Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij post een foto. Ik quote die foto. Ik hoef die foto niet weg te halen. Er is recent gepost op BZ dat je alleen geen foto's van andere forumers mag posten indien die forumer geen controle heeft over de locatie van de foto. Foto's uit het fotoboek van andere forumers mag je ook prima posten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind dat altijd zo'n lame gezeur over niveau etc. Zo'n beetje iedere HBO student die ik ken uit mijn omgeving zegt altijd 'ja ik KAN ook WO doen etc etc'. Ik heb een jaar HBO gedaan en alleen maar 8/9/10 gehaald en sinds ik naar de uni ben gegaan ben ik gewoon een zesjes-zevenstudent. Dat is schande maar ik ben er gewoon eerlijk in
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij pakt enkel de foto om een slechte poging te wagen om haar belachelijk te maken. Dit is niet de bedoeling van deze regel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om eerst iemand belachelijk te willen maken en dan een slechte poging wagen om dit meer kracht bij te zetten vind ik wel verkeerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je ontwijkt mijn antwoord en dus ga je nu in de fout. Heel simpel haal die foto weg anders is het banbaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geen verschil tussen een fotoboek en een hyve-pagina. Daarnaast heeft de persoon in kwestie nog niet aangegeven dat ze niet wil dat ik die foto post, dus ik zie niet echt in waarom ik naar jou zou moeten luisteren. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dit gewoon een beetje een domme discussie, aangezien het begon dat ik gewoon normaal postte in dit topic en ik gelijk te horen kreeg: En wie ben jij?
En dan ga je ook nog een verkeerde conclusies trekken dat ik op basis van mijn naam uit Rotterdam kom, neem je daarna ook nog een klakkeloos over dat ik uit Almere schijn te komen en daarna post je ook nog een foto om me belachelijk te maken. Beetje jammer, beetje onvolwassen en een beetje boel /fail. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Eerste zin van haar quote. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Welke gevallen? zoek maar op adser/flip/onzin en dan een topic over gothicmeiden volgens mij geopend door canaille. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|