Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2010, 22:37
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vind LL en JasperJD echt dom bezig vandaag.
Alleen het laatste uurtje hoor
Oud 01-02-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet. Foto's van buiten het forum mogen gewoon niet.
Volgens jouw logica mag je dus ook geen foto's quoten van andere forumers?
Oud 01-02-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Hij zit er toch niet voor niets?
Daarom zal het wel met intelligentie te maken hebben. Maar dat mogen we natuurlijk niet zeggen.
Rationeel
Rationeel is offline
Rationeel
Rationeel is offline
hier heb ik wel wat wallen en een ochtendhumeurtje voor over
Verwijderd
Oud 01-02-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Volgens jouw logica mag je dus ook geen foto's quoten van andere forumers?
Voorbeeldje: adser postte foto's van flip zonder dat zij daarom vroeg. Ze mochten elkaar niet dus adser moest foto's weghalen.

Jij maakt haar net belachelijk dus ik vind niet dat je foto's mag posten van haar zodner haar toestemming.
Oud 01-02-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Voorbeeldje: adser postte foto's van flip zonder dat zij daarom vroeg. Ze mochten elkaar niet dus adser moest foto's weghalen.

Jij maakt haar net belachelijk dus ik vind niet dat je foto's mag posten van haar zodner haar toestemming.
Voorbeeld:
Jij post een foto. Ik quote die foto. Ik hoef die foto niet weg te halen. Er is recent gepost op BZ dat je alleen geen foto's van andere forumers mag posten indien die forumer geen controle heeft over de locatie van de foto. Foto's uit het fotoboek van andere forumers mag je ook prima posten.
Verwijderd
Citaat:
tl;dr
Ja zo zou ik ook reageren als ik er niks tegen in kan brengen :')
Eerst de zogenaamde "volwassene" uithangen, maar dar toch zo kinderachtig reageren...
Verwijderd
Ik vind dat altijd zo'n lame gezeur over niveau etc. Zo'n beetje iedere HBO student die ik ken uit mijn omgeving zegt altijd 'ja ik KAN ook WO doen etc etc'. Ik heb een jaar HBO gedaan en alleen maar 8/9/10 gehaald en sinds ik naar de uni ben gegaan ben ik gewoon een zesjes-zevenstudent. Dat is schande maar ik ben er gewoon eerlijk in Dan maar iets minder slim hoor.
Oud 01-02-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Voorbeeld:
Jij post een foto. Ik quote die foto. Ik hoef die foto niet weg te halen. Er is recent gepost op BZ dat je alleen geen foto's van andere forumers mag posten indien die forumer geen controle heeft over de locatie van de foto. Foto's uit het fotoboek van andere forumers mag je ook prima posten.
Als je dit uit hetzelfde topic doet. Maar daar komt de foto niet vandaan.

Jij pakt enkel de foto om een slechte poging te wagen om haar belachelijk te maken. Dit is niet de bedoeling van deze regel.
Oud 01-02-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Ja zo zou ik ook reageren als ik er niks tegen in kan brengen :')
Eerst de zogenaamde "volwassene" uithangen, maar dar toch zo kinderachtig reageren...
internet
Oud 01-02-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat altijd zo'n lame gezeur over niveau etc. Zo'n beetje iedere HBO student die ik ken uit mijn omgeving zegt altijd 'ja ik KAN ook WO doen etc etc'. Ik heb een jaar HBO gedaan en alleen maar 8/9/10 gehaald en sinds ik naar de uni ben gegaan ben ik gewoon een zesjes-zevenstudent. Dat is schande maar ik ben er gewoon eerlijk in Dan maar iets minder slim hoor.
Ik kan ook zo WO doen
Verwijderd
Citaat:
Als je dit uit hetzelfde topic doet. Maar daar komt de foto niet vandaan.

Jij pakt enkel de foto om een slechte poging te wagen om haar belachelijk te maken. Dit is niet de bedoeling van deze regel.
Een fotoboek heeft geen topic, dus je argument slaat niet echt aan.
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ook zo WO doen
Tuurlijk
Oud 01-02-2010, 22:43
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
hier heb ik wel wat wallen en een ochtendhumeurtje voor over
qft
Verwijderd
Citaat:
internetheld dat is wat ik ben
Klopt als een bus
Verwijderd
Citaat:
Een fotoboek heeft geen topic, dus je argument slaat niet echt aan.
Deze foto staat niet in haar fotoboek volgens mij? Dan nog kan je van haar foto's afblijven, als je nou een foto post van stefenootje zal je er mij ook niet over horen.

Maar om eerst iemand belachelijk te willen maken en dan een slechte poging wagen om dit meer kracht bij te zetten vind ik wel verkeerd.
Rationeel
Rationeel is offline
Rationeel
Rationeel is offline
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/430/
Oud 01-02-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Klopt als een bus
Je weet dat je hiermee de auteursrechten van mijn post schendt en dus een strafrechtelijke overtreding begaat. Ik zal de vergelijking tussen criminaliteit en tokkievolk achterwegen laten.
Oud 01-02-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
internet
Geen excuus.
Oud 01-02-2010, 22:45
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Voorbeeld:
Ik wil helemaal niet dat jij die foto van mij plaatst. Je doet dit alleen om mij nu belachelijk te maken. Ik heb die foto niet gepost, dus jij quote 'm ook niet vanaf deze site, dus mag het eigenlijk niet.
Oud 01-02-2010, 22:45
Rationeel
Rationeel is offline
ze happen wel vandaag he LL?
Oud 01-02-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Deze foto staat niet in haar fotoboek volgens mij?
Het gaat erom dat zij zelf controle heeft over haar foto's
Citaat:

Maar om eerst iemand belachelijk te willen maken en dan een slechte poging wagen om dit meer kracht bij te zetten vind ik wel verkeerd.
Dat is helemaal mijn doelstelling niet, waarom denk je zo slecht over me. Ik wilde d'r vragen voor een trio met die vriendin.
Verwijderd
Citaat:
Nou ja happen. Moet je je dan alles maar laten welgevallen omdat het anders happen is?
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet aan, zo veel te gelijk
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat je hiermee de auteursrechten van mijn post schendt en dus een strafrechtelijke overtreding begaat. Ik zal de vergelijking tussen criminaliteit en tokkievolk achterwegen laten.
Jeetje meid.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil helemaal niet dat jij die foto van mij plaatst. Je doet dit alleen om mij nu belachelijk te maken. Ik heb die foto niet gepost, dus jij quote 'm ook niet vanaf deze site, dus mag het eigenlijk niet.
Waarom mag het dan niet?
Oud 01-02-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Je moet naar het subforum meldpunt en mededelingen gaan, deze pagina quoten en dan even schrijven dat je dit niet wilt en dat je eist dat LL deze foto weghaalt
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jeetje meid.
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Waarom mag het dan niet?
Dat zegt Archont toch net de hele tijd?
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik kan het niet aan, zo veel te gelijk
error error overload division by zero error
Verwijderd
Citaat:
Nou ja happen. Moet je je dan alles maar laten welgevallen omdat het anders happen is?
Ik wil net zeggen. Mag je nergens meer op reageren voordat 't happen is?
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Je moet naar het subforum meldpunt en mededelingen gaan, deze pagina quoten en dan even schrijven dat je dit niet wilt en dat je eist dat LL deze foto weghaalt
NSB!!!
Verwijderd
Citaat:
Aangeven dat je het niet wil was ook voldoende geweest
Oud 01-02-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Het gaat erom dat zij zelf controle heeft over haar foto's
Dat is helemaal mijn doelstelling niet, waarom denk je zo slecht over me. Ik wilde d'r vragen voor een trio met die vriendin.
Uit je vorige posts blijkt natuurlijk dat je haar belachelijk wilt maken. Maar daar ga ik natuurlijk niet over in discussie.

Je ontwijkt mijn antwoord en dus ga je nu in de fout. Heel simpel haal die foto weg anders is het banbaar
Oud 01-02-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ja maar Archont baseert zich op onjuiste informatie. Ik kan ook wel zeggen dat je niet mag poepen, betekent dat dat je niet mag poepen?
Oud 01-02-2010, 22:49
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik wil net zeggen. Mag je nergens meer op reageren voordat 't happen is?
natuurlijk mag het wel, maar als je een eindeloze discussie aangaat met iemand die daar op uit is dan ben je aan het happen
Oud 01-02-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Uit je vorige posts blijkt natuurlijk dat je haar belachelijk wilt maken. Maar daar ga ik natuurlijk niet over in discussie.

Je ontwijkt mijn antwoord en dus ga je nu in de fout. Heel simpel haal die foto weg anders is het banbaar
Op grond waarvan is het banbaar?
Er is geen verschil tussen een fotoboek en een hyve-pagina. Daarnaast heeft de persoon in kwestie nog niet aangegeven dat ze niet wil dat ik die foto post, dus ik zie niet echt in waarom ik naar jou zou moeten luisteren.
Oud 01-02-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Je kan eerst nog even vragen of hij hem weg wilt halen.

Als hij dit niet meteen doet moet je naar M&M stappen.
Verwijderd
Stefanie, ik heb weer een paar nieuwe tips van regina spektor van jou gedownload, en ze zijn weer fijn <3
Chemo Limo is mooi. En Consequenze of sound kan ik absoluut waarderen (daar was je benieuwd naar toch?)
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ik vind dit gewoon een beetje een domme discussie, aangezien het begon dat ik gewoon normaal postte in dit topic en ik gelijk te horen kreeg: En wie ben jij?
En dan ga je ook nog een verkeerde conclusies trekken dat ik op basis van mijn naam uit Rotterdam kom, neem je daarna ook nog een klakkeloos over dat ik uit Almere schijn te komen en daarna post je ook nog een foto om me belachelijk te maken.

Beetje jammer, beetje onvolwassen en een beetje boel /fail.
Verwijderd
Citaat:
Op grond waarvan is het banbaar?
Er is geen verschil tussen een fotoboek en een hyve-pagina. Daarnaast heeft de persoon in kwestie nog niet aangegeven dat ze niet wil dat ik die foto post, dus ik zie niet echt in waarom ik naar jou zou moeten luisteren.
Citaat:
Lijkt mij toch duidelijk dat ze dit niet wil.

Eerste zin van haar quote.
Verwijderd
oh jee zanderige vagina's alert.
Oud 01-02-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit gewoon een beetje een domme discussie, aangezien het begon dat ik gewoon normaal postte in dit topic en ik gelijk te horen kreeg: En wie ben jij?
En dan ga je ook nog een verkeerde conclusies trekken dat ik op basis van mijn naam uit Rotterdam kom, neem je daarna ook nog een klakkeloos over dat ik uit Almere schijn te komen en daarna post je ook nog een foto om me belachelijk te maken.

Je bedoelt waarschijnlijk 'fail', zonder '/'
Verwijderd
Er is wel iemand een keer gebanned omdat die persoon een foto die hier een foto van mij die notabene in het fotoboek stond had gepost om mij belachelijk te maken
Verwijderd
Citaat:
Stefanie, ik heb weer een paar nieuwe tips van regina spektor van jou gedownload, en ze zijn weer fijn <3
Chemo Limo is mooi. En Consequenze of sound kan ik absoluut waarderen (daar was je benieuwd naar toch?)
Ja!

Ik vind Chemo Limo zo mooi
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

een discussie wordt altijd in stand gehouden door 2 partijen.
Verwijderd
Citaat:
Ja maar Archont baseert zich op onjuiste informatie. Ik kan ook wel zeggen dat je niet mag poepen, betekent dat dat je niet mag poepen?
Eerdere gevallen hebben uitgewezen dat het banbaar is.

Welke gevallen? zoek maar op adser/flip/onzin en dan een topic over gothicmeiden volgens mij geopend door canaille.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten