Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Die komt over een paar dagen pas uit in Nederland.
ja de vierde ofzo
snel maar eens wat mensen optrommelen.
Advertentie
Oud 30-01-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
er is een knop van mijn laptop af. Faal nummer duizend in het zesmaanden bestaan van mijn laptop :"D
Mijn oude laptop uit 2003, die Pip soms gebruikt, doet het nog prima.
Oud 30-01-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Lieve forumvrinden, als ik niet kan studeren in Parijs welke andere stad in Frankrijk raad je me dan of vind je bij mij passen
Nice?
Oud 30-01-2010, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Wat een schatje! <3333 (de mees)
Joh, ik maak de slechtste grap in eeuwen en jij neemt hem als avatar

Anyways, ik moet voortmaken!
Ik ga naar Bambie (dat is theater, jaja, een voorstelling passionele moorden, woohoo) met vaderlief. Tot later!
Oud 30-01-2010, 18:48
Rivka
Rivka is offline
Toch maar een andere ava. Hij was te klein.
Maar het ging me niet om de grap maar om de mees <3
Oud 30-01-2010, 18:48
Verwijderd
Blijkbaar ziet één van de gebouwen van de universiteit van Nice er zo uit:

Oud 30-01-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
@Eric:

Lyon?

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar mijn zusje gaat daar binnenkort 2,5 maand Frans leren en ik heb van een (half-Franse) vriendin gehoord dat dat echt een heerlijke studentenstad is.

En verder <3 ik alles in de Bourgogne natuurlijk, maar ik weet niet goed of je daar ook een goede studentenstad hebt.

En anders Lille?
Ik ben ook erg aan het twijfelen tussen Lyon en Lille. Lille heeft wel het voordeel dat het relatief goedkoop is. Ik wil eigenlijk ook wel mijn woning in Utrecht behouden en onderhuur is niet echt een optie want ik woon te duur. Plus, het is ergens ook wel lekker dichtbij Nederland
Oud 30-01-2010, 18:49
Rivka
Rivka is offline
Ik luister de soundtrack van Amélie
Oud 30-01-2010, 18:50
Verwijderd
Yann Tiersen
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ben ook erg aan het twijfelen tussen Lyon en Lille. Lille heeft wel het voordeel dat het relatief goedkoop is. Ik wil eigenlijk ook wel mijn woning in Utrecht behouden en onderhuur is niet echt een optie want ik woon te duur. Plus, het is ergens ook wel lekker dichtbij Nederland
Eén van mijn beste vriendinnen studeert in Lille (ze is Frans) en zij vindt het volgens mij heel leuk.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Yann Tiersen
Absoluut Ik ben in één klap fan.
Comptine d'un autre été <333333
Oud 30-01-2010, 18:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Welke studie dan wel?

Ik ben ook naar allerlei open dagen in Utrecht geweest. Maar ik vond de opleiding daar (van Nederlands dan) een beetje vaag en de sfeer daar vond ik niet zo (op de opleiding en in die vage gebouwtjes, Utrecht stad is niets mis mee). Ik ben wel heel benieuwd hoe mijn leven er nu zou hebben uitgezien als ik toentertijd dus in een andere stad zou gaan zijn studeren.
Scandinavistiek.

Ik ben ook absoluut niet te spreken over de opleiding Nederlands aan de UU. Ik vind de vakken en docenten die ik tot nu toe gezien heb allemaal even suf en dom.
Oud 30-01-2010, 18:53
Verwijderd
Niet alleen de muziek die hij voor Amélie heeft gecomponeerd heeft is goed ook van Goodbye Lenin is briljant.
Oud 30-01-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Mijn oude laptop uit 2003, die Pip soms gebruikt, doet het nog prima.
ja ik ben daar erg jaloers op, hoewel ik niet weet of daar wel de programma's op zouden draaien die ik nodig heb, maar toch
Oud 30-01-2010, 18:54
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Niet alleen de muziek die hij voor Amélie heeft gecomponeerd heeft is goed ook van Goodbye Lenin is briljant.
Ik zal er naar kijken! Ik heb nu 3 stukken van hem gehoord en ik vind ze zo prachtig
Oud 30-01-2010, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Nice?
In Nice kan ik wel als jetsetter over straat
Oud 30-01-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
In Nice kan ik wel als jetsetter over straat
en naar Monaco
Oud 30-01-2010, 18:58
Verwijderd
Al ben ik geen jetsetter maar toch
Oud 30-01-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Lille is inderdaad heel dichtbij, ik ga regelmatig een dagje heen en weer.
Oud 30-01-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Lille is inderdaad heel dichtbij, ik ga regelmatig een dagje heen en weer.
Met de auto of met zo'n Go Pass?
Oud 30-01-2010, 19:04
Verwijderd
Met de trein uiteraard. En inderdaad met een Go Pass, maar dan wel in combinatie met een internationaal vervoerbewijs Mouscron - Lille Flandres vv. en Roosendaal grens - Essen vv., plus nog een binnenlands vervoerbewijs voor het Nederlandse stuk.
Oud 30-01-2010, 19:05
Verwijderd
Leuke stad trouwens.
Oud 30-01-2010, 19:09
Verwijderd
werkt photobucket bij jullie?
Oud 30-01-2010, 19:10
Verwijderd
Leuk Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? Ik ben er laatst namelijk met de auto geweest maar ik heb al 2 jaar mijn rijbewijs en nog nooit in mijn leven getankt dus weet niet wat goedkoper is
Oud 30-01-2010, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Leuk Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt? Ik ben er laatst namelijk met de auto geweest maar ik heb al 2 jaar mijn rijbewijs en nog nooit in mijn leven getankt dus weet niet wat goedkoper is
Ergens tussen de 25 en de 30 euro totaal voor heen en terug.
Oud 30-01-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
werkt photobucket bij jullie?
ja
Oud 30-01-2010, 19:16
Verwijderd
RP's piraten crew:
Kapitein: RP
touwvrouw: Fizzle
Jolige vrouw: Tink*

Wie volgt?
Oud 30-01-2010, 19:16
Verwijderd
Relaxed dan ga ik binnenkort een keer met de trein!
Oud 30-01-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
RP's piraten crew:

Wie volgt?
Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Oud 30-01-2010, 19:19
Verwijderd
Wat zijn je talenten?
Oud 30-01-2010, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Relaxed dan ga ik binnenkort een keer met de trein!
Dat is trouwens wel vanaf de Nederlandse grens, dus voor Nederland heb ik de eventuele kosten van een vervoerbewijs er niet bij gerekend.
Oud 30-01-2010, 19:21
Verwijderd
Vandaag moesten we Haiku's maken
5 lettergrepen
7 lettergrepen
5 lettergrepen

van woorden die we moesten knippen uit bladen, vervolgens een schilderij/tekening/what so ever erbij maken
3 stuks, was klaar en dan krijg ik te horen van een klasgenoot dat ik niet naar andermans werk moet kijken..
Oud 30-01-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Lille? Dan kun je net zo goed in Nederland blijven...

Lyon is een grijze industriestad, zou ik niet heengaan tenzij je er iets leuks/leerzaams kan doen.
Oud 30-01-2010, 19:30
Verwijderd
Het gaat mij ook om de taal voornamelijk
Oud 30-01-2010, 19:32
Verwijderd
Citaat:
RP's piraten crew:

Wie volgt?
Aiai!
Oud 30-01-2010, 19:32
Verwijderd
Lille doet nu ook niet bepaald aan Nederland denken.
Oud 30-01-2010, 19:33
Rivka
Rivka is offline
Hou je erg van Frans?
Oud 30-01-2010, 19:34
Verwijderd
RP's piraten crew:
Quis: Adviseur
White Trash: Taaldeskundige

Wie volgt?
Oud 30-01-2010, 19:34
Verwijderd
Ik ben trouwens van plan om m'n master ofwel in Frankrijk, ofwel in België te gaan doen.
Oud 30-01-2010, 19:35
Verwijderd
Oeh, adviseur, dat vind ik wel leuk.
Oud 30-01-2010, 19:36
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
RP's piraten crew:
Quis: Adviseur
White Trash: Taaldeskundige

Wie volgt?
Rivka: Medetaaldeskundige
Oud 30-01-2010, 19:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze spelen zo lekker weg
Oud 30-01-2010, 19:38
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ze spelen zo lekker weg
Dat ook ja Maar ik vind dat het me erg raakt. Ik heb dat gewoon heel erg bij sommige muziekstukken.
Oud 30-01-2010, 19:38
Verwijderd
Yep Rivka* ik ben wel een beetje francofiel geloof ik maar dat vind ik altijd zo fout om te zeggen. En daarnaast heb ik een beetje Frans bloed
Oud 30-01-2010, 19:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vandaag moesten we Haiku's maken
5 lettergrepen
7 lettergrepen
5 lettergrepen

van woorden die we moesten knippen uit bladen, vervolgens een schilderij/tekening/what so ever erbij maken
3 stuks, was klaar en dan krijg ik te horen van een klasgenoot dat ik niet naar andermans werk moet kijken..
Ik snap het niet, die opmerking en waarom dat fp was?
Oud 30-01-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het niet, die opmerking en waarom dat fp was?
het kan nogal irritant zijn als andere mensen suggereren dat je je werk ergens vandaan haalt zeg maar
Oud 30-01-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Yep Rivka* ik ben wel een beetje francofiel geloof ik maar dat vind ik altijd zo fout om te zeggen. En daarnaast heb ik een beetje Frans bloed
Keurig.

Ik moet binnenkort trouwens ook maar weer eens aan de slag met m'n Grammaire pratique du Français.
Oud 30-01-2010, 19:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het kan nogal irritant zijn als andere mensen suggereren dat je je werk ergens vandaan haalt zeg maar
oh op die manier
dat is vervelend ja
Oud 30-01-2010, 19:43
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik sta momenteel een 10 voor Frans Mijn beste vriendin is ook Frans, daar heeft het misschien mee te maken. Ik hou heel veel van taal en ik vind Frans ook mooi.
Oud 30-01-2010, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Keurig.

Ik moet binnenkort trouwens ook maar weer eens aan de slag met m'n Grammaire pratique du Français.

Welke master wil je overigens in België of Frankrijk doen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten