Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ohja, ook gezien laatst: Eagle eye. Ook heel sterk ![]()
|
Verwijderd
|
omg, wat is giel toch niet op de hoogte eigenlijk :"(
gasten van noisia vragen van 'hey heeft hij weleens iets eerder gedaan ofzo?' giel: nee nee dit is gloedje nieuw, primeur, primeur noisia: ja maar onder een andere naam? giel : nee hoor, nee nee uh, jawel, toch al wel weer een jaartje of twee ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik wil best de 3 bovengenoemde films voor je meenemen morgen hoor? Ohja, en ik heb van jou (voor mijn lieve vriendinnetje) tips nodig om zo goedkoop mogelijk inkopen te doen. Ze moeten bezuinigen om zoveel mogelijk geld voor de baby over te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat de tip betreft: twee woorden: Euro Shopper. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hé, interessant. We hebben nu een DP en een LP.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Gut, de jongen die mij een week voor aanvang van het afstuderen liet weten dat hij toch liever niet met mij wilde afstuderen, en dus voor een deel verantwoordelijk is voor die vertraging die ik heb opgelopen, stuurt mij een mailtje om "gezellig bij te kletsen".
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Oh em gee, ik zit nu in den uni te werken en er zit een groep van de grootste arty farty uber-pedants tegenover me die ik ooit heb gezien. Van die types die maffe hoedjes dragen en heel hard gaan zingen terwijl er mensen zitten te werken en lachen op een ongezond hard volume.
Volgens mij is het 't theaterclubje. Van mij mogen ze oppleuren.. *edit* Zodra ik dit typ zijn ze opgepleurd. It's t3h magic of t3h int0rwebz!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|