Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2010, 10:12
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ben benieuwd naar het aantal ziekmeldingen op maandagmorgen als NL wint
Ik heb dan mijn eerste vakantiedag
Oud 08-07-2010, 10:13
Verwijderd
Ik hoef maandag alleen te lunchen met papa, dus dat overleef ik wel
Oud 08-07-2010, 10:14
Martiño
Martiño is offline
Oh ik was te laat. Blame it on the slow 3G.

Sann! Wat doe je vandaag? Ik ben in Utrecht en mijn date voor vanmiddag heeft afgezegd!
Oud 08-07-2010, 10:14
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Behalve dan je geloofwaardigheid, dat honderden mensen straks gaan denken dat dat ding echt werkt en zich ook laten oplichten, en €200,-
De mensen die een 'normaal' loon hebben en toch die dingen kopen zijn zo naïf dat ze naar mijn mening niet eens hun eigen geld mogen beheren.
Oud 08-07-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:

Sann! Wat doe je vandaag? Ik ben in Utrecht en mijn date voor vanmiddag heeft afgezegd!
ik doe he-le-maal niks behalve van mijn kater afkomen. Dus: daten?
Oud 08-07-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:

Wat gemeen van je date!
Oud 08-07-2010, 10:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De mensen die een 'normaal' loon hebben en toch die dingen kopen zijn zo naïf dat ze naar mijn mening niet eens hun eigen geld mogen beheren.
Oh, dus als je arm en dom bent mag het niet en als je rijk en dom bent mag het wel?
Oud 08-07-2010, 10:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik doe he-le-maal niks behalve van mijn kater afkomen. Dus: daten?
Yes please! Ik ga nu even naar mijn afstuderen maar we kunnen in de namiddag wel even ergens een terrasje pikken in Utrecht?
Oud 08-07-2010, 10:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat gemeen van je date!
Ach.
Oud 08-07-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Voedselbonnen?
Oud 08-07-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Yes please! Ik ga nu even naar mijn afstuderen maar we kunnen in de namiddag wel even ergens een terrasje pikken in Utrecht?
Prima
Oud 08-07-2010, 10:21
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh, dus als je arm en dom bent mag het niet en als je rijk en dom bent mag het wel?
Ja, waarom niet? Die gasten draaien hun hand niet om voor €200 (wat natuurlijk ook nergens op slaat) en komen nog prima rond zonder dat bedrag. Als je niet zoveel verdient hoe kom je er dan in godsnaam bij om zo'n ding van €200 te kopen.
Oud 08-07-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Ja, waarom niet? Die gasten draaien hun hand niet om voor €200 (wat natuurlijk ook nergens op slaat) en komen nog prima rond zonder dat bedrag. Als je niet zoveel verdient hoe kom je er dan in godsnaam bij om zo'n ding van €200 te kopen.
Omdat je hoopt dat het je dan beter gaat
Verwijderd
Mensen die bv. een WIA hebben of oud zijn kopen vaak zo'n ding omdat ze denken dat het ze gezonder zal maken waardoor ze weer kunnen werken of meer van hun vrije tijd kunnen genieten. Als ze dan zien dat voetballers ze hebben (en nog winnen ook, al komt dat door het verschil in speelkwaliteit tussen henzelf en de tegenstanders), zijn ze extra geneigd om te geloven dat het werkt en dus hun geld daaraan uit te geven ipv iets nuttigs of leuks.

En als je bij iedereen die iets bijgelovigs doet, het geld door iemand anders moet laten beheren, komt dat erop neer dat de eenderde van Nederland het geld van de rest beheert . Je moet als informatiezoekende kritische VWO'er niet onderschatten hoeveel naïeve mensen er zijn!
Verwijderd
Ik ga even douchen, martin sms maar als je weet hoe laat het ongeveer wordt!
Oud 08-07-2010, 10:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
En je waardigheid.
Voor mijn part spelen ze de finale met een roze dildo in hun reet; als ze daardoor winnen ben ik voor
Oud 08-07-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Mensen die bv. een WIA hebben of oud zijn kopen vaak zo'n ding omdat ze denken dat het ze gezonder zal maken waardoor ze weer kunnen werken of meer van hun vrije tijd kunnen genieten. Als ze dan zien dat voetballers ze hebben (en nog winnen ook, al komt dat door het verschil in speelkwaliteit tussen henzelf en de tegenstanders), zijn ze extra geneigd om te geloven dat het werkt en dus hun geld daaraan uit te geven ipv iets nuttigs of leuks.

En als je bij iedereen die iets bijgelovigs doet, het geld door iemand anders moet laten beheren, komt dat erop neer dat de eenderde van Nederland het geld van de rest beheert . Je moet als informatiezoekende kritische VWO'er niet onderschatten hoeveel naïeve mensen er zijn!
Ik ben een informatiezoekende VWO'er, maar wel heel bijgelovig. En dat is toch niet zo heel erg? Ik zie niet in waarom bijgeloof dommer is dan geloof, alleen omdat er geen heilig boek bij zit met situaties waarin je de medemens mag vermoorden.
Oud 08-07-2010, 10:25
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Het ging om persoonlijke balans niet om dat je je beter ging voelen

En ik doe MBO
Oud 08-07-2010, 10:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Voor mijn part spelen ze de finale met een roze dildo in hun reet; als ze daardoor winnen ben ik voor
Oud 08-07-2010, 10:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben een informatiezoekende VWO'er, maar wel heel bijgelovig. En dat is toch niet zo heel erg? Ik zie niet in waarom bijgeloof dommer is dan geloof, alleen omdat er geen heilig boek bij zit met situaties waarin je de medemens mag vermoorden.
In essentie is het natuurlijk allebei even erg.
Oud 08-07-2010, 10:27
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Bijgeloof is logischer dan geloof.
Oud 08-07-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
In essentie is het natuurlijk allebei even erg.
Ja, ergens heb je daar wel gelijk in
Oud 08-07-2010, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Bijgeloof is logischer dan geloof.
Vind je dat echt? Waarom dan?
Oud 08-07-2010, 10:30
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Vind je dat echt? Waarom dan?
Bijgeloof is iets onschuldigs wat je uit eigen ervaring opbouwt. Geloof is meestal iets opgedrongen door je ouders en heeft regels die nergens op slaan. Waaronder het domste punt dat er iets is dat alles voor je regelt als je je maar aan zijn regels houdt.
Oud 08-07-2010, 10:31
Verwijderd
Zo, ik heb de gordijnen maar eens opengedaan.

En goeiemorgen.
Oud 08-07-2010, 10:32
Sherlock
Sherlock is offline
http://www.nusport.nl/thijs-zonnevel...et-rietje.html

Thijs Zonneveld heeft er nog een leuk stukje over geschreven.
Oud 08-07-2010, 10:32
Verwijderd
Absinthe naamzoek! PM! Vanmiddag terras?
Oud 08-07-2010, 10:34
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Gisterenavond was ik ‘m ineens kwijt. Ik heb overal gezocht. Onder de bank, tussen de kussens, in mijn rugzak. In blinde paniek (hoe moesten we anders winnen van Uruguay?) heb ik zelfs de prullenbak op zijn kop gezet en ben ik op handen en voeten door het afval gekropen.

Ik zocht mijn rietje. Het rood-wit-blauwe rietje waar ik in de rust van Nederland – Brazilië op begon te kauwen, het rietje dat de wedstrijd deed kantelen, het rietje dat ons wereldkampioen moet maken.

Ik geloof niet in God, Allah, Boeddha of Hare Krishna – ik geloof in mijn rietje. Dat klinkt ongetwijfeld infantiel, maar ik weet zeker dat er tijdens de kwartfinale tegen Brazilië duizenden Nederlanders precies hetzelfde deden als ik.

(....)

O ja, mijn rietje. Ik heb hem vanmorgen teruggevonden. Hij zat gewoon in mijn broekzak. Uruguay kan het schudden.
Oud 08-07-2010, 10:35
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Absinthe naamzoek! PM! Vanmiddag terras?
Oeeh!

Oud 08-07-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Oeeh!

Kheb dadelijk tentamen en daarna niks meer te doen!

Tentamen dat ik vast ga verkloten
Oud 08-07-2010, 10:40
Sherlock
Sherlock is offline
Hoezo nou weer, voetbal?
Oud 08-07-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Hoezo nou weer, voetbal?
Ook en doordat ik geen tijd had voor te leren door deadlines op mijn werk.
Oud 08-07-2010, 10:46
Verwijderd
Mensen die zich geld laten aftroggelen door een geloof vind ik ook niet zo slim
Oud 08-07-2010, 10:48
Carn
Carn is offline
Bijgeloof is prima; zolang je er maar geen geld voor vraagt/krijgt en het niet van invloed is op ingrijpende (gezondheidsgerelateerde) beslissingen.
Oud 08-07-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Bijgeloof is iets onschuldigs wat je uit eigen ervaring opbouwt. Geloof is meestal iets opgedrongen door je ouders en heeft regels die nergens op slaan. Waaronder het domste punt dat er iets is dat alles voor je regelt als je je maar aan zijn regels houdt.
Geloof is oorspronkelijk ook 'zelf opgebouwd'. Het is misschien niet zo heel rationeel om te denken dat dat hele overstromingsgedoe echt heeft plaatsgevonden, maar net zo vreemd om te denken dat iets gebeurd als je het noemt. ("Fijn dat het niet regent." "Klop dat toch af!")

En mijn MSN is oranje
Oud 08-07-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Bijgeloof is prima; zolang je er maar geen geld voor vraagt/krijgt en het niet van invloed is op ingrijpende (gezondheidsgerelateerde) beslissingen.
Precies
Oud 08-07-2010, 10:54
Verwijderd
Wat praten ze irritant nep Haags in Pauwen en Reigers zeg. Heb het maar weer afgezet.
Oud 08-07-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-07-2010, 10:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
JAAAAAA ik heb mijn nieuwe kamer!!!!!
Oud 08-07-2010, 10:57
Sherlock
Sherlock is offline
Gefeliciteerd Fizzle!!
Oud 08-07-2010, 10:58
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd!!

housewarmingmeeting!
Oud 08-07-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd!
Oud 08-07-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Over Stefenootje en hoe ze doet naar andere forumers. Jij had het er over dat als je haar irl zou kennen e.d. en dat iedereen er maar gewoon niet zo'n punt van moet maken omdat het ''maar Stefenootje'' is. /vrije vertaling van wat ik me zo herinner.
Oh, dat. Maar daarmee zeg ik niet dat het een vrijbrief is.
Alleen omdat het Stefenootjes opmerkingen betreft, moet je je er gewoon niks van aantrekken. Daarmee praat ik niet goed dat ze zo doet, want het is nog steeds overdreven, maar een /care-houding is dan wel handig om je niet kut te doen voelen door haar opmerkingen.
Oud 08-07-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaa ik heb mijn nieuwe kamer!!!!!
hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 08-07-2010, 11:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Fizzle!!
dankje!!
Citaat:
gefeliciteerd!!

housewarmingmeeting!
Ja doen we zodra er in elk geval nieuwe verf op de muren zit (ipv het huidige rood, bruin, groen en grijs afgebladderde behang)
Citaat:
Gefeliciteerd!
dankjeweel!
Oud 08-07-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Feli FizzleFoef!
Oud 08-07-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
tof, gefeliciteerd
Oud 08-07-2010, 11:03
Sherlock
Sherlock is offline
Lunch
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dankjulliewel! Ik laat jullie weten wanneer mijn fizzleroomwarming is!
Verwijderd
Citaat:
Congratsss!!!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten