Ik ben haar verslavingsbegeleider morgen dus no worries
Daarom maak ik mij juist wél zorgen om Babs
10-07-2010, 23:56
Verwijderd
Ik bedenk me net dat ik nu geen schone kleren heb voor morgen en dat ik er dus alles aan moet doen om, als ik thuis kom, gauw een wasje te doen en alles droog te krijgen voor ik weg moet 's avonds.
Ik bedenk me net dat ik nu geen schone kleren heb voor morgen en dat ik er dus alles aan moet doen om, als ik thuis kom, gauw een wasje te doen en alles droog te krijgen voor ik weg moet 's avonds.
Mijn moeder kan soms echt heerlijke blonde dingen zeggen 'ohja lief als je dadelijk nog even buiten zit dan moet je wel het licht aanzetten hè anders zit je zonder licht'. Ik: Als jij dadelijk de kraan open draait he dan kan er best wel eens water uitkomen, ik lul dit keer niet ma!
Nu zijn er wel al minstens twintigduizend kiezen getrokken in het verleden, dus misschien is dit wel de tweede poging van mijn lichaam om me verstand te brengen.
Nu zijn er wel al minstens twintigduizend kiezen getrokken in het verleden, dus misschien is dit wel de tweede poging van mijn lichaam om me verstand te brengen.
Ja bij mij beginnen ze als sinds vorig jaar door te komen veel te vroeg eigenlijk