Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij heeft in bijna 9 dagen maar 10 minuten tijd voor me gehad en verder ook niets laten horen. Nou dan is de boodschap wel aardig duidelijk he? Ik word er zo moe van. Ik snap best dat je het soms druk hebt, maar even 5 minuten tijd is toch niet teveel gevraagd. Hem bereiken is ook onmogelijk dus for all I know heeft-ie een ongeluk gehad ofzo. Het is wel goed dat ik nu weet hoe belangrijk ik voor hem ben. Pfft. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ik iets van 'em hoor.
Verder ben ik nog steeds ziek en it's driving me insane. Bah, het is zo irritant om thuis vast te zitten. Zodra ik opsta wordt alles woozy, en ik kan amper eten want dan word ik misselijk. ![]() |
![]() |
|
Ik werd gister ook gewoon spontaan ziek tijdens college, moest voortijdig weg. Ik, ziek!
![]() En dan moet ik nu gaan bedenken of ik vandaag, een dag te laat, een opdracht ga proberen af te maken en in te leveren, of dat maandag probeer te doen. Geen idee hoe soepel die docent met zieke mensen is en totaal geen inspiratie nu... een essay gaat doorgaans over je eigen mening, waarom er dan verplicht vier andere (wetenschappelijke) meningen in moeten verwerken? ![]()
|
Verwijderd
|
Kijk, zo vind ik de herfst/winter geen probleem. Mooie heldere lucht, in de schemering naar buiten, de koude lucht 's ochtends vroeg die iets puurs en veelbelovends heeft. <3 College was enorm saai, maar net thuis ineens energie-boost dus slam fm heel hard aangezet en lekker de keuken opruimen. Dingen weggooien, ruimte maken in de kastjes, nieuwe dingen neerzetten. Ik houd van een opgeruimd huis, alleen beetje jammer dat het bijna altijd een zooi is hier.. Maar ik houd het al steeds beter bij. Wie weet is mijn huis ooit nog wel eens toonbaar voor onverwacht bezoek
![]() |
![]() |
|
Indigo: mijn vriend is 23, dus hij is niet veel ouder dan ik. Zijn ex is ook ongeveer die leeftijd, ze heeft jong kinderen gehad. En verder lijkt het soms wel alsof we veel meer schelen, hij is met zulke andere dingen bezig dan ik. Hij heeft niet gestudeerd, wel een opleiding gedaan, werkt al een aantal jaar, is bezig met een eigen bedrijf, heeft veel meer van de wereld gezien dan ik. Wel grappig is dan dat hij nu bij zijn ouders woont en ik (doordeweeks) op mezelf woon
![]() Ik ben bang dat als ik zeg dat het me dwars zit dat er dan wel opeens een groot punt van gemaakt wordt. Zulke gesprekken kan ik mijn hoofd heel goed laten escaleren ![]() Je late verjaardagsavond klinkt gezellig ![]() Ik ben doodop. Ik heb de hele week echt hard gewerkt aan school, steeds 's ochtends vroeg begonnen. Ik wilde vanavond eigenlijk nog hard leren maar ik ben moe en zo neem ik toch weinig op, dus ik laat het maar even voor vandaag. Morgen een beetje op tijd opstaan en ik ben blij dat ik heb afgesproken want dat geeft een beetje afleiding. Ik heb alle stof nu een keer doorgenomen en we hebben het meeste met de werkcolleges behandeld dus dan blijft het beter hangen. Nog even een paar dagen stressen denk ik, maar ik vind dat ik mijn best gedaan heb. Al voel ik me een beetje schuldig dat ik morgenmiddag en zondagochtend niet ga leren, maar ontspannen mag ook best. Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ik mijn baantje kwijt ben ![]() Het is best gek om op vrijdagavond op mijn kamer te blijven. Maar ik vind het ook wel fijn om lekker mijn eigen gang te kunnen gaan. Ik zit hier pas een maand maar het voelt zo vertrouwd en als mijn eigen plekje, veel meer dan mijn vorige kamer. Volgens mij mist mijn vader een beetje. Hij belde me vanmiddag om iets dat echt heel onbelangrijk is, normaal belt hij me echt nooit en als ik bel spreek ik met mijn moeder. Ik vind het wel lief dat hij even belde ![]() Nu ga ik lekker op de bank liggen televisie kijken, niet druk maken om school en dan morgenochtend een beetje uitslapen en weer verder met leren. En dan morgenmiddag naar huis waar de kermis naast mijn deur is ![]()
|
@indigo ik zit van maandag tot en met donderdag in dagbehandeling.
en dat is gewoon samen met de mensen van de opname. de dagbehandeling eet alleen apart. en thuis bevalt het goed. ot. het werk was gezellig. en de tijd was zo voorbij. en ik heb helemaal geen zin om naar het feest te gaan. en me moeder heeft nieuwe kleren voor me gekocht. waar ik wel blij mee ben. en ik heb er spijt van dat ik zoveel cafeine op heb. en ik kon weer niet van me been afblijven. door me onrustigheid.
|
Verwijderd
|
Het gesprekje op school ging wel goed. Ik (en ik hoop ook mijn groepsgenoten) ben inmiddels weer van de schrik bekomen.
Nu ben ik bij mijn ouders en ik was zo dom dom dom om mijn medicijnen te vergeten. Gelukkig is een vriendin van mijn ouders waar we toevallig vanavond op bezoek waren, huisarts en kon mij een recept schrijven dat ik hier kon afhalen. Waarom vergeet ik altijd wel iets? Vroeger was ik niet zo. Maarja, het is ook wel een beetje onhandig als je steeds verkast tussen 3 huizen... Over 2 weken is dat over. |
![]() |
|
@ blurred, indigo en Vogelvrij: fijn om te weten dat ik niet de enige ben... Dat maak het er alleen niet makkelijker op...
![]() @ Missy1-0: Daantje heeft al heel veel dingen getypt die ik ook wilde zeggen. Denk aan jezelf en cijfer je niet helemaal weg voor een ander, dan doe je jezelf onrecht aan. En misschien is er best een acceptabele tussenweg te vinden. OT: Ik kon niet meer slapen, dus zit ik hier maar tot de wekker gaat, kan mijn vriend tenminste nog even slapen. Nog 1 week werken, dan een week vakantie. Wat zijn die weken snel gegaan, zeg! Toen ik zelf op school zat, vond ik dit altijd een lange periode, nu kom ik eerder tijd tekort ![]() |
![]() |
|
@HaWaHaai: Dat zou ik ook nooit beweren, dat het gemakkelijk is! Maar een beetje moeilijk hoort erbij en het komt juist omdat er zoveel kansen, zoveel mogelijkheden zijn dat we met z'n allen erop los twijfelen en piekeren. Die kansen en mogelijkheden hebben natuurlijk ook weer zijn voordelen, het was ook niet zo leuk geweest als we tien kinderen moesten opvoeden en in een fabriek moesten werken, al had je dan niet hoeven twijfelen of je er alles uithaalde wat erin zat, want dan zat er gewoon niet meer in.
OT: Blijkbaar ligt er nog heel veel post op mijn oude adres, maar ik heb niet zoveel tijd (en zin, ik geef het toe) om daar weer helemaal heen te moeten en zo. Maar nu is er geloof ik toch een brief die ik wil hebben, dus nu zou ik daar toch wel heen willen, maar ja, ik moet juist volgende week de hele tijd werken, dus dat schiet niet zo op...
||
Citaat:
|
Ik heb de sms gestuurd en daar ben ik blij mee
![]()
|
ik ben blij dat me moeder me gisteren toch heeft meegekregen naar het bedrijfs feest van me werk.
want het was toch wel gezellig. en ik kwam mensen tegen die naar een ander bedrijf moesten. en die ik dus allang niet had gezien. en dus heel veel leuke mensen kwam ik tegen. en me moeder vond het ook gezellig. en ik heb veel bijgepraat met de mensen. en vandaag doe ik het lekker rustig aan. en ik kom net van het dorp af. en ik heb even de hond uitgelaten. en vanavond het laatste deel van me koffer uitpakken. en nog wat dingen op de foto zetten voor markt plaats. dingen die ik niet meer aan doe.
|
ik kwam er eergisteren via de msn tekst van een collega achter.
dat ze het nou met een ex van me heeft een andere collega van ons. ik vond het eerst wel raar maar ik heb haar gezegd dat ik het leuk voor hen vind. en ik heb net met ze zitten msnen. op haar msn want ze zijn bij haar thuis. en zelfs met hem heb ik met plezier zitten msnen. ze zei al 'jullie typen weer gewoon met elkaar'. ik zei gelukkig maar en dat ik het leuk vind. en ze zei dat hij zei at hij het ook fijn vind. en daar ben ik wel blij mee. dit had ik een paar jaar terug niet gedacht. toen ik nog elke week in angst voor hem op het werk zat sinds het uit was. maar ik vind dit dus erg fijn.
|
Verwijderd
|
Ik ben moe, ziek, ellendig, buikpijn, hoofdpijn, verrot, verdrietig, in de war, verlegen, geemotioneerd, druk in mn hoofd, chaos, en ik wil vooral dat iedereen ophoudt met zeuren en vragen of ik niet moe ben of wel oke ben. Zeik niet, zolang we lekker door gaan, is er niks aan de hand en hoeft de aandacht niet op mij. Snap dat nou eens.
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ik kreeg net telefoon van een vrouw van de verpleging in boekel. ze zei tegen me van 'ga maar even zitten'. 'ik ben met niet zo'n goed nieuws'. een vrouw van onze afdeling is vanochtend gevonden door een man van de verpleging. ze heeft zm gepleegd. en de vrouw van de verpleging zei al ik bel nou maar. iedereen anders horen jullie het maandag. ze was al een tijdje constant aan het huilen. en de politie kwam haar al 2 keer afgelopen week naar boekel brengen. omdat ze thuis in de vijver heeft gesprongen. en een andere patient uit boekel vertelde me pas al. dat het haar niks zou benieuwen als we binnekort bericht kregen dat ze er niet meer zou zijn die vrouw. en nou is het dus echt gebeurd. ze wouden niet vertellen wat ze had gedaan. het moet nog bij me doordringen. maar het is gewoon klote. ze is net als mijn oom in de 50. een maand geleden mijn oom plotseling. en nou zij haar zelf. ze kon het leven niet meer aan. we zaten wel vaak te mopperen op haar. als ze de hele dag door negatief was. maar ik weet ook dat ze er niks aan kon doen. en dat we haar niet hadden kunnen helpen. en als ze goed in haar vel zat. dan was ze ook heel aardig en heel helder enzo. en dan kon je ook gewoon normaal met haar praten. ik schaam me nou omdat ik de laatste tijd tegen haar aan het mopperen was. als ze constant negatief was. okal kon ze er eigenlijk niks aan doen. maar het was een hele aardige vrouw. en ik kan het nog niet bevatten. ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-10-2009 om 19:24. |
![]() |
|
Daantje en Hawahaai bedankt voor jullie reactie
![]() OT: ik ben heel moe. De hele dag met het koor op stap geweest en een optreden gehad. Vanochtend eerst een soort stemvormingsworkshop, daarna met z'n allen geluncht en daarna naar andere koren geluisterd. Eind van de middag hebben we zelf nog opgetreden, de kerk zat ondanks dat we de laatste waren behoorlijk vol en we hebben veel applaus gekregen. ![]() |
![]() |
|
Ik lees net dat Stephen Gately overleden is (die zat ooit in Boyzone), hij was 33. Niet dat ik nou zo'n fan was van Boyzone, maar toch.
![]() Straks naar de verjaardag van een neef van m'n vriend, ik vind niet dat ik mee hoef eigenlijk, want ik heb niks met hem, maarja, ik ga wel even mee. We gaan dan ook lootjes trekken voor Sinterklaas met de schoonfamilie. Een beetje jammer dat vriend van schoonzusje ook mee schijnt te doen, hoop dat ik hem maar niet trek. En anders, ja, maar een supergoed gedicht schrijven... |
![]() |
|
Ik voel me echt beroerd. Dit is al het derde weekend dat ik me echt ziek voel, ik ben normaal nooit ziek. En lekkere timing, ik had heel veel willen leren maar ik heb er gewoon geen fut voor. Ik heb hoofdpijn, ik kan amper nadenken en ik ben doodop.
En ik vind het niet zo heel geruststellend dat mijn vriend de laatste paar maanden constant moe is, terwijl hij daar normaal nooit last van heeft. Ik vind het wel erg toevallig, dus morgen maar even naar de huisarts. En nu ga ik me toch proberen te concentreren op leren. Ik ben echt bang dat ik hierdoor mijn tentamen niet ga halen, vooral omdat het voelt alsof ik een grote blackout heb. Als ik denk over de stof die ik heb geleerd kan ik me nu al veel gewoon niet goed herinneren. Ik baal hier wel van ![]()
|
@yana @lentekriebel.
jullie hebben wel gelijk maar het voelt toch verkeerd. maar toch bedankt ![]() ot. tot 15:00 geslapen en ik voel me nou wazig. en ik zie haar alweer gelijk voor me. want ik kan het nog niet echt beseffen. en hier thuis hangt hier ook spanning.
|
Verwijderd
|
Stressss.
En tegelijkertijd niet genoeg want waarom ben ik dan niet aan het studeren nu! Grr. ![]() Note to self: ik ga nu even keihard doorwerken en dit blok halen. Ik zit maar te dromen en eigenlijk voel ik me ook gewoon naar. ![]() Er gebeuren ook wel goede dingen, ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben katjelam. Het concert ging goed. Ik heb schijt aan iedereen die denkt dat ie nog een plaats in mijn leven verdient. Ik kan helaas alleen even geens chijt hebben aan de situatie waar ik in zit. Want hoe dronken ik nu ook ben, ik moet nu eenmaal nog spellingscontrole opmijn projet uitvoeren en ik ben in de war wat betreft vriend en zn ouders en weet ik veel. Ik ben er alleen heel zeker van dat er mensen zijn die op het puntje van 'geen respect of vriendschap' staan in mijn leven. En bwah ik ben fucked up en dronken en haat en verdreit en ikweiger om het er hardop uit te laten komen omdat ik voel dat dit dus blijkbaar het moment niet is. En bwah stik er allemaal maar in.
|
![]() |
|
We hebben lootjes getrokken en ik heb m'n schoonmoeder getrokken, dat gaat wel lukken. Vriend van schoonzusje doet niet mee met de lootjes, maar hij komt wel als wij sinterklaas vieren. Waarom ben ik eigenlijk niet verbaasd dat hij niet mee wil doen. Schoonouders en vriend vonden het volgens mij ook niet zo leuk dat hij niet mee wil doen. Hopelijk gaat het nog wel een beetje gezellig worden en houdt hij z'n opmerkingen een keer voor zich. Nouja, voorlopig is het nog geen 5 december.
|
![]() |
|
Ik moet mezelf wat liever gedragen, dit weekend heb ik me niet echt van mijn liefste kant laten zien. Maar ik heb al wel een idee waar we ons weekendje weg naar toe gaan. Nog even afwachten, ik wil de week van te voren pas boeken omdat je dan nog wat meer korting krijgt. Zo goedkoop en toch zo luxe mogelijk is nu de sport
![]() Veel te doen vandaag. En omdat dit weekend er weinig van gekomen is, geef ik mezelf maar weer een stok achter de deur. Een afstreeplijstje dus. En liefst ook nog: - Bureau opruimen. - Planning voor deze week maken. - Nieuw thema uitwerken. - Makelaars opzoeken. - Ventilatoren schoonmaken. - Tuinstoelen schoonmaken en in de kelder zetten. Woehoe, het gaat goed dankzij mijn lijstje! Laatst gewijzigd op 12-10-2009 om 18:06. |
![]() |
|
Jee wat een lijst Hawahaai. Je was in elk geval wel vroeg op.
OT: wij gaan binnenkort ook een weekendje weg. Nouja, het is eigenlijk maar 1 overnachting. Maar wel gratis, want het was n.a.v. een actie die bij de LOI zat toen ik mijn cursus bestelde. Ik vrees dat ik vanmorgen gebeld ben door het reisbureau dat het allemaal regelt, want ik ben gebeld door een anoniem nummer. En verder zijn we aan het kijken voor een vakantiebestemming in januari. Waarschijnlijk wordt het (weer) Egypte, maar dan geen rondreis. M'n vriend is alleen nog niet zo enthousiast, dat is hij nooit met op vakantie gaan. En dat vind ik dan weer niet leuk en dan heb ik ook geen zin meer om het allemaal te gaan uitzoeken. Het liefst wil hij sparen voor verre bestemmingen en dan die tijd dat hij aan het sparen is niet op vakantie. Ik wil elk jaar minstens 1 keer. Ik wil ook wel naar die verre bestemmingen, maar niet als het ten koste gaat van de 'jaarlijkse' vakanties. |
![]() |
|
Hawahaai: dat is een hele lijst, succes
![]() Ik zou het liefst weer mijn bed inkruipen, maar ik heb overmorgen tentamen dus ik moet echt leren. Vanmorgen naar de huisarts geweest en bloed laten prikken. Hij heeft er op gezet dat het spoed is, dus ik krijg de uitslag morgen of overmorgen al. Ik vraag me alleen af waarom er zo'n haast achter zit, want zulke bijzondere dingen worden nou ook weer niet getest. Wel fijn dat ik de uitslag al snel krijg. Ik hoop dat er iets uitkomt, het maakt me niet eens uit wat als ik er maar voor behandeld kan worden. Ik kan me er gewoon echt niet toe zetten om mijn boeken op te doen. Zo wordt het natuurlijk niks met dat tentamen ![]()
|
@darkfairy. Nijn*, forever en Sidhe (en iedereen die ik vergeet): een grote knuffel en sterkte
![]() @Heksjuh: misschien merkte hij gewoon dat jij het graag snel wilde weten? Of hij maakte zich anderzins zorgen... maar het zou gek zijn als hij dat niet had verteld. @HaWaHaai: wow, wat een lijst, maar goed bezig ![]() ![]() OT: Zucht. Ja. Waarom, waarom in hemelsnaam, kan ik er niet tegen als ik vrij heb? Als ik niets te doen heb? Geen enkele verplichting, bah, ik weet echt geen raad met de tijd. Nu heb ik mijn ochtend gevuld met een was vouwen, nieuwe was doen, stofzuigen, declaratie maken, hond uitlaten, maar eigenlijk verder geen nuttige dingen. Bleh... ik weet toch ook wel uit mijn leerboeken dat het in dit soort situaties veel beter is om zelf een programma te maken en dat te gaan doen? Doe dat dan ook! (Goed voornemen, dus.) Maarrrr verder heb ik zaterdag mijn bacheloruitreiking gehad, dus nu staat er BSc achter mijn naam en kreeg ik een witte jas. Ook ging ik een zinnetje voorlezen op het podium en dat ging goed en ik kreeg heel veel bloemen (van m'n vriendje een supermooi groot boeket, van ouders een roos en van de ouders van een vriendinnetje ook, nog een bloemstukje van ouders van andere vriendin en later ook nog van mijn buren). Echt supertof ![]() ![]() Goed voornemen dus: - was ophangen - envelop voor declaratie zoeken & op de post - lunchen - administratie doen - krantje in elkaar zetten - iets leuks uitzoeken om met vriendje weg te gaan - hond uitlaten - ramen lappen? - kamer opruimen en inpakken. Zo, dat moet wel voldoende zijn voorlopig.
|
@indigo dankjewel
![]() vanmorgen op de afdeling hadden we het gelijk over die vrouw. we hebben vanochtend even yoga gehad. en we hadden om 11:00 een bijeenkomst. waarin ze ook vertelde hoe ze haar zelf van het leven beroofd heeft. en hoe ze het had gedaan daar schrok ik wel erg van. maar ik vind het wel goed dat ik het weet. en verder hebben we vanmiddag rustig een film gekeken. en me moeder wou niet dat ik het er thuis over heb. omdat we het er daar al genoeg over hebben. en ze wil het niet weten van al die ziektes enzo. maarja dan maar niet. ik kwam thuis binnen en me moeder zei 'je word steeds dikker'. daar heeft ze wel gelijk in maar dat komt door die vreetbuien. het is alleen wel hard om het elke dag te horen. en ze zei 'je ziet er uit als een clown in die kleren'. daar heeft ze ook wel gelijk in. maar daar kwam ik vanochtend pas achter toen ik de deur uitstapten. ik heb net onze hond uitgelaten en gegeten. en verder hou ik het rustig vanavond
|
Ik heb de griep en dit is totaal niet de tijd om ziek te zijn. Ik moet nog zóveel doen en ik wil ook zoveel leuke dingen doen hmpf.
Dus nu vul ik mijn dag met eeeh.... tv. Huiswerk kost te veel moeite en heel de dag slapen vind ik ook zonde van mijn tijd. Maar goed, ik weet niet of heel de dag teleshopping-programma's kijken dan zoveel beter is hehe.
||
Dankjewel Mushu!
![]() Citaat:
![]()
|
Het spijt me. Er werd me gevraagd of ik niet een band wist die zo en zo en zo was. Was het eerste waar ik aan dacht. Nadenken voor ik iets zeg is nooit m'n sterkste punt geweest.. Voor mij ook niet t makkelijkst dit overigens.. I'm sorry..
|
![]() |
|
|