Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
'Het zal je kind maar zijn!1!!1111!!!' 'Opsluiten die krengen!1!!' reacties. Sure, het is vreselijk etc maar het lijkt me erg sterk dat een kind met een goede opvoeding op zoiets zou komen, dus ligt het probleem meer bij de ouders dan de kinderen. Ik vind 't gewoon triest van die moeders en oma's en weetikveel wat nog meer daar de kinderen op aanspreekt, terwijl de ouders verantwoordelijk zijn. Ergens is wat misgegaan, en ik betwijfel of dat bij de kinderen ligt.
|
"Half Jack" by The Dresden Dolls.
"Jumper" by Third Eye Blind. "Breathe Me" by Sia. "I Won't See You Tonight Part 1" by Avenged Sevenfold. "Broken Watches" by Air Castles. "Nothing's Sacred" by London After Midnight. "Ashley" by Escape the Fate. "She Makes Dirty Words Sound Pretty" by Pierce the Veil & Dance Gavin Dance, I believe. "Nicest Thing" by Kate Nash. - Even voor de duidelijkheid, dit is de suggestie van iemand anders.
||
Citaat:
Dat is een excuus om 't niet te plaatsen.
|
In je relatie neig je momenteel naar een soort slachtofferrol. Daar kom je niet verder mee en het bevordert de sfeer niet. Zeg hem of haar liever wat je wensen of verlangens zijn. Dan kan er iets aan gedaan worden. Je energiepeil is zeer laag. Eis dan ook niet teveel van jezelf. Je zult de lat voor jezelf iets lager moeten leggen dan je de laatste tijd gewend was. Ga vooral kleine concrete uitdagingen aan die een redelijke tot goede kans van slagen hebben. Dit zal je sterken in je zelfvertrouwen.
|
Je bent er met je hoofd niet bij en dat levert maar fouten op. Wanneer je ook nog verliefd bent, is het helemaal een ramp; elke seconde ben je met je hoofd bij de liefde. Op je werk maak je jezelf nuttig. Ook jouw baas ontgaat dat niet. Daarom is dit dé tijd om opslag te vragen. Als je vrij hebt, dan voelt dat nog niet goed. Je zult misschien moeten toegeven dat ook jij egoïstisch kunt zijn. Waarom zou je jezelf daarvoor schamen? Iedereen heeft een bepaalde mate van egoïsme nodig om te kunnen overleven.
|
Door geziene omstandigheden is ondergetekende niet beschikbaar voor conversationele activiteiten. Indien uw verzoek dermate urgent is dat het mijn volledige aandacht behoeft binnen bepaalde tijd kunt u uiteraard een bericht sturen naar mijn handbare devies, die bevindt zich vrijwel altijd in mijn aanwezigheid. Gaarne zou ik u nu willen verzoeken mij niet meer te berichten aangezien ik toch niet reageer op uw rare roepen om aandacht, uitzonderingen daargelaten. Daarnaast is het mij gepast u te zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben in schoottops of hyperlinks van imagehost.biz #TL; DR: ga weg, ik ben er niet.
|
Rus (special forces)
From Wikipedia, the free encyclopedia Jump to: navigation, search Rus' (Russian Русь) is a special forces unit (OSNAZ) of the Interior Troops (VV), of the interior ministry (MVD) of the Russian Federation. Its full name in Russian is OSNAZ VV MVD Rus. According to an MVD official press release, Rus was created on August 1, 1994, as the heir of an unspecified Operational Purpose Distinct Division (ODON) unit of the MVD. The dedicated role of the unit is counter-terrorism and direct action in times of crisis. Officers and members of the unit regularly travel abroad to meet their foreign counterparts (especially in Israel, Austria and Germany) in order to share and gather their common experience and training techniques. Rus actively participated, along with other MVD units, in the military and paramilitary operations in Chechnya. Since 1999, the unit is involved in active counter-terrorist operations there, along with other FSB, MVD and GRU special forces units. According to official data, the unit claims the destruction of hundreds of hidden weapons caches and hideouts. The liquidation of a certain number of terror cells, or rebel groups, is also claimed to be a collective work of FSB, GRU and MVD units operating alongside Rus. Rus is one of the most decorated Spetsnaz (special forces) units in Russia. Since its creation, eight hundred Rus servicemen have been decorated for courage, six have been awarded the title Hero of Russia (three posthumously). A monument commemorating the fallen members of the unit was unveiled on February 25, 1997 at the home camp of the unit (location unknown). In 2005, the unit was said to be still operating in Caucasus.
|
Verwijderd
|
Iedereen in Nederland van 16 jaar en ouder, wie handelingsbekwaam is, mag een aanvraag voor euthanasie indienen. Het verzoek moet uitgaan van de patiënt en moet op vrijwillige basis worden ingediend. Het verzoek moet ook overwogen en herhaald zijn, los van enige druk van buitenaf; en de patiënt moet zich in een medische uitzichtloze situatie bevinden en ondraaglijke fysieke of psychisch lijden ondergaan. Dit is een wet die in Nederland van kracht is. Het is natuurlijk niet makkelijk om zo’n aanvraag te doen maar dat terzijde.
Elke Nederlander, van 16 jaar of ouder en handelingsbekwaam, Heeft het Recht op euthanasie. Rechten die dus gelden voor iedereen, niemand van die groep uitgezonderd. Nu willen wij jullie de vraag stellen, is een levenslang veroordeelde geen mens meer? Heeft een levenslang veroordeelde niet het Recht om over zijn eigen leven te beslissen? Natuurlijk snappen wij meteen dat een levenslang veroordeelde wat minder Rechten in zijn leven heeft dan gewone inwoners, maar hij heeft een van zijn meest waardevolle rechten al niet meer, zijn vrijheid. Zou hij dan niet het recht moeten krijgen om zelf te kunnen beslissen of hij door wil leven, of net als ieder ander zijn leven mag beëindigen? Want hee zeg nu zelf, is het beter dat een levenslang veroordeelde, legaal een eind aan zijn leven mag maken, of dat hij hiervoor nog iets illegaals moet uitvoeren om zelf te kunnen beslissen dat hij niet verder wil leven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mate van overeenkomst per partij
Partij Overeenkomst Verenigde Senioren Partij SP PvdA D66 Klimaat en Omgevings Partij VVD Almere Voor Iedereen Partij Trots op Nederland GroenLinks Nationaal Democratische Partij Nederlandse Moslimpartij PVV Leefbaar Almere ChristenUnie CDA Almere Partij |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Terug van weg geweest: Ctrl+V Topic TommY_ | 500 | 07-02-2006 15:53 | |
Software & Hardware |
[Software] Meerdere items onder je CTRL + V Chilli Dude | 3 | 11-11-2005 23:42 | |
De Kantine |
TRA met z'n ctrl+c & ctrl+v topic hasseltboy | 500 | 11-06-2005 08:30 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 |