Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2010, 17:21
Femic
Femic is offline
Nouu.. ik vind Neko* niet verdacht. Maar als ik nou op Archont ga stemmen, is er weer kans op gelijkspel, omdat het kennelijk tussen die twee lijkt te gaan. Ik ga dan toch maar voor Allure. Ik heb niet héél goede redenen, maar ik vond die hekspost raar en ik weet het ook niet zo goed verder.
Oud 09-01-2010, 17:25
Verwijderd
We kunnen ook gelijkspel maken tussen Neko* en Archont. Dan weten we meteen dat ze allebei wolf zijn.

Edit: Voordat ik commentaar krijg, het was een grapje.

Lijstje:

ggcy8
Toddish

Neko*
VeGs
Archont
Siorin

Siorin
ggcy8

Archont
Aapje*

Allure
Femic

Lekker verdeeld..
Oud 09-01-2010, 17:59
Tink*
Tink* is offline
Ik vind het serieus geen gek idee hoor, alleen denk ik niet dat je dat voor elkaar krijgt als je er een poging tot doet, dan is er altijd nog de verrader die roet in het eten gooit.
Oud 09-01-2010, 18:25
Verwijderd
Om mijzelf te laten hangen/opeten voor mijn onschuld lijkt mij nogal ver.

Maargoed als dit een optie is offer ik mij wel op.
Oud 09-01-2010, 18:29
VeGs
VeGs is offline
Aangezien er nogal wat discussie over ontstaan is: ja, mijn stem gaat zoals eerder gezegd naar Neko*.

Edit: ik zie ook niet zoveel heil in gelijkspel. Stemmingen zijn te verdeeld, dus verrader, heks en geliefden kunnen te veel verkloten. En als je een gelijkspel krijgt, zegt het te weinig.
Oud 09-01-2010, 18:42
Batave
Batave is offline
Ik heb het topic vluchtig doorgelezen en ik moet ook al bijna weer weg.

Op grond van reeds geplaatste argumenten en om verdeeldheid te voorkomen stem ik op Neko*
Oud 09-01-2010, 18:47
Allure
Allure is offline
Citaat:
Nouu.. ik vind Neko* niet verdacht. Maar als ik nou op Archont ga stemmen, is er weer kans op gelijkspel, omdat het kennelijk tussen die twee lijkt te gaan. Ik ga dan toch maar voor Allure. Ik heb niet héél goede redenen, maar ik vond die hekspost raar en ik weet het ook niet zo goed verder.
Ik heb er toch een heel duidelijke uitleg voor gegeven.
Oud 09-01-2010, 18:53
Allure
Allure is offline
Hm, ik neig nu naar stemmen op Siorin, omdat ze mij al vanaf mijn eerste post als verrader heeft bestempeld en ook al heb ik al heel veel keer uitgelegd dat ze die post verkeerd begrepen heeft, mij niet schijnt te willen lezen.
Oud 09-01-2010, 18:58
Tink*
Tink* is offline
Hmmm ik ben op zich wel bereid met je mee te gaan. Ook al vliegt Neko er alsnog uit, misschien hebben we er dan wat aan in hele late rondes. Ik vind het gewoon stom om Neko op te gaan hangen op basis van die slappe theorie. En nou kan het heel goed zijn dat ze alsnog wolf is hoor. Ik ben niet goed in dit spel in het begin, ik heb geen intuïties over wie slecht is en wie niet, maar ik doe alles met beredeneren en daar is de info voor nu niet sterk genoeg voor. En zoals ik al eerder zei, Siorin zou geliefde kunnen zijn. Doen?
Oud 09-01-2010, 18:59
Allure
Allure is offline
Goed, mijn stem op Siorin is doorgegeven.
Oud 09-01-2010, 19:00
Tink*
Tink* is offline
Mijne ook.
Oud 09-01-2010, 19:01
Allure
Allure is offline
Stemlijst tot nu toe:

ggcy8
Toddish

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

Archont
Aapje*

Allure
Femic
Oud 09-01-2010, 19:02
Verwijderd
Je bent Batave vergeten op Neko*.

Dit betekent dus dat het gelijkspel wordt tussen mij en Neko* en dat ik eruit vlieg.

ggcy8
Toddish

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

Archont
Aapje*

Allure
Femic
Oud 09-01-2010, 19:03
Verwijderd
Oh well, dat is misschien maar beter ook. Als mijn functie duidelijk wordt dan weten jullie in ieder geval dat ik met het meeste gelijk had, haha. Dan zijn de wolven makkelijk te verslaan. <3

Edit: En als het dan gelijk spel wordt, hang dan volgende ronde meteen Archont, want dan is-ie dus duidelijk wolf. En aangezien ik opgegeten word, en Neko* overblijft, dan kun je ervan uitgaan dat Neko* ook wolf is, want Archont heeft haar het hele spel door al subtiel verdedigd en dan heeft-ie dus vandaag alleen op Neko* gestemd om zichzelf in te dekken.

Ik hoop dat jullie dáár dan wel de logica van inzien, haha, en dat het niet alleen 'gissingen' zijn, of 'gevoel'.

Laatst gewijzigd op 09-01-2010 om 19:14.
Oud 09-01-2010, 19:12
Verwijderd
ik ben op de helft op pagina 4 en heb er persoonlijk niets op tegen als archont eruit gaat. hij gedraagt zich verdacht en vormt zich naar wat andere mensen vinden.

sowieso snap ik de eerste ronde niet echt. stom van dat meisje van 14 dat ze zei dat ze burger was. daardoor is ten onrechte een burger doodgegaan en hebben de wolven makkelijk kunnen handelen. ik ga weer verder lezen, ik bericht straks meer. kusje
Oud 09-01-2010, 19:13
Verwijderd
hmm raar dat ze zo weinig op hem stemmen.
Oud 09-01-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
ik ben op de helft op pagina 4 en heb er persoonlijk niets op tegen als archont eruit gaat. hij gedraagt zich verdacht en vormt zich naar wat andere mensen vinden.

sowieso snap ik de eerste ronde niet echt. stom van dat meisje van 14 dat ze zei dat ze burger was. daardoor is ten onrechte een burger doodgegaan en hebben de wolven makkelijk kunnen handelen. ik ga weer verder lezen, ik bericht straks meer. kusje
Tja als je Siorin's posts leest wel. Als je de anderen posts leest zie je dat het allemaal wel meevalt en Siorin keihard aant bluffen is.
Oud 09-01-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Oh well, dat is misschien maar beter ook. Als mijn functie duidelijk wordt dan weten jullie in ieder geval dat ik met het meeste gelijk had, haha. Dan zijn de wolven makkelijk te verslaan. <3

Edit: En als het dan gelijk spel wordt, hang dan volgende ronde meteen Archont, want dan is-ie dus duidelijk wolf. En aangezien ik opgegeten word, en Neko* overblijft, dan kun je ervan uitgaan dat Neko* ook wolf is, want Archont heeft haar het hele spel door al subtiel verdedigd en dan heeft-ie dus vandaag alleen op Neko* gestemd om zichzelf in te dekken.

Ik hoop dat jullie dáár dan wel de logica van inzien, haha, en dat het niet alleen 'gissingen' zijn, of 'gevoel'.
Kom je een beetje in het nauw Ik heb het gevoel dat je keihard bluft. Zoveel mensen kan niemand opvragen
Oud 09-01-2010, 19:22
Verwijderd
Ik ben niet aan het bluffen. Zodra ik dood ben gaan puzzlestukjes op hun plaats vallen, haha. Jij bent een wolf. En Neko* ook. En als ik dood ben, heeft Tink* haar antwoord. Plus, dan weten ze dat ik oprecht heb gezocht naar wolven. En misschien gaan ze me dan eindelijk geloven, of in ieder geval zelf nalezen. Volgens mij ben jij stiekem aan het hopen dat er nog een stem op Neko* komt, want dan sta jij 'veilig'.
Oud 09-01-2010, 19:23
Verwijderd
Ik zou bijna zeggen dat de verrader op Neko* zou moeten stemmen, ook al stemt ze er dan een wolf uit. Want als ik eruit ga, gaan er sowieso twee wolven uit.

Ach, en al zou ik aan het bluffen zijn, dat hoort erbij. Can't blame a girl for trying.
Oud 09-01-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Kom je een beetje in het nauw Ik heb het gevoel dat je keihard bluft. Zoveel mensen kan niemand opvragen
Ik heb nooit gezegd dat ik ziener ben.
Oud 09-01-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit gezegd dat ik ziener ben.
Ik moet naar een feest helaas maar we zullen zien, ouwe wolf die je bent
Oud 09-01-2010, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik moet naar een feest helaas maar we zullen zien, ouwe wolf die je bent
Ik ben geen wolf.

