Advertentie | |
|
![]() |
|
Pf, ik krijg steeds maar te horen dat ik hem moet vergeten en dat het nu eenmaal over is, mijn oma zegt dat hij maar een stomme lul is omdat hij het immers heeft uitgemaakt, en als ik verdrietig ben erover merk ik ook dat ik het zelf meteen wegdring. Waarom mag ik er niet verdrietig over zijn? Waarom moet ik het meteen maar vergeten en verdergaan? Waarom moet ik mezelf zo overschreeuwen?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bleh, mijn situatie is echt kut! Zit vaak te denken aan een meisje, maar ze heeft mij (indirect) afgewezen en later zei ze dat ze het niet meer over deze situatie wil hebben toen ik dat vroeg. Kzie haar elke dag op school en woont ook vlakbij. Kan gwn niet om d'r heen. Echt kut dit want ik was allang vergeten als ik haar niet zo vaak zou zien. Weet niet precies wat ik moet doen, ja niks.. klote
|
![]() |
||
Citaat:
Beter dat je het nu goed 'verwerkt' dan dat het je later komt bijten. ot: Ja hoor, ik wist het wel. Zekerheid duurt bij mij nooit lang, en daar komt het gebrek aan zelfvertrouwen alweer om de hoek kijken. Gister een goed gesprek gehad op msn, maar het zet me ook vreselijk aan het denken. Ben ik momenteel uberhaupt wel toe aan een relatie? Soms maak ik mezelf gek.. ik heb momenteel gewoon te veel tijd om te denken.
|
Vandaag kreeg ik smsje van de italiaan dat het beter is als onze date niet doorgaat. Het is nog niet zo lang uit met zn ex waar hij 4 jaar mee had en hij is nu niet toe aan ieen serieuze relatie en heeft tijd voor zichzelf nodig. Hij vindt me wel leuk, maar wil me niet voor de gek houden ofzo. Hij zei ook dat onze date ooit nog wel doorgaat, maar moet nu even alleen zijn. Hm tja, wel aardig opzich dat hij het nu al zegt en niet pas na een tijdje, maar wie zegt dat ik gelijk van plan was om een relatie met hem te beginnen? Ik zit ook nog steeds met mn ex in mn hoofd, en wil ook echt niks serieus (behalve met mn ex
![]()
|
Ik voel me me goed en fijn bij hem, heb kriebels in mijn buik als ik hem zie. Maar toch twijfel ik soms, we houden van zo'n verschillende dingen en soms is dat vervelend. Ik voel me raar door die twijfels, omdat het zo tegen hetgeen in gaat dat ik voor hem voel. Pff, slaat dit ergens op?
|
![]() |
@ St*r: Eigenlijk wel beter zo toch? Aangezien je niet meer wist of je nog wel zin had in die date. Is het opgelost. Vind het alleen wel altijd vervelend als mensen denken dat ik helemaal weg van ze ben en wat met ze wil als dat niet zo is.
Ot: pfff haha. Gister uit mijn werk bij hem in bed gesneaked want hij is jarig, wat allemaal weer erg leuk/gezellig/lief was. En altijd leuk als er ineens een moeder en een zusje op de stoep staan als je net samen staat te douchen ![]() ![]() |
![]() |
|
@Wup: Dat laatste klinkt bekend, alleen woont die van mij niet zo dat hij me vakkundig het huis uit kon werken en bovendien was ik niet aangekleed maar was ik snel in een jurkje geschoten toen we uit bed gingen om koffie te drinken, dus heb ik daar met mijn sekshaar 'gezellig' koffie zitten drinken met zijn moeder die even langs kwam om haar zoon te feliciteren.. on-ge-makkelijjjjk!
![]()
|
Ik houd gewoon heel veel van hem, bij hem voel ik me thuis en met zijn ouders gaat het ook prima. Gaan misschien naar Keulen voor het concert van Owl City, hoop eigenlijk wel dat het kan op mijn werk en op zijn werk en dat schoonmama het niet erg vind om en andere keer uit eten te gaan en dat de kaartjes er dan nog zijn en dat we er gewoon heen kunnen
![]()
||
Citaat:
Probleem is dat ik geen zin heb om een maand aan te klooien ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
klinkt leuk bij jou met je jongen ![]() vandaag niet zo veel te doen, dus lekker veel tijd om aan mn ex te denken.. ik word er een beetje gek van dat ik niet weet hoe hij er over denkt. ben bang dat het voor hem een eenmalig iets was, me verder niet echt leuk vindt en ook niets meer in ons ziet. nouja, ik sms hem morgen denk ik en dan kijk ik wel hoe hij reageert. ahh ik vind het maar eng, want als het klopt dat hij het idd als iets eenmaligs ziet, heb ik het gevoel dat ik weer helemaal over hem heen moet komen. nouja gelukkig leuke feestje komende dagen ![]()
||
Citaat:
Als je er geen zin in hebt maakt dat het wel makkelijker ![]() En di vraag kan jij alleen beantwoorden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zo, we hebben een huis vanaf september.
![]() ![]() borg is betaald en contract getekend! (nou ja de mijne nog niet, maar dat komt nog ![]() en ik hoophoophoop dat die aswolk niet gaat groeien, want ik ga zondag na een lange maand eindelijk weer naar m toe. ![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag ging meneertje de hele dag/avond naar utrecht naar het bevrijdingsfestival, Wat ook weer uit het niets kwam..Hij zou me smsen als hij zou vertrekken ernaartoe, Heeft ie dus weer niet gedaan.
Omdat hij geen beltegoed meer heeft kan hij me ook niet smsen of bellen, hij zou tevens ook smsen als hij weer thuis was, het zal mij benieuwen. Ik weet dat het eigenlijk zo goed als over is tussen ons, en daar help zo'n party waar hij naartoe gaat niet echt mee. Geen idee met wie of waar die mee uithangt, En het geeft mij echt een rotgevoel. Alles gaat maar door mijn hoofd heen, Ik vraag me nog zelfs werkelijk af of hij nog wel te vertrouwen is, of ik stel me gewoon weer aan, en moet niet zo jaloers doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wup, ik moest hardop lachen
![]() Maar verder... pff. Donderdag hele middag samen geweest. Begrijp nog steeds niet hoe we die nacht niet gezoend hebben, want we waren te erg. Blijven slapen en heel vrijdag daar ook geweest. Vrijdagavond was het zo laat geworden dat ik maar weer ben blijven slapen. Zondag was heel gezellig. Maandag had hij m'n fiets geleend voor training, en toen bleef ie daarna maar slapen omdat we nog zo lang aan het praten waren. Gisteravond kwam ie spullen halen en bleef eten. Wtf, wat een week ![]() Vandaag overdag ook top vermaakt op bevrijdingsfestival met een heleboel mensen. Maar dan ben ik vanavond pas weer interessant als die ene chick niet hapt, of als we daarna even samen zijn. Heeft ie nou gewoon geen zin in de roddels (goed punt), ben ik pas interessant bij gebrek aan beter of gewoon überhaupt niet? Het is zooo frustrerend dit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Fosca: Sterkte @Mijzelve: Aan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ chang, met welke van de twee? ot: net terug van vakantie en het was heeerlijk ![]() ![]() + een erg leuke vakantielover, dag 1 ontmoet en is niet meer van mijn zijde geweken en dat was best wel lekker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Changshan: Sterkte ![]() OT: Jaaa superleuk bevrijdingsfestival gister met thuisvrienden en paar voormalige-studievriendinnen! Nou ja ik vond het veel te druk, ik ben niet zo van de festivals, maar met hen was het heel gezellig, vooral toen we de slechtste band van het festival hadden gevonden ![]() En vanmorgen een lief sterkte-straks-en-veel-zin-om-je-daarna-weer-te-zien-smsje en die zijn ook erg leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gisteren was leuk ![]() ![]()
|
Gisteren gekeken hoe hij bezig was met zijn auto. Het is zo leuk om te zien hoe hij daar mee bezig is. En dat hij het ook niet erg vindt als ik vragen stel omdat ik nou eenmaal alles wil weten, maar juist heel enthousiast is en uit zichzelf dingen begint uit te leggen. Het is gek hoe blij ik kan worden van dat soort simpele dingetjes.
![]()
|
He bah, vanavond voetbal
![]() ![]() ![]()
|
We zijn gaan zwemmen. Het lijkt wel of water mijn lief nog 83329872984720948 keer heter maakt. Hij heeft zo'n perfect lichaam...
![]() Jup, ben nog steeds smoor op mijn vent. En hij op mij. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Tot 2 uur in de nacht had ik niks meer gehoord, ik heb toen een sms gestuurd, dat ik het niet vond kunnen.
Kreeg weer een heel excuus waarom hij niet kon smsen voordat hij wegging naar het festival. Eerlijk gezegd vind ik zijn verhaal maar bullshit, en dat heb ik hem ook verteld. Hij had sorry gezegd, en ik ben weer naar bed gegaan. Vanmorgen zat het me toch niet lekker, en had een mail gestuurd (Zo gaat het tegenwoordig altijd) wat me weer eens dwars zat. En nog geen 2 uurtjes belde hij daarna, en vond het allemaal heel erg, en hij begon zelfs te huilen aan de telefoon... Hij is er zo goed in om op mijn gevoel te spelen, zucht.. |
![]() |
||
Citaat:
en over onze reis: we beginnen in thailand (sorry, ik weet dat jij hebt moeten cancellen:/ en we zullen nog maar zien of het eind dit jaar rustig is daar) en ik wil heel graag naar cambodja en vietnam. Maar ik heb familie in china wonen en mijn vriendje wil graag naar Indonesie dus we gaan kijken wat mogelijk is. We gaan 3 tot 4 maanden maar ik wil niet door een land heen knallen om maar zoveel mogelijk landen te hebben gezien. maar we hebben dus nog even om het allemaal voor te bereiden ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als het om jezelf gaat wil je gewoon wat extra zekerheid, weten dat hij in ieder geval op een bepaald punt heeft gewild dat er een toekomst in zat. Al maakt dat eigenlijk geen verschil het kan net zo goed uit gaan ![]() Maar helemaal als je al een keer flink gekwetst bent zijn dat juist de woorden die je zo graag wilt horen..
|
|