Ik heb meer hoop voor Sieneke dan voor de Toppers vorig jaar.
Neee! Ik vond de Toppers nog best wel oke.
Nu vloek ik in de kerk he?
Advertentie
27-05-2010, 20:03
Verwijderd
De beste van de drie voorstellingen vorige week werd gespeeld toen we als warming-up op Sienekes muziek hadden gedanst. Frustratie bij de spelers waarschijnlijk. Die methode moet ik onthouden, hij is alleen niet echt bevorderlijk voor mijn eigen gemoedstoestand
Het is altijd zo supergezellig in huis als mijn stiefmoeder thuiskomt en ze snapt niet waarom ik haar "house rules" van de koelkast heb gehaald. Nee het is heel normaal om dingen bij je zoujeasjeblieftlijstjes te zetten als "grow up. Behave like an adult when you are 18 already" enzo. Het ligt aan mij oh wat ben ik een rebels kutkind
Het is altijd zo supergezellig in huis als mijn stiefmoeder thuiskomt en ze snapt niet waarom ik haar "house rules" van de koelkast heb gehaald. Nee het is heel normaal om dingen bij je zoujeasjeblieftlijstjes te zetten als "grow up. Behave like an adult when you are 18 already" enzo. Het ligt aan mij oh wat ben ik een rebels kutkind
Oh Fizzle, ik vind het echt zo naar voor je. Ik vind echt dat je je goed houdt, ik zou al 100 keer dramatisch geflipt zijn.
Nou ja, Eric en Martin waren laatst naar mijn voorstelling komen kijken en toen ging ik ze voorstellen aan drie studiegenoten van mij. Twee van de drie weten dat ik 'soms op een forum zit en dat ik daar mensen van ken' de derde niet. En ik ging ze voorstellen, gewoon alleen de voornaam, en Eric er gelijk achteraan dat we elkaar via via kenden En je merkte het ongemak.
Ik dacht nog dat ik zo normaal mogelijk zei; ik ken haar via sanne maar ze hadden het dus in de gaten
27-05-2010, 20:18
Verwijderd
"Everywhere I go, every step I take" zoiets, van Faith Evans en P Diddy ofzo?
Mja, misschien ook niet hoor. Misschien zit dat ook alleen maar in m'n hoofd omdat ik me er dan druk over loop te maken
Volgens mij viel het wel mee hoor want A. vroeg heel vriendelijk 'hoe ken jij Minke' en toen zei ik volgens mij best neutraal 'Oh via een vriendinnetje van mij uit Utrecht, Sanne'. En volgens mij trapte ze daar gewoon in hoor Maar goed, kan ook anders zijn geweest