Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar okay dames ik zal verder niet meer zeiken over mijn uitgaven aan AH tassen en er voortaan een aan mijn jas nieten zodat ik het niet meer kan vergeten. gevolg is wel dat ik ergens anders over ga k*nkeren.
||
Citaat:
Ik neem ook altijd mn eigen tas mee en daar zit standaard nog een plastic tas in.
|
Nee genoeg over mijn trauma met AH tasjes, ik ga voortaan mijn agressie botvieren op de domheid van de commerciële omroepen en in het bijzonder RTL4... met als absolute instant kill RTL Boulevard. Wat een zuigbende is dan, daarnaast ik kan natuurlijk ook gewoon naar buiten gaan, een jointje scoren en ergens in de zon gaan zitten, of southpark aanzetten.... Opties, opties, keuze, keuze,
||
Citaat:
![]() ![]() Have a nice afternoon ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zenders die ik (o.a.) regelmatig kijk: Nederland 1, 2, 3, BBC 1, 2, 3, 4, Arte, France 2, RTBF Sat (zender helaas sinds kort opgeheven, RTBF La Une komt er mogelijk voor in de plaats), TV5 Monde, ARD, ZDF, nog een paar regionale Duitse zenders zoals NDR, één, Canvas, via internet: France 24 (Franstalige versie).
|
![]() |
|
|