Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2010, 09:57
Verwijderd
Dat de Macbook Air zo dun is, is ook gelijk z'n enige pluspunt. Er zit echt praktisch niks in. Dat maakt 'm dun en licht, ja, maar je kan er ook heel weinig mee.
Advertentie
Oud 25-05-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een ding gevonden bij Nuon waarmee je online meterstanden kunt doorgeven! En verder ben ik een handraiser.
online doorgeven ftw!
Verwijderd
Citaat:
Your result for The Personality Defect Test ...
Haughty Intellectual

You are 100% Rational, 14% Extroverted, 29% Brutal, and 57% Arrogant.
Spoiler
Ik zat net door de andere beschrijvingen te bladeren en toen ik deze uitslag zag dacht ik 'ha, als Kazet deze test doet dan krijgt hij dit'.
Verwijderd
Citaat:
Ik zat net door de andere beschrijvingen te bladeren en toen ik deze uitslag zag dacht ik 'ha, als Kazet deze test doet dan krijgt hij dit'.
De beschrijving klopt ook aardig. Hoewel het me weinig interesseert of andere mensen mij waarderen of mijn genie erkennen.
Oud 25-05-2010, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Dat de Macbook Air zo dun is, is ook gelijk z'n enige pluspunt. Er zit echt praktisch niks in. Dat maakt 'm dun en licht, ja, maar je kan er ook heel weinig mee.
ik snap specificaties nooit enzo en ik zet 'm gewoon neer om naar te kijken

nee, not gonna happen, ik moet nog flink wat jaartjes met mijn huidige computer voor ik aan een nieuwe mag denken.
Oud 25-05-2010, 10:00
Verwijderd
Citaat:
de mini macbook van 999 in de winkel is zo fijn omdat je hem makkeljk mee kunt nemen <333
En de macbook air voelt het dan niet alsof je een veertje op je schoot hebt?

Tsja zo duur
Oud 25-05-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
de mini macbook van 999 in de winkel is zo fijn omdat je hem makkeljk mee kunt nemen <333

Tsja zo duur
Vooral duurder dan alternatieven die hetzelfde kunnen maar niet hetzelfde logootje hebben.
Oud 25-05-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:

Tsja zo duur
ik heb laptops nooit op schoot, dat vind ik zo irritant

maar ik heb sowieso liever een 'echte' computer dan een laptop
Oud 25-05-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Vooral duurder dan alternatieven die hetzelfde kunnen maar niet hetzelfde logootje hebben.
en mooier
ik heb een laptop gehad die nu helaas kapot is -pffff- maar zou graag een nieuwe willen en voor rond de 200/300 kom je ook niet ver?
Oud 25-05-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
ik heb laptops nooit op schoot, dat vind ik zo irritant

Ik vind dat juist fijn'
lekker in de tuin op schoot
Oud 25-05-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
En terecht
Verwijderd
Al ga ik op den duur wel echt een laptop nodig hebben voor m'n werk, misschien zelfs een van Apple vanwege Final Cut Pro. Maar 't zal niet van harte zijn!
Verwijderd
Citaat:
en mooier
ik heb een laptop gehad die nu helaas kapot is -pffff- maar zou graag een nieuwe willen en voor rond de 200/300 kom je ook niet ver?
Voor 200/300 kun je een prima tweedehands laptop kopen. Ik verkoop je zo mijn oude laptop voor 200 euro, en daar kun je prima mee internetten en tekstverwerken (en je kan waarschijnlijk wel voor minder een betere vinden).
Oud 25-05-2010, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Voor 200/300 kun je een prima tweedehands laptop kopen. Ik verkoop je zo mijn oude laptop voor 200 euro, en daar kun je prima mee internetten en tekstverwerken (en je kan waarschijnlijk wel voor minder een betere vinden).
ja hallo die heb je aan mij gegeven
en 200 voor dat langzame ding lijkt me wel wat veel he.
Oud 25-05-2010, 10:09
Verwijderd
Als iemand nog behoefte heeft aan een computer uit 2003 met windows XP en office '03, diskettedrive, cdrom-drive, dvd-drive en TV-kaart die geschikt is voor tekstverwerken, internetten, het spelen van de meeste games van vóór 2005 en tv kijken al weet ik niet precies hoe dat moet: je mag 'm komen halen ding staat al een jaar in de kelder. Je krijgt er een toetsenbord bij, maar waarschijnlijk geen monitor. Harde schijf is een gig of 40 geloof ik.
Oud 25-05-2010, 10:10
Verwijderd
hahaha dat maakt dus wel weer duidelijk dat je voor 400 euro nieuw beter een kan kopen
Ik smelt nog steeds bij macbooks alleen heb mijn geld al 10x uitgegeven voordat ik een macbook kan kopen
Oud 25-05-2010, 10:11
Verwijderd
Citaat:
hahaha dat maakt dus wel weer duidelijk dat je voor 400 euro nieuw beter een kan kopen
Ik smelt nog steeds bij macbooks alleen heb mijn geld al 10x uitgegeven voordat ik een macbook kan kopen
www.nibud.nl

Waar heb je eigenlijk überhaupt een laptop voor nodig? Ik had vroeger toen ik op de middelbare school zat een pc en dat was prima.
Oud 25-05-2010, 10:15
Verwijderd
Wij hadden een gezinspc. Later toen we de computer meer voor school nodig hadden, kregen mijn zus en ik de oude pc toen er een nieuwe werd gekocht.
Oud 25-05-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
www.nibud.nl

Waar heb je eigenlijk überhaupt een laptop voor nodig? Ik had vroeger toen ik op de middelbare school zat een pc en dat was prima.
ik heb je gister genaamzoekt Kazet nibud
Omdat ik een blog heb en het ook prima is voor onderweg en voor op vakantie
Oud 25-05-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
ik heb je gister genaamzoekt Kazet nibud
Omdat ik een blog heb en het ook prima is voor onderweg en voor op vakantie
Hoe vaak ben je dan onderweg en op vakantie heb je toch júist geen laptop nodig?
Oud 25-05-2010, 10:24
Verwijderd
Juist wel en nja mijn vader gebruikt ook veel de computer en het liefst een 'laptop' dus we zouden hem kunnen delen
tweakers is een heldensite, is US goedkoop?

Citaat:
Net terug uit New York en zonder problemen een nieuwe 15" Macbook Pro meegenomen!
Ik had geen idee wat ik moest verwachten en heb netjes de doos weggegooid en de boekje opgestuurd naar thuis.
Bij de customs op vliegveld NewWark ging hij zonder vragen door de x-ray en ook op Schiphol keken ze ook niet op of om. Als ik er drie had meegenomen was het volgens mij nog geen probleem geweest. Volgende keer maar eens een iPad scoren!
Oud 25-05-2010, 10:26
Verwijderd
Ik had oorspronkelijk trouwens een laptop ipv pc gekocht om de simpele reden dat dat minder ruimte inneemt. Ik heb ladenblokken onder mijn bureau en de printeer/scanner staat ook al in mijn voetenruimte, als er dan nog een kast bij moet is dat lastig, en óp het bureau vind ik ook lastig want dat neemt dan zoveel ruimte in. Maar nu blijkt het voor m'n stages wel handig te zijn, omdat er zelden een computer beschikbaar is.
Oud 25-05-2010, 10:26
Verwijderd
Waar heb je dan op vakantie een laptop voor nodig?
Oud 25-05-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Juist wel en nja mijn vader gebruikt ook veel de computer en het liefst een 'laptop' dus we zouden hem kunnen delen
Voor elektronica is de US vrij goedkoop ja, hoewel dat wel minder wordt nu de euro in waarde daalt. Elektronica bestellen is trouwens niet zo goedkoop omdat er vaak invoerrechten worden gerekend. Dus dan zou je het zelf mee moeten nemen als je er toevallig toch bent.
Oud 25-05-2010, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had oorspronkelijk trouwens een laptop ipv pc gekocht om de simpele reden dat dat minder ruimte inneemt. Ik heb ladenblokken onder mijn bureau en de printeer/scanner staat ook al in mijn voetenruimte, als er dan nog een kast bij moet is dat lastig, en óp het bureau vind ik ook lastig want dat neemt dan zoveel ruimte in. Maar nu blijkt het voor m'n stages wel handig te zijn, omdat er zelden een computer beschikbaar is.
inderdaad weinig ruimte, films kijken, onderweg wat films kijken
en we gaan dit jaar misschien woningruil doen dus dan is het lekker om ook een laptopje te hebben

En Sarah dat van invoer weet ik heb zelf ook moeten betalen toen ik voor 200 euro aan deep v shirtjes naar NL. gehaald had. Zware dozen waren dat
Oud 25-05-2010, 10:33
Verwijderd
Sann naamzoek.
Lara (zusje) wil wel graag mee naar Local Natives. Ze moest alleen nog even kijken of ze dan niet hoeft te werken (of iemand laten kijken, want vanuit Lyon kan ze dat niet zien). Dan weet jij dat ook vast Je vindt haar vast heel aardig!
Oud 25-05-2010, 10:33
Verwijderd
morgen
Oud 25-05-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet haar naam.
Oud 25-05-2010, 10:37
Verwijderd
Geef 's een hint dan, als het zo'n ingewikkelde naam is, en we er zo ver vanaf zitten.
Oud 25-05-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
volgens mij scheelt het zo'n 150 euro op een macbook

edit: 190,75 op de goedkoopste macbook
Oud 25-05-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Sann naamzoek.
Lara (zusje) wil wel graag mee naar Local Natives. Ze moest alleen nog even kijken of ze dan niet hoeft te werken (of iemand laten kijken, want vanuit Lyon kan ze dat niet zien). Dan weet jij dat ook vast Je vindt haar vast heel aardig!
volgens mijn disneytest vind ik iedereen aardig komt vast goed, gezellig!
Oud 25-05-2010, 10:43
Verwijderd
Hoi
Oud 25-05-2010, 10:45
Verwijderd
hmmm kips als lunch
Oud 25-05-2010, 11:18
Verwijderd
ah bah ik krijg een mailtje dat het weer tijd is voor een mantouxtest nare prikken zijn dat.
Oud 25-05-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Deze is leuk! Denk ik.
Deze
Oud 25-05-2010, 12:18
Martiño
Martiño is offline
Manon ecnelis naamzoek, heeft jouw vriend zo'n grijs petje? Zoja, dan heb ik hem zojuist gespot!
Oud 25-05-2010, 12:20
Tink*
Tink* is offline
Wat is dichterbij vanaf Emmen, Alphen aan de Rijn of Best?
Oud 25-05-2010, 12:25
Verwijderd
Alphen is 206 km, Best 230 volgens Google Maps.
Oud 25-05-2010, 12:26
Tink*
Tink* is offline
Ah mooi, ik wilde toch liever naar Alphen aan de Rijn.
Oud 25-05-2010, 12:28
Verwijderd
Ik ga als eerste een nieuwe pc kopen. Deze is op sterven na dood. Hij doet het alleen nog in veilige modus.
Hoewel ik natuurlijk zou kunnen overwegen om alles te formatteren en kijken of hij het dan weer doet.
Oud 25-05-2010, 12:29
Verwijderd
Sowieso wilde ik al een nieuwe grafische kaart kopen, maar ik zag dat ik ongeveer het beste heb wat er in m'n moederbord kan.
Oud 25-05-2010, 12:29
Verwijderd
Als het probleem niet aan de hardware ligt kun je beter formatteren, lijkt me?
Oud 25-05-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Als het probleem niet aan de hardware ligt kun je beter formatteren, lijkt me?
Ik denk dat het probleem hardwarematig is, maar ik heb niet echt bewijs om dat te ondersteunen, maar m'n vermoeden is dat het moederbord stuk is omdat en de grafische kaart niet goed functioneert en de processor te warm wordt
Oud 25-05-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het probleem hardwarematig is, maar ik heb niet echt bewijs om dat te ondersteunen, maar m'n vermoeden is dat het moederbord stuk is omdat en de grafische kaart niet goed functioneert en de processor te warm wordt
Zou kunnen helpen om de boel eens af te stoffen zodat de warmteafvoer verbeterd wordt. Maar als je toch al overwoog een beter systeem te kopen, kun je dat beter doen. Met 600 euro zou je een prima mid-range systeem moeten kunnen kopen.
Oud 25-05-2010, 12:41
TopDrop
TopDrop is offline
o hai
Oud 25-05-2010, 12:43
Verwijderd
hoi.
net een uur in de tuin geslapen kom je binnen zit je broer acher jou fucking computer account. Wil je hem even afmelden en attenderen dat hij je pa zijn pc kan gebruiken. Heb je slaande ruzie
Fijn opgerot staat netjes.
Oud 25-05-2010, 12:45
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hoi.
net een uur in de tuin geslapen kom je binnen zit je broer acher jou fucking computer account. Wil je hem even afmelden en attenderen dat hij je pa zijn pc kan gebruiken. Heb je slaande ruzie
Fijn opgerot staat netjes.
je kunt er een wachtwoord op doen he
Oud 25-05-2010, 12:46
Verwijderd
ja tuurlijk ik had hem even aanlaten staan
dus toen wou ik hem vergrendelen zodat ie maar op die van mij pa of zijn computer ging kreeg ik meteen een stomme gemene klap hallo fucking gescheurde nagel "
Oud 25-05-2010, 12:48
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ja tuurlijk ik had hem even aanlaten staan
dus toen wou ik hem vergrendelen zodat ie maar op die van mij pa of zijn computer ging kreeg ik meteen een stomme gemene klap hallo fucking gescheurde nagel "
je kunt 'm heel snel vergrendelen door op 'windowsteken' + L te drukken. als je dan even weggaat van je computer, druk je die 2 knoppen in, en dan zit je account op slot.
Oud 25-05-2010, 12:48
Verwijderd
Lumiere

You scored 50 Kindness, 45 Morality, and 35 Wisdom!
You are the Disney version of Shaft. You know how to turn on the charm around the ladies and you are very loyal to your friends. You have an average sense of justice which leads you to be moderate in your decisions, without placing unrealistic demands on your friends and family. You may not be the next Albert Einstien, but your street smarts and charm will get you wherever you need to go. Because of your personality you deserve a princess, and I hear Jasmine is looking for a new flame.

Tegengestelde van facebook. ;x
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten