Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2011, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Hoi,

Ik zoek een liedje maar ben te einde raad
Het enige wat ik me nog beetje kan herinneren is dat ze And I DIE zingt en dat haar clip zwart wit was als ik me dit goed herinner..Het was een meisje met lange zwarte haren... En er kwam een badkamer is voor enzoo...
Ik kan hier ook beetje naast zijn..
Het is niet Evanesche of Within Tempation...

Hopelijk kunnen jullie me hiermee wat helpen

Groetjes,
Nightwish? Ik weet alleen niet of die een zwarte wit video hebben. Maar was het één zangeres? Of een band? En was het metal?
Advertentie
Oud 15-07-2011, 20:41
WiccaWitchMaga
WiccaWitchMaga is offline
Citaat:
Nightwish? Ik weet alleen niet of die een zwarte wit video hebben. Maar was het één zangeres? Of een band? En was het metal?
Neee die ook niet... Het was 1 zangeres
Het was een band... Tgoh ik weet alleen dat ze zo in begin met haar hare zwaaide en DIIIIEEEEEEEE riep....
Het is wel al van een tijdje geleden... En kan echt totaal niet op haar naam komen ... Echt the hell !!
Oud 17-07-2011, 16:05
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Citaat:
Het andere topic is vol...

Ik kijk Discovery Channel en er was net een nummer, ik wil weten hoe die heet.

21:05 Discovery Channel: reclame van Discovery zelf; allemaal shots uit programma's. Op het laatst zie je 'Tot Hier En Verder', 'Discovery Channel'. Beetje klassiek nummer met piano. Maar volgens mij is die een tijdje geleden gecoverd want hij komt me bekend voor.
Dit liedje wilde mijn vader ook perse weten. Het heet Electric storm van Gareth Johnson.
Sorry als het hier al is beantwoord. Ik had niet de behoefte om 7 pagina's te doorzoeken op een antwoord .
Oud 18-07-2011, 02:47
Lorenzo84
Lorenzo84 is offline
Hey ik kom net uit het Gardameer en ik zoek een liedje die ze op de camping afspeelde. Hier is een linkje:



Kan iemand me helpen aan de titel en artiest van dit nummer?
Heb gezocht maar kan hem niet vinden =/ Help plz

Laatst gewijzigd op 18-07-2011 om 14:29.
Oud 18-07-2011, 13:40
Verwijderd
Er was een tijd geleden een reclame van T-Mobile (volgens mij) en dat allemaal mensen gingen snowboarden en op het einde een sneeuwballen gevecht hielden en toen gingen feesten.
Ik weet dat de artiest van het nummer in die reclame Don Fardon is, maar ik ben vergeten welk nummer het nou was
Oud 18-07-2011, 13:44
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Het is echt de eerste suggestie als je Don Fardon intypt op youtube. Zou je zelf minder moeite hebben gekost dan het omschrijven van de reclame.

Oud 18-07-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Het is echt de eerste suggestie als je Don Fardon intypt op youtube. Zou je zelf minder moeite hebben gekost dan het omschrijven van de reclame.

[filmpje]
Dankje
Maar daar is dit topic toch ook voor?
Oud 18-07-2011, 13:55
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Dankje
Maar daar is dit topic toch ook voor?
Als je er zelf echt niet meer uitkomt ja. Het is niet nodig hier te posten omdat je zelf te lui om ook maar het minimum aan onderzoek te doen.
Oud 18-07-2011, 21:58
Miss don't know
Miss don't know is offline
Ik was laatst skins aan het kijken op mtv en toen was er een nummer en het enigste dat ik me herinder is dat `cause your love` is so fine of zoiets

weet iemand hoe dit nummer heet??
Oud 18-07-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik was laatst skins aan het kijken op mtv en toen was er een nummer en het enigste dat ik me herinder is dat `cause your love` is so fine of zoiets

weet iemand hoe dit nummer heet??
Offtopic: Skins US.
Oud 19-07-2011, 00:34
Miss don't know
Miss don't know is offline
weet jij hoe dat nummer heet??
Oud 19-07-2011, 22:17
Verwijderd
Hey ik hoorde net een liedje met geloof ik eminem en als ik het goed hoorde geloof ik ook b.o.b. Weet iemand de naam?
Oud 19-07-2011, 22:39
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Hey ik hoorde net een liedje met geloof ik eminem en als ik het goed hoorde geloof ik ook b.o.b. Weet iemand de naam?
Neem aan dat het deze is:



of deze:

Oud 31-07-2011, 15:01
Verwijderd
de volgende zoek ik al lang en ik ken nog mensen die hem zoeken.Het is een paar jaar oud en word van tijd tot tijd nog is op studio brussel gespeeld. Het is een elektronisch nummer met zo precies caraďbische geluiden en het stuk gezang dat ik nog weet is iets van

"A Ram Sam Sam A Ram Sam Sam
Guli Guli Guli Guli Ram Sam Sam
Tikijaikaje Tikijaikaje Awoe Awoe Ajikitsji"

voor de rest geloof ik dat er in het engels wordt gezongen
Oud 01-08-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
de volgende zoek ik al lang en ik ken nog mensen die hem zoeken.Het is een paar jaar oud en word van tijd tot tijd nog is op studio brussel gespeeld. Het is een elektronisch nummer met zo precies caraďbische geluiden en het stuk gezang dat ik nog weet is iets van

"A Ram Sam Sam A Ram Sam Sam
Guli Guli Guli Guli Ram Sam Sam
Tikijaikaje Tikijaikaje Awoe Awoe Ajikitsji"

voor de rest geloof ik dat er in het engels wordt gezongen
ik zocht hier echt al lang daar maar juist vandaag vind ik hem.

het was wordy rappinghood in de versie van chicks on speed
Oud 02-08-2011, 23:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik zocht hier echt al lang daar maar juist vandaag vind ik hem.

het was wordy rappinghood in de versie van chicks on speed
Jammer dat je dat niet eerder hebt gepost, daar had ik je makkelijk mee kunnen helpen. Tof nummer.
Al snap ik de cover van Chicks on Speed niet zo, aangezien het precies hetzelfde klinkt als het origineel van de Tom Tom Club. Oh well.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-08-2011, 11:31
Verwijderd
nee, ik heb de versie van de tom tom club op de radio gehoord maar het klonk niet helemaal als de versie die ik gewoon was en toen heeft wikipedia mij verdergeholpen
Oud 12-08-2011, 20:35
aniki
Avatar van aniki
aniki is offline
Ik zit er al een lange tijd aan te denken, maar ik kan maar niet op de naam komen.

In de clip ervan zie je een man van middelbare leeftijd die thuis zit met z'n vrouw en op een geven moment gaat hij naar buiten. De rest van de clip zie je hem rondrijden op zn motor en aan het einde van de clip komt hij weer thuis en kijkt hij naar een foto van hem en z'n vrouw.
Oud 28-08-2011, 00:08
gigahola
gigahola is offline
Citaat:
Hoi,

Ik zoek een liedje maar ben te einde raad
Het enige wat ik me nog beetje kan herinneren is dat ze And I DIE zingt en dat haar clip zwart wit was als ik me dit goed herinner..Het was een meisje met lange zwarte haren... En er kwam een badkamer is voor enzoo...
Ik kan hier ook beetje naast zijn..
Het is niet Evanesche of Within Tempation...
was dat niet een nummer van Amy Winehouse, heet geloof ik Back to black

Laatst gewijzigd op 28-08-2011 om 10:32.
Oud 29-08-2011, 16:57
lotje95
Avatar van lotje95
lotje95 is offline
Citaat:
Hoi,

Ik zoek een liedje maar ben te einde raad
Het enige wat ik me nog beetje kan herinneren is dat ze And I DIE zingt en dat haar clip zwart wit was als ik me dit goed herinner..Het was een meisje met lange zwarte haren... En er kwam een badkamer is voor enzoo...
Ik kan hier ook beetje naast zijn..
Het is niet Evanesche of Within Tempation...

Hopelijk kunnen jullie me hiermee wat helpen

Groetjes,
Is het misschien Make me wanna die van The Pretty Reckless? Zangeres heeft blond haar, maar verder klopt het wel een beetje
Oud 06-09-2011, 21:00
xxsophietJJ
xxsophietJJ is offline
Ik ben op zoek naar een liedje waar ik alleen de clip van weet. het speelt zich af in de jaren 20/30 of zo en iedereen loopt achteruit, behalve 1 man. dan is er opeens een gevecht tussen 2 mannen midden op straat en begint het te regenen.
zoiets is het. er wordt niet gezongen in het liedje.
Oud 06-09-2011, 21:04
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Argh, ik zoek me suf naar een nummer dat ik laatst op scrubs had gehoord, er was toen een scene, en daarna zag je die ene jonge dude naar een patient gaan die leverziekte had, en toen zij hij heel droog: Ooohh nou snap ik de term mellow yellow, maar dat lied klonk, heel erg aanstekend, en nogal sad, volgens mij hoorde ik erin, : i always seems nog wattes, hopelijk dat iemand het voor mij kan vinden
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 06-09-2011, 21:50
xxsophietJJ
xxsophietJJ is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een liedje waar ik alleen de clip van weet. het speelt zich af in de jaren 20/30 of zo en iedereen loopt achteruit, behalve 1 man. dan is er opeens een gevecht tussen 2 mannen midden op straat en begint het te regenen.
zoiets is het. er wordt niet gezongen in het liedje.
nvm, het is Rob Dougan - Clubbed to death
Oud 07-09-2011, 00:16
spindelbrander
spindelbrander is offline
hey allemaal

ik zoek 2 nummers

1tje heeft iets weg van reggea en het eerst stukje gaat ongeveer zo(als je het neuriet)

dong dong dong dong

is niet van eek a mouse!
ik zoek het al heel lang, ik dacht eerst dat het een mixed nummer of iets van bob marley was maar dit is niet het geval, het is een heel rustig nummer

en ik zoeke en hollands feest nummer
daar hoor je deze zin in

oeh oeh oeh oeh oeh stop!

als iemand ze weet of denkt te weten alvast bedankt
Oud 07-09-2011, 09:52
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Argh, ik zoek me suf naar een nummer dat ik laatst op scrubs had gehoord, er was toen een scene, en daarna zag je die ene jonge dude naar een patient gaan die leverziekte had, en toen zij hij heel droog: Ooohh nou snap ik de term mellow yellow, maar dat lied klonk, heel erg aanstekend, en nogal sad, volgens mij hoorde ik erin, : i always seems nog wattes, hopelijk dat iemand het voor mij kan vinden
In die scene zit helemaal geen nummer, kijk maar:



Vanaf 0:38
Oud 09-09-2011, 20:41
Darn
Avatar van Darn
Darn is offline
Was daarnet eens op YouTube aan het rondneuzen, en vond opeens gewoon een filmpje. Het is gewoon een filmpje van iemand die een liedje aan het neuriën is, ik herkende het wel maar kan echt niet thuisbrengen wie de artiest is, of hoe de song zelf noemt. ik herkende het wel omdat het vroeger wel geregeld op de radio speelde.

eerst dacht ik aan limp bizkit, maar ondertussen heb ik al heel de ultratop lijst met liedjes van limp bizkit afgeschuimt en helaas staat het er niet tussen.

het liedje in neurie versie: http://www.youtube.com/watch?v=iCRk6E4ssHk&feature


het lijkt op een mug, maar als je echt goed luisterd dan hoor je het er wel in.

iemand die zou kunnen helpen? je zou er mij een enorm plezier mee doen
Oud 15-09-2011, 20:52
Verwijderd
Ik zoek naar een liedje dat ze bij een supermarkt afspeelde, kan me dit herinneren.

gotta make up my mind cause tutututu

sometimes what you want is not what you need tutututu

Stemmetje klonk als Aaron Carter, weet het niet zeker. Was gewoon 1 zanger(male). Please help me!
Oud 16-09-2011, 20:55
jesuisnina
Avatar van jesuisnina
jesuisnina is offline
Van Velzen - Too Good To Lose.
Heb het even gegoogled.

Gewoon altijd wat je hebt gehoord qua lyrics even googlen met 'lyrics' erna, dan vindt je het meestal. (:
Oud 16-09-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Van Velzen - Too Good To Lose.
Heb het even gegoogled.

Gewoon altijd wat je hebt gehoord qua lyrics even googlen met 'lyrics' erna, dan vindt je het meestal. (:

Held!!!!!!!!!!!!!!!

Had ik al geprobeerd maar kon het niet vinden!
Oud 04-10-2011, 20:53
vos1130
vos1130 is offline
Ik zoek een nummer , een frans nummer. Het was afgelopen zomer, en misschien nog steeds te horen op franse radio's.. Ik heb nog nooit franse les gehad maar de zin die ik kan herinneren klonk ongeveer zo: je méboet de bana! en de rest kan ik alleen neurien
Oud 05-10-2011, 14:10
Verwijderd
Ik zoek de snelle versie van het nummer Skinhead van Laurel Aitkin. Ik keek laatst de telefilm Skin en daar kwam dat nummer op.

Dit is de langzame versie

Ik zoek dus de snelle versie maar die kan ik nergens vinden
Oud 05-10-2011, 17:24
Verwijderd
Ik ben al heel lang naar een liedje opzoek

het was enrque iglesias met een chinese/japanse? meisje.
In de clip waren ze gewoon in de studio en op het concert.
Oud 05-10-2011, 18:18
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Je weet zeker dat je niet bedoelt:
IYAZ ft. Charice - Pyramid?
__________________
En dat meen ik!
Oud 05-10-2011, 19:55
Verwijderd
Nee,niet die.
Het was heeel zeker Enrique Iglesias!
En in de clip waren hij met dat meisje in studio en op het concert.Oh ja de clip was zwart-wit.
Oud 09-10-2011, 19:16
guy0700
guy0700 is offline
Wat zijn de titels van de tracks in deze trailer ?


http://www.youtube.com/watch?v=GnWOb...eature=related
Oud 22-10-2011, 17:11
Wendy_1993
Wendy_1993 is offline
Ik zoek een nummer en ik weet alleen nog wat er in de clip zat.
Het lied wordt gezongen door een man en die rijdt op een of andere kar met paard ervoor door een woestijnstadje. Je ziet z´n gezicht niet. Dan wordt er ingezoemd op verschillende mensen, waaronder een bediende van een klein restaurantje. Ze heeft een blauwe jurk aan met een wit schort. Ze is ongelukkig en volgens mij is dat ook waar het liedje over gaat. Op een gegeven moment laat ze zich ook achterover in een zwembad vallen. Ik dacht dat het liedje iets met blue of blues in de titel had, maar weet het niet zeker.
De clip was deze zomer vaak te zien in de brand new chart van mtv.
Ik hoop dat iemand snapt welk liedje ik bedoel.

Ow ja, ik vond dat de stem van de man een beetje klonk als de stem van de zanger van de RHCP, en volgens mn vader stond er bij de artist een naam van een zanger die uit een ander bandje komt, een van vroeger.

Alvast bedankt.
Oud 22-10-2011, 19:52
Verwijderd
misschien kan je op mtv.nl zoeken in de archief ofzo?
Oud 24-10-2011, 15:16
MariaMaria
Avatar van MariaMaria
MariaMaria is offline
Heeft iemand de tracklist van The Vampire Diaries en weet waar ik deze kan bestellen, de DVD box had ik al op bol.com besteld met een waardebon van de groupon.nl site, maar er staat geen info tussen over de soundtracks ??

Laatst gewijzigd op 01-11-2011 om 15:31.
Oud 25-10-2011, 00:14
annoniempje
Avatar van annoniempje
annoniempje is offline
Ik heb misschien wel de meest uitdagende missie voor jullie van de komende tijd:

Er zit zo'n deuntje in mijn hoofd van een (vrij triest) liedje. enige wat ik mij echt kan herinneren is dat het gezongen wordt door een man (weet ik bijna zeker) en dat het echt heeeeeeeel erg hoog is. Het gaat dus heel langzaam en het zou goed kunnen dat dit ook wel in films voor trieste momenten gebruikt is (miss ken ik het daardoor).

Als ieeeeemand mij wellicht de goede kant op zou kunnen sturen zou dat top zijn.
Oud 26-10-2011, 15:03
Coronatus19
Coronatus19 is offline
Het is een frans hiphop nummer.
Ik ben wel benieuwd wat de naam hiervan is zodat ik de clip ook kan zien als die er is.
Heb al wat vrouwelijke combinatie met ft. via youtube gezocht maar kom er niet uit.
Als iemand de naam ervan weet is dat van harte welkom!

http://soundcloud.com/coronatus/frans-hiphop-nr
Oud 26-10-2011, 15:35
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline


There you go.
Oud 26-10-2011, 16:39
Coronatus19
Coronatus19 is offline
Citaat:

There you go.
W0W
Dat is wel heel erg snel!
1 Woord : Super



tnx
Oud 26-10-2011, 18:10
Verwijderd
Toevallig zat ik ook net een tof frans hiphop nummer te luisteren dus die drop ik ook meteen maar even. Je weet nooit:

Oud 28-10-2011, 10:00
Coronatus19
Coronatus19 is offline
Citaat:
hey allemaal

ik zoek 2 nummers

1tje heeft iets weg van reggea en het eerst stukje gaat ongeveer zo(als je het neuriet)

dong dong dong dong

is niet van eek a mouse!
ik zoek het al heel lang, ik dacht eerst dat het een mixed nummer of iets van bob marley was maar dit is niet het geval, het is een heel rustig nummer

en ik zoeke en hollands feest nummer
daar hoor je deze zin in

oeh oeh oeh oeh oeh stop!

als iemand ze weet of denkt te weten alvast bedankt
Beetje laat.

De eerste geen idee kan van alles zijn...
Misschien een idee om het zelf na te neuriën en het opnemen , vervolgens op soundcloud plaatsen .



Het is geen hollandse nummer maar werd toendertijd wel veel gedraaid .

Laatst gewijzigd op 28-10-2011 om 10:06.
Oud 28-10-2011, 10:57
Coronatus19
Coronatus19 is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een liedje waar ik alleen de clip van weet. het speelt zich af in de jaren 20/30 of zo en iedereen loopt achteruit, behalve 1 man. dan is er opeens een gevecht tussen 2 mannen midden op straat en begint het te regenen.
zoiets is het. er wordt niet gezongen in het liedje.
Deze misschien , officieel is er geen track in de film en hoor je het gevecht alleen.
Oud 28-10-2011, 12:04
Coronatus19
Coronatus19 is offline
Citaat:
Was daarnet eens op YouTube aan het rondneuzen, en vond opeens gewoon een filmpje. Het is gewoon een filmpje van iemand die een liedje aan het neuriën is, ik herkende het wel maar kan echt niet thuisbrengen wie de artiest is, of hoe de song zelf noemt. ik herkende het wel omdat het vroeger wel geregeld op de radio speelde.

eerst dacht ik aan limp bizkit, maar ondertussen heb ik al heel de ultratop lijst met liedjes van limp bizkit afgeschuimt en helaas staat het er niet tussen.

het liedje in neurie versie: http://www.youtube.com/watch?v=iCRk6E4ssHk&feature


het lijkt op een mug, maar als je echt goed luisterd dan hoor je het er wel in.

iemand die zou kunnen helpen? je zou er mij een enorm plezier mee doen
Misschien deze:
Pink Floyd - Another Brick in the Wall Music
Oud 30-10-2011, 19:14
matthijssie95
matthijssie95 is offline
Hoi, ik zoek de muziek op de achtergrond vanaf 4:20 in deze video:


Laatst gewijzigd op 30-10-2011 om 19:46.
Oud 30-10-2011, 19:53
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Hoi, ik zoek de muziek op de achtergrond vanaf 4:20 in deze video:

[filmpje]
Oud 04-11-2011, 10:12
snahboy
Avatar van snahboy
snahboy is offline
Ik zoek een nummer van Keizer
Weet niet meer hoe de titel was van het nummer
Het ging erover dat ze niet meer samen konden spacen.
Omdat hij een vriendschap had verneukt

Wie weet welk nummer dit is
Oud 04-11-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ik zoek een nummer van Keizer
Weet niet meer hoe de titel was van het nummer
Het ging erover dat ze niet meer samen konden spacen.
Omdat hij een vriendschap had verneukt

Wie weet welk nummer dit is
JFGI
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Zoek je een nummer? Vraag het hier!
Tar Anárion
138 26-08-2018 16:44
Muziek Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 14
Roxy
500 25-10-2004 23:40
Muziek Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 13
Verwijderd
500 01-08-2004 13:48
Muziek Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 12
Verwijderd
500 16-05-2004 23:16
Muziek Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier Deel 11
Verwijderd
251 07-03-2004 19:32
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.