Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2010, 10:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jaja zou ik ook zeggen commendatore!
Advertentie
Oud 16-03-2010, 10:41
Verwijderd
pff laat ik maar wat nuttigs doen..
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd voor 'Elizabeth, the maiden queen'. Toedels!
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Pff, ik kan niet naar school komen. Stomme emo's die altijd voor de trein springen
Oud 16-03-2010, 10:42
Verwijderd
Hmm... ik heb de populatiegrootte van m'n oplossing vervijfvoudigd, maar nu duurt het oplossen 20x zo lang.
Oud 16-03-2010, 10:43
Verwijderd
nou musiquefreak als je toch niet op school kunt komen, kun je je net zo goed even nuttig maken. Help mij eens met bedenken wat ik ga eten. Ik krijg een vriendinnetje te eten en die eet (bijna) geen groente en geen vis en ik wil wel een beetje lekker eten. Ik dacht aan lasagne, maar volgens mij hebben we dat vorige keer ook gegeten..
Oud 16-03-2010, 10:45
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
nou musiquefreak als je toch niet op school kunt komen, kun je je net zo goed even nuttig maken. Help mij eens met bedenken wat ik ga eten. Ik krijg een vriendinnetje te eten en die eet (bijna) geen groente en geen vis en ik wil wel een beetje lekker eten. Ik dacht aan lasagne, maar volgens mij hebben we dat vorige keer ook gegeten..
Welke groentes eet ze wel?

Anders doe je spaghetti met bolognese saus, ook altijd lekker! En dan gewoon de groentes een beetje blenderen, zodat ze er niks meer van terug vind

Of tagliatelle met kipfilet in pesto-roomsaus en eventueel met champignons er door heen als ze die lust
Oud 16-03-2010, 10:47
Lorelei
Lorelei is offline
Als ze paprika eet kun je paprika's vullen. Of courgettes.
Oud 16-03-2010, 10:47
Verwijderd
oh dat is een goede, gewoon geblenderde groenten, trapt ze daar in denk je? Ik denk dat ze overdrijft met het 'ik lust het niet'. Ze is 21 en moet gewoon normaal leren eten..
Oud 16-03-2010, 10:48
Verwijderd
Verrek ik kom er net achter dat ik geen sig meer heb
Oud 16-03-2010, 10:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Verrek ik kom er net achter dat ik geen sig meer heb
Oud 16-03-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik las:
s: nvt
Dus ik dacht, wtf is dit nou weer voor onzin. Daarna zag ik dat hij weg was
Oud 16-03-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
hmm deja vu! de vorige keer vroeg je ook op het forum eetadvies mbt die vriendin toch? wat mf hieronder zegt idd. stiekem groentes feeden
Citaat:
Welke groentes eet ze wel?

Anders doe je spaghetti met bolognese saus, ook altijd lekker! En dan gewoon de groentes een beetje blenderen, zodat ze er niks meer van terug vind

Of tagliatelle met kipfilet in pesto-roomsaus en eventueel met champignons er door heen als ze die lust
Door deze post weet ik ineens mijn droom weer namelijk dat ik basilicum en pijnboompitten in de vijzel deed om pesto te maken!
Oud 16-03-2010, 10:52
Verwijderd
haha, dat kan wel inderdaad katje, ik heb twee niet etende vriendinnen, een zeur en een zeur met tussendoor wat allergieen waardoor ze sommige dingen ook echt niet mag en je dus niet stiekem kunt voeden.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik las:
s: nvt
Dus ik dacht, wtf is dit nou weer voor onzin. Daarna zag ik dat hij weg was
Ik nam aan dat het ongeveer op die manier was gegaan ja. Wel grappig, hoe kan je sig nou zomaar weg zijn
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
oh dat is een goede, gewoon geblenderde groenten, trapt ze daar in denk je? Ik denk dat ze overdrijft met het 'ik lust het niet'. Ze is 21 en moet gewoon normaal leren eten..
Mijn mama deed het vroeger ook altijd haha. Nee maar serieus, dat proef je nauwelijks terug, en je ziet het al helemaal niet meer terug. Gewoon door de saus blenderen, woppakee Doe ik ook altijd voor mijn oppaskindjes (al zijn die wel wat jonger dan 21 jaar) Ik durf bijna te wedden dat ze het lekker zal vinden
Oud 16-03-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
haha, dat kan wel inderdaad katje, ik heb twee niet etende vriendinnen, een zeur en een zeur met tussendoor wat allergieen waardoor ze sommige dingen ook echt niet mag en je dus niet stiekem kunt voeden.
oh dan werkt het niet nee.
- Ik lust alles hoor, heb alleen een pinda-allergie!
- Ja ja, aansteller. *overal pindakaas doorroer*
Oud 16-03-2010, 10:54
Lorelei
Lorelei is offline
Trouwens, als je pastasaus maakt en de groenten erin verstopt, kan je door een beetje rode wijn en/of een beetje worst (bijv van die salami worstjes of saucijzen) zorgen dat de saus wat meer smaak krijgt en de groenten nog minder opvallen!

Laatst gewijzigd op 16-03-2010 om 11:00.
Oud 16-03-2010, 10:55
Verwijderd
Citaat:
als ze wel sla eet:
pasta met pesto, kip, parmezaan, pijnboompitten en rucola *yum*
Oud 16-03-2010, 10:56
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Jaaa, rode wijn werkt erg goed! En lekker beetje italiaanse kruiden er door heen mikken en wat extra tomatenpuree, moet lukken
Oud 16-03-2010, 10:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik nam aan dat het ongeveer op die manier was gegaan ja. Wel grappig, hoe kan je sig nou zomaar weg zijn
waarschijnlijkj heeft hij bij 'overige opties' bij 'diverse opties' het knopje 'handtekening weergeven' uitgezet.
Oud 16-03-2010, 10:57
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Fajita's zijn trouwens ook erg lekker! Van die tortilla wraps vul je met gebakken stukjes kipfilet, kruiden (kun je geloof ik zelfs in zo'n zakje kopen), ui en paprika, oprollen en dan in de oven met kaas eroverheen eventjes grillen. Mjammie! En dan lekker salsa saus en zure room/crème fraîche (met een beetje van die kruiden erdoorheen) erbij
Oud 16-03-2010, 10:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Fajita's zijn trouwens ook erg lekker! Van die tortilla wraps vul je met gebakken stukjes kipfilet, kruiden (kun je geloof ik zelfs in zo'n zakje kopen), ui en paprika, oprollen en dan in de oven met kaas eroverheen eventjes grillen. Mjammie! En dan lekker salsa saus en zure room/crème fraîche (met een beetje van die kruiden erdoorheen) erbij
Juh, da's ook lekker idd
Oud 16-03-2010, 10:59
Verwijderd
ik raad trouwens weer mijn favoriete recept aan: naanbrood met gemarineerde quorn (ok, of kip )stukjes en korianderyoghurtsaus, en veel ijsbergsla. als ze sla lust: allesj prima, en zo niet: dan is het ook zonder sla heel lekker, je serveert toch alles los.
Oud 16-03-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
oeh yum! Jammer dat mijn maag/darmen weer een waanzinnige strijd met mij voeren, anders had ik dat vanavond gegeten nu wordt het wss droge toast ofzo
Oud 16-03-2010, 11:00
Verwijderd
Maar toen kwamen ze wel opeens een pakket brengen. Vreemd.
Oud 16-03-2010, 11:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik raad trouwens weer mijn favoriete recept aan: naanbrood met gemarineerde quorn (ok, of kip )stukjes en korianderyoghurtsaus, en veel ijsbergsla. als ze sla lust: allesj prima, en zo niet: dan is het ook zonder sla heel lekker, je serveert toch alles los.
Veel mensen houden niet van koriander.. onbegrijpelijk maar toch
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
whaha mn moeder op msn:
"ja verdorie, luister eens naar je moeder. Doe stout en vervelend en lastig en brutaal en ongehoorzaam en eigenwijs en dwars!"

Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
oeh yum! Jammer dat mijn maag/darmen weer een waanzinnige strijd met mij voeren, anders had ik dat vanavond gegeten nu wordt het wss droge toast ofzo
Ahw! Beetje buikgrieperig?

Ik ben er gelukkig weer net vanaf, bleh. Heb ook een paar dagen geleefd op crackers en thee
Verwijderd
oh @kunst je hebt van honig (? denk ik) turkse durum met appel en paprika, kip en lekker yoghurt sausje, dat is ook heel lekker en niet heel groenterig ofzo.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
mja, iemand die al geen broccoli lust moet je zéker geen koriander voeren!
Oud 16-03-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ahw! Beetje buikgrieperig?

Ik ben er gelukkig weer net vanaf, bleh. Heb ook een paar dagen geleefd op crackers en thee
mwuh stress en te weinig slaap, dan speelt mijn buik altijd op
Oud 16-03-2010, 11:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oh @kunst je hebt van honig (? denk ik) turkse durum met appel en paprika, kip en lekker yoghurt sausje, dat is ook heel lekker en niet heel groenterig ofzo.
Knorr! En ja, die wilde ik nog eens proberen maar niemand wil dat ooit met mij proberen
Oud 16-03-2010, 11:03
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
mwuh stress en te weinig slaap, dan speelt mijn buik altijd op
Minder forummen en meer in je bedje liggen jij

Waarom stress?
Oud 16-03-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Knorr! En ja, die wilde ik nog eens proberen maar niemand wil dat ooit met mij proberen
oh maar dat is echt de lekkerste! die moet je echt een x proberen
Oud 16-03-2010, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Rly? Maar koriander is goddelijk <3 maar die kun je denk ik ook wel vervangen door peterselie
Verwijderd
Citaat:
mja, iemand die al geen broccoli lust moet je zéker geen koriander voeren!
hm?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oh maar dat is echt de lekkerste! die moet je echt een x proberen
Is het een dag te bewaren in de koelkast of vriezer? Want zo'n pak in mn eentje is echt teveel
Oud 16-03-2010, 11:05
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Rly? Maar koriander is goddelijk <3 maar die kun je denk ik ook wel vervangen door peterselie
Ik kom wel mee eten, heb het nog nooit gehad
Verwijderd
Citaat:
qft. mijn man heeft als gouden regel dat er geen fruit in zijn avondeten mag zitten ;x soms smokkel ik wel eens maar hij heeft het altijd door
Verwijderd
Citaat:
Minder forummen en meer in je bedje liggen jij

Waarom stress?
ja maar in bed liggen is saai enzo en stress over studie, geld en dingen, niks bijzonders, maar na heftig weekend + dat zegt mijn lijf gewoon, HA ik ga lekker dwarsliggen .
Verwijderd
Ik krijg honger van dit topic!
Oud 16-03-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Is het een dag te bewaren in de koelkast of vriezer? Want zo'n pak in mn eentje is echt teveel
weet ik niet echt, je kunt die 'pannenkoekjes' wel meerdere dagen bewaren, dus als je voor de rest alles de helft gebruikt dan kan het sowieso. (dus halve appel, halve paprika, half zakje voor kruidenyoghurt enz).
Verwijderd
Citaat:
*steekt vinger op* Ik! Ik! Ik!
Verwijderd
het recept nogmaals, voor de geinteresseerden *opdring*

Spoiler
Oud 16-03-2010, 11:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
qft. mijn man heeft als gouden regel dat er geen fruit in zijn avondeten mag zitten ;x soms smokkel ik wel eens maar hij heeft het altijd door
Ja, mijn exen hadden dezelfde regel en m'n zusje wilde het ookal niet proberen. We zullen toch een keer samen moeten eten dan
Verwijderd
Citaat:
Dit is nog het beste gerecht!
Verwijderd
Citaat:
het recept nogmaals, voor de geinteresseerden *opdring*

Spoiler
het lijkt me heel lekker. Als mijn maag weer normaal is vraag ik je het recept nog een x ok? (te lui om te schrijven nu)
Oud 16-03-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn exen hadden dezelfde regel en m'n zusje wilde het ookal niet proberen. We zullen toch een keer samen moeten eten dan
Die eetmeet moet er echt eens komen!
Oud 16-03-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
als ze wel sla eet:
pasta met pesto, kip, parmezaan, pijnboompitten en rucola *yum*
oeh die klinkt ook wel goed!

Citaat:
maar hoe kom je aan naanbrood, want dat kan ik niet maken en ik ben te verwend om de supermarkt versie te eten.
Het klinkt trouwens wel lekker.

Citaat:
Citaat:
nou dat heeft ze dus ook. Ze eet al helemaal geen fruit, alleen eens in het jaar een kiwi en ze zegt dat ze geen vitamine c nodig heeft, omdat je overmatige vitamines niet direct afbreekt maar omzet en opslaat... :zucht:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten