Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2010, 13:43
Luna
Luna is offline
Citaat:
3 avonden en nachten achter elkaar samen geweest. We vinden het allebei eigenlijk veel te snel gaan, maar het is zo fijn. Gister wel even goed gepraat en gelukkig staan we er hetzelfde tegenover: niet te snel (al is het daar een beetje laat voor) en maar zien wat er van komt. Begin hem volgens mij wel echt heel leuk te vinden. Hij is lief, sexy en weet na 2 dagen al redelijk goed in te schatten hoe ik in elkaar zit.
leuk wup, dit is toch die jongen waar je al tijden stiekem naar zat te loeren?

ot: same, bijna 2.5 jaar bij elkaar
en hij begint eindelijk een beetje mee te fantaseren over onze reis, we gaan pas eind dit jaar weg en eerder vond hij het te vroeg om daar al over na te denken. Ik niet
Oud 04-05-2010, 14:58
I C U
I C U is offline
Gisteravond hebben we gefilosofeerd over een kat en over de zomervakantie... Leuk! Tijd gaat echt super snel, zin in de zomervakantie!
Oud 04-05-2010, 14:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik krijg steeds maar te horen dat ik hem moet vergeten en dat het nu eenmaal over is, mijn oma zegt dat hij maar een stomme lul is omdat hij het immers heeft uitgemaakt, en als ik verdrietig ben erover merk ik ook dat ik het zelf meteen wegdring. Waarom mag ik er niet verdrietig over zijn? Waarom moet ik het meteen maar vergeten en verdergaan? Waarom moet ik mezelf zo overschreeuwen?
Oud 04-05-2010, 15:00
I C U
I C U is offline
*aait* Je mag er gewoon verdrietig over zijn hoor! Tis een soort rouwproces, daar moet je de tijd voor nemen, ongeacht wat je omgeving daarvan vindt.
Oud 04-05-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Pf, ik krijg steeds maar te horen dat ik hem moet vergeten en dat het nu eenmaal over is, mijn oma zegt dat hij maar een stomme lul is omdat hij het immers heeft uitgemaakt, en als ik verdrietig ben erover merk ik ook dat ik het zelf meteen wegdring. Waarom mag ik er niet verdrietig over zijn? Waarom moet ik het meteen maar vergeten en verdergaan? Waarom moet ik mezelf zo overschreeuwen?
Het is een net als ICU zegt, het is een rouwproces, en je moet er gewoon de tijd voor nemen... Je moet gewoon doen waar jij je fijn bij voelt, en niet wat de rest van de wereld wil! Positief blijven, dan lukt het wel
Oud 04-05-2010, 16:18
Rysair
Rysair is offline
Bleh, mijn situatie is echt kut! Zit vaak te denken aan een meisje, maar ze heeft mij (indirect) afgewezen en later zei ze dat ze het niet meer over deze situatie wil hebben toen ik dat vroeg. Kzie haar elke dag op school en woont ook vlakbij. Kan gwn niet om d'r heen. Echt kut dit want ik was allang vergeten als ik haar niet zo vaak zou zien. Weet niet precies wat ik moet doen, ja niks.. klote
Oud 04-05-2010, 16:27
Dott
Dott is offline
Citaat:
Neem alle tijd die je nodig hebt.
Beter dat je het nu goed 'verwerkt' dan dat het je later komt bijten.

ot: Ja hoor, ik wist het wel. Zekerheid duurt bij mij nooit lang, en daar komt het gebrek aan zelfvertrouwen alweer om de hoek kijken.
Gister een goed gesprek gehad op msn, maar het zet me ook vreselijk aan het denken.
Ben ik momenteel uberhaupt wel toe aan een relatie?
Soms maak ik mezelf gek.. ik heb momenteel gewoon te veel tijd om te denken.
Oud 04-05-2010, 17:48
wup
wup is offline
Citaat:

En misschien zie ik hem vannacht weer
Oud 04-05-2010, 18:46
ST*R
ST*R is offline
Vandaag kreeg ik smsje van de italiaan dat het beter is als onze date niet doorgaat. Het is nog niet zo lang uit met zn ex waar hij 4 jaar mee had en hij is nu niet toe aan ieen serieuze relatie en heeft tijd voor zichzelf nodig. Hij vindt me wel leuk, maar wil me niet voor de gek houden ofzo. Hij zei ook dat onze date ooit nog wel doorgaat, maar moet nu even alleen zijn. Hm tja, wel aardig opzich dat hij het nu al zegt en niet pas na een tijdje, maar wie zegt dat ik gelijk van plan was om een relatie met hem te beginnen? Ik zit ook nog steeds met mn ex in mn hoofd, en wil ook echt niks serieus (behalve met mn ex ). Wilde gewoon leuke afleiding en gezelligheid. Nouja wel jammer, maar ws wel beter zo, we zijn blijkbaar allebei nog teveel met exen bezig en dat lijkt me niet echt een goede combinatie.
Oud 04-05-2010, 19:22
Calyx
Calyx is offline
Ik mis'm.. Nog een reden om tentamenperiodes te haten ..
Oud 04-05-2010, 20:37
metallica
metallica is offline
Ik voel me me goed en fijn bij hem, heb kriebels in mijn buik als ik hem zie. Maar toch twijfel ik soms, we houden van zo'n verschillende dingen en soms is dat vervelend. Ik voel me raar door die twijfels, omdat het zo tegen hetgeen in gaat dat ik voor hem voel. Pff, slaat dit ergens op?
Oud 05-05-2010, 12:56
wup
wup is offline
@ St*r: Eigenlijk wel beter zo toch? Aangezien je niet meer wist of je nog wel zin had in die date. Is het opgelost. Vind het alleen wel altijd vervelend als mensen denken dat ik helemaal weg van ze ben en wat met ze wil als dat niet zo is.

Ot: pfff haha. Gister uit mijn werk bij hem in bed gesneaked want hij is jarig, wat allemaal weer erg leuk/gezellig/lief was.
En altijd leuk als er ineens een moeder en een zusje op de stoep staan als je net samen staat te douchen . Ik zag het niet echt zitten om gedag te zeggen met uitgelopen mascara, vieze werkkleren etc, dus meneer heeft me vakkundig het huis uit gewerkt als in een hele slechte comedy
Oud 05-05-2010, 14:26
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
@Wup: Dat laatste klinkt bekend, alleen woont die van mij niet zo dat hij me vakkundig het huis uit kon werken en bovendien was ik niet aangekleed maar was ik snel in een jurkje geschoten toen we uit bed gingen om koffie te drinken, dus heb ik daar met mijn sekshaar 'gezellig' koffie zitten drinken met zijn moeder die even langs kwam om haar zoon te feliciteren.. on-ge-makkelijjjjk!
Oud 05-05-2010, 15:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd gewoon heel veel van hem, bij hem voel ik me thuis en met zijn ouders gaat het ook prima. Gaan misschien naar Keulen voor het concert van Owl City, hoop eigenlijk wel dat het kan op mijn werk en op zijn werk en dat schoonmama het niet erg vind om en andere keer uit eten te gaan en dat de kaartjes er dan nog zijn en dat we er gewoon heen kunnen
Oud 05-05-2010, 15:56
Breg
Breg is offline
Gistern is hij teruggekomen na een week te zijn weggeweest. Wordt er zo vrolijk van dat elke keer als we elkaar een tijdje niet gezien hebben hij me vertelt hoe blij hij is me weer te zien
Oud 05-05-2010, 16:00
Lente
Lente is offline
Citaat:
Maak je geen zorgen.
Dat had ik met mijn vriend in het begin ook. (nou was ik ook zijn eerste, dus wie weet dat het daar ook wel aan lag).
We leken totaal niet in elkaars ritme te kunnen komen.
Na een maandje is dit totaal omgeslagen en nu zijn we opelkaar ingespeeld.
Het gaat steeds beter, beginnen aan te voelen waar de ander zin in heeft...
Dus, er is nog hoop

edit: ervanuitgaande dat dat het probleem is, en niet dat je hem niet sexy vind of hij jou niet (ik zet het maar even netjes neer, gezien het hier geen seksualiteit is )

Probleem is dat ik geen zin heb om een maand aan te klooien ik vind hem leuk, maar ik wil niks serieus met hem. Over 2 maanden ga ik weer naar Nederland en ik ben niet van plan hem dan nog te zien. Dat tweede geldt denk ik ook wel Ik denk dat hij te lief is, ik mis spanning en dat maakt seks er natuurlijk niet beter op. Waarom vind ik hem eigenlijk leuk?
Oud 05-05-2010, 16:55
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ St*r: Eigenlijk wel beter zo toch? Aangezien je niet meer wist of je nog wel zin had in die date. Is het opgelost. Vind het alleen wel altijd vervelend als mensen denken dat ik helemaal weg van ze ben en wat met ze wil als dat niet zo is.
ja idd, ik snap ook niet helemaal waarom hij nu al zegt dat hij niks serieus wil, we hebben nog niet eens 1 date gehad. maarja, idd wel beter, had er ook niet zo veel zin in na mn ex..
klinkt leuk bij jou met je jongen

vandaag niet zo veel te doen, dus lekker veel tijd om aan mn ex te denken.. ik word er een beetje gek van dat ik niet weet hoe hij er over denkt. ben bang dat het voor hem een eenmalig iets was, me verder niet echt leuk vindt en ook niets meer in ons ziet. nouja, ik sms hem morgen denk ik en dan kijk ik wel hoe hij reageert. ahh ik vind het maar eng, want als het klopt dat hij het idd als iets eenmaligs ziet, heb ik het gevoel dat ik weer helemaal over hem heen moet komen.
nouja gelukkig leuke feestje komende dagen
Oud 05-05-2010, 16:58
Trance Maniak
Trance Maniak is offline
Citaat:
Ik denk dat hij te lief is, ik mis spanning en dat maakt seks er natuurlijk niet beter op. Waarom vind ik hem eigenlijk leuk?
Waaruit maak je op dat hij te lief is...?! Heb je hem al onbewust aan de tand gevoeld?
Oud 05-05-2010, 17:38
Dott
Dott is offline
Citaat:
Probleem is dat ik geen zin heb om een maand aan te klooien ik vind hem leuk, maar ik wil niks serieus met hem. Over 2 maanden ga ik weer naar Nederland en ik ben niet van plan hem dan nog te zien. Dat tweede geldt denk ik ook wel Ik denk dat hij te lief is, ik mis spanning en dat maakt seks er natuurlijk niet beter op. Waarom vind ik hem eigenlijk leuk?
Tja, ik was al reddeloos verloren dus wilde er wel tijd in stoppen.
Als je er geen zin in hebt maakt dat het wel makkelijker
En di vraag kan jij alleen beantwoorden
Oud 05-05-2010, 17:54
Verwijderd
Citaat:
nobody likes nice guys lente
Oud 05-05-2010, 18:41
Lente
Lente is offline
Citaat:
Waaruit maak je op dat hij te lief is...?! Heb je hem al onbewust aan de tand gevoeld?
ik ken hem intussen wel een beetje
Oud 05-05-2010, 18:46
Lente
Lente is offline
Citaat:
nobody likes nice guys lente
nice guys kunnen spannend zijn. toch? hij is te afwachtend en laat mij al het initiatief nemen en dat vind ik maar niks. maar hij is wel heel leuk, raar hoor.
Oud 05-05-2010, 18:50
Lente
Lente is offline
Citaat:
Tja, ik was al reddeloos verloren dus wilde er wel tijd in stoppen.
Als je er geen zin in hebt maakt dat het wel makkelijker
En di vraag kan jij alleen beantwoorden
ik weet het antwoord niet als ik niet bij hem ben denk ik dat ik het allemaal heel goed weet, dat ik hem niet leuk genoeg vind en dat ik er beter mee kan stoppen. maar als ik hem dan weer zie is het zo leuk en gezellig en en pff
Oud 05-05-2010, 19:22
Dott
Dott is offline
ken het.. *knuf* succes
Oud 05-05-2010, 20:56
indigo
indigo is offline
Jaaaaaaaaaaaa liefde .
Oud 05-05-2010, 21:21
tuttebel
tuttebel is offline
zo, we hebben een huis vanaf september.
borg is betaald en contract getekend! (nou ja de mijne nog niet, maar dat komt nog)

en ik hoophoophoop dat die aswolk niet gaat groeien, want ik ga zondag na een lange maand eindelijk weer naar m toe.
Oud 05-05-2010, 22:12
Sade
Sade is offline
hmmmm alles wat bij mij op het moment enigszins op relationeel gebied lijkt heeft voornamelijk te maken met heel heel foute mannen
Oud 05-05-2010, 22:36
Verwijderd
Vandaag ging meneertje de hele dag/avond naar utrecht naar het bevrijdingsfestival, Wat ook weer uit het niets kwam..Hij zou me smsen als hij zou vertrekken ernaartoe, Heeft ie dus weer niet gedaan.

Omdat hij geen beltegoed meer heeft kan hij me ook niet smsen of bellen, hij zou tevens ook smsen als hij weer thuis was, het zal mij benieuwen.

Ik weet dat het eigenlijk zo goed als over is tussen ons, en daar help zo'n party waar hij naartoe gaat niet echt mee.
Geen idee met wie of waar die mee uithangt, En het geeft mij echt een rotgevoel.

Alles gaat maar door mijn hoofd heen, Ik vraag me nog zelfs werkelijk af of hij nog wel te vertrouwen is, of ik stel me gewoon weer aan, en moet niet zo jaloers doen
Oud 05-05-2010, 23:30
Fosca
Fosca is offline
Uit
Oud 05-05-2010, 23:32
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Uit
No way! Waarom? Sterkte!
ik herinner me jouw foto's van de muur en cadeautjes..
Oud 06-05-2010, 01:19
Verwijderd
Wup, ik moest hardop lachen

Maar verder... pff. Donderdag hele middag samen geweest. Begrijp nog steeds niet hoe we die nacht niet gezoend hebben, want we waren te erg. Blijven slapen en heel vrijdag daar ook geweest. Vrijdagavond was het zo laat geworden dat ik maar weer ben blijven slapen. Zondag was heel gezellig. Maandag had hij m'n fiets geleend voor training, en toen bleef ie daarna maar slapen omdat we nog zo lang aan het praten waren. Gisteravond kwam ie spullen halen en bleef eten. Wtf, wat een week

Vandaag overdag ook top vermaakt op bevrijdingsfestival met een heleboel mensen. Maar dan ben ik vanavond pas weer interessant als die ene chick niet hapt, of als we daarna even samen zijn. Heeft ie nou gewoon geen zin in de roddels (goed punt), ben ik pas interessant bij gebrek aan beter of gewoon überhaupt niet? Het is zooo frustrerend dit
Oud 06-05-2010, 03:36
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Heeft ie nou gewoon geen zin in de roddels (goed punt), ben ik pas interessant bij gebrek aan beter of gewoon überhaupt niet? Het is zooo frustrerend dit
En jij dwingt na zoveel praten en nachten samen slapen geen beslissing af?! Kind, zorg wat beter voor jezelf ipv hem te plezieren. Goedbedoeld trouwens.

@Fosca: Sterkte

@Mijzelve: Aan.
Oud 06-05-2010, 07:19
Verwijderd
Citaat:

ot: same, bijna 2.5 jaar bij elkaar
en hij begint eindelijk een beetje mee te fantaseren over onze reis, we gaan pas eind dit jaar weg en eerder vond hij het te vroeg om daar al over na te denken. Ik niet
waar gaat de reis naar toe?

@ chang, met welke van de twee?

ot: net terug van vakantie en het was heeerlijk ik was met mijn beste vriendinnetje en ik weet weer precies waarom ZIJ dat is, wat een top wijf
+ een erg leuke vakantielover, dag 1 ontmoet en is niet meer van mijn zijde geweken en dat was best wel lekker
Oud 06-05-2010, 07:52
Verwijderd
Citaat:
nice guys kunnen spannend zijn. toch? hij is te afwachtend en laat mij al het initiatief nemen en dat vind ik maar niks. maar hij is wel heel leuk, raar hoor.
Nice guys wel, maar vaak is 'lief' ook gewoon een codewoord voor 'niet stoer/zelfverzekerd genoeg' en dan is het idd niet sexy. Mijn vriendje is ontzettend lief, maar wel behoorlijk dominant en nou ja, stoer zonder macho te zijn, en dat is wel retesexy

@Changshan: Sterkte Met het iets oudere meisje?

OT: Jaaa superleuk bevrijdingsfestival gister met thuisvrienden en paar voormalige-studievriendinnen! Nou ja ik vond het veel te druk, ik ben niet zo van de festivals, maar met hen was het heel gezellig, vooral toen we de slechtste band van het festival hadden gevonden

En vanmorgen een lief sterkte-straks-en-veel-zin-om-je-daarna-weer-te-zien-smsje en die zijn ook erg leuk
Oud 06-05-2010, 08:26
I C U
I C U is offline
Citaat:
Wup, ik moest hardop lachen

Maar verder... pff. Donderdag hele middag samen geweest. Begrijp nog steeds niet hoe we die nacht niet gezoend hebben, want we waren te erg. Blijven slapen en heel vrijdag daar ook geweest. Vrijdagavond was het zo laat geworden dat ik maar weer ben blijven slapen. Zondag was heel gezellig. Maandag had hij m'n fiets geleend voor training, en toen bleef ie daarna maar slapen omdat we nog zo lang aan het praten waren. Gisteravond kwam ie spullen halen en bleef eten. Wtf, wat een week

Vandaag overdag ook top vermaakt op bevrijdingsfestival met een heleboel mensen. Maar dan ben ik vanavond pas weer interessant als die ene chick niet hapt, of als we daarna even samen zijn. Heeft ie nou gewoon geen zin in de roddels (goed punt), ben ik pas interessant bij gebrek aan beter of gewoon überhaupt niet? Het is zooo frustrerend dit
Wat Chang zegt! Voor buitenstaanders zoals ondergetekende lijkt het een prima relatie

Gisteren was leuk Samen naar het Fotomuseum, terrasje pakken, uit eten en daarna de Euromast op. Fijn! Rotterdam is toch best leuk
Oud 06-05-2010, 10:41
Neko*
Neko* is offline
Gisteren gekeken hoe hij bezig was met zijn auto. Het is zo leuk om te zien hoe hij daar mee bezig is. En dat hij het ook niet erg vindt als ik vragen stel omdat ik nou eenmaal alles wil weten, maar juist heel enthousiast is en uit zichzelf dingen begint uit te leggen. Het is gek hoe blij ik kan worden van dat soort simpele dingetjes.
Oud 06-05-2010, 11:02
metallica
metallica is offline
He bah, vanavond voetbal Maar het is zo schattig hoe blij hij daarvan wordt <3 Gisteren met een vriend van hem naar het bevrijdingsfestival geweest en het gehad over de samenwoon perikelen. En me ervan overtuigd dat het van belang is dat nu telt en dat het eigenlijk stom is me af te vragen of ik hem over tien jaar nog wel steeds zo leuk vind Oeh, en hij heeft vrijgevraagd, dus we gaan in juli naar Schotland En en en we hebben kaartjes voor Aerosmith in juni <3
Oud 06-05-2010, 11:18
Volk
Volk is offline
We zijn gaan zwemmen. Het lijkt wel of water mijn lief nog 83329872984720948 keer heter maakt. Hij heeft zo'n perfect lichaam... En hij is zo lief en zo geweldig. En nu is het meivakantie dus hebben we deze week lekker veel beddagen. Die heb ik echt gemist.

Jup, ben nog steeds smoor op mijn vent. En hij op mij.
Oud 06-05-2010, 11:25
Dott
Dott is offline
Citaat:
Gisteren met een vriend van hem naar het bevrijdingsfestival geweest en het gehad over de samenwoon perikelen. En me ervan overtuigd dat het van belang is dat nu telt en dat het eigenlijk stom is me af te vragen of ik hem over tien jaar nog wel steeds zo leuk vind
Klinkt bekend dit
Oud 06-05-2010, 11:58
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik kan zo verdrietig worden als ik bedenk dat ik te onzeker ben om om duidelijkheid te vragen.
Oud 06-05-2010, 13:58
Verwijderd
Tot 2 uur in de nacht had ik niks meer gehoord, ik heb toen een sms gestuurd, dat ik het niet vond kunnen.
Kreeg weer een heel excuus waarom hij niet kon smsen voordat hij wegging naar het festival.
Eerlijk gezegd vind ik zijn verhaal maar bullshit, en dat heb ik hem ook verteld.
Hij had sorry gezegd, en ik ben weer naar bed gegaan.

Vanmorgen zat het me toch niet lekker, en had een mail gestuurd (Zo gaat het tegenwoordig altijd) wat me weer eens dwars zat.
En nog geen 2 uurtjes belde hij daarna, en vond het allemaal heel erg, en hij begon zelfs te huilen aan de telefoon...

Hij is er zo goed in om op mijn gevoel te spelen, zucht..
Oud 06-05-2010, 18:23
Luna
Luna is offline
Citaat:
waar gaat de reis naar toe?

@ chang, met welke van de twee?

ot: net terug van vakantie en het was heeerlijk ik was met mijn beste vriendinnetje en ik weet weer precies waarom ZIJ dat is, wat een top wijf
+ een erg leuke vakantielover, dag 1 ontmoet en is niet meer van mijn zijde geweken en dat was best wel lekker
Lekker! Waar was je?

en over onze reis: we beginnen in thailand (sorry, ik weet dat jij hebt moeten cancellen:/ en we zullen nog maar zien of het eind dit jaar rustig is daar) en ik wil heel graag naar cambodja en vietnam. Maar ik heb familie in china wonen en mijn vriendje wil graag naar Indonesie dus we gaan kijken wat mogelijk is. We gaan 3 tot 4 maanden maar ik wil niet door een land heen knallen om maar zoveel mogelijk landen te hebben gezien.
maar we hebben dus nog even om het allemaal voor te bereiden
Oud 06-05-2010, 18:24
Luna
Luna is offline
Citaat:
Tot 2 uur in de nacht had ik niks meer gehoord, ik heb toen een sms gestuurd, dat ik het niet vond kunnen.
Kreeg weer een heel excuus waarom hij niet kon smsen voordat hij wegging naar het festival.
Eerlijk gezegd vind ik zijn verhaal maar bullshit, en dat heb ik hem ook verteld.
Hij had sorry gezegd, en ik ben weer naar bed gegaan.

Vanmorgen zat het me toch niet lekker, en had een mail gestuurd (Zo gaat het tegenwoordig altijd) wat me weer eens dwars zat.
En nog geen 2 uurtjes belde hij daarna, en vond het allemaal heel erg, en hij begon zelfs te huilen aan de telefoon...

Hij is er zo goed in om op mijn gevoel te spelen, zucht..
kom op zeg, zet al je berichten eens onder elkaar en trek een conclusie.
Oud 06-05-2010, 19:17
Aurora
Aurora is offline
Hoera, twee keer soort van sjans binnen 24 uur. \o/

Maar goed, niemand boeit me behalve de grote niet-liefde. Jammerrrrr.
Oud 06-05-2010, 19:20
metallica
metallica is offline
Citaat:
Klinkt bekend dit
Jah, het is zo stom Tegen ieder ander zou ik ook zeggen, gewoon te genieten van nu, maargoed voor jezelf is dat dan weer minder gemakkelijk. Maar goed om te weten dat ik niet de enige ben die zo denkt. Probeer er maar niet teveel over na te denken en gewoon te genieten. Zolang de vlinders er zijn en blijven, zit het wel goed toch?

Citaat:
kom op zeg, zet al je berichten eens onder elkaar en trek een conclusie.
Het klinkt hard, maar dat was precies wat ik ook dacht En ja das lastig, dat weet ik ook, maar goed je kleine word er ook niet blij van als mamma steeds gestresst of verdrietig is, door een of andere kerel.
Oud 06-05-2010, 20:56
Dott
Dott is offline
Citaat:
Jah, het is zo stom Tegen ieder ander zou ik ook zeggen, gewoon te genieten van nu, maargoed voor jezelf is dat dan weer minder gemakkelijk. Maar goed om te weten dat ik niet de enige ben die zo denkt. Probeer er maar niet teveel over na te denken en gewoon te genieten. Zolang de vlinders er zijn en blijven, zit het wel goed toch?
Ja precies, dat heb ik dus ook, tegen anderen zeg ik: leef en denk in het hier en nu.. wat de toekomst brengt zie je vanzelf.
Maar als het om jezelf gaat wil je gewoon wat extra zekerheid, weten dat hij in ieder geval op een bepaald punt heeft gewild dat er een toekomst in zat.
Al maakt dat eigenlijk geen verschil het kan net zo goed uit gaan
Maar helemaal als je al een keer flink gekwetst bent zijn dat juist de woorden die je zo graag wilt horen..
Oud 06-05-2010, 21:32
Verwijderd
Ik vind het vandaag even extra vervelend dat twee van mijn beste vriendinnen zo ver weg wonen. Ik mis ze zo.
Oud 06-05-2010, 22:17
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou wel weer eens heel erg verliefd willen worden. Op een schattige, veel te zoete, maar niet erg serieuze manier. Maar mijn eisenlijstje is zo lang
Oud 06-05-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel weer eens heel erg verliefd willen worden. Op een schattige, veel te zoete, maar niet erg serieuze manier. Maar mijn eisenlijstje is zo lang
Je bent ook een vrouw Handleiding XXL
Oud 07-05-2010, 08:55
Miek
Miek is offline
Gisteren gezellig met een vriendin gezeurd over jongens tijdens een gezichtsmaskertje

Regels voor berichten