Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Sjonge, wat is dat toch. Niet iedereen reageert altijd op alle foto's hoor
![]()
|
Jawel! Reagereeeeeeeeeeeeen >.<
![]() Had ik van mezelf gefotoshopt ^^ ![]() End ie ook, in michael. ^^ ( het zijn mijn ogen, mijn mond en kin. En mijn lichaam enzo ook. Alleen het haar, de bril en de neus zijn van Michael. ^^) De originele foto: ![]() Met iemand anders van circus ^^
Laatst gewijzigd op 03-09-2009 om 21:04. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
die eerste is echt mooi ![]() zo goed? ![]() |
![]() |
|
Precies, ze ziet er tenminste niet zo standaard uit als al die 14-jarigen. Bovendien heeft ze tof haar, ik wil het ook! En ze lijkt inderdaad wel Frans.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind de chick van Barabas wel wat Oost-Europees hebben maar misschien moeten we die discussie niet verlengen en zal ik in het weekend gewoon een vakantiekiekje uploaden. Inderdaad, ik kondig het zo'n beetje aan alsof jullie allen met smart wachten op deze openbaring en nog wat tijd gun om dit te verwerken
![]() |
![]() |
|
Foto's van mijn nieuwe cikelrokje dus. Hij is bijna af, ik ben de rits aan het afwerken, pff, wat een gepriegel!
Het lijkt hier net oftie scheef is, maar ik stond scheef ![]() ![]() En deze is recht: ![]() Lief istie hea ![]() En stofdetails:
Spoiler
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |
Muziek |
fototopic paco de taco | 258 | 29-11-2003 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Fototopic Dreamerfly | 60 | 31-08-2003 19:53 | |