Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 21:17
Verwijderd
Citaat:
@Mutant: zo dat gaat idd snel. Ik ken zijn situatie niet, maar is hij er wel klaar voor om het ziekenhuis te verlaten? Straks gaat het mis en moet jij hem op kunnen vangen. Kan je dat ook aan?
Hij mocht al een appartement gaan zoeken van het ziekenhuis, dus binnenkort vertrekken, dus ik denk niet dat hij te vroeg is vertrokken. Daarbij waren zijn problemen van totaal andere aard (drugsproblemen) dan die van mij. En daar heb ik al een paar duidelijke regels over gesteld. Dus ik denk niet dat ik daar tegenaan ga lopen (als hij gaat hervallen, heb ik hem gezegd, dat hij op straat staat. Ik ben niet tegen recreatief gebruik, maar wel tegen misbruik).
Hij is nu vertrokken omdat ze hem op allerlei manieren waren aan het tegenwerken (anderen hebben van het weekend lopen gebruiken en daarvoor werd iedereen gestraft: niet meer op weekend enzo, maar een uurtje buiten, toen ik daar was, hebben ze zoiets ook gedaan en het is echt níet tof dat je vrijheid ingeperkt wordt door de fouten van anderen) en omdat hij bij mij terecht kon.

Mijn ouders waren overigens heel positief, pa was al zo'n beetje aan het pushen van waarom ga je niet direct samenwonen enzo, maar dat brengt teveel problemen mee met mijn inkomen (ziekenkas) en zijn inkomen (ziekenkas). En samenwonen zie ik echt nog niet zitten. Al gaan de komende weken natuurlijk pas écht uitwijzen hoe dat gaat lopen natuurlijk... Ik ben erg gesteld op mijn vrijheid, dus ik hoop dat dat niet teveel gaat botsen ^^.

We zijn trouwens gaan uiteten met mijn ouders en dat klikte heel goed. Ik ben wel blij dat zijn ouders blij met mij zijn en mijn ouders blij met hem zijn .
Advertentie
Oud 10-11-2009, 22:44
Luna
Luna is offline
Citaat:

ot: Ja hé, we hadden min of meer gezegd dat we komend weekend sjiek zouden gaan uiteten en duur doen enzo, en nu komt zijn beste vriendin bij hem eten dan en moet ik dus de hele avond gezellig gaan zitten doen en daar heb ik écht, heel erg, ontzettend geen zin in. Want dat kan ik helemaal niet. Bah. Maargoed. Tandjes op elkaar, lief lachen en zo af en toe Ja en Amen zeggen, dan kom ik een heel eind, gok ik. Alleen, dan is t weer een hele avond leeg contact, mensen die alleen maar in me geïnteresseerd zijn als Vriendin-van en daar kan ik op het moment helemaal niks mee, daar wil ik niks mee. StomStomStom.
Jij bent blijkbaar ook niet in haar geinteresseerd.

ot: goedgoed, we kunnen prima communiceren en ik heb mij frustraties uiteindelijk op een rustige manier proberen uit te leggen en dat ging prima. We leren steeds beter met elkaar om gaan en dat is fijn. Daarbij heb ik vanaf dag 1 eindeloos veel vertrouwen in ons gehad, we zijn gewoon heel leuk samen<3
Oud 10-11-2009, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Zou het voor doen; duidelijkheid is voor alle partijen altijd fijn en als ie dan nog wel gewoon wat wil afspreken voor de leuk dan is het minder ongemakkelijk lijkt mij!

Hier goed; steeds vrijgezel maar wel leuk contact met een oud klasgenote en een goede vriendin en ik zijn toch altijd wel heeel lief tegen elkaar.. hm
Hmm ik juist tijdens, domweg omdat ik dat soort dingen liever persoonlijk bespreek dan via de telefoon oid.

OT: Jaa met hem heel lekker, nog steeds vies verliefd natuurlijk maar dat mag ook nog wel na een half jaar. Geniale periode is dit eigenlijk - onzekerheid van het begin eraf, dus het wordt vertrouwd en nog fijner, maar nog wel steeds zo verliefd. En de seks wordt nog steeds beter en het begon al zo geniaal Nee, ik ben wel te spreken voor dat half jaar/jaar, die periode.

Enige nadeel is wel dat we graag een weekendje samen weg willen, omdat we nergens echt alléén kunnen zijn, altijd zijn er mensen die mee moeten eten of ook gezien moeten worden, etc. Alleen kunnen we niet echt wat vinden omdat alles ziek duur is (en nee, ik wil binnen Europa niet vliegen. En ja, dat vindt hij ook frustrerend ). Dat wordt liften ofzo... *zucht* Heeft iemand nog een huisje op Terschelling over oid?
Oud 11-11-2009, 15:22
metallica
metallica is offline
Hij is echt de aller allerliefste en heel erg knuffelbaar <3 Oeh en ik heb een nieuwe liefde, ik ben aan het leren paardrijden <3
Oud 11-11-2009, 15:45
Qimm
Qimm is offline
Oh paardrijden is leuk

Hier alles ook eigenlijk. Alles blijft stabiel op een gelukkig-met-elkaar-zijn niveau. Wij hebben nooit echt rare uitschieters. Dus gewoon goed alles, van trouwen wordt er werkelijk niets anders, hoewel ik vandaag met de belastingdienst belde en toen moest ik er ineens aan denken dat mijn naam nu anders is.
Oud 11-11-2009, 17:22
Verwijderd
Hier gaat na 7,5 maand alles nog steeds heel erg prima
Oud 11-11-2009, 17:28
wup
wup is offline
Mijn collega heeft een date met jouw ex uuuf, haha

OT: tja.. toch afgesproken en was weer gezellig. Alleen wilde ik het er over hebben, maar wist niet goed hoe te beginnen. Mietje ben ik ook.. Nou ja, volgens mij ziet hij het wel hetzelfde als ik. Hij gaat straks weer werken in Belgie bijvoorbeeld, en neem toch aan dat hj niet verwacht dat ik na 3 dates netjes maanden op hem ga wachten.

Het is wel wat gek. We hebben elkaar nu 3 keer weer gezien en het is wel net alsof we al jaren samen zijn. Samen koken etc.
Oud 11-11-2009, 17:42
indigo
indigo is offline
@Freyja: je kan toch ook iets in Nederland zoeken? Kun je met OV/trein heen enzo. En ook in Belgie/Duitsland/Londen zijn er echt wel goed (per trein) bereikbare dingen. Wil je per se een huisje? Er zijn nl ook wel veel aanbiedingen voor hotels te vinden, als je even rondzoekt.

OT: jeetje, ik ben een beetje verwend geloof ik . Sinds een week ofzo zijn we elke nacht samen maar net moest hij opeens weg, dus haastig wat gegeten en hem op de trein gezet. Hopelijk komt hij vanavond nog. Jammer dat ik dan morgen alweer om 8 uur moet beginnen, maarja. Gisteren was ik zooo moe en toen kregen we ook nog een beetje ruzie, dat was niet zo grappig. Maarrr hij praat en hij luistert en snapt me als ik zeur, dat is zooo fijn <333.
Oud 11-11-2009, 20:29
Verwijderd
Citaat:
@Freyja: je kan toch ook iets in Nederland zoeken? Kun je met OV/trein heen enzo. En ook in Belgie/Duitsland/Londen zijn er echt wel goed (per trein) bereikbare dingen. Wil je per se een huisje? Er zijn nl ook wel veel aanbiedingen voor hotels te vinden, als je even rondzoekt.
Hooi, leuk dat jullie meedenken Ja dat kan wel, maar we wilden in eerste instantie graag óf de winter ontduiken, óf juist echt sneeuw en ijs om ons heen hebben. Dat vereist in beide gevallen een iets verdere reis. Huisje is niet per se nodig, maar bleek zo in eerste instantie vaak nog goedkoper dan een hotelletje. Jeugdherberg is ook prima, als we maar een kamer voor ons tweeën hebben. Maar van die vooropgezette tripjes vinden we allebei niks, dus de kans is groot dat we idd zomaar een trein pakken en dan gaan liften ofzo.
Oud 11-11-2009, 20:36
groovy
groovy is offline
Ik weet niet wat jullie budget is, maar als jullie de winter willen ontduiken, kun je ook voor weinig geld naar een luxe hotel in Turkije of Tenerife/Gran Canaria.

Dat is vaak bijna net zo duur als een midweek in Nederland blijven. Maar dan moet je dus wel vliegen. Maar je bent er dan wel in een paar uur! Ik zou dan lekker op arke.nl of D-reizen (daar had een vriendin van mij een goedkope reis naar een luxe hotel in Tenerife geboekt) kijken!
Oud 11-11-2009, 20:48
niña
niña is offline
Ik wil tijd voor een cocoonweek, maar helaas Dan maar opzamelen tot we beide weer tijd hebben
Oud 11-11-2009, 20:49
groovy
groovy is offline
Hmm mijn idee is trouwens wel behoorlijk vooropgezet Freyja .

Ot: De studie gaat beter dan verwacht, heb mijn eerste diploma binnen en hopelijk dit jaar nog 1, dan ben ik pas echt tevreden. Met vriendlief ook prima, alleen ja de laatste tijd denk ik veel na over onze toekomst enz, omdat we ons gaan inschrijven voor een appartementje. En stiekem vind ik dat toch wel eng. Het lijkt dan allemaal zo serieus, terwijl onze relatie dat altijd is geweest en ik juist ook wel zo ben. Maar samenwonen lijkt weer zo definitief! Ik weet eigenlijk helemaal niet of ik daar klaar voor ben en hoe het dan gaat uitpakken. Ouderlijk huis verlaten (wilde wel op mezelf maar een kamer in mijn studentenstad waarbij ik de douche moet delen met 11 anderen bleek net zo duur als een appartement samen), weg uit mijn provincie, alles gaat dan om ons 2 draaien, koken, eten, werken etc. En het heeft niets met hem te maken, maar ik vind gewoon het hele idee een beetje eng..ben ik nu raar?
Oud 11-11-2009, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Jij bent blijkbaar ook niet in haar geinteresseerd.
Dat klopt, maar het ligt iets genuanceerder dan 'gewoon geen interese hebben.'

ot: Vandaag best wel f\linke ruzie gehad, weer goed gemaakt en uiteindelijk toch maar besloten dat ik van t weekend wél daar naar toe ga. Al zie ik nog steeds ontzettend op tegen zaterdagavond.
Oud 11-11-2009, 21:11
Verwijderd
@ groovy: begrijp het wel, een van m'n beste vriendinnetjes had precies hetzelfde. Zij heeft alleen al wel jaren in een studentenhuis gewoond. Wil niet zeggne dat het een slecht idee is ofzo, maar ik zou echt niet gaan samenwonen zonder eerst op mezelf gewoond te hebben Woont je vriend al wel op zichzelf?

OT:
Bruiloftdate met broer-van gaat niet door, want hij heeft een begrafenis. Maar eerlijk gezegd was het al een beetje op niks uit aan het lopen. Van mijn kant dan, want hij blijft maar leuk, lief en geïnteresseerd doen en smsen. Dus wat doe ik... ik loop weer zo hard mogelijk weg. Is er eindelijk weer eens iemand die me leuk vindt... Wat is er toch mis met me?
Oud 11-11-2009, 21:38
Verwijderd
ik heb maar 1 keer eerder zoveel gejankt als nu. En dat suckt.
Oud 11-11-2009, 21:49
Juana__
Juana__ is offline
Citaat:

OT:
Bruiloftdate met broer-van gaat niet door, want hij heeft een begrafenis. Maar eerlijk gezegd was het al een beetje op niks uit aan het lopen. Van mijn kant dan, want hij blijft maar leuk, lief en geïnteresseerd doen en smsen. Dus wat doe ik... ik loop weer zo hard mogelijk weg. Is er eindelijk weer eens iemand die me leuk vindt... Wat is er toch mis met me?
Het gaat er niet over dat een jongen jou leuk vindt... jij moet hem leuk vinden (of leuk genoeg)

OT: morgen afgesproken met de vriend. Op msn was hij bezig over hoe goed hij wel niet met me kan babbelen en ik kreeg ook een smsje (half lachend half serieus?) over dat hij eens ik bij hem ben hij me niet meer zal laten gaan.
Ik vind hem erg aardig, maar door mijn ex sta ik helemaal niet open voor iets meer dan vriendschap (met eventueel wat voordelen hehe) Dus heb ik iets van 'laat hem asjeblieft niet serieus zijn' hehe,

En ik wil mijn ex terug. pfff, Vandaag heb ik (nog) niets van hem gehoord. Maar ik weet eigenlijk ook niet wat ik aan hem heb. Dit weekend is hij weer uit de provincie, misschien is hij wel weg tot woensdag, want hij is uitgenodigd in een club waar ze hem eventuaal contracteren om een toernooi te spelen deze zomer... en als hij daarop in gaat is hij pas in februari hier terug.
Oud 12-11-2009, 10:09
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Oeff, wat een verhalen allemaal.. Ik hoop dat ik mijn verhaal hier in het goede topic plaats..

Ik heb nu iets meer dan een jaar met mijn lieftallige vriendje. We waren vanaf het begin al close en we slapen eigenlijk niet meer apart sinds dat ik iets met hem heb gekregen. We waren even veel bij mij thuis als bij hem.

Ik heb een hevige ruzie nu met mijn schoonvader (moeilijke man...), hij vind dat ik een inbreuk op zijn privacy ben (komt ie lekker vroeg mee, na bijna een jaar). We zijn nu dan ook al een paar weken bij mij thuis omdat mijn schoonvader en ik elkaar nu echt niet uit kunnen staan. Hij heeft ook aangegeven dat ik daar voorlopig niet meer mocht komen (jl. juni)

Nu wil ik gaan praten met mijn schoonvader, hij heeft aangegeven dat hij dat ook wil maar hij wil met bepaalde voorwaarden het gesprek in. Dat wil ik niet dus nu komt er nog niets van..

Maar nu hebben mijn vriend en ik een beetje een soort van spanning en hebben we eerder ruzie, dus ik hoop dat het allemaal snel voorbij is...

Zo, dat is er uit!
jij bent eigenlijk 50/50 van de tijd bij je vriend ingetrokken, terwijl je vriend nog bij zijn ouders woont, en waarschijnlijk is dat gegaan zonder voorafgaand overleg met de ouders van de vriend? ik vind het best logisch dat je 'schoonpa' er problemen mee heeft! dat hij er nu mee afkomt is idd wat laat, maar misschien ging hij er in het begin van uit dat het nog wel terug zou minderen of dat het zelfs zou spaak lopen tussen jou en je vriend, of (het andere uiterste) dat jullie wel snel een eigen studio/appartement/huisje zouden zoeken, maar dat is geen van allen gebeurd blijkbaar, en is nu gewoon de emmer vol. ik zou het persoonlijk ook verschrikkelijk gevonden hebben toen ik nog thuis woonde dat een vriendin van een broer 50% van de tijd in huis zou rondlopen.
Oud 12-11-2009, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat jullie budget is, maar als jullie de winter willen ontduiken, kun je ook voor weinig geld naar een luxe hotel in Turkije of Tenerife/Gran Canaria.

Dat is vaak bijna net zo duur als een midweek in Nederland blijven. Maar dan moet je dus wel vliegen. Maar je bent er dan wel in een paar uur! Ik zou dan lekker op arke.nl of D-reizen (daar had een vriendin van mij een goedkope reis naar een luxe hotel in Tenerife geboekt) kijken!
Ik wil dus niet vliegen Dus dat plan houdt daar op. Maar ja, anders was dat een goed idee (iig de goedkope vlucht, het hotel misschien niet ).
Oud 12-11-2009, 11:33
ST*R
ST*R is offline
Gister per ongeluk de seks jongen gesmst, maar hij smste lief terug. Verder vanavond een date, al is het tijdje geleden dat ik m ontmoet heb dus ik hoop dat ik ´m herken wel grappig, want ik ontdekte net dat de kroeg waar ik vanavond heb afgesproken echt 50 meter van het huis vd seks jongen is omg als ik hem vanavond tegenkom terwijl ik met mn date ben wordt het echt drama.
Oud 12-11-2009, 12:29
Verwijderd
Tot nog toe bevalt het goed. Hij neemt mij op sleeptouw en aangezien ik dat soms wel nodig heb, komt dat nu mijn humeur ten goede. Maar we zijn dan ook pas 2 dagen ver ^^

Overigens heeft hij een appartementje op het oog en daar gaat hij straks naar kijken. Ik duim voor hem .
Oud 12-11-2009, 14:52
miekmuis
miekmuis is offline
Bah, papa belde net om te vertellen dat mama onverwachts in het ziekenhuis is opgenomen, omdat ze voor de zoveelste keer was flauwgevallen. Haar hartritme was veel te laag en nu krijgt ze een pacemaker. Arme mama
Oud 12-11-2009, 15:23
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik wil dus niet vliegen Dus dat plan houdt daar op. Maar ja, anders was dat een goed idee (iig de goedkope vlucht, het hotel misschien niet ).
Je wil binnen Europa niet vliegen? Dan zorg je er toch gewoon voor dat je op het Aziatische deel van Turkije/Istanbul landt..?

Jij denkt trouwens dat het met een auto o.i.d. minder milieuvervuilend is over zo'n afstand of wat is je beweegreden?
Oud 12-11-2009, 16:30
Verwijderd
Ja bwugh. Haddenw e besloten dat ik toch naar hem toe ga, word er tegen me gezegd: 'Jij blijft thuis dit weekend.' En hij heeft wel een punt, ik ben ziek en het staat op een punt van escaleren. Het zou absoluut niet handig zijn als ik dan naar hem toe zou gaan. Maar jezus, wat baal ik daar van zeg...
Oud 12-11-2009, 17:47
groovy
groovy is offline
Citaat:
@ groovy: begrijp het wel, een van m'n beste vriendinnetjes had precies hetzelfde. Zij heeft alleen al wel jaren in een studentenhuis gewoond. Wil niet zeggne dat het een slecht idee is ofzo, maar ik zou echt niet gaan samenwonen zonder eerst op mezelf gewoond te hebben Woont je vriend al wel op zichzelf?

OT:
Ja ik heb altijd gezegd dat ik eerst op mezelf wil wonen en dan pas samen. Maar ik heb al 3 jaar gezocht naar een betaalbaar iets, maar alle kamers zijn zo klein en alles was zo enorm duur! En als ik dan iets vond naar mijn gading, waren het mensen die eisten dat we ook elke avond samen zouden eten en elke week samen uit, terwijl ik gewoon mijn eigen leven met vrienden al heb..niet dat ik het dan niet leuk vind om samen eens te eten of uit te gaan, maar ik vond dat weer een beetje veel verplichtingen allemaal..en samen kunnen we wel iets huren wat luxer en groter is en echt voor onszelf.
Komt bij dat hij met een nieuwe baan gaat beginnen, die echt heel zwaar gaat worden de komende 3 jaar. Hij zal veel moeten overwerken etc. Vandaar ook dat we het samenwonen wat versnellen, omdat we elkaar anders helemaal niet meer zouden kunnen zien door de afstand en zijn zware baan.

Ik voel me sowieso heel raar, heb ook niet echt zin om hem te zien ofzo . Ik heb soms ook het idee dat ik bindingsangst heb ofzo, of dat ik wegloop als het te serieus is. Want we hebben totaal geen problemen, en ik neem alleen maar afstand. Ik weet niet wat het is met mij..

Maar Skyblue, zit je misschien nog in je hoofd met die andere jongen waar je al vaker over hebt geschreven? Je vond deze jongen wel oprecht leuk toch? Waarom zou je het niet eens proberen? Of merk je nu al dat je hem echt niet leuk genoeg vindt. Want dan moet je hem inderdaad geen valse hoop geven! Maar als je echt denkt dat het puur aan jou ligt, zou ik hem niet zomaar laten schieten. Hij klinkt heel leuk!
Oud 12-11-2009, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Je wil binnen Europa niet vliegen? Dan zorg je er toch gewoon voor dat je op het Aziatische deel van Turkije/Istanbul landt..?

Jij denkt trouwens dat het met een auto o.i.d. minder milieuvervuilend is over zo'n afstand of wat is je beweegreden?
Offtopic: Beetje makkelijk, hè En tja, daarvoor moet je naar de bevindingen van de laatste milieutop... geen zin om er te diep op in te gaan, maar eigenlijk zijn de enige 2 dingen die je kunt doen voor het milieu die echt zin hebben, geen vlees eten en niet vliegen. Helemaal niet vliegen zal me wel niet lukken, maar binnen Europa moet ik zoiets toch kunnen trekken, en dan helemaal voor zoiets lulligs als 4 dagen... kom nou, ik ga net zo lief met de bus. Maar hij niet
Oud 13-11-2009, 07:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik weet nu weer waarom mijn ex en ik samen echt niet gaan werken, maar een haat-liefde verhouding blijven we hebben. Zo zijn we eergisteren naar een concert gegaan in Duitsland (van een ontzettend gave zanger, John. K. Samson), maar ik merk echt dat ik ruzie ga uitlokken om hem aan het praten te krijgen. En dan zitten we weer constant te bekvechten totdat een van ons een grapje maakt en dan is het weer gezellig
Maar pff, de aantrekkingskracht tussen ons blijft. Het was ook wel weer erg fijn, hmm Ben ik weer lekker stom bezig. Maar ja, bij hem is het vertrouwd en ik zit op zich niet echt te wachten op een nieuwe vent. Alleen de intimiteit mis ik soms. Maar ik vind het ook zo fijn dat ik nu mijn eigen ding kan doen. Oh, en ik merkte gister voor het eerst dus bewust op dat ik me bij hem anders gedraag dan bij vrienden. En ik heb nu eindelijk door waarom mijn vrienden en familie altijd hebben gezegd dat ik veranderd was toen ik met hem had, terwijl ik dat zelf nooit gezien heb. Nu weet ik gewoon zeker dat we nooit meer een relatie moeten proberen.

Liefde. Zucht.

Maar wel eindelijk weer eens een eerlijke post van mijn kant.
Oud 13-11-2009, 08:01
Verwijderd
Citaat:
@beugelbekkie: Wat voor voorwaarden zijn dat die je schoonvader van je vraagt? Heb je dat gevraagd? Verder lijkt het me een lastige situatie, maar het komt me nogal bekend voor. Niet bij mij persoonlijk, maar wel dichtbij.
Verder kun jij, als hij voorwaarden stelt, zelf natuurlijk ook voorwaarden stellen. Het lijkt mij niet dat het voor je vriend prettig is te moeten schipperen tussen zijn vader en jou. Probeer zo snel mogelijk een oplossing te vinden, hoe langer het duurt, hoe moeilijker het op den duur wordt om het nog goed te praten. En dit soort dingen uitspreken is nooit prettig, maar probeer een beetje toe te geven op bepaalde gebieden.
Vandaag ga ik dan toch maar met mijn schoonvader praten(ja ja, op vrijdag de 13e ), het moet toch een keer gebeuren. Hij wilde in eerste instantie niet praten als zijn oudste zoon er niet bij was. Ik vond dit onzin want hij heeft er niets mee te maken en zal er ook niet zijn als we daar ooit weer eens over de vloer komen. Verder wilde hij alleen praten als het bij hun thuis was, en hij had het zo gesteld dat als ik dat niet wilde dat ik dan niet zou willen praten... Maar als ik voorwaarden stelde dan kon het niet, ik had voor mijn gevoel niet het idee dat ik iets te zeggen had.

Maar goed, ik ga vanmiddag praten dus dan zullen we het wel zien..
Oud 13-11-2009, 09:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Freyja: En Zuid-Duitsland, de Eifel of zo? Dat is echt maar een paar uur rijden en het is toch echt buitenland, met heuvels en alles, echt hartstikke leuk.

OT: Zij heeft het druk en ik niet, dat is vervelend. Maar verder gaat het goed
Oud 13-11-2009, 11:20
Verwijderd
@ groovy: dan kan ik het me wel voorstellen. Maar lijkt me alsnog wel lastig als hij zo'n 'ander' leven heeft met die zware baan straks.
En ja, je hebt gelijk. Ik vind deze wel leuk, maar denk eerlijk gezegd niet dat het zou werken. We zijn op een paar belangrijke punten echt heel anders. En het helpt niet dat die andere jongen idd nog in m'n hoofd blijft zitten. En van ons weet ik dat wij heel goed zouden kunnen zijn, dus dat helpt ook niet

OT: Hij (die andere jongen) is bijna terug, dus ga 'm dit weekend wel ergens tegenkomen. Alleen hopelijk niet zaterdagavond met uitgaan, want dan sta ik niet voor mezelf in
Oud 13-11-2009, 15:55
Juana__
Juana__ is offline
leuk...
Ik ging gisterenavond uitgaan met die vriend, maar ik ging uit met mijn ex.
Die was razenjaloers geworden toen die vriend hem vertelde dat ik met hem ging uitgaan... en toen had hij een droom over hoe ik trouwde met een ander, en hij belde me 's morgens in paniek op... en hij vroeg me niet uit te gaan met hem (dit is een samenvatting, er werd wel wat meer gezegd in dat gesprek)
Dus heb ik aan die vriend gezegd dat ik verliefd ben op een ander, dat het niet eerlijk is tegenover, dat ik hem heel de tijd zit te vergelijken etc. en hij zei mijn beslissing te respecteren.
En aan mijn ex heb ik gezegd dat hij dit niet kan blijven doen, iedere keer als hij problemen heeft vlucht hij weg en verwijdert hij zich van mij. Ik zei hem 'stel, binnen 10 jaar dat we getrouwd zouden zijn, wat ga je dan doen?' Hij zei dat hij wist dat dat iets slecht was van hem en dat hij daaraan moet werken.

En dan gisterenavond: zwemmen 's nachts onder de sterrenhemel in het olimpische zwembad wij met zijn tweetjes en niemand anders. Echt super.
En zoenen en omhelsen en lachen en babbelen... heerlijk!!!

En hoe ik me voel? Ik ben helemaal dol en verliefd op hem, maar ik probeer me niet te veel laten meeslepen... hij moet me nog bewijzen dat hij me echt wil, dus, ik stel me passief op... hij neemt al het iniciatief.
Ik weet eigenlijk niet hoe hij erover denkt (ik ga er ook niet over beginnen) voor mij zijn we dus niet samen... maar wel babbelen we over thema's als visums en dergerlijke voor binnen een anderhalfjaar... raar.
Oud 13-11-2009, 16:07
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
pifewww wat een heerlijke week hebben we weer samen gehad zeg <3 .. heb m net op de bus gezet, hij is al naar zn ouders, ik ga zometeen. En dat vind ik altijd best wel jammer en vervelend.. merk dat ik echt een brok in mn keel krijg als ik m weg zie lopen, nja ik zie m zondag weer, dat is al over iets meer dan 48 uur, maar toch
Oud 13-11-2009, 16:12
I C U
I C U is offline
@ Beugelbekkie: hoe is het afgelopen?

OT: We hebben volgende week een intakegesprek, dus we zijn alweer een stap verder! Ze hebben al onze papieren al, dus wat dat betreft.. Ben benieuwd!

Verder een drukke week gehad, eigenlijk... Damn, volle bak! Maar vooruit, komt goed. Volgende week is het pas weer écht rustig.
Oud 13-11-2009, 20:13
Breg
Breg is offline
Citaat:
Je kan vaak best goedkoop met de trein of met Eurolines binnen Europa reizen. Anders zijn er volgens mij ook diverse websites waar mensen liften aan. Het duitste www.mitfahrzentrale.de is volgens mij behoorlijk groot, dus als je naar/door Duitsland wilt reizen is dat misschien een idee; meestal hoef je alleen wat bij te dragen voor de benzine.

OT: heb deze week van 2 vrienden gehoord dat ze gaan trouwen (niet met elkaar). Aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk voor ze, aan de andere kant heb ik mijn twijfels. Bij het ene stel vind ik het echt bij ze passen om te gaan trouwen, en heb ik ook echt het idee dat ze tot hun 80e gelukkig met elkaar zijn. Het andere stel, tja, volgens mij hebben ze allebei hun eigen problemen (jeugd, vorige relaties, etc.) die ze hopen op te lossen door te gaan trouwen.
Ook de redenering van de jongen om zijn vriendin ten huwelijk te vragen (tja, ik kon mijn relatie met haar niet goed combineren met mijn studie, dus heb ik haar ten huwelijk gevraagd en ga ik stoppen met mijn studie en een baan zoeken) klonk niet echt doordacht. Maarja, wie ben ik om er iets van te zeggen? Hopelijk bewijzen ze dat ik helemaal fout zit en hebben ze een lang en gelukkig leven met elkaar.

Tja, daarnaast steekt het dat ik nog steeds niet helemaal over mijn ex hen ben met wie het alweer 5 maanden uit is (hoewel mijn gevoelens wel duidelijk minder zijn dan een paar maanden geleden), misschien ook omdat ik sinds die tijd niemand ontmoet heb die ik ook maar enigzins interessant vind of mee zou willen daten. Daarnaast ben ik op het moment zo druk met mijn studie dat ik zo'n beetje geen sociaal leven heb, en kan dat soms best eenzaam zijn.
Oud 13-11-2009, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Net even gebeld en dat is fijn We zijn zoveel samen tegenwoordig en we zijn veel meer echt in ons huisje in plaats van bij zijn ouders. Er is echt iets aan het veranderen daarin en ik vind het wel fijn Had het idee dat m'n vriend niet zo wilde, het nog wel fijn vond bij zijn ouders maar het gebeurt steeds vaker dat hij liever hier is dan bij zijn ouders
Oud 13-11-2009, 21:23
Signy
Signy is offline
op liefdesgebied niks nieuws onder de zon..
net een uur aan de foon gezeten met vriendin was goed en gezellig, beiden "gal spuien" over stageplek hoezee.
Oud 13-11-2009, 21:33
miekmuis
miekmuis is offline
Hmm, mama mag niet naar huis. Bleek iets fout te zijn gegaan met het plaatsen van de pacemaker en nu heeft ze er nog een ingeklapte long bij ook Morgen mag ze hopelijk wel naar huis. Vind het helemaal niet leuk dat ze niet gewoon gezond is en ik wil voor haar zorgen, maar dan gaat mijn eigen leven een beetje in de soep lopen. Hmpf.
Oud 13-11-2009, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Je kan vaak best goedkoop met de trein of met Eurolines binnen Europa reizen. Anders zijn er volgens mij ook diverse websites waar mensen liften aan. Het duitste www.mitfahrzentrale.de is volgens mij behoorlijk groot, dus als je naar/door Duitsland wilt reizen is dat misschien een idee; meestal hoef je alleen wat bij te dragen voor de benzine.
Oh da's ook zeker een goeie tip! Liften vinden we sowieso geen probleem, maar inclusief website misschien nog iets handiger.

Maarrr we hebben ondertussen zo ongeveer besloten dat we een paar dagen naar een van de Waddeneilanden gaan, omdat het Nederlandse regenachtige stormweer daar wél leuk is (en mocht de zon schijnen, dat ook ) en we gratis kunnen reizen. Doordat dat in reiskosten scheelt, is een huisje of hotelkamer wel te doen. Heb er zin in!

Sowieso alles erg leuk hier <3 Hij is zo lief, had ik dat al gezegd? Alleen jammer dat een ander meisje dat ooit al eens op zijn plafond heeft geschreven
Oud 14-11-2009, 11:20
ST*R
ST*R is offline
De date was leuk!! Echt super lang in cafeetje gepraat, over van alles en nog wat, en toen ik in trein naar huis zat en hij in bed lag belde hij, oa om te vragen wanneer we weer gingen afspreken, en hebben we weer ong een uur gepraat. Leuk Haha owja en hij had een roos voor me gestolen, ahh.

ow en sterkte @ miekmuis.. hopelijk gaat het snel beter!

Laatst gewijzigd op 14-11-2009 om 11:37.
Oud 14-11-2009, 12:39
Verwijderd
Ik wil meer tijd voor mezelf, ik ben echt dol op hem maar we werken samen, slapen samen, zijn de hele dagen samen, behalve als hij bball heeft voor twee uur elke avond en het is mij gewoon te veel.

Ik ben erg gesteld op mijn alleen-tijd af en toe en ik krijg het niet genoeg en dat vind ik maar moeilijk. En nog moeilijker is dat ik hem dat eigenlijk niet kan vertellen want ja hoe breng je dat op een manier dat hij geen rare ideeen krijgt, EN hij is zo gevoelig. Mjah, volgend zomer is hij weer constant weg dus waar zeur ik ook over. :miep:
Oud 14-11-2009, 13:08
Verwijderd
Arenda: herkenbaarrrr, op het stukje over volgende zomer na dan. Lastig is dat.
Oud 14-11-2009, 13:39
wup
wup is offline
Mis mijn vriendin, die in Vietnam zit.
Oud 14-11-2009, 15:07
Luna
Luna is offline
ik ben zooo dol op hem maar hij wordt soms gek van mijn temperament
Oud 14-11-2009, 15:21
Verwijderd
ik weet niet zo goed wat ik met hem moet. Hij zegt dat hij me leuk vindt, maar laat tegelijkertijd bijna niets van zich horen. Afspreken is nou eenmaal lastig met verschillende roosters en werktijden, maar ik doe wel moeite om iets te verplaatsen of eerder de trein te pakken. Ik ben degene die steeds smst en msnt, maar ik wil niet de opdringerige freak worden. Moet ik dan ook maar niets meer laten horen? Beetje moeilijk allemaal.
Oud 14-11-2009, 17:30
Verwijderd
Pfffff soms botst het even zo hard. Sukkel ook, dit keer had ik toch echt gelijk. Maar goed, hij is nu naar een verjaardag, eigenlijk wilde ik ook mee maar dan red ik mijn werk ECHT niet, dus dan maar thuis. Zonde, maar wel lekker even het huis alleen, beetje werken, dan chillen <3
Oud 15-11-2009, 05:38
Verwijderd
Best een vreemd gevoel dat je krijgt wanneer je 'back-up scharrel' ineens een vriend blijkt te hebben en niets meer wilt doen .
Oud 15-11-2009, 09:19
Soezen
Soezen is offline
Nu een maand uit elkaar en het verdriet is niet minder... Gister samen op een feestje, hij stond bij een meisje, ik brak..
Oud 15-11-2009, 13:30
Verwijderd
okee, als hij gaat aanpappen met andere meiden dan is de boodschap wel duidelijk denk ik. Heb t even helemaal gehad.
Oud 15-11-2009, 14:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond lagen we samen in bed zegt ie 'ik heb je zo gemist' terwijl ik hem maar twee dagen/nachten niet gezien had. Dat is zo niets voor hem. Hij is echt aan het veranderen en ik vind het wel fijn. Ik had het idee dat ik een beetje op hem vooruit liep en dat vond ik niet zo fijn maar nu trekt dat wel weer recht en dat is wel fijn
Oud 15-11-2009, 17:02
wup
wup is offline
Baal een beetje van alle mensen die dingen zeggen, maar dan niet doen. Ik woon nu 2 maanden in mijn nieuwe huis en van alle mensen die snel langs zouden komen, zijn er maar een paar echt geweest. Het klinkt heel stom en onzinnig, maar ik voel me er alleen door.
Oud 15-11-2009, 17:30
geheimpje
geheimpje is offline
Citaat:
Baal een beetje van alle mensen die dingen zeggen, maar dan niet doen. Ik woon nu 2 maanden in mijn nieuwe huis en van alle mensen die snel langs zouden komen, zijn er maar een paar echt geweest. Het klinkt heel stom en onzinnig, maar ik voel me er alleen door.
Pff Vervelend voor je!!!
Ik ken je gevoel wel een beetje. Zo onderhand weten de meeste vrienden wel dat het even wat minder met je gaat sinds een tijdje. In het begin zei iedereen: ach ik neem je gewoon overal mee naar toe en we gaan leuke dingen doen en ik zal je regelmatig bellen!
Nou, welgeteld 1 vriendin houdt zich hieraan...... en ik vind het ook zo lastig want ik ga ze zelf ook niet lastig vallen. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, behalve het maar gewoon te accepteren Maar ik begrijp dus dat je je er alleen door voelt...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten