we sloten laatst nog de dag af, in het lokaal, met een biertje. En natuurlijk was ik net een liedje aan het zingen toen de studieleider illustratie (uberhaupt een toffe man) voorbij kwam. Hoofdschuddend. 'Giet er one biertje in en het gaat helemaal wrong he?'
Het hielp niet dat hij een uurtje later voorbij kwam en we helemaal slap op de grond lagen van het lachen, om iets
Hallo heer, ik ben net naar Kings Of Convenience geweest in Paradiso en dat was echt FUCKING mooi en iedereen was superstil (het kan dus toch!) en ondanks de rustige lieve muziek was het ook supergrappig en nu is mijn Erlend Øye liefde weer aangewakkerd. Wat een slungelige droogkloot is het ook. <3
(Oh ja en m'n studybuddie was er ineens ook met d'r vriend terwijl ze eerst geen kaartjes had enzo, dus dat was een pleasant en gezellige surprise.)
*gniffel*
Awww.
<3333333333333333333