Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2010, 12:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Waarom wilde ze je slaan?
Oh ik vond een jongen heel erg leuk, al jaren (elk jaar zelfde camping en daar matties hebben, je weet) en toen hadden we bijna gezoend op een avond en toen wilde mijn beste mattie daar dat ik het zou vertellen, dus dat wilde ik doen, maar voordat ik het kon doen werd ik achtervolgd door dat stomme chickie en de zus van die jongen en haar vriend (die 3 jaar ouder waren dan ik en die vriend was nog een beer ook) en ze gingen me bedreigen en toen ook slaan en schoppen. Want ik mocht hem niet leuk vinden ofzo.
Oud 19-01-2010, 12:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hoe heet ze?
Stephanie.
Oud 19-01-2010, 12:05
Verwijderd
En dit was op welke leeftijd? Waren die mensen twaalf?
Oud 19-01-2010, 12:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Alleen wordt mijn blaadje er altijd zo rommelig van.
Geen last van, ik nummer altijd mijn hele blaadje voor ik aan een toets begin. Behalve bij wiskunde dan.

Mijn wiskundetoets ging boven verwachting goed . Engels ging onder verwachting slecht .
Oud 19-01-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vond een jongen heel erg leuk, al jaren (elk jaar zelfde camping en daar matties hebben, je weet) en toen hadden we bijna gezoend op een avond en toen wilde mijn beste mattie daar dat ik het zou vertellen, dus dat wilde ik doen, maar voordat ik het kon doen werd ik achtervolgd door dat stomme chickie en de zus van die jongen en haar vriend (die 3 jaar ouder waren dan ik en die vriend was nog een beer ook) en ze gingen me bedreigen en toen ook slaan en schoppen. Want ik mocht hem niet leuk vinden ofzo.
Oud 19-01-2010, 12:07
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat een kutwijf.
Oud 19-01-2010, 12:09
Tink*
Tink* is offline
Ja en toen was ik nog een onzeker pubertje van een jaar of veertien, ik snapte niet waarom ze dat deden. Nog steeds niet eigenlijk, maar ik weet wel dat ze gewoon stomme losers zijn, maar toen vond ik het heel erg. Maar het was echt vet raar dus zo bij die miep aan de kassa.
Oud 19-01-2010, 12:11
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
En dit was op welke leeftijd? Waren die mensen twaalf?
Dat chickie van die kassa was toen wel twaalf, maar die andere chickie en haar vriend waren 18. :') Daar moet je toch van huilen!
Oud 19-01-2010, 12:12
Verwijderd
Sommige mensen zijn nou eenmaal mongolen ;x Herkende zij jou?
Oud 19-01-2010, 12:15
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Sommige mensen zijn nou eenmaal mongolen ;x Herkende zij jou?
Weet ik niet, vast wel, ze zei er iig niks van.
Oud 19-01-2010, 12:15
Verwijderd
Ik ben op de camping een keer tijdens het slapen een paar keer keihard gemept met een rubber kip. Dat kunnen vrij weinig mensen zeggen.
Oud 19-01-2010, 12:21
Verwijderd
Hmmm rubber kip.
Oud 19-01-2010, 12:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga appels halen voor de strudel.
Verwijderd
Was het maar zomer en vakantie en festivalseizoen.
Verwijderd
Ik heb echt een hekel aan campings. Ik was in Italië en toen barstte er een hoosbui en hagelstorm los. Een vriend en ik zaten rustig in het restaurant, toen ik opeens bedacht dat de tent nog open stond. Met gevaar voor eigen leven renden wij terug naar de tent. Daar zagen wij onze luchtbedden ronddrijven.
Tink*
Tink* is offline
Zo'n rubberen kip vind ik echt een heldending!
Oud 19-01-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een hekel aan campings. Ik was in Italië en toen barstte er een hoosbui en hagelstorm los. Een vriend en ik zaten rustig in het restaurant, toen ik opeens bedacht dat de tent nog open stond. Met gevaar voor eigen leven renden wij terug naar de tent. Daar zagen wij onze luchtbedden ronddrijven.
Ja zeg, Gertje, dan moet je gewoon je tent dichtdoen. Als je het goed doet is kamperen superduperleuk! Maar goed, deze discussie is al tot in den treure besproken hier ;x
Oud 19-01-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Zo'n rubberen kip vind ik echt een heldending!
Ja, ik kwam er ook net op omdat ik een lade opentrok met daarin drie rubber kippen en één rubber vis, .
Oud 19-01-2010, 12:25
Verwijderd
En het dan ook rustig inpakken, hè, .
Oud 19-01-2010, 12:27
Verwijderd
Omg jij hebt ze ook gewoon Drie nog wel
Oud 19-01-2010, 12:28
Verwijderd
Lol, ik vind net in mijn kledingkast een prehistorische versterker met daarop een schakelaar met het label 'loudness'. 'Luidheid'? En het is dan niet iets dat je kan verstellen, maar gewoon een 'off' en 'on' ding.
Oud 19-01-2010, 12:29
Verwijderd
kggggg weer geen beeld en een groen vierkant in alle tabjes
Oud 19-01-2010, 12:30
Martiño
Martiño is offline
Nou, ik kan niet zeggen dat ik vandaag iets nuttigs heb gedaan, behalve koffie drinken in de FONTYSPLAZA en kennis maken met mijn beoogde afstudeergenoot.
Oud 19-01-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik kan niet zeggen dat ik vandaag iets nuttigs heb gedaan, behalve koffie drinken in de FONTYSPLAZA en kennis maken met mijn beoogde afstudeergenoot.
en en en?
Oud 19-01-2010, 12:31
Tink*
Tink* is offline
Ik vind kamperen echt hels. Alleen op festivals kan ik het nog wel aan.
Oud 19-01-2010, 12:32
Verwijderd
Dronken tentseks ftw
Oud 19-01-2010, 12:33
Verwijderd
Tot zo, jongens en meisjes. Ik ga eens leuk de box ordenen.
Oud 19-01-2010, 12:34
Verwijderd
Good luck with that.
Oud 19-01-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Dronken tentseks ftw
Behalve als je met z'n vieren in een tent slaapt en een van de tentgenoten heeft een strontvervelend meisje de tent mee ingesleept, en dat jij buiten de tent in de regen staat te schreeuwen. En als de tijd dan komt dat je naar bed kan, liggen zij op JOUW luchtbed, onder jouw slaapzak. En als je dan de volgende dag wakker wordt ligt er een dichtgeknoopte condoom op JOUW berg kleren.
Oud 19-01-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Behalve als je met z'n vieren in een tent slaapt en een van de tentgenoten heeft een strontvervelend meisje de tent mee ingesleept, en dat jij buiten de tent in de regen staat te schreeuwen. En als de tijd dan komt dat je naar bed kan, liggen zij op JOUW luchtbed, onder jouw slaapzak. En als je dan de volgende dag wakker wordt ligt er een dichtgeknoopte condoom op JOUW berg kleren.
ok, dan is het geen win nee
Verwijderd
Dit is natuurlijk vanuit mijn perspectief. Voor hem was het vast geweldig.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
en en en?
nou, Google had gelijk. hij zag er wel een beetje uit als ik verwacht had, maar hij maakte wel een vriendelijke indruk. De studievertraging die hij heeft opgelopen kwam door ziekte, wel fijn dat ik dat weet. Verder wilde hij ook wel dezelfde kant uit met het onderzoek.

Oh en verder was het wel fijn vandaag dat een paar medestudenten die het via-via gehoord hadden naar me toe kwamen om te vragen hoe het ging en om te zeggen dat ze het een naaistreek vonden. Dat was wel prettig.
Oud 19-01-2010, 12:38
Verwijderd
Citaat:
nou, Google had gelijk. hij zag er wel een beetje uit als ik verwacht had, maar hij maakte wel een vriendelijke indruk. De studievertraging die hij heeft opgelopen kwam door ziekte, wel fijn dat ik dat weet. Verder wilde hij ook wel dezelfde kant uit met het onderzoek.

Oh en verder was het wel fijn vandaag dat een paar medestudenten die het via-via gehoord hadden naar me toe kwamen om te vragen hoe het ging en om te zeggen dat ze het een naaistreek vonden. Dat was wel prettig.
en
Oud 19-01-2010, 12:38
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Haha ga ook even op het forum van zwaremetalen lezen wat hij van jou vond! Maar wel fijn dat je weet dat hij iig geen lakse hond is, maar studievertraging heeft door ziekte.

Nice.
Oud 19-01-2010, 12:39
Martiño
Martiño is offline
Nouja, dat hij ziek was sluit natuurlijk niet helemaal uit dat hij een lakse hond is. Maar tot nu toe nog niks wat daar op wijst.
Oud 19-01-2010, 12:40
Martiño
Martiño is offline
Goede tip trouwens, Marit. *stalkstalk*
Oud 19-01-2010, 12:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, ik zou dan echt niet in de regen gaan wachten, zoeken ze zelf maar een plekje op.
Oud 19-01-2010, 12:44
Verwijderd
Ik stond hooguit een paar minuten te wachten. Ze zochten hun kleding. Op een gegeven moment zijn we maar naar binnen gedoken en ben ik op de eerste de beste plek in slaap gevallen. Moet voor haar ook wel een interessante ervaring zijn geweest.
Oud 19-01-2010, 12:46
Verwijderd
Er viel overigens weinig te ordenen in de box. Gelukkig kan ik nu wel een paar dozen kwijt.
Oud 19-01-2010, 12:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik stond hooguit een paar minuten te wachten. Ze zochten hun kleding. Op een gegeven moment zijn we maar naar binnen gedoken en ben ik op de eerste de beste plek in slaap gevallen. Moet voor haar ook wel een interessante ervaring zijn geweest.
Ah ok, je viel binnen in de afrondende fase.
Oud 19-01-2010, 12:57
Miekje*
Miekje* is offline
Nomnom Kanzi appeltje <3
Oud 19-01-2010, 12:57
Sherlock
Sherlock is offline
spaans was makkelijk dat zijn tot nu toe 4 voldoendes van de 6
Oud 19-01-2010, 13:10
Verwijderd
Godver, even vier doosjes naar beneden tillen. Ik ben kapot, .
Oud 19-01-2010, 13:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Godver, even vier doosjes naar beneden tillen. Ik ben kapot, .
Ligt eraan wat erin zit.
Oud 19-01-2010, 13:14
Verwijderd
Boeken. De lichte dozen laat ik boven staan.
Oud 19-01-2010, 13:17
Martiño
Martiño is offline
nomnomnomnom tosti
Oud 19-01-2010, 13:18
Miekje*
Miekje* is offline
Ligt eraan of het bananendozen of frisdrankdoosjes zijn

edit: wait, toch is het slecht
Oud 19-01-2010, 13:18
Verwijderd
Hm, ik begin eindelijk weer een beetje honger te krijgen...
Oud 19-01-2010, 13:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
nomnomnomnom tosti
Ik ga straks lekker apfelstrudel met bladerdeeg maken, nomnom!

En de overige appelstukjes met suiker en kaneel zelf opknabbelen
Oud 19-01-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
ontbijten met pannenkoeken
ik ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten