Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik die tijd zat Winwood met the Spencer Davis Group klassiekers als I'm a man, Keep on Running en Gimme Some Loving, Jazz/folk/psychadelica met Traffic en blues met Blind Faith. De beste nummers op "Blind Faith" waren allemaal van de hand van Winwood. En na de jaren '70 heeft Winwood nog een heel aantal goede soloalbums gemaakt, en dat doet ie nu nog steeds. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werd op het werk ineens bij m'n tieten gegrepen door een demente man, hij wou met mij van bil gaan zei hij.
ik : maar je bent toch getrouwd? man : ja ja maar dit mag allemaal van mijn vrouw hoor ik : ik ben ook getrouwd hoor, ik denk niet dat mijn man dit goed vindt! man : nou hij is hier toch niet! zat de hele tijd aan m'n kont en tieten en wilde me constant zoenen ![]() ![]() M'n collega had even daarvoor aan hem gevraagd of hij naar bed wilde maar hij wilde niet, maar toen ik het vroeg liep ie als een mak lammetje met me mee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn chick pwnt die van jou trouwens: Ik kreeg The Great Annihilator van haar <3 ![]() Citaat:
Oh en kazet, ga jij nog naar Mike Patton op dat Holland Festival? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|