Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2010, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde ook te zeggen dat ALS Uice wolf is, de rest van de slechte spelers allemaal in het Uice-rijtje moeten zitten, want anders kan het gewoon niet kloppen.

Dus, in my opinion, is het het voordeligst als we op Uice stemmen, zodat we daar zekerheid over krijgen. Dan zijn er twee opties:

1. Hij is wolf, en dan is het héél makkelijk om de rest van de slechteriken eruit te spelen, die zitten dan namelijk allemaal in het Uice-rijtje.
2. Hij is onschuldig en dan kunnen we aan de hand van de andere stemlijstjes EN de speler die de wolven volgende ronde eten, erachter komen wie dan de andere wolven zijn.

Vooralsnog denk ik dat er maar twee wolven in het Uice-rijtje zitten en dat de evilziener daar ook staat, maar dus stiekem op Jasper heeft gestemd. Want ik denk echt niet dat alle drie de wolven in hetzelfde rijtje zouden gaan staan.
Klopt Siorin, ik ben het met je eens!

Ik geef mijn stem door op Uice.
Advertentie
Oud 12-02-2010, 16:23
Verwijderd
Dan doe ik dat ook nu, en dan ga ik eventjes de posts doorlezen en zal ik zometeen even een lijstje posten.

Sorry, Uice. Ik twijfel nog steeds of je wel slecht bent, maar voor het spel is het nu de beste zet.

Edit: Ik bedacht me net dat als Uice toch onschuldig blijkt, dat kleinmeisje dan hoogstwaarschijnlijk de wolf is. Batave zou theoretisch gezien ook kunnen, maar die verdenk ik helemaal niet (al moet ik toegeven dat-ie me sowieso niet is opgevallen). Dus hoe dan ook gaat Uice's dood ons de nodige informatie opleveren.

Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 16:50.
Oud 12-02-2010, 16:33
Verwijderd
Als ik iets vergeten ben, of een fout heb gemaakt, let me know.

Zoals het er nu voor staat:

Allure
Toddish

Abzg
Uice --

Uice
Tink*
Archont
Siorin

Toddish
sann

-- achter de naam betekent dat het een voorlopige stem is.
Oud 12-02-2010, 17:05
Verwijderd
Ik ga liever niet voor Uice, geloof niet echt dat hij een wolf is, maar, ondanks dat het een goede speler is kunnen we het ook zonder hem af. Ik ga dus nog even wachten, als toddish en sann ook voor abzg gaan doe ik dat ook, anders stem ik straks op Uice.
Oud 12-02-2010, 17:06
Verwijderd
Omdat er sowieso twee en mogelijk drie slechteriken in het Uice-rijtje staan, gaat mijn stem naar een van hen. Dus dat zijn VeGs (nu grl), Archont, Siorin, Toddish, Tink, Biertank (en ikzelf). Dan valt mijn keus op Toddish, aangezien die veel te stil is naar mijn smaak, anders schijnt te spelen dan anders, en als enige uit dat rijtje al een stem heeft.
Oud 12-02-2010, 17:27
Verwijderd
mm daar valt ook wat voor te zeggen. Ik ga mee met katje, maar ben nog te overtuigen.
Oud 12-02-2010, 17:49
Verwijderd
Ik snap echt niet waarom mensen niet op Uice stemmen. Of hij nou wolf is of niet, als hij eruit is krijgen we zoveel informatie, dat de rest hartstikke makkelijk wordt.

En er staan SOWIESO 3 slechteriken in het Uice rijtje. Waarschijnlijk een 2 wolven en de evilziener. Maar als Uice onschuldig is, kunnen het ook 3 wolven zijn.

JasperJD
Sann
Severus (wolf)
Barabas
Abzg
Allure

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink
Biertank 52

4 stemmen voor JasperJD
7 stemmen voor Uice.

Dat betekent dus dat er 3 valse stemmen onder Uice staan.
Oud 12-02-2010, 17:52
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Dan doe ik dat ook nu, en dan ga ik eventjes de posts doorlezen en zal ik zometeen even een lijstje posten.

Sorry, Uice. Ik twijfel nog steeds of je wel slecht bent, maar voor het spel is het nu de beste zet.

Edit: Ik bedacht me net dat als Uice toch onschuldig blijkt, dat kleinmeisje dan hoogstwaarschijnlijk de wolf is. Batave zou theoretisch gezien ook kunnen, maar die verdenk ik helemaal niet (al moet ik toegeven dat-ie me sowieso niet is opgevallen). Dus hoe dan ook gaat Uice's dood ons de nodige informatie opleveren.
grappig dat je nu toch een beetje van Abzg bent afgestapt . ookal snap ik nu wel beter waarom ik niet teveel waarde aan die opmerking van soija moet hechten (maar zoals ik al zei was ik blij dat ik eindelijk een eigen theorie met onderbouwing had)

maar ik ga wel mee op Uice omdat ik je theorie van zo kijken of de rest van de wolven in dat rijtje zit wel goed vind

@ archont als ik al meeschaap kijk dan ajb ook eens naar toddish, sann en allure, ik weet dat dit mij voor jou niet minder verdacht zal maken maar ik heb wel al mijn stemmen onderbouwt met meer dan alleen ik stem op die (behalve serverus)
Oud 12-02-2010, 17:55
Lorelei
Lorelei is offline
Ik sta op dit moment volledig achter de redenatie van Siorin. Ik snap nu ook weer waarom ik de fout heb gemaakt waar kleinmeisje me eerder op wees. Dat was namelijk omdat ik die post begonnen was met schrijven met de zin "Als Uice slecht is..." en m'n post later heb aangepast omdat-ie niet helemaal klopte en o.a. die zin er blijkbaar uit heb gehaald. Ik denk dat we sowieso de meeste informatie halen uit de functie van Uice. Daarnaast geloof ik best dat hij een goeie speler is maar daar komt op dit moment niets van naarvoren omdat hij alleen maar bezig is met zeggen dat we hem onterecht beschuldigen (wat mogelijk waar is maar dat helpt het spel niet echt verder). Als hij slecht blijkt te zijn, kunnen we erg veel mensen afstrepen en dat is fijn. Als hij niet slecht blijkt te zijn, dan kunnen we ten eerste onze aandacht gaan richten op anderen (wat nu slecht lukt omdat hij zo verdacht blijft) en ten tweede misschien wat informatie halen uit zijn posts en de stemlijstjes.

Daarom gaat ook mijn stem naar Uice.
Oud 12-02-2010, 17:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik snap echt niet waarom mensen niet op Uice stemmen. Of hij nou wolf is of niet, als hij eruit is krijgen we zoveel informatie, dat de rest hartstikke makkelijk wordt.
Nou ja, dat is wel zo maar juist omdat niet iedereen op Uice stemt, valt er ook informatie te halen uit het stemlijstje. Itt de lijstjes die de dood van Freezer en Severus veroorzaakt hebben.
Oud 12-02-2010, 18:09
Verwijderd
Siorin probeer jij de lijstjes bij te houden?

@ wolven, willen jullie Siorin dan even niet opeten, want dan kan zij lijstjes bijhouden!

Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 18:22.
Oud 12-02-2010, 18:16
Verwijderd
Citaat:
grappig dat je nu toch een beetje van Abzg bent afgestapt . ookal snap ik nu wel beter waarom ik niet teveel waarde aan die opmerking van soija moet hechten (maar zoals ik al zei was ik blij dat ik eindelijk een eigen theorie met onderbouwing had)

maar ik ga wel mee op Uice omdat ik je theorie van zo kijken of de rest van de wolven in dat rijtje zit wel goed vind

@ archont als ik al meeschaap kijk dan ajb ook eens naar toddish, sann en allure, ik weet dat dit mij voor jou niet minder verdacht zal maken maar ik heb wel al mijn stemmen onderbouwt met meer dan alleen ik stem op die (behalve serverus)
Ja, nadat ik logisch gezien alle mogelijkheden lang ben gegaan, kwam ik erachter dat er maar een paar opties waren.

JasperJD
Sann
Severus (wolf)
Barabas
Abzg
Allure

Uice
VeGs (grl)
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink
Biertank 52

4 stemmen voor Jasper.
7 stemmen voor Uice.

Dus: 3 slechte spelers onder Uice.
De opties:

1. Er staan 3 wolven onder Uice. Dat betekent dat Uice, Batave of kleinmeisje de evilziener is.

2. Er staan 2 wolven onder Uice, plus de evilziener. Dit betekent dat Uice, Batave of kleinmeisje de laatste wolf is.

Van die drie (Uice, Batave, kleinmeisje) is Uice gewoon het verdachtst, vanwege meerdere redenen die in dit topic al uiteengezet zijn.

Dan blijven de Uice-stemmers over:

Uice
VeGs (grl)
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink
Biertank 52

Hiervan zijn er dus drie slecht. Zoals ik al eerder aangaf staan Archont en Grl (VeGs) dus buiten verdenking. Ik weet dat ik zelf onschuldig ben. Van de overige vier vind ik Tink* helemaal niet verdacht (of ze speelt het echt heel goed) dus dan blijven over:

Toddish
Katje
Biertank 52

Als ik gelijk heb zijn die dus sowieso slecht. En aan de hand van de functie van Uice, kunnen we meteen meer afleiden. De opties die er dan zijn, zijn deze:

1 Uice = wolf. De overige twee wolven en de evilziener staan onder Uice. Zoals ik al zei, zijn dat naar mijn idee dan Toddish, Katje en Biertank.

2. Uice = evilziener. De drie wolven staan dan dus allemaal onder Uice.

3. Uice = onschuldig. Dan staan er nog steeds drie slechte spelers onder Uice, en dat betekent dan ook dat óf Batave óf kleinmeisje slecht is. (en in dit geval zou ik kleinmeisje het meest verdenken).

Dus hoe dan ook gaat het ons veel informatie opleveren als Uice wordt opgehangen.

Citaat:
Nou ja, dat is wel zo maar juist omdat niet iedereen op Uice stemt, valt er ook informatie te halen uit het stemlijstje. Itt de lijstjes die de dood van Freezer en Severus veroorzaakt hebben.
Hier heb je gelijk in, inderdaad. Massaal op één persoon stemmen verschaft niet echt veel informatie.

@ Archont: Ja, ik houd de lijstjes wel bij. Ik zal het even updaten.
Oud 12-02-2010, 18:18
Verwijderd
Lijstje:

Allure
Toddish

Abzg
Uice --

Uice
Tink*
Archont
Siorin
kleinmeisje
grl

Toddish
sann
Katje
Barabas --

Van Barabas kan ik niet goed afleiden of zijn stem definitief is of niet. Dus laat maar weten als het niet klopt.
Oud 12-02-2010, 18:21
Verwijderd
Siorin ik ben het volkomen met je eens. Volgens mij had ik dit in mijn vorige posts ook neergeschreven maar niet zo overzichtelijk

edit: Siorin bevalt me wel is keertje om samen te werken
Oud 12-02-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Siorin ik ben het volkomen met je eens. Volgens mij had ik dit in mijn vorige posts ook neergeschreven maar niet zo overzichtelijk

edit: Siorin bevalt me wel is keertje om samen te werken
Lol, dit is pas de tweede keer dat we dit spel samen spelen. Vorige keer waren we gewoon allebei slecht. Het was wel een interessant spel, to say the least.

Aw en ik denk niet dat de wolven naar jou gaan luisteren. Geef ze nou geen ideeën!
Oud 12-02-2010, 19:14
Allure
Allure is offline
Ik stem nog een keer op Uice.
Oud 12-02-2010, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Ik stem nog een keer op Uice.
Doe jij ook mee dan?

En waarom?
Oud 12-02-2010, 19:19
Verwijderd
Mijn Toddishstem geef ik nu door
Oud 12-02-2010, 19:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Van die drie (Uice, Batave, kleinmeisje) is Uice gewoon het verdachtst, vanwege meerdere redenen die in dit topic al uiteengezet zijn.
De redenen waar iedereen naar blijft refereren, die ik gisteren onweerlegbaar ontkracht heb, bedoel je?
Oud 12-02-2010, 19:20
Verwijderd
Lijstje:

Archont
Biertank 52

Allure
Toddish

Abzg
Uice --

Uice
Tink*
Archont
Siorin
kleinmeisje
grl
Allure
Toddish

Toddish
sann
Katje
Barabas

Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 19:40.
Oud 12-02-2010, 19:22
Toddish
Toddish is offline
Dan ga ik voor de veiligheid op uice stemmen. Mijn stem op Allure is toch verspild.
Oud 12-02-2010, 19:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De redenen waar iedereen naar blijft refereren, die ik gisteren onweerlegbaar ontkracht heb, bedoel je?
Er is er (minimaal) een die je vergeten bent (hiermee wil ik niet impliceren dat je dat expres gedaan hebt): Absinthe heeft jou verdacht gemaakt om vervolgens alle pijlen op abzg te richten.

Helaas is dit niet iets wat je zult kunnen ontkrachten, maar ook niet een garantie dat je slecht bent. Maar ja, we zullen het binnenkort weten.
Oud 12-02-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik voor de veiligheid op uice stemmen. Mijn stem op Allure is toch verspild.
Verrassend! Net voor het einde op iemand anders stemmen om te kijken of dat veilig is!

Wolvenstreek!
Oud 12-02-2010, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Nouja, sommige dingen zijn niet echt 'ontkracht'. Zoals bijvoorbeeld het feit dat Paranoïde werd opgegeten. Dat kan namelijk twee kanten op. Ik persoonlijk denk bijvoorbeeld dat jij niet zo dom zou zijn om haar op te eten omdat je op die manier de aandacht op jezelf richt, maar het zou net zo goed reversed psychology kunnen zijn.

En het 'foutje' dat je maakte door opeens je stem te wijzigen. Het feit dat je door Absinthe bent genoemd.

En het feit dat er 3 slechten in jouw rijtje stonden, betekent dat één van de drie mensen buiten de twee gelijkspelrijtjes ook slecht moet zijn. Dus jij, kleinmeisje of Batave. En dan wijst er meer op jou dan op die andere twee.

Maar zoals ik al zei: Ik weet nog steeds niet of jij nou wel of niet slecht bent, ik heb nog steeds het idee dat ik ergens met open ogen intrap. Maar voor het spel geeft jouw functie veel informatie.
Oud 12-02-2010, 19:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Verrassend! Net voor het einde op iemand anders stemmen om te kijken of dat veilig is!

Wolvenstreek!
Nah, dat ben ik niet met je eens. Er kunnen wolven onder Uice staan en als Toddish geen wolf is, dan heeft hij gelijk om op safe te spelen.
Verwijderd
Uice, je bent er, wijzing je stem, rekel. Of wil je gewoon dat je dood gaat?
Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Ja, nadat ik logisch gezien alle mogelijkheden lang ben gegaan, kwam ik erachter dat er maar een paar opties waren.

"

Dus: 3 slechte spelers onder Uice.
De opties:

1. Er staan 3 wolven onder Uice. Dat betekent dat Uice, Batave of kleinmeisje de evilziener is.

2. Er staan 2 wolven onder Uice, plus de evilziener. Dit betekent dat Uice, Batave of kleinmeisje de laatste wolf is.

"
Je bent er dan wel van uitgegaan dat iedere dorpeling zijn stem eerlijk heeft door gegeven. Ik kan me het eerste spel herinderen waar in ik speeld dat dit niet het geval was. Ik herinder mij toen Biertank die kwaad was omdat hij in de eerste paar ronden gelogen had en dit werd vrijgegeven door de spelleider.
Oud 12-02-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Nah, dat ben ik niet met je eens. Er kunnen wolven onder Uice staan en als Toddish geen wolf is, dan heeft hij gelijk om op safe te spelen.
Maar het blijft wel een feit dat je daarom ook minder verdacht wordt in de volgende stemlijstjes.

En het is een half argument. Die zoeken wolven.
Oud 12-02-2010, 19:30
Verwijderd
Of hij is gewoon wolf en is vergeten dat hij hier ook een "stem" heeft. :')
Oud 12-02-2010, 19:31
Toddish
Toddish is offline
Citaat:

Wolvenstreek!
Waarom zou ik het niet doen? Mijn éénling stem op allure heeft toch geen nut. Ik heb niemand overtuigd om mee te gaan. Waarom zou ik de 2 stemmen die het verschilde niet vergroten naar 3?
Oud 12-02-2010, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Je bent er dan wel van uitgegaan dat iedere dorpeling zijn stem eerlijk heeft door gegeven. Ik kan me het eerste spel herinderen waar in ik speeld dat dit niet het geval was. Ik herinder mij toen Biertank die kwaad was omdat hij in de eerste paar ronden gelogen had en dit werd vrijgegeven door de spelleider.
Dat is waar.

Om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal niet stilgestaan bij die mogelijkheid. Al vraag ik me wel af waarom dorpelingen in godsnaam zouden liegen om hun stem.
Oud 12-02-2010, 19:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb maar een paar posts gehad in dit topic waar ik *grom* deed of iets dergelijks, terwijl dit juist één van mijn meest actieve spellen is. Mensen die dit ontkennen, mogen naamzoeken op Biertank in andere weerwolfspellen.
Sorry ik had nog niet op deze post geantwoord. Ik geloof wel dat dit voor jouw doen actief is. En je hebt een paar posts gehad waarin je grom deed of samen met Absinthe een leuk knipoogspelletje speelde. Nou is dat niet direct verdacht maar aangezien er toch al niet zoveel van jou uit komt + het feit dat Absinthe verrader bleek te zijn en zij jou een paar keer terloops genoemd heeft + de onderstaande post + het feit dat ik de anderen in het rijtje onder Uice níet verdacht vind... mja, dat zet jou nou eenmaal in een minder positief daglicht.

Citaat:
En weer stook je iedereen op. Als ik niet na morgen opgegeten ben, gaat mijn stem in ieder geval naar jou.

Bij deze bevestig ik die dan ook vast.
Oud 12-02-2010, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Sorry ik had nog niet op deze post geantwoord. Ik geloof wel dat dit voor jouw doen actief is. En je hebt een paar posts gehad waarin je grom deed of samen met Absinthe een leuk knipoogspelletje speelde. Nou is dat niet direct verdacht maar aangezien er toch al niet zoveel van jou uit komt + het feit dat Absinthe verrader bleek te zijn en zij jou een paar keer terloops genoemd heeft + de onderstaande post + het feit dat ik de anderen in het rijtje onder Uice níet verdacht vind... mja, dat zet jou nou eenmaal in een minder positief daglicht.
En hij stemt niet Severus!
Oud 12-02-2010, 19:40
Verwijderd
Oh shit, ik had de stem van Biertank helemaal nog niet meegenomen. Zo ver heb ik niet teruggelezen toen ik het lijstje maakte. Ik heb het aangepast.
Oud 12-02-2010, 19:40
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh wat ben ik dom! Ik ben vandaag hard aan het werk geweest en ik dacht dat vandaag de eetronde was.

Ik kwam om 20:31 online. En toen was ik al te laat om te stemmen
Oud 12-02-2010, 19:42
Verwijderd
^ Het is dat ik er wel zo'n beetje van overtuigd ben dat je onschuldig bent, maar je bent dit spel wel ERG dom bezig.
Oud 12-02-2010, 19:43
Lorelei
Lorelei is offline
Siorin: Die post is van een paar rondes (hang- en eetrondes) geleden dus ik weet niet of Biertank er nog steeds zo over denkt.
Oud 12-02-2010, 19:45
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
^ Het is dat ik er wel zo'n beetje van overtuigd ben dat je onschuldig bent, maar je bent dit spel wel ERG dom bezig.
Haha! Ik ben het helemaal met je eens Siorin
Oud 12-02-2010, 19:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar het blijft wel een feit dat je daarom ook minder verdacht wordt in de volgende stemlijstjes.
Alsof dorpelingen niet minder verdacht willen zijn.
Oud 12-02-2010, 19:47
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, ik ben het met Uice eens op dit gebied, ik vind het een slechte redenatie Archont

Wat verder niet wegneemt dat ik ernstige twijfels heb bij Toddish. Maar ik vind zijn stemwijziging hier heel normaal. Ik vraag mij eerder af waarom Uice niet de moeite heeft genomen om op Toddish te stemmen.
Oud 12-02-2010, 19:56
Verwijderd
En nu reageert hij weer niet op wat ik zei, Uice is dus toch wolf.
Oud 12-02-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ben het met Uice eens op dit gebied, ik vind het een slechte redenatie Archont

Wat verder niet wegneemt dat ik ernstige twijfels heb bij Toddish. Maar ik vind zijn stemwijziging hier heel normaal. Ik vraag mij eerder af waarom Uice niet de moeite heeft genomen om op Toddish te stemmen.
Ik zou als dorpeling mijn eigen weg gaan. Als wolf niet.
Oud 12-02-2010, 20:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zou als dorpeling mijn eigen weg gaan. Als wolf niet.
Niet als het om lijfsbehoud gaat
Oud 12-02-2010, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Niet als het om lijfsbehoud gaat
Klopt, ik zit weinig op te letten dit spel! Ik heb ook niet echt het gevoel dat ik er écht in zit.
Oud 12-02-2010, 20:29
Bright Blue
Bright Blue is offline
Even voor de duidelijkheid, de stemlijstjes!

1. Mr Soija (leerlingtovenaar)
2. Paranoide (tovenaar/geliefde)
3. Bretlow (dorpeling/geliefde)
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe (verrader)
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice
12. JasperJD (ziener)
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido)
19. kleinmeisje
20. Severus (weerwolf)
21. grl
22. Toddish

Eerste hangronde:

Spoiler

Tweede hangronde:

Spoiler

Derde hangronde:

Spoiler

Vierde hangronde:

Spoiler

Wil iedereen dit even doorlezen en als jullie foutjes zien die even zeggen?
Dan kan ik zodra het vast staat dat deze lijstjes goed zijn, bezig met theorieën posten.
Oud 12-02-2010, 20:38
Spelleider
Spelleider is offline
Uice woelde in zijn slaap... "Absinthe, Phoenix, Barabas, Biertank, nee... nee... mmm JasperJD, fizzle-fluffy, Mr Soija..." de namen van de X-mannen die waren overleden schoten door zijn hoofd. Plots verscheen Absinthe naast hem.

"Hallo lieverd..." grinnikte ze. "Ik mis je..."
"Absinthe... Absinthe..." riep Uice. De figuur van Absinthe liep weg. Uice kneep zichzelf. Hij was wakker, maar hoe kon dit nu... Absinthe was dood!
Hij volgde haar figuur door het huis. Dit leek allemaal wel echt... Hij kon haar niet meer vinden, maar zag opeens door de raam een silhouet. Hij rende naar buiten en zag Absinthe in de tuin staan. Ze had een roos in haar hand, en stond bij de graven van de gevallen kameraden.

"Hmmm. Frisjes hier... Misschien moet het hier maar wat... heter worden..."
Ze lachtte, en trok Uice naar zich toe. Hij wilde haar zoenen, hij wilde haar beetpakken, maar iets klopte er niet. Hoe kon dit toch?
"Wat is er Uice? Je gedachten heb je nooit voor mij kunnen verbergen. Vind je me niet mooi meer? Heb ik niet goed genoeg voor je gewerkt? Maar ik ben de beste! Ik ben Phoenix!"

Van schrik deinsde Uice achteruit. Absinthe was getransformeerd in Phoenix en de wereld rond hem heen stond in brand.
"Jij bent verantwoordelijk voor de doden, Uice!" riep de rauwe stem van Phoenix. "Maar ik zal ze weer tot leven wekken!"

Rondom Uice begonnen dingen omhoog te komen uit de grond. Uice besefte zich tot zijn afschuw dat dit de lichamen moesten zijn van de vers begraven teamleden.
Langzaam groeven fizzle-fluffy, Mr Soija en JasperJD zich een weg naar boven.
"Uice... Jij bent verantwoordelijk voor onze dood... Jij hebt ons de dood in bevolen... Jij was er niet om mijn dood te voorkomen..."

Uice keek verschrikt om zich heen. Hij zag geen uitweg, maar ze kwamen dichterbij. In paniek schoot hij met zijn optische energiestralen op ze, maar het had geen zin. Hij schoot meer, en harder, maar het werkte niet, ze bleven komen... Totdat hij een scherpe pijn voelde in zijn hoofd en het allemaal voorbij was.

In de tuin van het huis stond Archont toe te kijken. Uice was zo gek geworden in zijn illusie, dat hij met zijn energiestralen in het wilde weg had geschoten, een vleugel van het gebouw had laten instorten, en was bedolven onder het puin...

Tussenstand Hangronde 6

1. Mr Soija (leerlingtovenaar)
2. Paranoide (tovenaar/geliefde)
3. Bretlow (dorpeling/geliefde)
4. Biertank 52
5. Archont
6. Katje
7. Tink*
8. Allure
9. Absinthe (verrader)
10. Freezer (dorpeling)
11. Uice (weerwolf)
12. JasperJD (ziener)
13. Siorin
14. Abzg
15. Batave
16. Barabas
17. sann
18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido)
19. kleinmeisje
20. Severus (weerwolf)
21. grl
22. Toddish

blauw= opgehangen
rood= opgegeten
paars = gestorven uit liefdesverdriet

En weer een weerwolf opgehangen! Hoe zullen de overige wolven zich wreken? Welke dorpeling wordt er morgen met huid en haar verslonden? Voor 20.30 dienen de wolven dit bekend te maken.

Laatst gewijzigd op 13-02-2010 om 20:11.
Oud 12-02-2010, 20:49
Lorelei
Lorelei is offline
Niet helemaal onverwacht maar wel een opluchting.

Dat brengt ons weer terug bij dit stemlijstje:

Severus
JasperJD (ziener)
Mr Soija (leerling-tovenaar)
Batave

Sann
kleinmeisje

JasperJD
Sann
Severus (wolf)
Barabas
Abzg
Allure

Abzg
Uice (wolf)

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink
Biertank 52

De mensen in het lijstje van Jasper zijn nu werkelijk vrijgepleit, het is niet mogelijk dat er nog een tweede wolf in dat lijstje staat.
Voor het lijstje van Uice kan het twee dingen inhouden:
1) 2 wolven en een evilziener die dan NIET op Jasper heeft gestemd
2) 1 wolf en een evilziener die dan WEL op Jasper heeft gestemd (en de laatste wolf moet dan Batave of kleinmeisje zijn)

Zowel kleinmeisje als batave komen op mij niet direct verdacht over dus ik ben van plan me eerder te gaan richten op de mensen onder Uice. Daarvan vind ik Katje, Toddish en Biertank duidelijk het meest verdacht. Toddish en Biertank zeggen te weinig om een logische functie van evilziener te kunnen hebben, dus die rol zou ik dan aan Katje toebedelen. Als ik verkeerd blijk te zitten met een van deze mensen, zal ik toch Batave, kleinmeisje en Tink nog een keer onder de loep nemen (Siorin en Archont spelen wat mij betreft duidelijk aan de kant van de dorpelingen), maar die drie zijn duidelijk mijn hoofdverdachten.

Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 23:35. Reden: typfoutje
Oud 12-02-2010, 20:53
Verwijderd
toch
Oud 12-02-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Niet helemaal onverwacht maar wel een opluchting.

Dat brengt ons weer terug bij dit stemlijstje:

Severus
JasperJD (ziener)
Mr Soija (leerling-tovenaar)
Batave

Sann
kleinmeisje

JasperJD
Sann
Severus (wolf)
Barabas
Abzg
Allure

Abzg
Uice (wolf)

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink
Biertank 52

De mensen in het lijstje van Jasper zijn nu werkelijk vrijgepleit, het is niet mogelijk dat er nog een tweede wolf in dat lijstje staat.
Voor het lijstje van Uice kan het twee dingen inhouden:
1) 2 wolven en een evilziener die dan NIET op Jasper heeft gestemd
1) 1 wolf en een evilziener die dan WEL op Jasper heeft gestemd (en de laatste wolf moet dan Batave of kleinmeisje zijn)

Zowel kleinmeisje als batave komen op mij niet direct verdacht over dus ik ben van plan me eerder te gaan richten op de mensen onder Uice. Daarvan vind ik Katje, Toddish en Biertank duidelijk het meest verdacht. Toddish en Biertank zeggen te weinig om een logische functie van evilziener te kunnen hebben, dus die rol zou ik dan aan Katje toebedelen. Als ik verkeerd blijk te zitten met een van deze mensen, zal ik toch Batave, kleinmeisje en Tink nog een keer onder de loep nemen (Siorin en Archont spelen wat mij betreft duidelijk aan de kant van de dorpelingen), maar die drie zijn duidelijk mijn hoofdverdachten.
Je hebt het fout. Er MOETEN drie slechte spelers in het Uice-lijstje zitten.

Er zijn namelijk 4 echte stemmen op Jasper (Severus' stem geldt namelijk niet)
En er staan 7 mensen onder Uice.

Dus uit dit rijtje:

Uice
VeGs
Archont
Katje
Siorin
Toddish
Tink
Biertank 52

moeten we de drie slechten zien te halen. 2 wolven, 1 evilziener.

Archont en grl staan voor mij buiten verdenking. Ik weet dat ik onschuldig ben, dus dan zijn er

Katje
Tink*
Toddish
Biertank 52

Drie van hen moeten slecht zijn. Tink* verdenk ik niet. Dus tja.
Oud 12-02-2010, 21:22
Lorelei
Lorelei is offline
Siorin: Stel dat Archont evilziener is en hij heeft op Jasper gestemd ipv op Uice. En er staat nog 1 wolf onder Uice. Dan heeft Jasper 5 stemmen en Uice ook.

Regels voor berichten