Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan doe ik dat ook nu, en dan ga ik eventjes de posts doorlezen en zal ik zometeen even een lijstje posten.
Sorry, Uice. Ik twijfel nog steeds of je wel slecht bent, maar voor het spel is het nu de beste zet. ![]() Edit: Ik bedacht me net dat als Uice toch onschuldig blijkt, dat kleinmeisje dan hoogstwaarschijnlijk de wolf is. Batave zou theoretisch gezien ook kunnen, maar die verdenk ik helemaal niet (al moet ik toegeven dat-ie me sowieso niet is opgevallen). Dus hoe dan ook gaat Uice's dood ons de nodige informatie opleveren. Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 16:50. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Omdat er sowieso twee en mogelijk drie slechteriken in het Uice-rijtje staan, gaat mijn stem naar een van hen. Dus dat zijn VeGs (nu grl), Archont, Siorin, Toddish, Tink, Biertank (en ikzelf). Dan valt mijn keus op Toddish, aangezien die veel te stil is naar mijn smaak, anders schijnt te spelen dan anders, en als enige uit dat rijtje al een stem heeft.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap echt niet waarom mensen niet op Uice stemmen. Of hij nou wolf is of niet, als hij eruit is krijgen we zoveel informatie, dat de rest hartstikke makkelijk wordt.
En er staan SOWIESO 3 slechteriken in het Uice rijtje. Waarschijnlijk een 2 wolven en de evilziener. Maar als Uice onschuldig is, kunnen het ook 3 wolven zijn. JasperJD Sann Severus (wolf) Barabas Abzg Allure Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 4 stemmen voor JasperJD 7 stemmen voor Uice. Dat betekent dus dat er 3 valse stemmen onder Uice staan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ga wel mee op Uice omdat ik je theorie van zo kijken of de rest van de wolven in dat rijtje zit wel goed vind @ archont als ik al meeschaap kijk dan ajb ook eens naar toddish, sann en allure, ik weet dat dit mij voor jou niet minder verdacht zal maken maar ik heb wel al mijn stemmen onderbouwt met meer dan alleen ik stem op die (behalve serverus)
|
Ik sta op dit moment volledig achter de redenatie van Siorin. Ik snap nu ook weer waarom ik de fout heb gemaakt waar kleinmeisje me eerder op wees. Dat was namelijk omdat ik die post begonnen was met schrijven met de zin "Als Uice slecht is..." en m'n post later heb aangepast omdat-ie niet helemaal klopte en o.a. die zin er blijkbaar uit heb gehaald. Ik denk dat we sowieso de meeste informatie halen uit de functie van Uice. Daarnaast geloof ik best dat hij een goeie speler is maar daar komt op dit moment niets van naarvoren omdat hij alleen maar bezig is met zeggen dat we hem onterecht beschuldigen (wat mogelijk waar is maar dat helpt het spel niet echt verder). Als hij slecht blijkt te zijn, kunnen we erg veel mensen afstrepen en dat is fijn. Als hij niet slecht blijkt te zijn, dan kunnen we ten eerste onze aandacht gaan richten op anderen (wat nu slecht lukt omdat hij zo verdacht blijft) en ten tweede misschien wat informatie halen uit zijn posts en de stemlijstjes.
Daarom gaat ook mijn stem naar Uice.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
JasperJD Sann Severus (wolf) Barabas Abzg Allure Uice VeGs (grl) Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 4 stemmen voor Jasper. 7 stemmen voor Uice. Dus: 3 slechte spelers onder Uice. De opties: 1. Er staan 3 wolven onder Uice. Dat betekent dat Uice, Batave of kleinmeisje de evilziener is. 2. Er staan 2 wolven onder Uice, plus de evilziener. Dit betekent dat Uice, Batave of kleinmeisje de laatste wolf is. Van die drie (Uice, Batave, kleinmeisje) is Uice gewoon het verdachtst, vanwege meerdere redenen die in dit topic al uiteengezet zijn. Dan blijven de Uice-stemmers over: Uice VeGs (grl) Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 Hiervan zijn er dus drie slecht. Zoals ik al eerder aangaf staan Archont en Grl (VeGs) dus buiten verdenking. Ik weet dat ik zelf onschuldig ben. Van de overige vier vind ik Tink* helemaal niet verdacht (of ze speelt het echt heel goed) dus dan blijven over: Toddish Katje Biertank 52 Als ik gelijk heb zijn die dus sowieso slecht. En aan de hand van de functie van Uice, kunnen we meteen meer afleiden. De opties die er dan zijn, zijn deze: 1 Uice = wolf. De overige twee wolven en de evilziener staan onder Uice. Zoals ik al zei, zijn dat naar mijn idee dan Toddish, Katje en Biertank. 2. Uice = evilziener. De drie wolven staan dan dus allemaal onder Uice. 3. Uice = onschuldig. Dan staan er nog steeds drie slechte spelers onder Uice, en dat betekent dan ook dat óf Batave óf kleinmeisje slecht is. (en in dit geval zou ik kleinmeisje het meest verdenken). Dus hoe dan ook gaat het ons veel informatie opleveren als Uice wordt opgehangen. Citaat:
@ Archont: Ja, ik houd de lijstjes wel bij. Ik zal het even updaten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lijstje:
Allure Toddish Abzg Uice -- Uice Tink* Archont Siorin kleinmeisje grl Toddish sann Katje Barabas -- -- achter de naam betekent dat het een voorlopige stem is. Van Barabas kan ik niet goed afleiden of zijn stem definitief is of niet. Dus laat maar weten als het niet klopt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Aw en ik denk niet dat de wolven naar jou gaan luisteren. Geef ze nou geen ideeën! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Helaas is dit niet iets wat je zult kunnen ontkrachten, maar ook niet een garantie dat je slecht bent. Maar ja, we zullen het binnenkort weten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het 'foutje' dat je maakte door opeens je stem te wijzigen. Het feit dat je door Absinthe bent genoemd. En het feit dat er 3 slechten in jouw rijtje stonden, betekent dat één van de drie mensen buiten de twee gelijkspelrijtjes ook slecht moet zijn. Dus jij, kleinmeisje of Batave. En dan wijst er meer op jou dan op die andere twee. Maar zoals ik al zei: Ik weet nog steeds niet of jij nou wel of niet slecht bent, ik heb nog steeds het idee dat ik ergens met open ogen intrap. Maar voor het spel geeft jouw functie veel informatie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is een half argument. Die zoeken wolven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om heel eerlijk te zijn heb ik helemaal niet stilgestaan bij die mogelijkheid. Al vraag ik me wel af waarom dorpelingen in godsnaam zouden liegen om hun stem. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, ik ben het met Uice eens op dit gebied, ik vind het een slechte redenatie Archont
![]() Wat verder niet wegneemt dat ik ernstige twijfels heb bij Toddish. Maar ik vind zijn stemwijziging hier heel normaal. Ik vraag mij eerder af waarom Uice niet de moeite heeft genomen om op Toddish te stemmen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Even voor de duidelijkheid, de stemlijstjes!
1. Mr Soija (leerlingtovenaar) 2. Paranoide (tovenaar/geliefde) 3. Bretlow (dorpeling/geliefde) 4. Biertank 52 5. Archont 6. Katje 7. Tink* 8. Allure 9. Absinthe (verrader) 10. Freezer (dorpeling) 11. Uice 12. JasperJD (ziener) 13. Siorin 14. Abzg 15. Batave 16. Barabas 17. sann 18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido) 19. kleinmeisje 20. Severus (weerwolf) 21. grl 22. Toddish Eerste hangronde:
Spoiler
Tweede hangronde:
Spoiler
Derde hangronde:
Spoiler
Vierde hangronde:
Spoiler
Wil iedereen dit even doorlezen en als jullie foutjes zien die even zeggen? ![]() Dan kan ik zodra het vast staat dat deze lijstjes goed zijn, bezig met theorieën posten.
|
Uice woelde in zijn slaap... "Absinthe, Phoenix, Barabas, Biertank, nee... nee... mmm JasperJD, fizzle-fluffy, Mr Soija..." de namen van de X-mannen die waren overleden schoten door zijn hoofd. Plots verscheen Absinthe naast hem.
"Hallo lieverd..." grinnikte ze. "Ik mis je..." "Absinthe... Absinthe..." riep Uice. De figuur van Absinthe liep weg. Uice kneep zichzelf. Hij was wakker, maar hoe kon dit nu... Absinthe was dood! Hij volgde haar figuur door het huis. Dit leek allemaal wel echt... Hij kon haar niet meer vinden, maar zag opeens door de raam een silhouet. Hij rende naar buiten en zag Absinthe in de tuin staan. Ze had een roos in haar hand, en stond bij de graven van de gevallen kameraden. "Hmmm. Frisjes hier... Misschien moet het hier maar wat... heter worden..." Ze lachtte, en trok Uice naar zich toe. Hij wilde haar zoenen, hij wilde haar beetpakken, maar iets klopte er niet. Hoe kon dit toch? "Wat is er Uice? Je gedachten heb je nooit voor mij kunnen verbergen. Vind je me niet mooi meer? Heb ik niet goed genoeg voor je gewerkt? Maar ik ben de beste! Ik ben Phoenix!" Van schrik deinsde Uice achteruit. Absinthe was getransformeerd in Phoenix en de wereld rond hem heen stond in brand. "Jij bent verantwoordelijk voor de doden, Uice!" riep de rauwe stem van Phoenix. "Maar ik zal ze weer tot leven wekken!" Rondom Uice begonnen dingen omhoog te komen uit de grond. Uice besefte zich tot zijn afschuw dat dit de lichamen moesten zijn van de vers begraven teamleden. Langzaam groeven fizzle-fluffy, Mr Soija en JasperJD zich een weg naar boven. "Uice... Jij bent verantwoordelijk voor onze dood... Jij hebt ons de dood in bevolen... Jij was er niet om mijn dood te voorkomen..." Uice keek verschrikt om zich heen. Hij zag geen uitweg, maar ze kwamen dichterbij. In paniek schoot hij met zijn optische energiestralen op ze, maar het had geen zin. Hij schoot meer, en harder, maar het werkte niet, ze bleven komen... Totdat hij een scherpe pijn voelde in zijn hoofd en het allemaal voorbij was. In de tuin van het huis stond Archont toe te kijken. Uice was zo gek geworden in zijn illusie, dat hij met zijn energiestralen in het wilde weg had geschoten, een vleugel van het gebouw had laten instorten, en was bedolven onder het puin... Tussenstand Hangronde 6 1. Mr Soija (leerlingtovenaar) 2. Paranoide (tovenaar/geliefde) 3. Bretlow (dorpeling/geliefde) 4. Biertank 52 5. Archont 6. Katje 7. Tink* 8. Allure 9. Absinthe (verrader) 10. Freezer (dorpeling) 11. Uice (weerwolf) 12. JasperJD (ziener) 13. Siorin 14. Abzg 15. Batave 16. Barabas 17. sann 18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido) 19. kleinmeisje 20. Severus (weerwolf) 21. grl 22. Toddish blauw= opgehangen rood= opgegeten paars = gestorven uit liefdesverdriet En weer een weerwolf opgehangen! Hoe zullen de overige wolven zich wreken? Welke dorpeling wordt er morgen met huid en haar verslonden? Voor 20.30 dienen de wolven dit bekend te maken.
Laatst gewijzigd op 13-02-2010 om 20:11. |
![]() |
|
Niet helemaal onverwacht maar wel een opluchting.
Dat brengt ons weer terug bij dit stemlijstje: Severus JasperJD (ziener) Mr Soija (leerling-tovenaar) Batave Sann kleinmeisje JasperJD Sann Severus (wolf) Barabas Abzg Allure Abzg Uice (wolf) Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 De mensen in het lijstje van Jasper zijn nu werkelijk vrijgepleit, het is niet mogelijk dat er nog een tweede wolf in dat lijstje staat. Voor het lijstje van Uice kan het twee dingen inhouden: 1) 2 wolven en een evilziener die dan NIET op Jasper heeft gestemd 2) 1 wolf en een evilziener die dan WEL op Jasper heeft gestemd (en de laatste wolf moet dan Batave of kleinmeisje zijn) Zowel kleinmeisje als batave komen op mij niet direct verdacht over dus ik ben van plan me eerder te gaan richten op de mensen onder Uice. Daarvan vind ik Katje, Toddish en Biertank duidelijk het meest verdacht. Toddish en Biertank zeggen te weinig om een logische functie van evilziener te kunnen hebben, dus die rol zou ik dan aan Katje toebedelen. Als ik verkeerd blijk te zitten met een van deze mensen, zal ik toch Batave, kleinmeisje en Tink nog een keer onder de loep nemen (Siorin en Archont spelen wat mij betreft duidelijk aan de kant van de dorpelingen), maar die drie zijn duidelijk mijn hoofdverdachten.
Laatst gewijzigd op 12-02-2010 om 23:35. Reden: typfoutje |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn namelijk 4 echte stemmen op Jasper (Severus' stem geldt namelijk niet) En er staan 7 mensen onder Uice. Dus uit dit rijtje: Uice VeGs Archont Katje Siorin Toddish Tink Biertank 52 moeten we de drie slechten zien te halen. 2 wolven, 1 evilziener. Archont en grl staan voor mij buiten verdenking. Ik weet dat ik onschuldig ben, dus dan zijn er Katje Tink* Toddish Biertank 52 Drie van hen moeten slecht zijn. Tink* verdenk ik niet. Dus tja. |
![]() |
|
|