Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
jeetje voor morgen ook een negatief reisadvies van de ns.
Door de weersomstandigheden is er maandag 21 december en dinsdag 22 december zeer beperkt tot geen treinverkeer mogelijk. Advies: Maak, indien mogelijk, op deze dagen geen gebruik van de trein. Excuses voor het ongemak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een vreselijke 2 uur gehad. Oke, ik ben aan aanstellende huilie, maar toch; ik heb een soort fobie voor fietsen als het glad is of als er sneeuw ligt, omdat ik een paar keer hard ben gevallen. Ik wilde dus gaan proberen om naar de stad te fietsen, want ja, je moet toch eten. Maar het werd een vreselijke onderneming, ik durfde niet te fietsen, kon alleen lopen aan de rand van de weg, waardoor er allemaal auto's langs me moesten heel de tijd. Het sneeuwde ook heel hard, en ik dacht dat ik er nooit zou komen. Omdat ik geen muts had ben ik nog naar de V&D gegaan om een HEEL LELIJKE ROZE muts te kopen. ![]() Toen heb ik Christiaan gebeld omdat ik niet meer alleen naar huis durfde/wilde. Gelukkig kwam hij <3 en toen gleed ik nog een keer uit en viel ik en toen zijn we naar huis gelopen, halverwege durfde ik ik te fietsen, en toen kwam alles toch nog goed! Maar ik ben ook wel een muts wat sneeuw betreft hoor. ![]() |
![]() |
|
|