Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En verder is het zinloos om te twijfelen aan je bestaan als je kunt concluderen dat je denkt en dus dat je bestaat. Je kunt ook Matrix-achtige perikelen krijgen, met schijnwerkelijkheden, maar dat neemt niet weg dat je bestaat. En tenslotte moeten mensen die twijfelen aan zichzelf meer bier drinken. En blowen. Voila, ik heb gezegd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar door die post van jou net leek het wel alsof je denkt dat ik down ben of mezelf niet veel waard vind, het tegendeel zelfs. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben volledig blind voor de manier waarop ik over kom geloof ik. Ik vind mezelf vaak bot maar ik geloof dat mensen hier op school enzo juist zoiets hebben van aaaaaaaaahhwwww ofzo. En soms verbaast het als mensen die ik niet ken me kennen dus ik geloof dat ik totaal geen realistisch beeld heb want ik hou me er niet meer mee bezig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ken slechts 3 mensen die me "kennen" en weten hoe ik een beetje in elkaar zit, ik heb zo'n hekel aan mensen die zeggen dat ze weten hoe ik me zou moeten voelen om bepaalde dingen omdat ze "hetzelfde" hebben meegemaakt, dat is zo'n afknapper en zo verlies ik razendsnel intresse in zo'n persoon.
|
![]() |
|
|