Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De meeste mensen hebben een beenlengteverschil tussen de 1 mm en 1 cm. Als je benen wel precies even lang zijn is dat toeval
![]() Om ontopic te blijven: ik heb een beenlengteverschil van 5 mm en een oorhoogteverschil van minstens 5 mm waardoor ik pootjes van (zonne)brillen altijd moet (laten) verbuigen omdat de (zonne)bril anders scheef lijkt te staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wist je dat mijn beste vriendin een operatie heeft gehad omdat haar benen van lengte verschilden, achteraf bleek dit niet noodzakelijk te zijn, ze was nog jong en het kon prima nog goed komen enzovoorts, maar nu heeft ze wel een gigantisch litteken, van zeker twintig centimeter lang?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tijdens het coschap psychiatrie moet je twee uur creatieve therapie volgen. En de meeste co's krijgen dan een paar opdrachten waaronder de opdracht om te tekenen waar je het liefste bent. Maar ik kreeg een andere opdracht (kijk, het is wel ontopic, ik heb het over mezelf), want de creatief therapeut zei: "jullie tekenen toch allemaal een bed".
|
![]() |
|
Ik vind trappen een beetje enge dingen. Als ik op een trap loop die ik niet ken, doe ik het altijd rustig aan, hou ik de leuning vast en probeer dicht bij de muur te lopen. Trappen met gaten zijn al helemaal stom. Geen idee waar het vandaan komt, maar volgens mij heb ik het idee dat je sneller kan vallen op een onbekende trap.
||
![]() |
Citaat:
![]() een beetje betá leert zichzelf ook blokschrift aan en dan wordt het nóg kutter om met vulpen te schrijven. |
![]() |
|
ik schreef vaak met vulpen, ook op de middelbareschool, als een van de weinigen.. maar nu hoef ik niet zoveel meer te schrijven. maar misschien zou ik het weer eens moeten doen.
|
Als ik nies houd ik dus nooit mijn hand voor mijn mond, wat erg vervelend is als je verkouden bent. Ik heb het wel geprobeerd, maar elke keer was ik te laat.
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sommige mensen lees ik als een boek en dan zeg ik heel soms tegen mensen waar ze mee zitten en dan zijn ze verbaast (soms worden ze boos).
Ik heb vandaag eindelijk weer gezwommen en het was GE-WEL-DIG Ik ga leuke mensen ontmoeten op de AKI Ik was een keer op een meet van een gamers-forum Laatst gewijzigd op 11-09-2009 om 10:19. |
![]() |
|
Ik vind bepaalde gebouwen een beetje engig. Mijn eerste kamer was vlakbij een suikerfabriek en toen ging ik een keer buiten hardlopen en keek ik ernaar en ineens vond ik 'm eng. Sindsdien durfde ik ook niet zo goed meer naar buiten te kijken etc. om dat ding zomaar te zien. Vooral in het donker niet, overdag moest ik er sowieso langsfietsen, maar dat was minder erg dan uit het raam kijken en dat ding zien. En nu heb ik het ook met de Selwerdflats. Als ik gewoon uit het raam kijk is er niets aan de hand, of als ik voor zo'n flat sta oid. Maar als ik er vlakbij fiets en ik sla ineens een straatje in en die flat staat er dan zo groot te zijn boven de huizen uit, dan zie ik 'm ineens verschijnen ook zeg maar, dan vind ik 'm een beetje eng.
|
Verwijderd
|
Als ik in de trein zit en ik zie een krant open liggen of scheef dichtgevouwen, dan zorg ik dat hij netjes dubbelgevouwen op een tafeltje komt te liggen op zo'n manier dat je de bovenste helft van de voorpagina kunt zien. Als er verschillende kranten bij me in de buurt zijn stapel ik ze op, op zo'n manier dat je van elke krant kunt zien hoe hij heet.
Ik stofzuig nooit want dat doet Theodoor en ik kan stofzuigen echt niet uitstaan. Het liefst heb ik dat hij het doet als ik niet thuis ben. Op mijn bureau ligt vaak een hoop rommel maar in mijn bureauladen ligt alles precies recht en gesorteerd zodat ik het blindelings kan pakken. Laatst gewijzigd op 14-09-2009 om 15:02. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3 Missy | 297 | 11-05-2010 00:06 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #2 Miekje* | 500 | 26-01-2010 10:15 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forumer boven je #16 Verwijderd | 500 | 03-09-2009 14:38 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |