Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2010, 20:41
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Waarom zit je haar op teh webz te begluren?
Ik begluur helemaal niemand, ik verveelde me en begon leraren te googelen .
Oud 19-07-2010, 20:43
Verwijderd
je kunt toch wel wat beters verzinnen dan leraren te googlen
Oud 19-07-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Een beetje, maar als ik hem inhoud niet meer
jeetje echt? Soms ben ik bang dat ik zwanger ben, maar dan denk ik: als ik mijn buik inhou dan zie je niks, dus ik ben niet zwanger. (in ieder geval niet in een vergevorderd stadium )
Maar jij kan 'm dus gewoon inhouden? Weird.
Oud 19-07-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Nice ik krijg echt eczeem van dat soort boeken, dus note to self: niet Schaduw van de wind gaan lezen
Ik krijg er ook jeuk van, maar 't was nu het enige geschikte boek voor handen en ik moest érgens de nacht mee doorkomen om niet in slaap te vallen. En als je dan al eenmaal flink in het verhaal zit dan wil je ook weten hoe 't afloopt. Het plot is best leuk en spannend, namelijk, beetje detective-achtig maar dan net wat hoogstaander dan die flutromannetjes die je overal ziet. Alleen, tja, dat taalgebruik. Als het niet anders kon had ik 'm na drie pagina's al weggelegd.

Citaat:
Haha, dat boek ligt nu ook naast mijn bed en dat is precies de reden dat ik er niet doorheen kom Wat een quasi-duur poëtisch geneuzel zeg, waarom niet gewoon 'hij liep naar de bieb en daar was het wel leuk' ipv 'op een dag vol twinkelende beloftes begaf ik me naar het heiligdom der oude stoffige papierwerken, waar ik me thuisvoelde als een vis in het algenrijke water dat stroomopwaarts zijn kleurrijke vinnen had ingespand en hem een beloning wachtte in de vorm van een smakelijke waterdelicatesse'.
Ja, precies zo, en dan 550 pagina's lang. Ik zuchtte af en toe echt luid hardop van ergernis.

Citaat:
Zoiets durref ik toch helemaal niet, gekke Para.
Dan moet je júist gaan. Als je alleen maar dingen doet die je durft dan is er ook niks aan.
Oud 19-07-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ik word nou echt de hee tijd opgewonden van haar. Het is ook net of ze het doorheeft want van de week wilde ze de tv gids pakken, en dan leunt ze helemaal over me heen met haar borsten op mijn benen platgedrukt. En dat vind ze dan grappig of zo. Man,ik kan dan niet eens meer van de bank opstaan. Gisteren is ze de hele dag weggeweest, en dan vraagt ze vanmorgen "je hebt me vast wel gemist, heb je nog lekker aan me gedacht"? Waar slaat dat nou op? Dat vraag je toch niet aan je broer! Komt er een vriendin langs dan houd ze alles aan en gaat die vriendin weg, hup, ze zit weer bloot. Ik kan wel op m'n kamer gaan zitten, maar aan de andere kant wil ik het ook zien. Vorige week zat ik in de tuinbank met m'n laptop, staat ze opeens op en buigt ze voorover met haar handen op m'n knieen of ik pizza wil. Kijk ik zo tussen die meloenen.
"die meloenen"

Het gaat over zijn zus ;D
Oud 19-07-2010, 20:46
Verwijderd
Haha, ja, goed topic is dat
Oud 19-07-2010, 20:47
Verwijderd
Het is wel echt. Op het Vivaforum heeft hij precies hetzelfde topic geopend. De reacties waren duidelijk, dus ik snap niet goed waarom hij nu hierheen komt.

Ik moet praten als Brugman iig om hem van het idee af te houden. ;x
Oud 19-07-2010, 20:47
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Haha, zat je daar vorig jaar ook dan?
daar was ik ook de helft van de tijd, dichtbij een bierkraam en in de buurt van een podium
Nee, toen ik op de middelbare school zat, dus t/m 2006 ofzo.
Oud 19-07-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
"die meloenen"

Het gaat over zijn zus ;D
hij heeft in haar beha gekeken, en ze had 85G. Dan mag je wel van meloenen spreken vind ik, ja.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Haha, ja, goed topic is dat
Ik zag het ook net .
Verwijderd
ik vraag me nou gewoon af of er incest bij die familie is, of dat ie gewoon vet leuk verhaaltjes kan vertellen
Tink*
Tink* is offline
Geef eens een linkje naar dat Vivatopic dan, ik ben wel benieuwd hoe ze daar reageren!
Verwijderd
En ach, misschien is het niet echt, dan heb ik in ieder geval weer iets te doen gehad.
Oud 19-07-2010, 20:49
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik snap sowieso niet dat je iets seksueels, wat dan ook, zou willen doen met je broer/zus. Opgewonden is dan tot daar aan toe, maar...
Oud 19-07-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Nee, toen ik op de middelbare school zat, dus t/m 2006 ofzo.
ghehe, oke..ja, ik ben net van de middelbare af, dusja...
Oud 19-07-2010, 20:50
Verwijderd
gatver gatver gatver
Verwijderd
Citaat:
Wat voor idee dan? Hij schrijft nergens dat-ie ook echt iets met haar wil.
Hier misschien niet, maar op het Viva-forum zegt hij dat hij eigenlijk heel graag iets wil proberen omdat hij zo opgewonden van haar wordt.
Verwijderd
wat vies omg! hou je in
Martiño
Martiño is offline
Hoi, ik ben nerveus. Een beetje dan.
Verwijderd
Citaat:
Het is wel echt. Op het Vivaforum heeft hij precies hetzelfde topic geopend. De reacties waren duidelijk, dus ik snap niet goed waarom hij nu hierheen komt.

Als er meerdere topics staan op verschillende fora dan lijkt dat me juist een teken van dat 't een troll is. Temeer omdat hij zeventien zegt te zijn. Wat heeft een zeventienjarige jongen te zoeken op het Vivaforum? Zit 'ie ook op het Libelleforum, en op breinaalden-voor-u.nl/babbelhoekje.htm?
Oud 19-07-2010, 20:51
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik snap sowieso niet dat je iets seksueels, wat dan ook, zou willen doen met je broer/zus. Opgewonden is dan tot daar aan toe, maar...
Oud 19-07-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
aaah, alleen al bij de gedachte...
Oud 19-07-2010, 20:52
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Hier misschien niet, maar op het Viva-forum zegt hij dat hij eigenlijk heel graag iets wil proberen omdat hij zo opgewonden van haar wordt.
Dat is echt heel nasty.
Verwijderd
Citaat:
Als er meerdere topics staan op verschillende fora dan lijkt dat me juist een teken van dat 't een troll is. Temeer omdat hij zeventien zegt te zijn. Wat heeft een zeventienjarige jongen te zoeken op het Vivaforum? Zit 'ie ook op het Libelleforum, en op breinaalden-voor-u.nl/babbelhoekje.htm?
Mwa, hij heeft het topic vrij lang bijgehouden, met vrij gedetailleerde en geloofwaardige posts.
Maar het kan natuurlijk, wat jij zegt. Ik ben meestal niet zo geneigd om iemand als een troll te zien though.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hoi, ik ben nerveus. Een beetje dan.
Was ist los?
Oud 19-07-2010, 20:54
Verwijderd
Misschien kunnen ze 'm op /b/ helpen.
Verwijderd
Citaat:
hij moet gewoon erotische boeken gaan schrijven.
verkoopt vast goed onder de liefhebber.
Verwijderd
Citaat:
Mwa, hij heeft het topic vrij lang bijgehouden, met vrij gedetailleerde en geloofwaardige posts.
Maar het kan natuurlijk, wat jij zegt. Ik ben meestal niet zo geneigd om iemand als een troll te zien.
Trollen is een verfijnde kunst Ik heb een paar mensen gekend die dat voor 't eigen vermaak deden, soms compleet met foto's en dergelijke. En dan eindeloze verhalen lullen in het topic. Hoe meer je post, hoe meer mensen gaan erop in. En dat is leuk, ofzo.

Maar goed, zekerheid heb je natuurlijk nooit.
Rivka
Rivka is offline
Even gesteld dat het geen troll is: Die zus is eigenlijk nog een stuk erger dan hij, het is echt heel erg gestoord als ze hem wil verleiden.
Oud 19-07-2010, 20:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Was ist los?
Sollicitatiegesprek morgen! Even kijken of ik mijn schoensmeer kan vinden.
Oud 19-07-2010, 20:55
Verwijderd
Zo, nu moest ik maar 'ns gaan. Of nouja, ik moest al heel lang geleden gaan, maar na al die activiteit in Noorwegen kom ik maar moeizaam op gang.
Oud 19-07-2010, 20:56
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Trollen is een verfijnde kunst Ik heb een paar mensen gekend die dat voor 't eigen vermaak deden, soms compleet met foto's en dergelijke. En dan eindeloze verhalen lullen in het topic. Hoe meer je post, hoe meer mensen gaan erop in. En dat is leuk, ofzo.
Natuurlijk kan het grappig zijn, maar jeetje, zoveel tijd in je eigen leugens investeren... Lijkt me wel erg zonde van de tijd, mits je het serieus neemt.
Oud 19-07-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Even gesteld dat het geen troll is: Die zus is eigenlijk nog een stuk erger dan hij, het is echt heel erg gestoord als ze hem wil verleiden.
Ja, de zus is ook het probleem ja. Je gaat toch niet als je jongere broer thuis is, heel de dag topless rondlopen? Ze deed het ook waar zijn vrienden bij waren he, ik bedoel, come oooon!
Oud 19-07-2010, 20:57
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh spannend! Ik hoop dat je snel een baan vindt, weet je iig een beetje waar je een huis moet gaan zoeken.
Verwijderd
Citaat:

Ik snap wel waar je die schoensmeer voor nodig hebt, maar zoals het er staat, ligt het open voor de meest bizarre interpretaties...
Verwijderd
Citaat:
kan ook een vorm van pesten/uitdagen zijn.
Verwijderd
Is dat niet dezelfde troll die laatst op Onzin ook een topic maakte, zogenaamd met een foto erbij, ook over een zus met grote tieten die topless rondliep tijdens een barbecue waar vrienden bij waren?
Oud 19-07-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet dezelfde troll die laatst op Onzin ook een topic maakte, zogenaamd met een foto erbij, ook over een zus met grote tieten die topless rondliep tijdens een barbecue waar vrienden bij waren?
huh? link?

Want dat is wel wat er volgens het topic gebeurd is ja.
Oud 19-07-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
hij heeft in haar beha gekeken, en ze had 85G. Dan mag je wel van meloenen spreken vind ik, ja.
Ja, het staat er gewoon zo droog

Waarom gaat ie niet gewoon een foto maken en dreigen die op internet te zetten als ze niet ophoudt? Werkt veel beter.

Overigens, in haar bh kijken wat voor cupmaat ze heeft, vage boel. Vraag het haar dan gewoon, ofzo
Verwijderd
Citaat:
huh? link?

Want dat is wel wat er volgens het topic gebeurd is ja.
Topic is verwijderd, geloof ik.
Verwijderd
Ik zou het jammer vinden als het niet echt blijkt te zijn, ik hou ervan om mensen advies te geven en te helpen. Digitaal dan hè. Ik bedoel, ik ga niet helpen verhuizen ofzo.
Verwijderd
dat was op onzin
Verwijderd
Dan is Onzin inderdaad wel het subforum waar je heengaat als je hulp zoekt.
Oud 19-07-2010, 21:00
Tink*
Tink* is offline
Haha op Viva een topic over iemand die een scheet liet in bed en dat ze het respectloos vindt.
Oud 19-07-2010, 21:00
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
kan ook een vorm van pesten/uitdagen zijn.
Nou, als die zus met blote jetsers over de benen van haar kleine broertje schuurt is dat wel iets meer dan het normale pesten/uitdagen onder broers en zussen.
Oud 19-07-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Haha op Viva een topic over iemand die een scheet liet in bed en dat ze het respectloos vindt.
Haha, heb ik ook net gelezen ja!

Het Vivaforum is best leuk hoor. Qua onserieuze dingen, maar ook qua serieuze dingen.
Oud 19-07-2010, 21:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Haha, heb ik ook net gelezen ja!

Het Vivaforum is best leuk hoor. Qua onserieuze dingen, maar ook qua serieuze dingen.
Ja ik ben er nu even aan het lezen. Even kijken waar mensen wel allemaal niet een probleem van maken.
Oud 19-07-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaat ie niet gewoon een foto maken en dreigen die op internet te zetten als ze niet ophoudt? Werkt veel beter.
Gezien haar gedrag denk ik niet dat ze dat erg zal vinden
Oud 19-07-2010, 21:06
Verwijderd
Oh, trouwens, dit wil ik jullie ook niet onthouden, ik kwam dit vanmiddag tegen:

Een meisje van 11 die teh dramaz deed in een Tumblr(?)-filmpje ofzo, over 'ik ben mooier en heb meer vrienden dan jij' en doodsbedreigingen uitte aan alle haterz. Die werd vervolgens lastig gevallen door 4chan-mensen. Persoonlijke gegevens achterhaald en pizza aan haar huis bezorgen en iemand deed zich zelfs voor als politieagent en belde naar haar huis.

vervolgens maakt ze een filmpje met haar vader met grote snor erbij, die zijn woede uit naar iedereen die hen verder nog lastigvalt, en dat 'CONSEQUENCES WILL NEVER BE THE SAME!!!~~ YOU DUN GOOFED!"

http://knowyourmeme.com/memes/jessi-...er-be-the-same
Oud 19-07-2010, 21:08
Verwijderd
Mja old news is old. De geruchten gaan nu dat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten