Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is ontzettend moeilijk, vriendinnen aan de kant zetten. Tell me about it. Meer dan eens meegemaakt dat ik er wel was als zij me nodig hadden, maar niet als ik hen nodig had. Op een gegeven moment moet je daar ook mee stoppen. Je verdient veel beter dan dat. Sterkte ermee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je eigenlijk heeeel graag wil, maar vindt dat je moet wachten om niet te ehh degraderen, hoef je echt niet zo heel makkelijk te zijn om het per ongeluk toch te laten gebeuren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Simoen: Probeer haar inderdaad even los te laten. Ik heb ook zo'n vriendin gehad en op een gegeven moment heb ik daar gewoon niet meer gebeld en nooit meer wat van d'r gehoord.
![]() OT: gisteren was erg gezellig en een beetje dronken. Maar ik heb me in lange tijd niet zo goed gevoeld. ![]() |
![]() |
|
haha wat een gedoe, voor de mensen die het nog steeds niet snappen: van te voren was het niet mijn plan om seks met hem te hebben, maar toen ik daar zo naast hem lag en hem steeds leuker ging vinden (en omdat hij super sexy is natuurlijk), toen veranderde mijn plan! okeeeeee?!
zo. ot: vanavond zie ik mn beste vriendinnetje weer na ong een maand!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij ligt nu onder het mes en ik hoop ZO dat alles goed gaat. Ik ben eerste contactpersoon dus hoor het als eerste als er iets mis is. Ik mag pas om half4 naar t ziekenhuis en hoop dat hij dan al uit de uitslaapzaal is, want eerder mag ik niet bij hem. Stom gedoe.. jij succes op je 10 vierkante meter, ik heb zelf ook een tijd met mn vriend op zo'n klein kamertje gezeten, ging helemaal goed ![]() Ohja, weet je al wat je wilt gaan studeren, nu antropologie het niet bleek te zijn??
|
@ Mushu en Secret Agent
Ik weet eigenlijk ook heel goed dat ik haar moet loslaten, maar of dat voor een tijdje is of voor een veel langere tijd dat weet ik nog niet. Het zou me niets verbazen nu ze verhuisd is naar een totaal andere stad en ze begint aan een nieuwe studie, ze me op een gegeven moment gewoon vergeet of vervangt. Want vervangbaar ben ik blijkbaar. Het is alleen niet zo dat het altijd zo is geweest. Ik ben altijd welkom geweest, ze heeft altijd willen luisteren naar mij. Probleem was alleen dat zij een jaar niets of niemand had, aangezien ze voor een vrij jaar had gekozen na haar examen. Soms was het gewoon heel vermoeiend om iemand naast je te hebben die door die leegte niets meer bij kan dragen in conversaties of enthousiasme. Maar omdat ik zelf ook wel eens in een dergelijke positie heb gezeten weet ik hoe belangrijk het is dat je vrienden ervoor je blijven. Ik ben ervoor haar gebleven, maar nu weet ik even na deze vakantie niet meer of ik de eer aan mezelf hou en haar uitzwaai, of gewoon tijdelijk niets van me laat weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
superkut, ik heb een tijd geleden wat verzwegen wat niet gehoeven had. Nu is ze erachter gekomen en zoekt ze er vel meer achter dan was. Ze is heel haar vertrouwen in mij verloren en het is nog maar de vraag of ik dat terug kan winnen. Eigen schuld natuurlijk, maar desalniettemin superkut..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar deze vergelijking gaat natuurlijk niet op. Als je niet wil zoenen, zoen je niet. Als je geen seks wil, heb je geen seks. Dat soort dingen 'gebeuren' niet 'zomaar'. Net zoiets als vreemdgaan. Van die mensen die zeggen dat het gewoon gebeurde en niet de bedoeling was.. Tja, je was er toch zelf bij. Overigens heeft Ster niets om zich voor te schamen. Zij wilde het, hij wilde het. Who cares. Ik vind het ook vreemd dat ze daardoor opeens 'gedegradeerd' zou zijn, maar dat zal dan wel de way of thinking van mannen zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@Simoen: Weet zij dat jij er zo over denkt? Voor hetzelfde geld weet zij helemaal niet dat jij jullie vriendschap zo ervaart. Geef duidelijk aan hoe jij het ervaart en wat je van haar verwacht. Als je nu ineens niks meer van je laat horen, is dat voor haar ook heel stom want dat laat je ineens niks meer van je horen zonder dat zij weet wat ze verkeerd heeft gedaan. Ik zou het er met haar over hebben, dan weet zij ook waar ze af en aan is. Dan kun je op basis van jullie gesprek alsnog besluiten om een tijd niks van je te laten horen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat heb ik m'n beste vriendinnetje gemist.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een zeurpieten zijn jullie!!
![]() OT: Hij gaat een avond extra werken, op mijn werk, zodat we iig samen zijn en ik sta om 6 uur 's ochtends op om elkaar toch even te zien. Mijn collega' gebruiken ons als voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn en en hij is zoooo leuk! We gaan volgend weekend weg en we hebben zo veel leuke plannen nog, zijn ouders doen ook steeds aardiger en <3. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, laten we het maar ontopic houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: vanavond samen werken, slapen en morgen de hele dag slapen. Ik denk dat ik daarna ook bij hem slaap dan hebben we echt al heel veel tijd ![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2009 om 10:36. |
![]() |
|
Moddergooien
![]() OT: Damn, het was fijn woensdag! Heerlijk relaxed samen wakker worden en moe maar voldaan samen in slaap vallen. Heerlijk. Gisteren vriendinnetje gezien, God wat heb ik haar gemist en God wat woont zij een teringeind weg. Het is het waard, dat dan weer wel. Al met al ben ik best tevreden zo ![]()
|
met hem op vakantie geweest.
![]() ik ben nog steeds heel erg boos maar ik weet ook niet wat ik hier nu verder mee moet. ik wil het hier niet teveel over hebben met hem, ik wil leuke dingen doen, maar ik wil het wel (en heb dat ook gedaan) heel erg duidelijk hebben dat ik het echt NIET tof vind. Verder hou ik veel te veel van hem en was het afscheid op het vliegveld weer heel erg cliché huilend en ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik ga maandag beginnen aan de lerarenopleiding maatschappijleer. Wel weer heel raar om echt op school te zitten met lessen en klassen maar heb er wel veel zin in!
|
Verwijderd
|
Opvallend nieuws van een vriendinnetje net. Hij heeft blijkbaar vlak voor ik wegging bij haar gepolst of ik hem leuk vind. Reden: hij dacht zoiets. Zij heeft ontkend, maar wel gezegd dat hij uit moest kijken met hoe hij tegen mij deed, omdat ik er op deze manier wel eens over na zou kunnen gaan denken.
En dan ben ik terug, is hij gelijk all over me en zoent hij me niet lang daarna tijdens een dronken avondje stappen. Maar verklaring op de morning after: "vond het wel grappig", om het er vervolgens niet over te hebben (maar wel nog die dag een opmerking te maken over het meisje waar hij tijdens z'n vakantie een paar keer mee gedate/gezoend heeft). HUH?! Ik heb weer genoeg om m'n hoofd over te breken tot ik 'm zondag zie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En succes met je studie dan, spannend!! Ik ga t komend jaar allemaal afronden, scriptie en alles is af, alleen nog wat vakken halen en dan klaaaar ![]()
|
Inmiddels ook weer terug vanuit Portugal. Ik moet weer tyfushard mn best doen om hier te wennen zeg. Ben na 2 maanden van bijna fulltime reizen niet meer zo gewend om in Nederland te zijn en hier mn dagen te vullen
![]() Op mn laatste vakantie overigens geen lover opgedaan, ben nog veels te veel bezig met mn Amerikaan. Toch betrap ik mezelf erop dat er ook dagen waren dat mn Amerikaan amper door mn hoofd ging en voornamelijk mn ex er doorheen liep. Toch kan ik ook wegdromen als ik verliefde stelletjes samen op vakantie zie van dat wil ik ook. ![]() tijd voor mezelf nemen heet dat dus ![]() ![]() |
![]() |
|
Gisteren naar de bruiloft van een vriend van hem geweest en het was echt super mooi en gezellig
![]() ![]()
|
![]() |
Hmm... ik voel me een beetje onzeker. De maand is nu bijna om (nog 1 week
![]() Misschien op het feit dat ik hem afgelopen week zeker elke dag heb gebeld (ik mis hem ZO!), en deze telefoongesprekjes waren niet altijd even leuk. Hij wil dat ik me bezig houd en niet de hele dag zit te hopen tot hij contact met me zoekt.... En hij heeft daar natuurlijk volkomen gelijk in, alleen vind ik dat zo moeilijk!!!! Maar goed, ik ga zo meteen met een vriendin uit en hopelijk vergeet ik dan alles eventjes, en zo kan hij ook trots op mij zijn dat ik toch nog wel iets doe hier in mijn eentje. ![]() |
![]() |
|
Twee weken vakantie gehad en twee en halve week fulltime samen geweest met m'n vriend en het ging goed. In het begin moesten we wel ff wennen hoe we onze dagen gingen vullen en hoe we alles gingen verdelen enzo maar over het algemeen ging het prima en we kunnen alles uitspreken dus verder geen problemen gehad, was super fijn samen
![]() En toen ging hij me vanmiddag thuis brengen en toen hij weer naar huis wilde gaan moest ik zo huilen en kon ik niet meer stoppen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ot: ik word gek van alle mannen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|