![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou graag in contact willen komen met een Drummer EN een bassist in de buurt van Venray (Eindhoven / Venlo), die interesse heeft in een Punk-Band.
![]() afi_nrk@hotmail.com << nrk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() btw.. ik ben bassiste.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaaa ik ook een oproepje!!!!
![]() Ik uh..ben 19 jaar en ik speel basgitaar, nu voor ongeveer 1,5 jaar, kzit al in een bandje daar spelen we uh..beetje emo, punk, metal en uh..jah genre vind ik niet heel belangrijk zolang ik het maar leuk vind en goed om naar te luisteren (geen anouk ofzo) liefst gewoon wel in de rock, metal, ska, punk uh..omgeving rotterdam dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij zoeken nog een bassist(e) maar je wilt zeker geen hardcore spelen ? wij komen uit Monster maar ja ..laat wat van je horen ![]() |
![]() |
|
Ok motherfuckersssssss
![]() Wij zoeken nog steeds! een bassist verdomme en daar spaug ik erg van .. Wij spelen hardcore ..Omgeving westland ..... www.back-to-perfection.cjb.net ... mail : ultra_madness@hotmail.com Kom dudes ...sign up! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heb ik al gedaan, maar mijn ouders hebben ook geen geldboompje op hun rug groeien!, ik ook niet.
werken kan, maar dab vindt ik dat de band zo'n volle 200% er achter moeten staan, niet zo iets eenmaligs of iets waar geen toekomst in zit, weet je wel. ik heb al van dat ongemotiveerde gedonder me raising-blaze, rip-off gehad. ben je net op gang kappen we. dass niks.rutger. ![]()
|
![]() |
Ik ben al een tijd op zoek naar mensen die een garage rock(hellacopters, hives, gluecifer, datsuns, enz) bandje willen beginnen of al hebben en een gitarist zoeken.
Ik speel 10 jaar gitaar, heb best veel ervaring met bandjes en ik speel nu in de Tonies. owja omgeving Amsterdam,Haarlem en Alkmaar. Als het je wat lijkt ofzo dan kan je me mailen. |
![]() |
|
ik en een vriend van mij zijn op zoek naar een drummer voor een punkbandje te beginnen
we schrijven zelf muziek, als je iets wil horen, ik heb een aantal stukjes in midi geschreven omgeving eindhoven mijn msn is knuppel48@hotmail.com
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Plaats/reageer hier op "Bandleden gezocht" topics! Deel 2 IEMOW-KOR | 248 | 21-05-2003 21:50 |