Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2010, 22:18
Verwijderd
Er is gewoon verschil tussen een HBO lerarenopleiding Geschiedenis en een WO studie Geschiedenis. Ik vind het gewoon dom om daarover te discussieren. Alleen denkt Archont dat ik daarmee beweer dat hbo-ers minder weten en dom zijn en dat zeg ik dus juist niet. Het is theoretisch gezien gewoon anders.
Advertentie
Oud 08-02-2010, 22:19
Batave
Batave is offline
Als Archont fb wordt en hij heeft niet de meeste posts in een saaitopic, spamt 'ie gewoon door na de 500 todat hij het gewenste resultaat heeft behaald .
Oud 08-02-2010, 22:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als Archont fb wordt en hij heeft niet de meeste posts in een saaitopic, spamt 'ie gewoon door na de 500 todat hij het gewenste resultaat heeft behaald .
Oud 08-02-2010, 22:21
Verwijderd
Hij is niet eigenwijs hoor
Oud 08-02-2010, 22:23
Verwijderd

*feestje bouwt en omval*
Martiño
Martiño is offline
Kinderen, kinderen, stop eens met dat gekibbel!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Sorry Martin.
Oud 08-02-2010, 22:24
Tink*
Tink* is offline
Ja ik moet ook niet vergeten om op tijd naar bed te gaan. Morgen om negen uur college.
Tink*
Tink* is offline
Omg ja überführer.
Laisve
Laisve is offline
Als Frits niet de mol is eet ik mijn hoed op. Met zo'n geniepige glimlach Of Kim. Maar dat is stom.
Oud 08-02-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Ja ik moet ook niet vergeten om op tijd naar bed te gaan. Morgen om negen uur college. Want ik moet echt een normaler ritme.
Oud 08-02-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Kijk dit bedoel ik Archont Dan is er toch verschil in niveau?
Nee, verschil in vakken die je hebt gekregen. Ik zou met gemak kunnen lesgeven op een havo/vwo bovenbouw.
Oud 08-02-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Kinderen, kinderen, stop eens met dat gekibbel!
Duidelijk de beste DK-fb
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar wat maakt het ook uit of het nu wel of niet op wo-niveau is? Het is niet alsof je status er nu groter door wordt o.i.d. dus boeiend.
Eh, jawel. Bij heel veel mensen in ieder geval.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omg ja überführer.
Forumpappa vind ik leuker.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mensen die WO beter vinden dan het HBO net zo ergerlijk als Archont die alleen maar HBO heeft gedaan en doet alsof WO hetzelfde is
De vakinhoudelijk stof wel. Een deel van mijn medestudenten doen nu uni en die krijgen dan dezeflde stof nóg een keer en zeggen dat het nergens in verschilt en dat wij misschien nog wel af en toe meer diepgang krijgen.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee, verschil in vakken die je hebt gekregen. Ik zou met gemak kunnen lesgeven op een havo/vwo bovenbouw.
Dat gebeurt toch ook vaak wel? Zou je geen eerstegraads erbij willen halen anders?
Oud 08-02-2010, 22:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Duidelijk de beste DK-fb
Kusje voor absinthe.
Verwijderd
Citaat:
Dit denk ik overigens ook wel
En heel veel leraren die van het wo komen, hadden echt never nooit les moeten gaan geven...
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Daddy DK?
Oud 08-02-2010, 22:30
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dit denk ik overigens ook wel
En heel veel leraren die van het wo komen, hadden echt never nooit les moeten gaan geven...
Net als heel veel docenten die lesgeven aan WO overigens.
Oud 08-02-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Dat gebeurt toch ook vaak wel? Zou je geen eerstegraads erbij willen halen anders?
Is ook vaak ja. Ga ik ook nog wel doen maar eerste een 2e bevoegdheid maatschappijleer omdat dát wel een makkelijke hbo-opleiding is en ik er die in een vorm van een minor bij doe.
Oud 08-02-2010, 22:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niemand zal ooit Neko* kunnen vervangen, trouwens.
Oud 08-02-2010, 22:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Daddy DK?

Verwijderd
Als je van het wo komt en leraar wordt, mis je dan niet heel veel pedagogische kennis en ervaring?
Verwijderd
Nou Archont laten we het er maar op houden dat jij op de enige secret society school ter wereld zit waar het niveau zich stiekem heeft ontwikkeld tot universitair niveau maar het wel verborgen wil houden voor de buitenwereld
Oud 08-02-2010, 22:33
Batave
Batave is offline
Citaat:
Daddy DK?
Daddy DK, please take me to the party. And let me dance along, until the lights are on. (8)
Batave
Batave is offline
Oh, die kan ook nog
Verwijderd
Citaat:
Als je van het wo komt en leraar wordt, mis je dan niet heel veel pedagogische kennis?
Daarom doe ik ook een docentenopleiding. En dat klopt helemaal wat je nu zegt. Zet zo'n wo-gast voor een vmbo-kader klas en hij rent na een aantal weken weg.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daddy DK, please take me to the party. And let me dance along, until the lights are on. (8)
Oud 08-02-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Nou Archont laten we het er maar op houden dat jij op de enige secret society school ter wereld zit waar het niveau zich stiekem heeft ontwikkeld tot universitair niveau maar het wel verborgen wil houden voor de buitenwereld
Helemaal niet, het is in het ''geschiedeniswereldje'' bekend dat onze opleiding hoog staat aangeschreven en er op een hoog niveau wordt lesgegeven.

Heel simpel als je afgestudeerd bent op mijn opleiding of een random andere zal mijn opleiding in 9 van de 10 gevallen voorrang krijgen in een sollicitatie.
Oud 08-02-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet, het is in het ''geschiedeniswereldje'' bekend dat onze opleiding hoog staat aangeschreven en er op een hoog niveau wordt lesgegeven.

Heel simpel als je afgestudeerd bent op mijn opleiding of een random andere zal mijn opleiding in 9 van de 10 gevallen voorrang krijgen in een sollicitatie.
Ja dat is op alle universiteiten bekend dat ze op het Fontys vakinhoudelijk meer diepgang hebben. Als je daar niet goed presteert mag je het een stapje hoger proberen op de uni Sorry maar ik vind dit echt te grappig.
Oud 08-02-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Is ook vaak ja. Ga ik ook nog wel doen maar eerste een 2e bevoegdheid maatschappijleer omdat dát wel een makkelijke hbo-opleiding is en ik er die in een vorm van een minor bij doe.
Heuy, mijn huisgenoot en heel goede vriend studeert voor leraar maatschappijleer En zijn beste vriend en ook bekende van mij studeer leraar geschiedenis. Maar die kende je niet.
Oud 08-02-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Daarom doe ik ook een docentenopleiding. En dat klopt helemaal wat je nu zegt. Zet zo'n wo-gast voor een vmbo-kader klas en hij rent na een aantal weken weg.
Hier ben ik het dan absoluut wel mee eens.
Oud 08-02-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Als je van het wo komt en leraar wordt, mis je dan niet heel veel pedagogische kennis en ervaring?
Absoluut!
Oud 08-02-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ja dat is op alle universiteiten bekend dat ze op het Fontys vakinhoudelijk meer diepgang hebben. Als je daar niet goed presteert mag je het een stapje hoger proberen op de uni Sorry maar ik vind dit echt te grappig.
Je leest weer verkeerd, doe je taalwetenschappen of wat?

Ik schrijf bij een sollicitatie en je hebt Tilburg geschiedenisopleiding en niet zomaar fontys.

Utrecht is het ook Fontys, Nijmegen Avans volgens mij en zo nog meer.

Wij kom altijd als beste uit de bus en bij een sollicitatie bedoel ik dan op een middelbare school. Niet de Uni dus je verdraait mijn woorden.

En in het ''geschiedeniswereldje'' weten mensen wat voor docenten er bij mij rondlopen op vakinhoudelijk gebied en die staan hoog aangeschreven ja.
Oud 08-02-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
bah
Oud 08-02-2010, 22:41
Tink*
Tink* is offline
Ja, ik moet ook stage lopen en ik wil niet.
Oud 08-02-2010, 22:41
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Niet als je de educatieve master doet. Bovendien zijn de eerstegraads meestal bovenbouwleraren, en dan zou de hoeveelheid pedagogiek die je moet gebruiken op z'n retour moeten zijn.
Oud 08-02-2010, 22:42
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Ik schrijft bij een sollicitatie en je hebt Tilburg geschiedenisopleiding en niet zomaar fontys.

Wij kom altijd als beste uit de bus en bij een sollicitatie bedoel ik dan op een middelbare school. Niet de Uni dus je verdraaid mijn woorden.

En in het ''geschiedeniswereldje'' weten mensen wat voor docenten er bij mij rondlopen op vakinhoudelijk gebied en die staan hoog aangeschreven ja.
Doe jij eerst maar eens wat aan je spelfouten. En diss taalwetenschap niet kthx.
Oud 08-02-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Doe jij eerst maar eens wat aan je spelfouten. En diss taalwetenschap niet kthx.
Als ik typ uit frustratie let ik daar niet op

Dit stukje had ik binnen een halve minuut getypt
Oud 08-02-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Absoluut!
Daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom je überhaupt leraar mag zijn, na enkel wo.
Verwijderd
Citaat:
Daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom je überhaupt leraar mag zijn, na enkel wo.
Dat snapt ook niemand. Misschien moeten we het White Trash vragen, want volgens hem zijn de unimensen veel beter en slimmer dan de hbomensen?
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als ik typ uit frustratie let ik daar niet op

Dit stukje had ik binnen een halve minuut getypt
Als je echt goed kunt spellen hoef je daar niet op te letten.
Oud 08-02-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:

Ik schrijft bij een sollicitatie en je hebt Tilburg geschiedenisopleiding en niet zomaar fontys.

Wij kom altijd als beste uit de bus en bij een sollicitatie bedoel ik dan op een middelbare school. Niet de Uni dus je verdraaid mijn woorden.

Nee ik studeer geen taalwetenschappen Utrecht is alleen HU hoor, geen Fontys. Anyway, ik wil best, en graag zelfs (!) geloven dat jouw lerarenopleiding de beste van Nederland is. Ik ben het er gewoon niet mee eens dat de theoretische kennis van een HBO opleiding enigszins gelijk is aan hetgeen wat er op de uni wordt bestudeerd/behandeld.
Oud 08-02-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Als je echt goed kunt spellen hoef je daar niet op te letten.
Als ik niet oplet kan ik blijkbaar niet écht goed spellen. Ik kan wel zonder fouten spellen maar dan moet ik dus wel opletten.
Oud 08-02-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Dat snapt ook niemand. Misschien moeten we het White Trash vragen, want volgens hem zijn de unimensen veel beter en slimmer dan de hbomensen?
Dude ik schreeuw in HEEL dit topic dat ik dat juist NIET denk. Maar ik vind het ook onzin dat jij als HBO-er beweert dat het niveau gelijkwaardig is.
Oud 08-02-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Dude ik schreeuw in HEEL dit topic dat ik dat juist NIET denk. Maar ik vind het ook onzin dat jij als HBO-er beweert dat het niveau gelijkwaardig is.
Van mijn opleiding wel ja. Praktijkvoorbeelden genoeg maar jij hebt daarvan blijkbaar alle kennis.
Oud 08-02-2010, 22:47
Verwijderd
hahahahahahahah omg

ik moest lachen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten