Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() nee, not gonna happen, ik moet nog flink wat jaartjes met mijn huidige computer voor ik aan een nieuwe mag denken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de macbook air voelt het dan niet alsof je een veertje op je schoot hebt? ![]() Tsja zo duur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik heb sowieso liever een 'echte' computer dan een laptop |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en 200 voor dat langzame ding lijkt me wel wat veel he. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iemand nog behoefte heeft aan een computer uit 2003 met windows XP en office '03, diskettedrive, cdrom-drive, dvd-drive en TV-kaart die geschikt is voor tekstverwerken, internetten, het spelen van de meeste games van vóór 2005 en tv kijken al weet ik niet precies hoe dat moet: je mag 'm komen halen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar heb je eigenlijk überhaupt een laptop voor nodig? Ik had vroeger toen ik op de middelbare school zat een pc en dat was prima. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omdat ik een blog heb en het ook prima is voor onderweg en voor op vakantie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Juist wel en nja mijn vader gebruikt ook veel de computer en het liefst een 'laptop' dus we zouden hem kunnen delen
tweakers is een heldensite, is US goedkoop? ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had oorspronkelijk trouwens een laptop ipv pc gekocht om de simpele reden dat dat minder ruimte inneemt. Ik heb ladenblokken onder mijn bureau en de printeer/scanner staat ook al in mijn voetenruimte, als er dan nog een kast bij moet is dat lastig, en óp het bureau vind ik ook lastig want dat neemt dan zoveel ruimte in. Maar nu blijkt het voor m'n stages wel handig te zijn, omdat er zelden een computer beschikbaar is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en we gaan dit jaar misschien woningruil doen dus dan is het lekker om ook een laptopje te hebben En Sarah dat van invoer weet ik heb zelf ook moeten betalen toen ik voor 200 euro aan deep v shirtjes naar NL. gehaald had. Zware dozen waren dat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Lumiere
You scored 50 Kindness, 45 Morality, and 35 Wisdom! You are the Disney version of Shaft. You know how to turn on the charm around the ladies and you are very loyal to your friends. You have an average sense of justice which leads you to be moderate in your decisions, without placing unrealistic demands on your friends and family. You may not be the next Albert Einstien, but your street smarts and charm will get you wherever you need to go. Because of your personality you deserve a princess, and I hear Jasmine is looking for a new flame. Tegengestelde van facebook. ;x |
Advertentie |
|
![]() |
|
|