Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2010, 14:01
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Me ex zou ik in een hotel schoppen. Dan maak je voor haar extra duidelijk dat het niet meer is dan alleen een vorm van vriendschap. Ook om de schijn niet tegen te krijgen (want dat speelt onbewust altijd mee!) zou ik haar in een hotel schoppen. En ja, tijd vrij maken voor je vriendinnetje is in deze situatie wel een must hoor. ;-)
Ik zou het klote vinden als mijn vriendin hier de hele tijd rot onder zou voelen. Naja, wel lastig allemaal.
Advertentie
Oud 07-03-2010, 14:05
Lente
Lente is offline
schoppen nog wel
Oud 07-03-2010, 14:20
Breg
Breg is offline
Bedankt voor all reacties, ik zie nu duidelijker in dat ik bepaalde dingen van mijn vriend mag verwachten, en dat ik niet ongelofelijk veeleisend ben of onmogelijke dingen van hem vraag.

Hoe dan ook, ik kan zijn positie ergens wel begrijpen, aangezien ik in min of meer dezelfde situatie zit: mijn ex en ik leerden elkaar kennen toen we op uitwisseling waren, maar hebben het aan het begin van de zomer uitgemaakt omdat we allebei terug naar huis gingen. Daarna hebben we nog wel contact gehouden en ik heb hem in de zomer 1x opgezocht, en hij zit er aan te denken om misschien een keer heerheen te komen. Dat vind ik verder ook best; heb het gevoel dat die relatie nu echt achter me ligt, maar het is verder wel een jongen met wie ik vriendschappelijk contact wil houden. Dus wat dat betreft kan ik moeilijk tegen mijn vriend zeggen dat ik het niet oke vind dat zijn ex bij hem thuis verblijft, omdat ik het waarschijnlijk voor mijn ex ook toe zou laten dat hij hier bij mij thuis (op de bank) blijft slapen.

Hoe dan ook, als het goed is zie ik m'n vriend vanavond, dus dan kan ik er met hem over praten dat ik me toch niet helemaal lekker voel bij het idee dat zij hier zo veel dagen doorbrengt, en of we een manier kunnen vinden dat zij tijd met elkaar kunnen doorbrengen zonder dat ik me daar ongemakkelijk bij hoef te voelen.
Oud 07-03-2010, 14:21
Spiral
Spiral is offline
Gefeliciteerd fizzle-fluffy. Ik hoop dat je ondanks de mannen-troubles een fijne verjaardag hebt.

Ik was vorige week beetje pissig. Stel je je kwetsbaar op door te zeggen dat je verliefd op 'm wordt, kan ie alleen maar zeggen dat het allemaal snel gaat. Terwijl ik alleen maar leukheid en gekheid wil, maar wel een beetje wil weten waar ik aan toe ben. Besloten dat ik nu gewoon leuk en lief en gezellig ga doen en wel zie hoe of wat.

En ondertussen lekker met een andere leuke kerel aan het smsen en msnen en binnenkort maar eens afspreken. Tja, dan moet meneer één maar iig een hint geven ergens.
Oud 07-03-2010, 14:36
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hooh fizzle toch! Ik hoop dat het goedkomt tussen jullie. *Aai*

Mijn vriendje is vandaag een demo aan het opnemen met zijn band en ik ben vet trots op hem en blij voor hem dat hij in een echte-serieuze band zit. En ze gaan volgend jaar misschien op Download festival spelen in Engeland en dan mag ik mee en dat is zo gaaf <33
Het is alleen jammer dat we het allebei zo druk hebben maar het gaat wel goed. ^^ En vrijdag komt hij naar mijn optreden. En ik stuurde een lief smsje vannacht en ik kreeg vanochtend een heel lief smsje terug en nu ben ik blij. Ik kan niet wachten tot paasweekend, wanneer we een half jaar hebben, en zomervakantie na de examens <333
Oud 07-03-2010, 14:44
Verwijderd
@Breg: Ik zou dat ook echt niet tolereren (hoewel tolereren een moeilijk woord is aangezien het natuurlijk zijn keuze is). Maar ik ben dan ook extreem jaloers en territoriaal ingesteld..

Ze kan toch in een hotel? Heeft jouw vriend niet door dat ze daar maar met één reden gaat zijn? Als zij niets van hem wilde zou ze niet per sé bij hem willen blijven. En sowieso niet in dezelfde kamer slapen.

Ik zou toch met hem gaan praten als ik jou was. Dat jij je er niet goed bij voelt moet voor jouw vriend toch belangrijker zijn dan met zijn ex in één kamer slapen ofzo. Denk ik dan. Mjah.

Edit: En als jouw vriend er echt gigantisch mee zou zitten, dan zou jij toch ook met je ex regelen dat hij bijvoorbeeld in een hotel ofzo verblijft? Ik vind het niet veeleisend, dat heet rekening houden met elkaar.
Oud 07-03-2010, 18:56
groovy
groovy is offline
Ik hoop dat dit bericht goed aankomt, want het is de eerste keer dat ik het verstuur vanaf mijn telefoon. Ik zit in de trein en ben onderweg naar huis, maar mis mijn vriendje nu al :-(. Hij is zo lief voor me, en ik ben me nu pas gaan beseffen dat hij het laatste half jaar echt veel geduld heeft gehad met mijn thuis situatie. Hij steunt me onvoorwaardelijk en dat heb ik eerlijk gezegd nooit eerder mee mogen maken. Ik ben zo blij dat hij in mijn leven is gekomen. Over anderhalve week gaan we lekker een weekje op vakantie, kijk er echt naar uit, lekker naar de zon. Ik heb wel eens mijn twijfels over alles in mijn leven, maar hij is iets wat alleen maar zekerder lijkt te worden en dat is zo fijn :-).
Oud 07-03-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat dit bericht goed aankomt, want het is de eerste keer dat ik het verstuur vanaf mijn telefoon. Ik zit in de trein en ben onderweg naar huis, maar mis mijn vriendje nu al :-(. Hij is zo lief voor me, en ik ben me nu pas gaan beseffen dat hij het laatste half jaar echt veel geduld heeft gehad met mijn thuis situatie. Hij steunt me onvoorwaardelijk en dat heb ik eerlijk gezegd nooit eerder mee mogen maken. Ik ben zo blij dat hij in mijn leven is gekomen. Over anderhalve week gaan we lekker een weekje op vakantie, kijk er echt naar uit, lekker naar de zon. Ik heb wel eens mijn twijfels over alles in mijn leven, maar hij is iets wat alleen maar zekerder lijkt te worden en dat is zo fijn :-).
Hij is goed aangekomen

Knuff @ Fizzle!

En @ Breg: Hmmm. Kan me van allebei de kanten wel iets voorstellen. Jij stelt in ieder geval geen onredelijk hoge eisen, dat is duideiljk.

ot: Mijn zusje is de liefste!
Oud 07-03-2010, 22:53
Verwijderd
Congrats Fizzl, ondanks relationele ellende!
@ Breg: snap het wel, maar zou het ook niet heel relaxed vinden (en ik ben niet snel jaloers). Neem aan dat je vriend het ook wel zal begrijpen als je er wat van zegt.
@ groovy: klinkt goed

OT: Doe mij nog zo'n weekend!
Oud 07-03-2010, 23:33
zoef de haas
zoef de haas is offline
nog 46 uur. Dan is ie weer hier
Oud 08-03-2010, 08:46
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
schoppen nog wel
Ok, klein duwtje geven dan...

Ik ben vroeg gaan slapen! Slapen is gelukkig aardig gelukt.

Mijn gevoel zegt vooral teleurstelling en boosheid:
1. Laf via de telefoon (''heb geen tijd om langs te komen''-bullshit)
2. Haar wispelturige gedrag in combinatie met haar ''beloofde'' steun (''We gaan ervoor!'')
3. Het gevoel dat ze alle stront op mij gooit (jouw probleem, zoek het maar uit!).

En of het allemaal terecht is? De waarheid zal wel in het midden liggen.
Het liefst zal ik haar bellen, smsen, willen zien, maar dat gevoel houdt mij nu echt tegen.

Nu maar naar therapie.

Kutzooi allemaal.
Oud 08-03-2010, 09:02
Volk
Volk is offline
@ Breg: Ik kan me voorstellen dat je het ongemakkelijk vindt. Ik zou er zelf geen problemen mee hebben, het zijn maar 4 dagen, hij weet wat hij wil, het is helemaal niet zeker dat zij nog op hem valt. Dat ze geen hostel ofzo heeft geregeld wil volgens mij niks zeggen. Ik regel ook geen hotel/hostel als ik mensen ken in een land. Dan blijf ik wel daar slapen. Mocht hij vreemd gaan dan weet je ook meteen wat je aan hem hebt. Want ik neem aan dat je je zorgen maakt over dat hij vreemd zou gaan.
Oud 08-03-2010, 11:23
I C U
I C U is offline
@ Trance Maniak: Jep, zuigt, zo'n situatie. Maar misschien, gezien de berichten die ik lees, is het niet verkeerd om even wat afstand te nemen... Hoewel ik wel dacht dat het op de goede weg zat, maar vooruit. Blijven ademen en focus op jezelf. Is het nu officieel al uit of...?

@ Fizzl: weet je al meer? Sterkte vandaag tijdens 'het gesprek'!

OT: Fijn zo'n weekend, lekker rustig, weinig moet... En dat improcabaret van Op sterk water was ook wel errug goed Jep, fijn weekend zo saampjes. En hij miste me vanmorgen Hij was vrij, ik niet en het klopte niet, zei ie. Beetje zoetsappig, maar wel leuk om te horen
Oud 08-03-2010, 11:27
Verwijderd
Over een paar weken hebben we al weer 3 jaar 'verkering'.
En damn, wat een goeie vangst is hij toch!
En ik heb hem gewoon gestrikt, HAHA!
Nog steeds heel verliefd dus. <3
Oud 08-03-2010, 11:53
Dott
Dott is offline
Pff, zaterdag zijn we al weer een half jaar op weg.
Nou ja, min die week dat het uit was dan.
Ik ben nog nooit zo in de war geweest.
Oud 08-03-2010, 13:00
Neko*
Neko* is offline
Frustraties, maar eigenlijk alleen omdat ik 0 geslapen heb vannacht en dan niet zoveel meer kan hebben. En zeker geen dingen waarvan hij me 3x duidelijk maakte ze echt te gaan doen, maar vervolgens niet doet. Ach ja, loopt wel weer los. Straks eerste pianoles geven aan de dochter van z'n ex en ik vind het leuk.

En knuffel voor Dott, en je weet het, he meis? *knuf*
Oud 08-03-2010, 13:19
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
ben er even klaar mee. Tis maf hoe m'n beeld over relaties gedurende de jaren is veranderd. Dat romantische beeld van en toen leefde ze nog lang en gelukkig is nu echt wel weg
Oud 08-03-2010, 14:29
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ben er even klaar mee. Tis maf hoe m'n beeld over relaties gedurende de jaren is veranderd. Dat romantische beeld van en toen leefde ze nog lang en gelukkig is nu echt wel weg
Nou ja .. ik denk dat het goed is dat je wat realistischer naar relaties kijkt.

Aan de andere kant, je moet ook wel een beetje een "en ze leefde nog lang en gelukkig" attitude blijven hebben. :-o Niet een geval worden van als je partner vraagt "zijn we over 60 jaar nog bij elkaar" dat je niet nuchter antwoord "weet ik veul?! das een heul end weg hoor, /zucht"

Anyway; dat komt wel weer als je de juiste vind.
Oud 08-03-2010, 15:41
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Over een paar weken hebben we al weer 3 jaar 'verkering'.
En damn, wat een goeie vangst is hij toch!
En ik heb hem gewoon gestrikt, HAHA!
Nog steeds heel verliefd dus. <3
hihi ja ik vind het nog steeds goed, geloof dat het hele forum van slag was dat hij ineens echt een vriendinntje had

ik wel iig (op een positieve manier overigens ) Gefeliciteerd!
Oud 08-03-2010, 17:20
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
@ Trance Maniak: Jep, zuigt, zo'n situatie. Maar misschien, gezien de berichten die ik lees, is het niet verkeerd om even wat afstand te nemen... Hoewel ik wel dacht dat het op de goede weg zat, maar vooruit. Blijven ademen en focus op jezelf. Is het nu officieel al uit of...?
Ja, ze wilde ermee stoppen...Ze maakte dat even duidelijk tussen al haar ''drukke'' bezigheden via de telefoon. Hoe respectloos ben je dan? En het ergste...dat heeft ze ZELF niet eens door!

Al de moeite en energie die ik in haar heb gestopt om er voor haar te zijn, maar als ik haar echt nodig heb, kan ze het allemaal niet aan... Ze vindt me niet meer leuk, aantrekkelijk...Punt (goh, als iemand zich rot voelt *duh*, maar als mevrouw zich rotvoelt, is dat allemaal ok! ).

Ze schept voor mij geen vertrouwen (meer), ik vind haar respectloos overkomen in haar gedrag.En als ze door wil, wil ze een nieuw begin over x aantal maanden. Maar daar ga ik niet op wachten...

Alle dingetjes van haar heb ik in een tas gestopt. Op dit moment voel ik mij erg boos en teleurgesteld.
Oud 08-03-2010, 17:21
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Moet je eens tegen mijn ex zeggen...Die leeft nog op zo'n roze wolk. Keep it real.
Oud 08-03-2010, 17:23
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Ja, ze wilde ermee stoppen...Ze maakte dat even duidelijk tussen al haar ''drukke'' bezigheden via de telefoon. Hoe respectloos ben je dan? En het ergste...dat heeft ze ZELF niet eens door!

Al de moeite en energie die ik in haar heb gestopt om er voor haar te zijn, maar als ik haar echt nodig heb, kan ze het allemaal niet aan... Ze vindt me niet meer leuk, aantrekkelijk...Punt (goh, als iemand zich rot voelt *duh*, maar als mevrouw zich rotvoelt, is dat allemaal ok! ).

Ze schept voor mij geen vertrouwen (meer), ik vind haar respectloos overkomen in haar gedrag.En als ze door wil, wil ze een nieuw begin over x aantal maanden. Maar daar ga ik niet op wachten...

Alle dingetjes van haar heb ik in een tas gestopt. Op dit moment voel ik mij erg boos en teleurgesteld.
Sorry, maar ik vind je ontzettend onredelijk. Ik denk dat heel veel vrouwen het in haar positie niet eeuwig hadden volgehouden. Jij bent van wat ik uit je berichtjes opmaak bij tijden heel erg moeilijk, ook al kun je daar zelf misschien niet zoveel aan doen. Ze heeft heel lang geprobeerd om er voor je te zijn, maar kennelijk lukt haar dat nu niet meer. En via de telefoon.. het is niet leuk voor jou, maar ik kan me voorstellen dat het voor haar misschien te moeilijk was om het face to face te doen. Zeker als je zo reageert.
Oud 08-03-2010, 17:35
Verwijderd
+1 Als jouw posts hier een goed beeld geven van hoe je in je relatie bent, kan ik me voorstellen dat je ex het daar niet makkelijk mee had. Het lijkt me goed om eerst aan jezelf te werken voor je een relatie aangaat..
Oud 08-03-2010, 18:03
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Sorry, maar ik vind je ontzettend onredelijk. Ik denk dat heel veel vrouwen het in haar positie niet eeuwig hadden volgehouden. Jij bent van wat ik uit je berichtjes opmaak bij tijden heel erg moeilijk, ook al kun je daar zelf misschien niet zoveel aan doen. Ze heeft heel lang geprobeerd om er voor je te zijn, maar kennelijk lukt haar dat nu niet meer. En via de telefoon.. het is niet leuk voor jou, maar ik kan me voorstellen dat het voor haar misschien te moeilijk was om het face to face te doen. Zeker als je zo reageert.
Misschien onredelijk, of niet helemaal eerlijk, maar wel mijn ''boze'' gevoel over de situatie.

Op een gegeven moment, moet ze ook de situatie accepteren zoals die is. Harder dan dit, kan ik niet. Ik ga niet vertellen wat ik heb meegemaakt, maar het heeft veel mensen geshockt en het shockt nog steeds mensen.

Mijn gedrag was ook niet om over naar huis te schrijven. Maar ik vind wel dat ze op sommige momenten meer steun had kunnen geven i.p.v. mij keihard weg te duwen.
Dat kon ze niet. Ze werd ongelukkig. Goed, dan vind ik heel erg als ze dat is en dan moet je er ook mee stoppen.Daar heb ik begrip voor..

En dat het moeilijk is face to face is begrijpelijk, maar geen excuus om het maar niet te doen. Ik ben daar niet met je eens.
Oud 08-03-2010, 18:12
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
+1 Als jouw posts hier een goed beeld geven van hoe je in je relatie bent, kan ik me voorstellen dat je ex het daar niet makkelijk mee had. Het lijkt me goed om eerst aan jezelf te werken voor je een relatie aangaat..
Edit: Zo moeilijk was ik niet voor haar, alleen dit stond ons in de weg. Alleen dit.

Je krijgt meer een beeld van hoe ik onmachtig ik mezelf voelde in een slechte periode van onze relatie. Ik wist mij totaal geen raad. En zij ook niet.

True, ik heb dingen verkeerd aangepakt de laatste weken, maar mede dankzij een aantal posts van jullie kant, heb ik mij daarin stapje voor stapje verandert (communiceren, positief zijn, initiatief, kwetsbaar opgesteld).

Die laatste zin ben ik mee eens...

Laatst gewijzigd op 08-03-2010 om 18:14. Reden: iets vergeten
Oud 08-03-2010, 18:15
Verwijderd
Je hoeft toch ook niet harder dan dit? Het is goed dat je aan jezelf aan het werken bent, maar je kan niet van anderen verwachten dat ze daar in mee moeten gaan.

Als je van haar verwacht dat ze alles om jou laat draaien, jou steeds steunt omdat je het zwaar bent etc., dan vind ik dat niet erg reëel. Natuurlijk moet je elkaar in een relatie steunen als het slecht gaat met iemand, maar als dat non-stop zo is dan vraag je teveel van iemand. Het moet wel in balans blijven en blijkbaar staan jullie nu niet op een punt in jullie relatie dat dat zo is. Als een relatie je alleen maar dingen kost en weinig oplevert, dan snap ik dat je niet blijft alleen maar voor de ander. Wij horen natuurlijk alleen jouw kant van het verhaal en over de telefoon uitmaken is wel lullig, maar om daar dan direct zo heftig op te reageren.. dat geeft voor mij alleen maar aan dat het wel goed kan zijn voor je om even vrijgezel te zijn nu.
Oud 08-03-2010, 18:17
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Edit: Zo moeilijk was ik niet voor haar, alleen dit stond ons in de weg. Alleen dit.

Je krijgt meer een beeld van hoe ik onmachtig ik mezelf voelde in een slechte periode van onze relatie. Ik wist mij totaal geen raad. En zij ook niet.

True, ik heb dingen verkeerd aangepakt de laatste weken, maar mede dankzij een aantal posts van jullie kant, heb ik mij daarin stapje voor stapje verandert (communiceren, positief zijn, initiatief, kwetsbaar opgesteld).

Die laatste zin ben ik mee eens...
Eerst in je reactie op mijn post vertel je hoe enorm het is wat je hebt meegemaakt en dat ze je meer had moeten steunen en vervolgens zeg je dat het "alleen maar" dit is wat er tussen jullie in staan. Ik begrijp wel dat je boos bent omdat dat makkelijker is dan verdrietig zijn, maar redelijk is het naar mijn idee echt niet.
Oud 08-03-2010, 18:43
WAT
WAT is offline
@ Trance, sorry, maar ik kan me niet inleven in jou. Ik heb in de situatie gezeten van je ex en ik heb wel vastgehouden, dit heeft mij op lange termijn (1,5 jaar) heel veel gekost, te veel als ik er op terug kijk, en achteraf was dat het niet waard. Hij bleef mij dezelfde dingen belooft als jij gedaan hebt en heeft mij vervolgens aan de kant gezet toen hij zijn probleem opgelost had en ik door zijn gedrag in de problemen kwam.
Ik voel mij goed over dat het tussen jullie over is, niet om jou zeer te doen, maar om haar geestelijke gezondheid en jouw zelfstandigheid. Je moet met jezelf kunnen leven voor je met een ander kunt leven, leer op eigen benen te staan en niet je geluk van een af te laten hangen.

OT: vandaag gezien dat kaartje groningen - chichester (trein-boot-trein) maar ongeveer 90 euro kost voor retourtje, ineens lijkt de afstand lang niet zo ver
En hij is zo lief over dat ik heen ga, hij steunt me echt
Oud 08-03-2010, 18:58
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Je hoeft toch ook niet harder dan dit? Het is goed dat je aan jezelf aan het werken bent, maar je kan niet van anderen verwachten dat ze daar in mee moeten gaan.

Als je van haar verwacht dat ze alles om jou laat draaien, jou steeds steunt omdat je het zwaar bent etc., dan vind ik dat niet erg reëel. Natuurlijk moet je elkaar in een relatie steunen als het slecht gaat met iemand, maar als dat non-stop zo is dan vraag je teveel van iemand. Het moet wel in balans blijven en blijkbaar staan jullie nu niet op een punt in jullie relatie dat dat zo is. Als een relatie je alleen maar dingen kost en weinig oplevert, dan snap ik dat je niet blijft alleen maar voor de ander. Wij horen natuurlijk alleen jouw kant van het verhaal en over de telefoon uitmaken is wel lullig, maar om daar dan direct zo heftig op te reageren.. dat geeft voor mij alleen maar aan dat het wel goed kan zijn voor je om even vrijgezel te zijn nu.
Haar kant van het verhaal is meer richting jullie kant zijn. Dat merk ik wel op uit jullie posts.

Ik snap haar ook om hiermee te stoppen. Als je er ongelukkig van word, waarom zou je dan doorgaan? Het was voor haar ook ontzettend lastig. Ze wilde wel, maar kon niet meer. We kwamen ook niet echt verder en het was meer negatief dan positief. Nu krijgt ze weer adem! Ik had nog wel de energie om door te gaan (niet veel, maar ik was er nog niet klaar mee).

Van haar heb ik echt niet te veel steun gevraagd. Ik heb eerder het idee dat ik haar meer steun gaf, dan andersom. Dat maakt voor de rest niet uit, want ik wilde er gewoon voor haar zijn. Wat mij echter stoorde was als ik een rotbui had, ik werd weggeduwd voor mijn gevoel. Die ''rotbuien'' was ze op den duur zat, en dat gaf mij ook een rotgevoel...
Ik had die buien een keertje per maand. De rest van de tijd was ik normaal. En voor de rest viel ik haar er zo weinig mogelijk er mee lastig. Ze is geen therapeut.

Dat je het over de tel. uitmaakt, vind ik echt ''not done'' naar iemand toe die je voor lange tijd je heel erg gelukkig heeft gemaakt, iemand die je altijd steunde ondanks alles en iemand die van je gehouden hebt. En ja, daar kan ik pissed om worden. Niet naar haar toe, maar wel in het algemeen. En ik uit dat meestal direct of vrij hard.
Oud 08-03-2010, 19:11
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
@ Trance, sorry, maar ik kan me niet inleven in jou. Ik heb in de situatie gezeten van je ex en ik heb wel vastgehouden, dit heeft mij op lange termijn (1,5 jaar) heel veel gekost, te veel als ik er op terug kijk, en achteraf was dat het niet waard. Hij bleef mij dezelfde dingen belooft als jij gedaan hebt en heeft mij vervolgens aan de kant gezet toen hij zijn probleem opgelost had en ik door zijn gedrag in de problemen kwam.
Ik voel mij goed over dat het tussen jullie over is, niet om jou zeer te doen, maar om haar geestelijke gezondheid en jouw zelfstandigheid. Je moet met jezelf kunnen leven voor je met een ander kunt leven, leer op eigen benen te staan en niet je geluk van een af te laten hangen.
Ik snap je punt.
En over een aantal maanden zal ik zeker terugkomen met deze woorden: ''jullie hadden het bij het rechte eind''. Maar op dit moment voelt dat absoluut niet zo.
Oud 08-03-2010, 19:13
Verwijderd
@Trance Maniak: Ik weet natuurlijk ook niet wat er allemaal tussen jullie is gebeurd en wat er met jou aan de hand is, maar ik heb toch wel zo'n beetje al jouw posts in dit topic (en eerdere 'hoe voel je je op relationeel gebied'-topics) gelezen en ik kan heel goed begrijpen dat jouw (ex)vriendin het uiteindelijk zat was. Dat maakt het voor jou niet makkelijker, natuurlijk, maar volgens mij ben jij inderdaad wel een moeilijk persoon (ik herinner me iets over spelletjes spelen en testen enzo?). Misschien moeten jullie gewoon lekker afstand hebben, en ECHT afstand nemen, geen contact voor een tijdje. Daarna, als alles een beetje rustiger is, een keer een goed gesprek voeren samen. Gewoon eerlijk zijn, kijken hoe het ervoor staat.

Ik ben het met je eens dat het een naaistreek is om het via de telefoon te doen. Dat vind ik ook respectloos. Je hebt het recht om daar boos over te zijn, want jullie zijn toch lang samen geweest en hebben veel met elkaar meegemaakt, dan had ze dit wel op een normale manier mogen doen.
Oud 08-03-2010, 20:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, ondanks alles, toch een hele gelukkige verjaardag!!! En Dott, komt eraan
bedankt
Citaat:
gefeli fizzle!
dankjewel!
Oud 08-03-2010, 20:45
ST*R
ST*R is offline
Het zal jullie niet verbazen maar het is uit. En het is stom, want we vinden elkaar super leuk maar het werkt nu even niet, ofzo. Al kan ik nu even geen goede reden bedenken waarom niet. Het voelt echt verkeerd dit. Hij was ook zo lief gister en moest huilen en dat vond ik echt heel zielig. We spreken af als ik terug ben van vakantie maar weet niet echt hoe dat dan gaat, hij had het ook over iets van dat we dan opnieuw konden beginnen. Even geen contact is denk ik wel goed voor ons, maar het liefste ren ik nu naar hem toe. Ik weet het allemaal even niet meer, weet alleen dat dit zo echt niet goed voelt en ik eigenlijk niet wil opgeven wat we hadden..
Oud 08-03-2010, 20:47
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
@ Nienna: volgens mij ben jij hartstikke leuk (zo kom je hier iig altijd over vind ik) dus ga gewoon naar die borrel! dan doe je direct nog iets sociaals deze week en als het niet is kan je altijd gewoon weer weg gaan toch?
Wat lief van je!
Ik weet niet precies wanneer die borrel is, maar misschien moet ik inderdaad maar gaan. Kan sowieso geen kwaad om even te borrelen en wie weet wie ik er tegen kom haha. Wellicht gaan mijn vrienden ook wel, dan ga ik sowieso mee denk ik (anders waarschijnlijk niet).

OT: Mijn liefste huisgenootje gaat verhuizen en dat is stom want het is zo fijn om gewoon even aan te kloppen en te bankhangen samen, en dan 's avonds gewoon de deur ernaast in je eigen bed te slapen! Hopelijk verwatert het contact niet. We kunnen nu wel lekker in de zomer bij haar thuis barbecuen en wijntjes drinken, daar heb ik dan weer wel zin in haha!
Oud 08-03-2010, 20:47
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Het zal jullie niet verbazen maar het is uit. En het is stom, want we vinden elkaar super leuk maar het werkt nu even niet, ofzo. Al kan ik nu even geen goede reden bedenken waarom niet. Het voelt echt verkeerd dit. Hij was ook zo lief gister en moest huilen en dat vond ik echt heel zielig. We spreken af als ik terug ben van vakantie maar weet niet echt hoe dat dan gaat, hij had het ook over iets van dat we dan opnieuw konden beginnen. Even geen contact is denk ik wel goed voor ons, maar het liefste ren ik nu naar hem toe. Ik weet het allemaal even niet meer, weet alleen dat dit zo echt niet goed voelt en ik eigenlijk niet wil opgeven wat we hadden..
Huh wie heeft het dan uitgemaakt? Jij, en waarom?
Nou in ieder geval wel flink balen, rot voor je sterkte!!
Oud 08-03-2010, 21:00
Lente
Lente is offline
oei wat zijn jullie streng voor Trance Maniak
Trance Maniak: rot dat het uit is, terecht dat je je klote voelt en kwaad bent. relativeren komt later wel
Oud 08-03-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Misschien is het wel goed voor je. Kun je wat fladderen en flirten zonder dat daar iemand mee gekwetst wordt. Het is toch niet daarom dat het uit is?
Oud 08-03-2010, 21:56
Halflight
Halflight is offline
Jammer Ster, maar soms is het gewoon niet de goede tijd. Maar even rustig laten bezinken en verder kijken na je vakantie .

OT: Leuk weekend gehad met chicks in center parcs, was heel gezellig. Verder word ik bij tijd en wijle heel gek van sommige (goede) vrienden, maar dat is meer mijn eigen onvrede dan hun doen en laten. Over een paar weken jarig en dan 9 vriendinnen bij elkaar gooien, ben benieuwd welke interessante mix daar uit komt Wel heel erg jammer dat een van mijn beste vriendinnen de laatste trein moet hebben om de volgende dag op vakantie te gaan. Nog meer jammer dat ik daar pissig van word.
Oud 08-03-2010, 21:58
wup
wup is offline
Ik voel me een beetje gek. Goede vriendin is dus net verloofd en ook al gaan ze pas over een jaar ofzo trouwen, ze is wel verloofd. Ik zit nu in NY met andere goede vriendin, die het steeds over baby´s krijgen heeft, bij elk baby pakje begint te kwijlen en inmiddels is gestopt met de pil. Heel egoistisch (en daarom alleen kan ik het alleen aan mijn lieve forumvrinden kwijt huhu ), maar ik wil dit niet. Ik wil niet dat mijn vrienden al zover zijn. Niet omdat ik het het ook wil, maar omdat ik het juist niet wil. Ik wil dit leven nog houden, maar zo kan ik dit niet meer delen met mensen die belangrijk zijn.
En ik vind het dom.. want ze wil zo graag weer studeren en ze denkt dat dat juist makkelijker gaat als ze een kind heeft (uuhhh?). En ik weet zeker dat het het einde van ons wordt. Ik wil me gewoon nog helemaal niet met dat soort zaken bezighouden en ben nu al zat van het babygezeur.

Ik wil vanaf nu alleen nog maar vrijgezelle vrienden. Dus...
Oud 08-03-2010, 22:01
Verwijderd
Pm me dan maar gauw terug ^^ Ik ben de laatste die je over babypakjes ziet kwijlen
Oud 08-03-2010, 22:12
Dott
Dott is offline
hier nog 1 ik kan niet eens een fatsoenlijke relatie hebben, we denken niet verder dan een week vooruit.. dusse... geen baby's hier
Oud 09-03-2010, 00:14
Verwijderd
bijna een jaar samen, gaat nog steeds primaaaa! in de zomer 10 dagen samen naar lissabon, zin in! daarna maar weer eens verder zien wbt samenwonen etc. heb nu stage tot half juni, en tot dan geeft stage teveel stress om te gaan samenwonen.
Oud 09-03-2010, 01:44
Boas
Boas is offline
ik word nog steeds verliefd op meisjes die helemaal niet bij mij passen waardoor er soort van haat/liefde verhouding gaat ontstaan.
Oud 09-03-2010, 07:16
sicilion
sicilion is offline
@st*r en Trance: Sterkte!
@Fizzle: hoe was je verjaardag? al gepraat met elkaar?

OT: Ik ben weer ergens mee bezig waarvan ik nu al weet dat het niks wordt *zucht*. Nog nooit een man meegemaakt die zoveel emotionele bagage heeft. Daarnaast geeft hij mij soms het gevoel dat hij niet geïnteresseerd is, dat het alleen maar voor de gezelligheid is. Dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn... Jammer...
Oud 09-03-2010, 08:11
ST*R
ST*R is offline
Hm ik leg het een andere keer wel uit, nu geen energie voor. Gister avond nog even met hem gesmst en op een gegeven moment stuurde ik dat ik hem miste, en hij heeft nog niks terug gestuurd. Ik heb heel veel zin om te bellen en te vragen of hij mij ook zo mist en waarom het ook al weer uit is, want ik zie nu echt geen goede reden meer Rust is ws het beste voor ons maar ik word er gek van, ben ook helemaal misselijk. Had niet gedacht dat ik het zo erg zou vinden.. Denk dat ik ga voorstellen om hem nog even te zien voordat ik zaterdag weg ga, anders ga ik ook niet echt lekker op vakantie..
Oud 09-03-2010, 08:19
I C U
I C U is offline
@ wup: oef, babypakjes *brrr* Mij niet gezien! Wij, je forumvrinden, snappen je wel hoor! Al is dit misschien niet het topic om op zoek te gaan naar vrijgezelle vrinden

@ Trance Maniak: dat ze 't via de telefoon gedaan heeft, is flauw en laf. Maar ja, voor de rest vind ik het denk ik niet zo'n verkeerde keuze van haar, maar dat maakt het voor jou niet minder lastig... Sterkte joh!

@ st*r: maar ik dacht dat het juist wel oké ging tussen jullie... Zonde joh! Sterkte.

OT: Gisteren een heerlijk rustige avond gehad. Prima te doen!
Oud 09-03-2010, 08:46
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
oei wat zijn jullie streng voor Trance Maniak
Trance Maniak: rot dat het uit is, terecht dat je je klote voelt en kwaad bent. relativeren komt later wel
Haha...Het lijkt net X-factor.
Naja, ze bedoelen het allemaal goed.

@Slorin:
Zij heeft heus ook wel dingen gedaan, die ik nog niet echt ''vergeven'' heb, maar dat ga ik hier niet spuien.

Het is wel makkelijk om te zeggen dat ik ''wel een moeilijk persoon ben''. Misschien kom ik zo over, en dat ik dan wel begrijpen, want ik heb alles blootgelegd vanuit mijn ziel.
En als ik echt zo moeilijk persoon was, had zij het echt niet meer dan een jaar uitgehouden.

Laatst gewijzigd op 09-03-2010 om 08:50. Reden: edit: inkorten.
Oud 09-03-2010, 10:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@Fizzle: hoe was je verjaardag? al gepraat met elkaar?
Op mijn verjaardag ging het prima. Er ljkt wel veel meer chemie te zijn nu we op het punt staan uit elkaar te gaan. Maar we hebben nog niet gepraat. Ik heb het idee dat hij bang is voor dat gesprek. Maar ik ben er ook een beetje bang voor. Ik kan alleen niet zo op het randje van weleenrelatie en nieteenrelatie blijven leven.

Citaat:
Gefeliciteerd fizzle-fluffy. Ik hoop dat je ondanks de mannen-troubles een fijne verjaardag hebt.
Dankjewel
Mijn verjaardag was behoorlijk leuk ja
Oud 09-03-2010, 11:02
Verwijderd
elkaar toegegeven dat we beide misselijk worden bij de gedachte dat de ander iets met iemand anders doet.
desalniettemin alweer een week niets meer van hem gehoord. goh, verrassend.

in september een half jaar vér weg, weg van hem en dan opnieuw beginnen. heb al te veel tijd hieraan verspild.
Oud 09-03-2010, 11:05
Dott
Dott is offline
Succes voor wanneer je dat gesprek wel gaat hebben Fizzle, hoop dat er iets uit komt waar jullie beiden wat mee kunnen!

ot: Ik had zo'n lief mailtje
Hij komt zaterdag hier pizza eten en dan gaan we samen naar de bioscoop en dan blijft ie lekker slapen.
Om soort van te vieren dat we een half jaar samen zijn
Voel me meteen weer helemaal verliefd

Regels voor berichten