vakantie gehad en twee en halve week fulltime samen geweest met m'n vriend en het ging goed. In het begin moesten we wel ff wennen hoe we onze dagen gingen vullen en hoe we alles gingen verdelen enzo maar over het algemeen ging het prima en we kunnen alles uitspreken dus verder geen problemen gehad, was super fijn samen

En toen ging hij me vanmiddag thuis brengen en toen hij weer naar huis wilde gaan moest ik zo huilen en kon ik niet meer stoppen Vanavond belde hij nog even en toen kon ik het weer niet droog houden. Gelukkig komt ie maandag weer en hopelijk zien we elkaar komend weekend weer wat vaker
Oud 30-08-2009, 11:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:

En toen ging hij me vanmiddag thuis brengen en toen hij weer naar huis wilde gaan moest ik zo huilen en kon ik niet meer stoppen Vanavond belde hij nog even en toen kon ik het weer niet droog houden. Gelukkig komt ie maandag weer en hopelijk zien we elkaar komend weekend weer wat vaker
stel je toch niet zo aan er is een kans dat jullie ooit uit elkaar gaan en wat doe je dan zelfmoord overwegen ?

ot: ik word gek van alle mannen
Oud 30-08-2009, 12:04
snowflakes
snowflakes is offline
Citaat:
stel je toch niet zo aan er is een kans dat jullie ooit uit elkaar gaan en wat doe je dan zelfmoord overwegen ?

Volgens mij is dit juist een topic waarin je vrijuit kunt aangeven hoe je je voelt... Wat is er dan mis mee als iemand zijn gevoelens beschrijft?
Oud 30-08-2009, 12:13
Verwijderd
Citaat:

*zucht*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten