Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zit je te typen op een laptop met een touchpad en Vista? De overgevoelige touchpad kan het probleem zijn (vanwege een OS-fout in Vista). Download Touchfreeze om dat touchpad te delayen tijdens het typen, zodat de cursor niet meer verspringt. (Ik heb zelf nooit zoiets ervaren op mijn desktop pc, en ik pluk dit ook alleen maar van een forum)... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Betreft: 1-94838315
Beste klant, Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling helaas nog niet verzonden is. We doen ons uiterste best je bestelling nog voor Sinterklaasavond te leveren, echter kunnen we dit niet garanderen. Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je van ons een email. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Free Record Shop www.FreeRecordShop.nl ![]() |
![]() |
|
He bah. Ik moet nog een presentatie van 5 minuten gaan voorbereiden over een zelfgekozen onderwerp. Waarom nou weer een zelfgekozen onderwerp? Geef me gewoon een onderwerp, dan zoek ik leuk informatie en flans ik zo 1,2,3 een presentatie in elkaar. NU ECHTER zit ik al een uur te bedenken wat dan een boeiend onderwerp is en ben ik nog geen steek verder omdat ik niets kan verzinnen. Zucht.
|
ZOMG mijn hyperordelijke kleine broertje heeft tegen betaling van een Donald Duck en een Mars mijn hele kamer + fucking rommelige bureau opgeruimd!
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar echt, je weet niet wat je meemaakt. Een 9-jarig joch met reebruine ogen en blonde haartjes begint opeens keihard te stofzuigen en je bed op te maken en alle rommel van je bureau te halen. Held dat hij er is ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|