Advertentie | |
|
![]() |
|
Een docent had het over raadslieden, en zei toen "het eerste raadslied".
Er hing een briefje in een bushalte met een of ander verzoek, en onderaan stond "thenk's".
|
Verwijderd
|
Toch jammer van prins Pils de zwijntjesjager: http://www.geenstijl.nl/archives/ima...nietlekken.jpg
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder staan er enkele slechtlopende zinnen in, en rare bewoordingen, maar ik had erger verwacht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb een patiënt die in een verpleeghuis zou moeten, maar daar is geen bed vrij, dus blijft hij nog even in het ziekenhuis, als het ware in een verkeerd bed. En die word door de verpleging 'verkeerde bedpatiënt' genoemd, alsof hij zelf degene is die verkeerd is
![]() |
![]() |
||||
Deelname aan het weerwolfspel wekt blijkbaar zoveel enthousiasme op dat er wordt vergeten om correcte grammatica en spelling toe te passen.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
hoe dichtte je vroeger? =zwart wit= | 37 | 07-07-2005 21:59 | |
Muziek |
Where is the love..? freakieflower | 53 | 13-11-2003 20:56 | |