Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo half-Amerikaans? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je kunt ook gewoon reclames inspreken. Maar goed, tekenfilms met stemmetjes zou natuurlijk wel écht te gek zijn... Ik merk trouwens dat ik, sinds ik afgestudeerd ben, als docent veel meer voorspeel dan vroeger in mijn stages. Omdat ik nu dus helemaal niet meer zelf speel (maar daar gaat verandering in komen!) en het zo stiekem een beetje inhaal, ofzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso denk ik niet dat ik er goed genoeg voor kan acteren, hoor, maar hoe gaaf is het als je baan tekenfilmstemmetjes-inspreker is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik zit in bed met een laptop, half onder de deken, ik kan mijn armen helaas niet goed gebruiken, ik kijk chagrijnig en opeens ziet alles zwart wit.. HAD IK NOU MAAR EEN SNUGGIE GEHAD!!
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
er is zeer recentelijk een nieuwe netbook processor uitgekomen, ennu wil ik een netbook kopen met die nieuwe processor erin, maar volgens mij heeft alleen asus nieuwe modellen uitgebracht, dus dan is er niet zoveel keuze.
/random
|
![]() |
|
|