Ik mag hangen () als het geen gelijk spel wordt, trouwens, haha.

En nu stop ik met spammen..
Oud 09-01-2010, 20:07
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel! Er wordt nu een pm naar de wolven verstuurd.
Oud 09-01-2010, 20:14
Verwijderd
Ha! I knew it! Archont is een wolf, Archont is een wolf.

Volgende hangronde Archont, ronde daarna Neko* en dan hoeven jullie nog maar één wolf.
En dat kan dan alleen maar Allure, Toddish of CreativeMusic zijn. Want de rest stond allemaal 'goed' in de eerste hangronde.
Oud 09-01-2010, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ha, weer niemand gegeten. Mocht de tovenaar hier achter zitten, heel erg bedankt! Ik was zo zeker dat ik opgegeten zou worden, haha. Ik ga nu even het verhaal en de reacties lezen. Wel ben ik erachter dat mensen het irritant vinden als ik zulke lange posts maak, dus ik zal proberen het allemaal iets korter te maken en eventueel spoilers te gebruiken. Sorry daarvoor dus.
dankjewel! ik ben nu nog steeds aan het lezen door jouw lange posts, haha.
Oud 09-01-2010, 20:18
Verwijderd
Citaat:
dankjewel! ik ben nu nog steeds aan het lezen door jouw lange posts, haha.
Aw sorry.
Maar daar heb je na vandaag geen last meer van want ik ga zo dood.

Ik heb echt m'n best gedaan om de wolven eruit te krijgen, en er is nog niet één wolf uit!! Dat is toch wel phail.
Oud 09-01-2010, 20:27
Verwijderd
Nou ik heb de hele lap tekst bijgelezen, en begin een beetje te snappen hoe iedereen te werk gaat en hoe en hoeveel iedereen post. Ik heb zelf nog niet echt een tactiek bepaald qua posten enzo, ik wil even kijken wie er nu wordt vermoord en kijk dan wel weer verder. Ik ben benieuwd..
Ik vind de verhaaltjes van de spelleider trouwens echt geweldig!!
Oud 09-01-2010, 20:54
Geel
Geel is offline
Nu het gelijkspel is en ik zo naar de stemlijstjes kijk zou ik zeggen dat Allure waarschijnlijk geen verrader is, want iemand zei dat toch? En als blijkt dat Siorin doodgaat ga ik Archont en Batave ontzettend verdacht vinden.
Oud 09-01-2010, 20:59
Verwijderd
Waarom zou Allure dan geen verrader zijn? Ze moest Neko* toch redden?

Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

In principe 4-3. Maar Archont's stem telt niet mee. Dus 3-3 gelijkspel. Allure is verrader, want als zij niet op mij had gestemd dan was Neko* eruit gegaan. Batave stond veilig in hangronde 1, want in dat rijtje kon geen wolf staan. Trouwens, als Batave en Archont allebei wolven zouden zijn, dan was het geen gelijkspel geweest.

Edit: En trouwens, als Batave wel verrader was geweest, dan had-ie op mij gestemd om een wolf te redden. En daarbij: In hangronde 1 moet de verrader in het Abzg rijtje zijn gaan staan, om gelijkspel te krijgen, en Batave stond onder Neko* en als hij was geswitched, was het geen gelijkspel geweest.
Oud 09-01-2010, 21:12
Toddish
Toddish is offline
Kut wat baal ik vandaag dat ik moest werken. Mijn stem is totaal verloren gegaan. In dit geval had ik er best vrede mee kunnen hebben dat Neko* er uit ging om bewijzen te halen. Ik had gehoopt dat er meer mensen waren die geen zin hadden om mee te gaan in archont/soirin oorlog. Als deze mensen de stemmen hadden gebundeld... het zij zo. Volgende ronde zal ik ook op neko* stemmen.
Oud 09-01-2010, 21:21
Spelleider
Spelleider is offline
Diner op het Dorpsplein

De groep was na de paardrijdtocht in het niet bepaald nabijgelegen dorpje aangekomen. Iedereen (behalve Absinthe, die op de mountainbike was gekomen), had last van een pijnlijke zitvlakken en benen door de lange rit, en iedereen was blij om even van het paard af te zijn.

Op het pittoreske dorpspleintje met bijpassende fontein was een gezellig terrasje en Neko* en Tink* besloten om maar iets te gaan eten. Zij waren immers de groepsleiders, ze hadden niet voor niets een sterretje achter hun naam staan. Helaas betekende dit dat Aapje* ook meende de lakens uit te kunnen delen, en Allure volgde dit voorbeeld natuurlijk, als voorbeeldige tweelingzus.

“Jaa, eeh, ik weet niet wat je denkt hoorrr, maar zo moet je een paard niet vastbinden!” zei Aapje* tegen Archont. “Ow, Aapje*, dat snappen ze toch niet, dat plebs. Ze hebben geen paarrrden, zoals wij thuis wel hebben!” voegde Allure hier gniffelend aan toe. “Ze weten duidelijk ook niet dat je niet achter een paard moet gaan staan, omdat hij je dan kan trappen.” zei ze, nadat ze ggcy8 achter zijn paard zag lopen (hij was meer bezig met hoe hij zijn paardrijdervaring ging omschrijven in het OMG-topic dan met zijn eigen veiligheid).

“Zo is het wel genoeg dames!” zei Tink* ferm. Ze stuurde de tweeling naar een tafeltje.
“Pff, hebben jullie tutjes wel genoeg cash voor deze tent?” zei Mean, duidelijk niet onder de indruk.
“Mondje dicht en niet zo brutaal Mean,” zei Neko*, “Absinthe betaalt, want dit zijn productiekosten.”
“Ik heb het toch al gezegd trut! Ik ben Mean niet meer, ik ben CreativeMusic. Niemand snapt mij. Stelletje losers!” Boos beende ze weg naar een afgelegen tafeltje.

Absinthe zuchtte, ze gaf haar portemonnee aan Tink*. Vanuit haar ooghoek zag ze Archont steeds naar haar lonken. Best wel een leuk knulletje vond ze, maar Martiño had haar ook al duidelijk gemaakt dat hij Archont eerst een privésessie wilde geven. Toen ze ging zitten staarde Batave haar aan en er druppelde een beetje speeksel uit zijn mond. Ze keek maar snel de andere kant uit, en pakte dankbaar een glas wijn aan van de knappe donkergekrulde franse ober. Hij glimlachte. Ze glimlachte terug. Absinthe hield van wijn. En van knappe donkergekrulde franse obers die haar meer wijn brachten.

Toddish, Femic, VeGs en Siorin zaten bij elkaar. Toddish was enthousiast aan het vertellen over zijn ervaringen tijdens het paardrijden. “Het ging net als op de knie van mamma! Hop, hop, hop, in galop! En jullie reden ook paard! En toen kwam mevrouw Absinthe langsfietsen. Oh het was zo leuk vandaag! Ik had zo’n pret!” riep hij enthousiast, terwijl hij aan zijn warme melk nipte.
Femic had het geluid van haar mp3-speler maar wat harder gezet. Ze overwoog het flesje sinas dat voor haar stond te breken en haar polsen door te snijden, maar toen ze daaraan dacht vond ze zichzelf nog zieliger. Siorin was zodra ze van het paard was afgestapt weer muisstil geworden, en VeGs keek haar indringend aan.

“Je zult je wel een beetje vervelend voelen, Siorin.” Siorin keek haar aan, ze begreep het niet.
VeGs glimlachte. “Jij bent natuurlijk verantwoordelijk voor de dood van kopmuntkip! Als jij je armen had uitgestoken, dan had hij vast nog geleefd. Als ik jou was, zou ik me hier niet meer willen vertonen.”
Siorin stond op. Ze wilde het niet horen, maar VeGs achtervolgde haar. “Moordenaar, moordenaar, ga weg!” siste ze in haar oren. Met tranen in haar ogen rende Siorin richting de paarden, maar VeGs achtervolgde haar. “Moordenaar, moordenaar” zong ze op een gemene toon.
Toen ze bij de paarden stonden gebeurde er iets wonderbaarlijks. Ergens in Siorin knapte er iets, en alle woede en al haar verdriet dat ze al die jaren zo kundig binnen had gehouden, kwam naar buiten.
“Jij was het, stomme trut! Jij hebt me verleid om het te doen, net zoals je het bij Archont gedaan hebt! Jij heks!”

VeGs was verbaasd dat er zoveel pit in dit meisje zat, maar herstelde zich snel en glimlachte gemeen. “Weet je het wel zeker schatje? Jij was er bij hoor.”
“Nee! Nee!” huilde Siorin. Ze stapte achteruit, en kwam gevaarlijk dicht bij een van de paarden. Die vond het maar niks dat hij benaderd werd door zo’n gek huilend mens, en verkocht haar een harde trap met zijn achterpoten, waardoor de rug van Siorin brak en ze op slag stierf.

VeGs schrok even, zo ver wilde ze deze keer nu ook weer niet gaan. Ze wilde zich omdraaien en weer stilletjes teruglopen naar de tafel, maar achter haar stonden opeens Neko*, Tink* en Femic.
“Jij hebt nogal wat uit te leggen VeGs.” zei Tink*. VeGs zette van schrik een paar stappen achteruit. Een paar stappen te veel, want ze struikelde over het lichaam van Siorin en viel op het achterwerk van het paard. Dat was niet gediend van deze ongewenste intimiteit, en trapte VeGs drie keer zo hard als Siorin, waardoor ze vijf meter de lucht in werd gegooid, en dood terechtkwam in de fontein.

Tussenstand

1. Tink*
2. Archont
3. Batave
4. Siorin (tovenaar)(geliefde)
5. Femic
6. Creativemusic
7. Abzg (dorpeling)
8. Toddish
9. Neko*
10. VeGs (leerlingheks)(geliefde)
11. ggcy8
12. kopmuntkip (heks)
13. Allure
14. Aapje*
15. Fizzle-fluffy

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

Het was gelijkspel en de wolven hebben Siorin aangewezen om te worden opgehangen. Zij was de tovenaar, maar zij was ook een van de geliefden! VeGs, haar geheime minnares, sterft aan liefdesverdriet, en zij was de leerlingheks. In één ronde zijn de geliefden, tovenaar én de leerlingheks uitgeschakeld.

Laatst gewijzigd op 09-01-2010 om 21:29.
Oud 09-01-2010, 21:23
Tink*
Tink* is offline
Hahahaha ik zat goed met mijn tovenaar-geliefde theorie, wat supermooi.
Oud 09-01-2010, 21:28
Toddish
Toddish is offline
Dan zijn geen van de post na dat de geliefde bekend zijn van siorin te vertrouwen. Wacht toch wel. Nadat de heks dood ging. Dus neko* zou dan een wolf zijn. En archont waarschijnlijk ook...
Oud 09-01-2010, 21:28
Verwijderd
Anyway, zet 'em op dorpelingen en kill die wolven. Moet niet zo moelijk zijn.

Edit: Het verhaal is echt hilarisch. Wel gemeen dat mijn geliefde me uiteindelijk heeft vermoord.

Edit2: Sorry. (ik dacht dat het niet meer uitmaakte, omdat ik het toch al tig keer gepost had. )

Edit3: Waarom heeft de Spelleider geen mogelijkheid tot wijziging van posts? Wat nu als er verder geen FB online was geweest en ik niet meer had gechecked?

Laatst gewijzigd op 09-01-2010 om 21:45.
Oud 09-01-2010, 21:31
Spelleider
Spelleider is offline
Siorin, je mag niet meer inhoudelijk posten.
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Anyway, zet 'em op dorpelingen en kill die wolven. Moet niet zo moelijk zijn.
en dan gaat het over het stukje dat ik uit de quote heb gehaald. Weghalen alsjeblieft.
Spelleider
Spelleider is offline
Haha, beide spelleiders zijn on the case.

Edit: het is al weggehaald door een fb.
Oud 09-01-2010, 21:43
Allure
Allure is offline
Opgeruimd staat netjes.
Oud 09-01-2010, 21:58
Batave
Batave is offline
ach jee. In ieder geval de geliefden eruit. En de tweede heks.
Oud 10-01-2010, 00:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wow! ik ben vergeten te stemmen maar ik vertrouwde Siorin echt niet. Daar zat ik dus flink mis mee!
Oud 10-01-2010, 09:55
Geel
Geel is offline
Ik had gehoopd dat VeGs wolf zou zijn, of dat ze beide slecht geweest zouden zijn. Nu hebben we een hele goede tovenaar verloren. Maar gelukkig zijn we de heks en de geliefden ook kwijt. Ik denk dat het het beste is dat we de lange post van Siorin lezen, want al was ze geliefde, ze stond wel een beetje aan de goede kant.
Oud 10-01-2010, 12:02
Aapje*
Aapje* is offline
HA! dus toch Siorin en Vegs

ow en dan ga ik overmorgen maar vrolijk door met Archont stemmen ofzo.
Oud 10-01-2010, 12:13
Verwijderd
Mooi had ik weer gelijk met de geliefden. Ik had wel verwacht dat Siorin een slechte functie had. VeGs werd al stiller toen ik over de geliefdes begon

En aan de Tovenaar Siorin hadden we niks gehad want het enige wat die dan natuurlijk doet is de Heks VeGs beschermen. Dit is een heel goede ronde en nu verder op wolvenjacht

Beetje jammer dat Siorin het dan hoogstwaarschijnlijk wel goed had over Neko*. Maar in mijn geval zal ze vast van VeGs hebben gehoord dat ik altijd snel de onvoorspelbare en machtige geliefdes eruit wil. Deze hetze tegen mij was enkel dus uit eigen belang hopelijk betekend dit dat jullie mij weer een beetje meer vertrouwen
Oud 10-01-2010, 12:30
Batave
Batave is offline
Ja, Siorin probeerde een beetje de schijn op te wekken dat ze de ziener was en dus wist wie de weerwolven waren. Maar aangezien ze slechts een tovenaar was en daarbij ook een geliefde waren haar verdachtmakingen omtrent Archont allemaal gebaseerd op aanname, dus dat zegt alsnog niet veel over Archont, maarja. Eerst even de wolven afwachten en dan verder zien.
Oud 10-01-2010, 12:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik had dus juist steeds het idee dat Siorin een slechte functie had. Nouja, dat had ze ook, want ze was bovenal geliefde en dus hadden we weinig aan haar als tovenaar. Maar meer heks of verrader.
Oud 10-01-2010, 13:13
Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Ja, Siorin probeerde een beetje de schijn op te wekken dat ze de ziener was en dus wist wie de weerwolven waren. Maar aangezien ze slechts een tovenaar was en daarbij ook een geliefde waren haar verdachtmakingen omtrent Archont allemaal gebaseerd op aanname, dus dat zegt alsnog niet veel over Archont, maarja. Eerst even de wolven afwachten en dan verder zien.
nou, ik vond Archont niet verdacht omdat Siorin dat zei hoor. en door deze uitslag is hij voor mij ook niet minder verdacht. maargoed, eerst weer eetronde.
Oud 10-01-2010, 13:52
Verwijderd
Ah we zijn er weer twee kwijt, balen zeg. Is er trouwens al bekendheid over de mogelijke functies van Tink*, Archont, Batave, Femic, Toddish, Neko*, ggcy8, Allure, Aapje* en Fizzle-fluffy?

Ik vind dat er mee theorieën mogen worden gespuid, indien mogelijk natuurlijk.

@ fizzle: hoezo heeft een geliefde een slechte functie, die snap ik niet helemaal.
Oud 10-01-2010, 14:03
Verwijderd
Even een overzichtje!:

--1ste ronde:
Aapje
Archont

Abzg
Femic
Tink*
Fizzle Fluffy
Siorin

Neko*
Aapje
ggcy8
Batave
Abzg
VeGs

Batave
Toddish
Allure

Dood: Abgz (burger)

--2de ronde: (wolven)

Dood: niemand opgegeten

--3de ronde:

Neko*
kopmuntkip

Archont
Aapje*
VeGs
Siorin

Tink*
Neko*

kopmuntkip
Allure
Femic
Tink*
ggcy8
Batave
Toddish
Archont
fizzle-fluffy

Dood: kopmuntkip (heks)

--4de ronde: (wolven)
Niemand opgegeten

--5de ronde:
Neko*
VeGs
Archont
Siorin
Batave

Siorin
ggcy8
Allure
Tink*

Archont
CM

Dood: Siroin (tovenaar geliefde) + VeGs.
Na een gelijkspel!
Oud 10-01-2010, 14:17
Allure
Allure is offline
Citaat:

@ fizzle: hoezo heeft een geliefde een slechte functie, die snap ik niet helemaal.
Omdat de geliefden een partij op zich zijn. Ze winnen als of alle dorpelingen, of alle wolven weggespeeld zijn. Het is dus alleen maar goed dat de geliefden er nu uit zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten