Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En het is niet hópen op een leuke opa of oma, ze komen juist met me praten zodat het helemaal klikt. Dus ze zoeken iemand uit die het prima vinden als er allemaal mensen blijven slapen, die een piano heeft of die het goed vindt als ik mijn piano meeneem, die helemaal aan mijn wensen voldoet en aan wiens wensen ik ook voldoe. Daarom komen ze juist praten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou aangezien mijn luisterend oor hier niet is, vermoei ik jullie even met mijn onboeiende verhaal!!
Ik had een stomme collega! heel afstandelijk en commanderend en duwde een briefje in m'n handen waar ik het maar mee moest uitzoeken. Pfff zo druk is het daar niet en je kan gemakkelijk met z'n 2en de afdelingen af, als ze dan gewoon vraagt doe jij die en die doe ik zus en zo. Maar nee. En er was ook nog een speciale avond, een etentje dat tot 9 uur duurde, daarvoor geen klap te doen en na 9 uur ineens kkdruk omdat iedereen toen pas naar bed wilde. zweet stond echt op m'n rug. Er was nog iemand gevallen, een verstandelijk gehandicapte liep met een mes te zwaaien (gelukkig een smeermesje maar toch ![]() het was gewoon een gekke avond. maar iig niet saai en ik heb me niet echt verveeld! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()