Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb dat van marit met naar buiten kijken als het donker is. Dan is er zo'n heel erg grote ruit en dan staar je zo een donkere tuin in en dan zie ik allerlei dingen als iemand die opeens zijn gezicht tegen het raam drukt, heel erg lange mensen van rond de drie meter die opeens komen aanrennen en dan blijven staan en laatst zag ik een brandende man voorbij rennen, die was echt heel eng
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp dat 't vervelend voor jou is. Maar mij lijkt 't me echt tof. ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben erg bang in het donker. Het ergst vind ik als ik 's nachts naar de wc moet, en er kleding te drogen hangt in het trapgat. Als er een broek hangt ziet dat er van onderaf namelijk uit alsof er iemand is opgehangen. Wat ik ook eng vind is als de slaapkamerdeur van mijn ouders openstaat, want zij hebben een digitale wekker waarvan de cijfers rood licht geven. In het donker lijken dat altijd op oogjes van een monster.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het te koud vandaag. Mijn favoriete seizoen is lente, als het zo'n 20 graden is en de zon schijnt ben ik gelukkig. Ik kan absoluut niet schaatsen. Mijn vriendje wel. Dat maakt me nerveus omdat hij met me wil gaan schaatsen. Ik stel veel dingen uit hoewel ik wel in staat ben hard door te werken soms. Ik hou van chocolate chip koekjes met melk. Halfvolle melk >>>> magere melk. Ik heb vandaag voor de tweede keer een kaascroissant gedacht te kopen en dat het dan een chocoladecroissant bleek te zijn. Ik heb als een van de enige meisjes die ik ken geen gaatjes in mijn oren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |