Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb Dorsvloer vol confetti uit en vond het een beetje tegenvallen, al zaten er wel mooie passages in. En nu lees ik Mama Tandoori.
|
Ik heb net Artemis Fowl: The Eternity Code uit, van Eoin Colfer, en dat was fantastisch. <3 Het zijn echt bijzonder leuke boeken. Ik ga hierna beginnen in de volgende, maar die staat bij mijn vriendje in de boekenkast dus ik heb geen idee hoe die heet. Het is deel 4 in de serie, in elk geval.
Ook ben ik al een hele tijd bezig in Berlijnse notities van Cees Nooteboom, maar het is bar moeilijk om doorheen te komen. Ik ben dan ook nog niet zo ver. Eerste op mijn lijstje wél serieuze wél te lezen boeken is Everything is illuminated, van Jonathan Safran Foer, of Special topics in calamity physics van Marisha Pessl.
|
Ik lees nu 'Het levenswerk van een talentloos meisje'. Ik moet er een recensie over schrijven.
![]()
|
Na Vaslav en Dorsvloer vol confetti ging ik op vakantie en vond ik een pocket makkelijker om mee te nemen. Dat werd Een korte geschiedenis van de tractor in de Oekraïne van Marina Lewycka.
Op aanraden van collega's want die vonden het zo grappig. Ik vind er toch een behoorlijk serieuze, zware ondertoon in zitten maar het leest wel makkelijk weg. Hij werkt zelfs een beetje verslavend, want ik lees als ik ook maar een momentje heb. Prima boek. |
![]() |
|
Ik probeer te beginnen aan de Duin boeken. Heb Duin (eerste deel) een week in huis en alles wat ik gedaan heb is het woordenboek achter in het boek lezen en de 'attachments' lezen.
Want, ik heb eerst geprobeerd om gewoon in het boek te beginnen zonder al die rare termen te begrijpen, maar dat gaat echt niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: De dood voor ogen van Peter James. |
![]() |
||
Citaat:
Lees nu Making History van Stephen Fry.
||
Citaat:
||
Citaat:
En Het Kamermeisje vond ik ook verrassend goed ![]() Ik heb net De Zijdewerksters van Gail Tsukiyama gelezen en dat is verrassend slecht ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb Nachttrein naar Lissabon uit en daar was ik erg enthousiast over! Nu ook net Het handwerk van de vrijheid van Peter Bieri (Echte naam van Pascal Mercier) uit en ook dat was erg vermakelijk en leerzaam, ondanks dat het non fictie is. Verder heb ik Michel Houellebecq - De wereld als markt en strijd gelezen, daar was echt heeeeelemaal niets aan. En nu ga ik weer verder in Arthur Japin - Een schitterend gebrek!
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik lees nog steeds Japin want er komt steeds van alles tussendoor maar ik denk dat ik hem vandaag of morgen dan toch eindelijk kan uitlezen. Ik vind het erg mooi!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Heb net Long Way Gone van Ishmael Beah uit. Geweldig boek. Ik raad het voor iedereen aan.
Net begonnen in The Collected Works of T.S. Spivet van Reif Larsen.
Laatst gewijzigd op 03-11-2010 om 21:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Ik weet waarom gekooide vogels zingen van Maya Angelou. Als het zo goed blijft als ik het nu vind, ga ik ook op zoek naar de andere delen, ik hou van dit soort boeken! <3 |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
|