Advertentie | |
|
![]() |
|
Richard Dawkins - The God Delusion (eindelijk eens)
Harold McGee - On Food and Cooking, the science and lore of the kitchen (meesterlijk ![]() Maarten van Buuren - Kikker gaat fietsen (als sinds augustus, misschien maar eens uitlezen ![]()
|
Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay
Tot nu toe vind ik het echt heel boeiend eigenlijk, wat me verbaast, want ik herinner me dat iemand hier op het forum het echt helemaal niks vond? En soms stel ik toch wel hoge eisen aan boeken. Misschien dat het einde nog shit is maar tot nu toe bevalt het me! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@ Majel: Zeker niet echt superrealistisch hoe dat meisje denkt, ze is in het begin al inderdaad te volwassen. Maar ik vond het verhaal heel boeiend en ik was ook wel heel benieuwd hoe het verder ging. Wat ik me wel niet echt kon voorstellen, is
Spoiler
Maar al met al, ik vond het boek toch wel mooi, en dan met name het verhaal. Want de karakters zijn inderdaad niet supergeloofwaardig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: Ik ben weer bezig om Brisingr uit te lezen. In de hoop dat er dan binnenkort deel 4 uitkomt zodat ik die erachteraan kan lezen. Maar voglensmij duurt het nog heel erg lang..
Laatst gewijzigd op 11-02-2010 om 10:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ben nu zelf bezig aan de Wicca serie van Cate tiernan, ben bij boek 2, lees een paar hoofdstukjes per avond. Lekker om bij weg te dromen ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jammer dat hij zo tegen valt Aurora..maar wil hem toch ooit nog wel eens lezen denk ik. Nog steeds bezig in Zeitoun! Hoop hem wel een dezer dagen uit te krijgen..grappig dat het echt zo totaal anders is dan Egger's andere boeken.
|
Ik, Ali van een Duitser. Boek uit de jaren tachtig dat uitermate schokkend was omdat hij undercover ging en aantoonde hoe erg het racisme nog is/was in Duitsland. Je wordt er niet vrolijk van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Pomegranate soup. Een sterke Chocolat vibe, maar dan met Iraanse zussen in een klein Iers dorpje. En er zitten ook recepten bij <3
|
Verwijderd
|
Hoera! Ik heb 'Het Boek Benjamin' gevonden, deel twee van de Dina-trilogie! Van Woeste Hoogten ga ik nog werk maken, rotbieb, zomaar bladzijdes uit mijn leenboeken scheuren, kunnen ze wel
![]() Verder heb ik 'Mijn zusje en ik' van Rina Frank, of Franku, ik weet niet meer precies, uitgelezen. Leuk boek, vlot geschreven, niet geweldig. Zijn er eigenlijk ook wel eens goede pro-Palestijnse boeken geschreven? Dit huis ligt vol met pro-Israelische boeken (Alleen 'Exodus' van Uri Dingetje is al een manifest op zich), maar over de Palestijnen lees ik nou nooit iets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
De nacht van de waarheid is uit. Een maar boek, alleen ergerde ik me dood aan de vier 'Roberto vertelt' stukken. Het hele boek ik 3e persoon verleden tijd, maar die stuken zijn in de 3e persoon tegenwoordige tijd geschreven, terwijl zo over gebeurde dingen gaan? Ik vind 3e persoon tegenwoordige tijd sowieso niet erg fijn lezen, doe mij maar de 1e persoon of 3e persoon in de verleden tijd.
Nu heb ik vlammen van Suzanne Collins er maar eens bij gepakt. |
![]() |
|
|