|
|
Bekijk resultaten poll: faalt of niet? | |||
Ja, binnen nu en 7 dagen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
12 | 66.67% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 33.33% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en met Richard Herring (sorry dat ik er zo over door ga, maar hij is echt fucking underrated en ik spread de word als een geeky disciple) ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wel ok. Ik had een speler minder dus moest even mijn repetitieplan omgooien, maar we hebben nog best veel kunnen doen en ik was ook vrij helder en ik had een vrolijke warming-up. Dat was ook wel nodig, want ik had die mensen toch maar even verteld over mijn ouders, omdat ik vandaag echt een beetje een down-dagje had en totaal geen zin had. (dat zei ik er niet bij, maar wel dat ik wat minder geconcentreerd was en dat ze dan wisten waar het aan lag). Het was wel goed dat ik het even had gezegd, maar het was nogal een ongemakkelijk moment.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, het is inderdaad wel fijn om even afleiding te hebben, dat heb ik gelukkig ook wel uiteindelijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bert en Ernie is eventueel ook nog een opvrolijkoptie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() 'Bij dezen wil ik graag even een dankwoordje richten aan hen...' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben duidelijk moe. Welterusten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mijn moeder en ik zouden nu in theorie allebei met een snuggie op de bank kunnen zitten. Dat lijkt me een heel raar beeld. Ik snap nu ook wel waarom ze een snuggie heeft aangeschaft, want het is hier enorm koud in huis ;x en de verwarming op mn oude slaapkamer doet het niet, en als je dan op alleen een matras slaapt is dat ook niet echt fantastisch.
|
![]() |
|
|