Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2010, 12:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ik bedoelde het ook vooral met betrekking tot mezelf .

Maar verder heb je in je oudezeikmodus natuurlijk groot gelijk
Natuurlijk, ik heb altijd gelijk.
Oud 25-03-2010, 12:50
Verwijderd
Citaat:
dat is zo ik wil het best ergens anders over hebben hoor alleen over woestaantrekkelijke mannen & hitsigheid raak je gewoon niet zo snel uitgepraat dus dat is een makkelijk onderwerp
Dat is dan ook weer waar!
In dat kader: misschien ligt het eraan de aan de UU de docenten dichter bij de leerlingen staan dan aan de UM, hoe dan ook heb ik zo'n vermoeden dat ik een docent heb die nogal, eh, fan van mij is. Dat vind ik niet zo hitsig!
Oud 25-03-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk, ik heb altijd gelijk.
[archont modus] ?
Oud 25-03-2010, 12:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[archont modus] ?
Kazet Modus.
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan ook weer waar!
In dat kader: misschien ligt het eraan de aan de UU de docenten dichter bij de leerlingen staan dan aan de UM, hoe dan ook heb ik zo'n vermoeden dat ik een docent heb die nogal, eh, fan van mij is. Dat vind ik niet zo hitsig!
echt? ik dacht dat ie je gewoon attent vond, ik had niet begrepen dat ie hitsig van je werd
Verwijderd
en LL modus.
Oud 25-03-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Kazet Modus.
mannenmodus
Oud 25-03-2010, 12:53
Verwijderd
M'n onderbewuste is het er trouwens niet zo mee eens, want ik had vannacht een dubieuze droom dat ik seks had met m'n neef. Ieuw, dat wil ik helemaal niet.
Oud 25-03-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
echt? ik dacht dat ie je gewoon attent vond, ik had niet begrepen dat ie hitsig van je werd
Nouja dat dacht ik eerst ook maar hum, hitsig kan ik niet zeggen, ik kan niet in zijn hoofd kruipen, maar toch. Maar goed, hij zit heus niet aan me of zo dus ik moet niet zeuren, het is alleen weer zo'n typisch geval van ''waarom zijn ze altijd 45+?''
Oud 25-03-2010, 12:55
Rationeel
Rationeel is offline
haha stelletje theemutsen

*vlucht*
Oud 25-03-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Gewoon eens langs gaan voor een gratis test. Zo ging 't bij mij ook. Ik dacht dat ik prima zag en ging toen 'voor de lol' m'n ogen testen en bleek toen een bril nodig te hebben.
Er gaat een wereld voor je open als je ineens zo'n lens voor je oog krijgt en je alles ineens scherp ziet. woooow.
Oud 25-03-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Wát heb je daarvoor? Dure nepdingen? en waar heb je die?
Ik zie niet in waarom je nepdingen zou gaan gebruiken als ze recht voor de neuzen van het publiek in elkaar gestampt worden.
Props heten ze toch? Rekwisieten? Piepschuim oliebollen ofzo.

Niet dat ik realisme in de weg wil staan, ik vind het wel een tof idee dat je echte oliebollen op het toneel gaat platstampen. Maar ik verbaasde me even dat er echt eten en drinken werd gebruikt
Oud 25-03-2010, 13:02
Verwijderd
Hmpf, er was maar een klein stapeltje all stars bij de V&D en ze waren allemaal veeel te groot of kindermaatjes en lelijke kleuren. En de hele stad was inderdaad bezwermd met shoppende mensen en nu ben ik chagrijnig en MEH
Oud 25-03-2010, 13:04
Verwijderd
Moz, nou word ik elke keer heel vrolijk als ik je nick zie. Geen idee waarom, hij is gewoon vrolijk denk ik
Oud 25-03-2010, 13:04
Verwijderd
Ik ben blij dat mijn nick anderen vreugde brengt!
Oud 25-03-2010, 13:05
Verwijderd
Oud 25-03-2010, 13:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Deze is nu op de radio en ik vind m leuk:

Oud 25-03-2010, 13:09
Verwijderd
Nu luister ik 'An der schönen blauen Donau'. Geen idee waarom.
Oud 25-03-2010, 13:13
Rationeel
Rationeel is offline
potverdorie, als ik geweten had dat de laatste afl. van castle een dubbele was, had ik wel tot maandag gewacht
Oud 25-03-2010, 13:18
Verwijderd
Nikki will burn!!!!!!!
Oud 25-03-2010, 13:20
Verwijderd
Nikki?
Oud 25-03-2010, 13:27
Verwijderd
me verveel ik
Oud 25-03-2010, 13:27
Verwijderd
35 (12 leden & 23 gasten) lurk lurk lurk
Oud 25-03-2010, 13:31
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nikki will burn!!!!!!!
Oud 25-03-2010, 13:32
Verwijderd
niet huilen, ze is vast niet echt dood
Oud 25-03-2010, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Props heten ze toch? Rekwisieten? Piepschuim oliebollen ofzo.

Niet dat ik realisme in de weg wil staan, ik vind het wel een tof idee dat je echte oliebollen op het toneel gaat platstampen. Maar ik verbaasde me even dat er echt eten en drinken werd gebruikt
Nou, dan ben je duidelijk een leek.
Ik ga toch geen piepschuimen oliebollen gebruiken
(alleen als het een dramaturgische keuze zou zijn)

Een 'tof idee' zou ik het dus niet willen noemen, het zou eerder bizar zijn als ik geen echte zou gebruiken
Oud 25-03-2010, 13:36
Tink*
Tink* is offline
Jonge oliebollen bakken is duisent goedkoper dan een rare vervanger proberen te hosselen die lang niet zo goed is als teh real thing.
Oud 25-03-2010, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Jonge oliebollen bakken is duisent goedkoper dan een rare vervanger proberen te hosselen die lang niet zo goed is als teh real thing.
Precies.
Waarom nep en moeilijk doen als het ook echt kan?
Oud 25-03-2010, 13:42
Tink*
Tink* is offline
Oh Absinthe, heb jij wel eens zelf gedaan of gehoord dat mensen voor een voorstelling glas hebben nagemaakt van een soort suikerwaterspul? Of dat werkte?
Oud 25-03-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Vanmorgen was je wel heel diep verzonken in je gedachten

Citaat:

Ja, ik ben nog met co-schappen bezig. Op het moment oogheelkunde, volgende week laatste weekje daar. Voor de kerst ben ik in ieder geval klaar.
Ah bij Simonsz? Daar heb ik ook nog een project gedaan. O dan moet je er nog wel wat, waar ga je na oogheelkunde heen?
Citaat:

Hoe lang moet je nog?
Nou ik heb vandaag weer een meting gedaan en helaas ging die ook niet goed. Maar ik heb daar nu wel een hele mooie verklaring voor bedacht en tevens ook een oplossing. Ik wil alleen zelf niet de oplossing uitvoeren, want dat kost te veel tijd, dus daar moet ik m'n begeleider even van overtuigen. Maar dan kan ik daarna beginnen met schrijven en ben ik in eind april/begin mei klaar.
Oud 25-03-2010, 13:43
Verwijderd
Ik heb zin om iets of iemand in elkaar te trappen
Oud 25-03-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zin om iets of iemand in elkaar te trappen
Waarom dan?

Hier heb je een Mingvaas:

Oud 25-03-2010, 13:48
Verwijderd

Daar hadden Ernst en Bobbie een liedje over.
Oud 25-03-2010, 13:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom gebruiken jullie daar echte oliebollen voor? Wat een gedoe. Daar heb je toch props voor?
De oliebol is de prop.
Oud 25-03-2010, 13:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh Absinthe, heb jij wel eens zelf gedaan of gehoord dat mensen voor een voorstelling glas hebben nagemaakt van een soort suikerwaterspul? Of dat werkte?
Wordt er iets stukgeslagen? Je hebt speciaal toneelglas en vazen enzo, daar kun je gerust iemand mee op zn hoofd slaan.
Oud 25-03-2010, 14:02
Martiño
Martiño is offline
stop, don't no, pleeeaaaase (8) <3
Oud 25-03-2010, 14:04
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wordt er iets stukgeslagen? Je hebt speciaal toneelglas en vazen enzo, daar kun je gerust iemand mee op zn hoofd slaan.
Ja ze willen iemand door een glazen deur laten vallen. En toen hadden ze op internet gevonden dat je glas kon namaken met suiker en water en nog meer spul. Ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee had.
Oud 25-03-2010, 14:06
Verwijderd
Ik heb het wel eens geprobeerd, maar het mislukte jammerlijk. Maar ik deed het dan ook in het klein.
Oud 25-03-2010, 14:11
Rationeel
Rationeel is offline
een zo'n mannetje in the pacific lijkt op n00dles
Oud 25-03-2010, 14:11
Tink*
Tink* is offline
Ik heb het idee dat het met een groot oppervlak nog sneller zou mislukken.
Oud 25-03-2010, 14:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ze willen iemand door een glazen deur laten vallen. En toen hadden ze op internet gevonden dat je glas kon namaken met suiker en water en nog meer spul. Ik vroeg me af of iemand daar ervaring mee had.
Ik denk dat dat heel moeilijk is en je beter je tijd kunt besparen door op zoek te gaan naar zo'n toneelattributenbedrijf dat van dat stuntglas heeft.
Oud 25-03-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Waarom dan?

Hier heb je een Mingvaas:

[afbeelding]
Zie 'wat vind je niet zo leuk'-topic. Laatste 3 berichten.

WRAAAAAAAAAAAAAAGHHH!!!!

*krak*

Oud 25-03-2010, 14:17
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik denk dat dat heel moeilijk is en je beter je tijd kunt besparen door op zoek te gaan naar zo'n toneelattributenbedrijf dat van dat stuntglas heeft.
Ja dat lijkt mij ook, sowieso het maken. Want je moet ook een mal hebben en het moet stollen. Maar vooral de grote kans dat het stuk gaat. Maar ik ben bang dat stuntglas dan weer heel duur is.
Oud 25-03-2010, 14:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja dat lijkt mij ook, sowieso het maken. Want je moet ook een mal hebben en het moet stollen. Maar vooral de grote kans dat het stuk gaat. Maar ik ben bang dat stuntglas dan weer heel duur is.
Ja, maar ik heb pas drie minuten nagedacht, en ik voorzie alleen maar steeds meer situaties met een hoog failgehalte. Het is een ingewikkeld proces, het moet er een beetje realistisch uitzien, er moet een goede mal zijn, het moet precies passen, het moet recht zijn, het mag niet te vroeg breken, etc. etc. Je haalt je er een hoop stress mee op de hals. Ik heb gehoord van amateurgezelschappen die het gebruiken, dus het zal niet zo heel duur zijn.
Oud 25-03-2010, 14:22
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja, maar ik heb pas drie minuten nagedacht, en ik voorzie alleen maar steeds meer situaties met een hoog failgehalte. Het is een ingewikkeld proces, het moet er een beetje realistisch uitzien, er moet een goede mal zijn, het moet precies passen, het moet recht zijn, het mag niet te vroeg breken, etc. etc. Je haalt je er een hoop stress mee op de hals. Ik heb gehoord van amateurgezelschappen die het gebruiken, dus het zal niet zo heel duur zijn.
Ja daarom, de regisseur wil het heel graag, maar ik voorzie ook alleen maar problemen eigenlijk. Ik zal eens informeren naar hoe duur stuntglas is dan.
Oud 25-03-2010, 14:58
Verwijderd
1557 pagina's in lettertype 7
Oud 25-03-2010, 15:12
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Pff wat een topic titel

En wat een lekker weertje vandaag! Lekker een stukje wezen fietsen met zusjelief, toen een ijsje gegeten bij de Mac en doorgefietst naar het centrum en met mama daar op het terras gehangen
Oud 25-03-2010, 15:16
Sherlock
Sherlock is offline
*zucht* het wordt natuurlijk weer snikheet bij de mac
Oud 25-03-2010, 15:19
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
*zucht* het wordt natuurlijk weer snikheet bij de mac
Toen wij er binnenliepen was het behoorlijk warm inderdaad
Oud 25-03-2010, 15:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja daarom, de regisseur wil het heel graag, maar ik voorzie ook alleen maar problemen eigenlijk. Ik zal eens informeren naar hoe duur stuntglas is dan.
Succes!

Regels voor berichten