Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2010, 22:33
Philosophy
Philosophy is offline
Slaaptijd! Welterusten.
Verwijderd
Citaat:
Mijn telefoongesprekken duren meestal niet langer dan 1 minuut
Je moest eens weten hoe lang ik met mijn beltegoed doe.
Verwijderd
Jongens, ik ben best benieuwd met hoeveel meisjes jullie het bed hebben gedeeld.

Shoot.
Verwijderd
Citaat:
Geen eten wel bier?

Jij redt je wel tot eind febr.
ik heb net wat warsteiner, zonde om te laten liggen bijna!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Op dat vreemde feest van zaterdag dat een beetje uit de hand was gelopen waren er ook bitterballen. Ik vind die dingen altijd heel vies. Er was ook echt een lief maar onwijs tuttig meisje die ik ken en die keek echt zo van: 'eh serveren ze dat op een verjaardag ?'. Toen heb ik maar even uitgelegd dat heel veel mensen dat doen
wtf, stap jij alleen met matties van de rotary ofzo?
Oud 09-02-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Slaaptijd! Welterusten.
Welterusten!
Verwijderd
Citaat:
Jongens, ik ben best benieuwd met hoeveel meisjes jullie het bed hebben gedeeld.

Shoot.
26!
Verwijderd
Champagne is mwah. Gewoon een goede whisky
Verwijderd
Citaat:
26!
27! Wie biedt meer?
Verwijderd
White Trash, waar woon je eigenlijk en wat voor vreemd feest was je
Oud 09-02-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ja he? Bier en bitterballen is gewoon perfecte combi

Beter dan op een feestje met rosé en kaas.
Verwijderd
Citaat:
Lust je Jaegermeister? Neem ik die za mee.
Jægermeister? Omfg <3
Verwijderd
Citaat:
Op dat vreemde feest van zaterdag dat een beetje uit de hand was gelopen waren er ook bitterballen. Ik vind die dingen altijd heel vies. Er was ook echt een lief maar onwijs tuttig meisje die ik ken en die keek echt zo van: 'eh serveren ze dat op een verjaardag ?'. Toen heb ik maar even uitgelegd dat heel veel mensen dat doen
jeeezus. Ik was haar gaan pesten enzo.
Verwijderd
Citaat:
Nee joh maar een frituurpan aanzetten op een verjaardag vind ik een beetje apart. Ik serveer echt geen kaviaar hoor. Gewoon chips/toastjes/kaas/zalm etc.
Oud 09-02-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
jeeezus. Ik was haar gaan pesten enzo.
Gemenerd
Verwijderd
Citaat:
Jægermeister? Omfg <3
Then it's settled
Verwijderd
Citaat:
Nee joh maar een frituurpan aanzetten op een verjaardag vind ik een beetje apart. Ik serveer echt geen kaviaar hoor. Gewoon chips/toastjes etc.
Waar ik kom wordt dat weleens gedaan, de frituurpan aanzetten.
En dingen erin doen, ook.
Verwijderd
Citaat:
Nee joh maar een frituurpan aanzetten op een verjaardag vind ik een beetje apart. Ik serveer echt geen kaviaar hoor. Gewoon chips/toastjes/kaas/zalm etc.
Zo gek is dat toch niet?
Verwijderd
Citaat:

Dat is gewoon er voor tussendoor op het einde móét die frituurpan aan
Verwijderd
Citaat:
Mijn telefoongesprekken duren meestal niet langer dan 1 minuut
Mijne doorgaans ook. Ik heb die vriend nu ook gebeld, was zo weer voorbij.
'Kom je nog een biertje doen?'
'Nee, vanavond even niet? Donderdag anders samen lunchen?'
'Weet ik nog niet.'
'Nou, daar bellen we dan nog wel over.'
Verwijderd
Citaat:
White Trash, waar woon je eigenlijk en wat voor vreemd feest was je
Ik woon in Utrecht en ik was in Eindhoven
Verwijderd
Citaat:
Waar ik kom wordt dat weleens gedaan, de frituurpan aanzetten.
En dingen erin doen, ook.
Waar ik kom wordt dat overal gedaan.
Oud 09-02-2010, 22:37
Verwijderd
Hmm, ik zie dat ik nu ook de nieuwe facebook-layout heb.
Verwijderd
Citaat:
Mijne doorgaans ook. Ik heb die vriend nu ook gebeld, was zo weer voorbij.
'Kom je nog een biertje doen?'
'Nee, vanavond even niet? Donderdag anders samen lunchen?'
'Weet ik nog niet.'
'Nou, daar bellen we dan nog wel over.'
Hehe oke
Verwijderd
Hè verdorie, ik mis hier allemaal leuke conversaties.
Verwijderd
Ik heb overigens nog van niemand antwoord!
Lorelei
Lorelei is offline
Welterusten
Verwijderd
Citaat:
Ja naast bier maar op een verjaardag is het toch relaxed veel glazen champagne te drinken.

Nee maar ik ben ooit nog een keer van plan een mémoires uit te brengen van mijn dronken avonturen. Dat zijn best vreemde dingen
Pff. Ik ben ook wel eens op vreemde plekken wakker geworden. En ik ben nog steeds op zoek naar iemand die me kan vertellen van twee lowlandsavonden (twee aparte lowlandsen), een kroegavond en een avond op Roskilde (daar heb ik zelfs geen flarden meer van).
Oud 09-02-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Welterusten
Slaap lekker!
Verwijderd
Citaat:
mijn moeder vond frituren op familieverjaardagjes ook stom en toen ging ze in plaats daarvan allemaal van die wraps maken en amuse dingetjes en dat soort malligheden. Toen hoorde ik mijn oma tegen mijn vader fluisteren van 'iep, is de frituurpan kapot?'
Verwijderd
Oh nooit echt gezien dat met de frituurpan en ik ga niet alleen met gooische sn0bz om hoor Eet je dan ook patat na het feest ofzo? Ik vind het niet op een verjaardag horen op één of andere manier
Verwijderd
Citaat:
Raar is het echt niet. Toastjes vind ik veel te veel gedoe. Dat doe ik alleen met kerst.
Oud 09-02-2010, 22:39
Rationeel
Rationeel is offline
de frituur moet altijd aan als het eigenlijk, beschonkenheidtechnisch gezien, niet meer verantwoord is de frituurpan te hanteren
Verwijderd
Citaat:
mijn moeder vond frituren op familieverjaardagjes ook stom en toen ging ze in plaats daarvan allemaal van die wraps maken en amuse dingetjes en dat soort malligheden. Toen hoorde ik mijn oma tegen mijn vader fluisteren van 'iep, is de frituurpan kapot?'
<3
Verwijderd
Citaat:
de frituur moet altijd aan als het eigenlijk, beschonkenheidtechnisch gezien, niet meer verantwoord is de frituurpan te hanteren
Verwijderd
Citaat:
En dan heb ik er een op gas
Verwijderd
Citaat:
Ik woon in Utrecht en ik was in Eindhoven
Errr. Stomtoevallig op een huisfeest?
Oud 09-02-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Kijk zo hoort het! Leuke oma
Van die ranzige wraps met roomkaas en zalm. Gewoon bitterballen en kleine frikandelletjes

Hooguit nog wat kleine kaassouflés en loempia's!

Citaat:
Oh nooit echt gezien dat met de frituurpan en ik ga niet alleen met gooische sn0bz om hoor Eet je dan ook patat na het feest ofzo? Ik vind het niet op een verjaardag horen op één of andere manier
Gewoon bitterballen en kleine frikandelletjes

Hooguit nog wat kleine kaassouflés en loempia's!
Oud 09-02-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Niet bizar veel hoor
Oud 09-02-2010, 22:41
Verwijderd
Ecnelis heet jouw vader trouwens Iep?
Verwijderd
Citaat:
inderdaad, ik weet niet hoe ik bezopen voor elkaar kreeg maar al mijn bitterballen waren lege zwarte karkassen geworden
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
26!
Citaat:
27! Wie biedt meer?
Verwijderd
Wij deden met huisfeestjes nog wel eens broodjes knakworst als late night snack.
Maar de laatste tijd niet meer. De huisfeestjes van de laatste tijd worden ook minder. Zou het er iets mee te maken hebben...?
Oud 09-02-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
inderdaad, ik weet niet hoe ik bezopen voor elkaar kreeg maar al mijn bitterballen waren lege zwarte karkassen geworden
Ik ben echt een goede dronken frituurder
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Shoot.
4 of 5 ofzo.

Jongens: Ook 4 oid.
Verwijderd
Ik ben echt de meest onboeiende persoon die ik ken. En ik kan gesprekken niet goed op gang houden omdat ik nooit wat te vertellen heb, omdat ik dus nooit iets doe of meemaak. Niet dat ik dat erg vind, integendeel, maar ik ben dus daardoor nogal boring.
Verwijderd
Citaat:
En tussen toen en de volgende keer frituren ook niet het vet verschoond natuurlijk?
Verwijderd
Citaat:
Wij deden met huisfeestjes nog wel eens broodjes knakworst als late night snack.
Maar de laatste tijd niet meer. De huisfeestjes van de laatste tijd worden ook minder. Zou het er iets mee te maken hebben...?
Eieren MAar dat doe je eigenlijk als je terug komt van op stap met paar vrienden!
Verwijderd
Citaat:
Ecnelis heet jouw vader trouwens Iep?
Spoiler

Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt de meest onboeiende persoon die ik ken. En ik kan gesprekken niet goed op gang houden omdat ik nooit wat te vertellen heb, omdat ik dus nooit iets doe of meemaak. Niet dat ik dat erg vind, integendeel, maar ik ben dus daardoor nogal boring.
Ik vond dat helemaal niet eigenlijk Of nou jah, ik praat eigenlijk altijd wel veel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten