Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn lyrics zijn goed, het achtergrondkoor ook...
Zijn stem niet, het ritme is even boeiend als het interieur van een Nissan Sunny en globale samenhang is nog ontdekt te worden... of http://www.youtube.com/watch?v=QVehM...eature=related voor de complete versie ![]() Denk dat je het wel een vergeten klassiekertje kan noemen. Beetje experimental rock meets soul met wat acid en new beat invloeden. En nog wel één en ander. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lol er nog om ^^ (dat vorige dan he).
Leuk nummer, erg leuke clip en idd erg blijmakend! Nu iets zonder clip, een vriendin van me van vroeger die het erg ver geschopt heeft ![]() http://www.kimversteynen.be/audio/01...0my%20case.mp3 |
![]() |
|
Lekker jazzy =) Alleen een beetje te veel freestyle qua tekst
![]() My Favorite Scar – Kingsize : de video is net nieuw: [filmpje] Laatst gewijzigd op 14-07-2010 om 13:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jij luistert naar zielloze muziek.... RyG Gruwelijke naam om voluit te schrijven, maar nummer boeit wel.Al vind ik persoonlijk -zoals met zoveel dingen- dat het mooier was geweest met wat synths. ![]() Ik hanteer, zoals jullie allen weten, strenge kwaliteits- en genre criteria betreffende wat ik hier plaats... ...en vandaag zal ik al die criteria eens negeren. Gehoord tijdens mijn vakantie in de BRD. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om een afspraak tussen 20/07 en 31/08 te maken, druk 1; om afspraak met een vervanger te maken, druk 2; om er een eind aan te maken, haak nu in" XD Laatst gewijzigd op 16-07-2010 om 23:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ontopic hier! Verdraag van elkaar dat je elkaars muzieksmaak niet waardeert.
Ik kan Pantera weer eens niet kijken omdat hij hier geblokt wordt, ik youtube zelf wel even. Wel ok nummer, kun je eigenlijk niks fout mee doen. En er wordt hier zeker niet alleen rock geluisterd (al zal veel voor Kevvaaa onder rock vallen). Overigens heb ik deze herontdekt: |
![]() |
|
Verwijderd
|
Liaisons Dangereuses, dat is een fijn boek
![]() Ja, die zanger is een beetje stom. Maar is een van zijn beste liedjes en ik luister er graag naar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles is goed...
tot de stem erbij komt. Dat doet mij net iets te veel denken aan een triestige zwartjas met te vele duvel op, die op het slechte idee komt een karaokebar binnen te stappen... Jammer. Toegegeven, ik vermoed dat ook Elvis Peeters veel te veel Duvel ophad, toen hij in de opnamestudio stapte. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je nieuwste ontdekking Verwijderd | 365 | 12-04-2014 18:31 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Tar Anárion | 171 | 30-10-2012 11:50 | |
Muziek |
Original vs Cover PunkyFunkyDucky | 18 | 06-07-2012 20:43 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 17-11-2011 18:35 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Issun | 500 | 19-02-2010 18:47 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |