Advertentie | |
|
![]() |
|
zo, personeelsuitje overleefd. Wezen poolen, en een soort culturele tocht door Utrecht met her en der wat eten en drinken, en nog even naar de Parade geweest. Prima dag!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pff wat een dag, vrijdag tot 23:00 aan 't werk geweest, zaterdag 09:30 wederom arbeiten tot 18:00, daarna meteen door naar de ArenA waar Ajax een pak slaag kreeg en net pas thuis. Ik ben op, leeg, stuk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tja.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kut is dat altijd ja. Te moe om te slapen.
Mijn huisgenoot kwam even langs om te kletsen en jus d'orange te drinken. En de troep op mijn tafel te doorzoeken en bij alles te vragen waarom het daar lag. Er lag ook een tampon. Toen ging hij kijken hoeveel water een tampon kon opzuigen. Het werd een anticlimax voor hem. Wat een avond. En nu kan ik ook niet slapen. |
![]() |
|
lol @ wiki:
"Op Nederland 2 wordt een Nederlandse versie van de serie uitgezonden: In Therapie. Het zijn ongeveer dezelfde verhalen en teksten. Met hier en daar een varatie op een zin."
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou ja, blijkbaar erger ik me dusdanig aan de Nederlandse taal dat het bij mij juist een afstand schept tussen het materiaal en de vertolking er van; en gezien het Nederlandse aanbod nou ook niet zo uitgebreid is zie ik te vaak dezelfde mensen in rollen waar ik weinig mee kan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Terug van 2 dagen amuseren met mijn beste vriend
![]() Thuis bij hem gegaan daar vanalles verzonnen voor eventele filmpjes. Pannekoeken bakken om 2 uur 's nachts. Dag 2 Eerst film dan in leuven rondhangen ( lees subtiel kijken naar elke lekkere xD met alcohol in ons lijf dus niet echt subtiel) dan naar zijn thuis weer pannekoeken bakken om 2 uur 's nachts. En de volgende dag gaan zwemmen en dan naar een festival in mijn stad en een oude goeie vriend tegenkomen + 3 andere vrienden en ons zot amuseren. Super dagen echt super
|
|