Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar heb nu een horecabaantje, loondienst, geen verantwoordelijkheden zoals mensen moeten opleiden oid, simpel werk, en na het werk THUIS op de bank zitten zonder zorgen maar met geld <3 en de adhdenergie op <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heel vervelend dat je een moeilijke periode hebt, maar doe er dan wat aan. (want dat kan) Nu lijkt het alleen maar op 'oooh mensen, kijk eens hoe zielig ik ben, aandacht aub, AANDACHT!' en dat is heel vervelend. Je hebt vast wel meer te melden dan dat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kok? dat is wel horeca maar dan werk je 's avonds en zo lang je niet in een chic restaurant gaat werken is het ook niet heel stressvol.
Of kapper en dan een eigen zaak beginnen en van 12 tot 8 open zijn, dan zijn heel veel werkende mensen blij dat ze 's avonds bij je terecht kunnen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
goeie collega's, mogen en kunnen lachen, creatief mogen zijn in wat je doet .. een beetje met je werk kunnen spelen zegmaar
![]() in een slagerij werken heeft toch veel verantwoordelijkheid fizzle? vlees is bederfelijk, en je mag geen botsplinters achterlaten als je het in stukken hakt enzo .. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Juist omdat ik weet hoe het is probeer ik je 'wakker te schudden'. Ik was vroegah net zo en kreeg toen ook commentaar (vooral op LS) en mensen hadden gelijk om er wat van te zeggen, al vond ik dat toen niet. Het leven is heus niet zo kut als je mss denkt. cheer up.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|