Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had een week geleden bij een officiële on-line retailer in Duitsland voor € 29,90 de Arc'teryx Maka 2 (in de kleur Totem, een soort van bruin) besteld, en deze is gisteren bij mij thuis afgeleverd.
![]() Zo ziet het tasje er uit: ![]() ![]() ![]() Het is een degelijk, waterdicht tasje dat je op verschillende manieren kan dragen, bijvoorbeeld: ![]() ![]() ![]() ![]() En ga zo maar door. Ik had al een tijdje een kleinere tas nodig (want steeds een vrij grote schoudertas meeslepen werd ik op een gegeven moment gewoon zat), dus ik ben hier in mijn nopjes mee. ![]()
|
^ leuk jurkje, Fizzle!
En Kaa, die rose schoenen zijn echt gaaf ![]() Ik kocht fantastische pumps van de Invito waar ik intens gelukkig mee ben <3 Jammer genoeg zijn ze niet te vinden op de website van de Invito, maar ze hebben heel hoge hakken en kruisbandjes over m'n wreef die beslagen zijn met metalen dingetjes. Verder heb ik ook een hardblauw kort rokje en een wit en een zwart t-shirtje gekocht. Edit: ik maakte zelf maar foto's. Het zijn deze: ![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2011 om 17:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
Vandaag heb ik een rood basisshirtje gekocht, dat donkerrood wat ze nu veel bij de H&M hebben, een zwarte skinny, ik had nog eentje nodig, en nieuwe schoenen! Grijze schoentjes, ze lijken een beetje op deze:
Die van mij hebben een iets hogere hak en 'flapjes'. ![]() ![]() ![]()
|
De afgelopen weken weer het een en ander gekocht, zowel nieuw alsook tweede hands. Hier een selectie.
Afgelopen winter had ik uit deze meubelserie al een dressiorkast en salontafel gekocht, afgelopen week is dan ook deze kast uit deze zefde serie uit echt acacia hout (tropisch hardhout) erbij gekomen. Oude wandmeubel ![]() Nieuwe wand kast ![]() Kast geopend en ingeruimt ![]() Strkvestje bolero maat M kleur paars (Miss Etam) hierinj had ik al een zwarte, witte, en turkois kleur van. ![]() Kleurige speeltjes (rommelmarkt) die Rubik kubus was rond 1981 een regelrechte hit en is zonder uitleg niet op te lossen, op internet staan genoeg beschrijviingen hoe je deze kubus in de oorspronkelijke staat kunt terugbrengen. ![]() Zacht zwart schoudertasje 2 euro rommelmarkt ![]() |
![]() |
|
Had afgelopen middag deze twee suede achtige leggings gekocht in de kleuren rood en taupe en die zitten en passen echt perfect zowel in de breedte alsook in de lengte. Op de webshop zijn vrijwel alle maten uitverkocht
Twee keer suede legging maat 38 (M) ![]() Zo ziet hij eruit op de H&M foto's en zo zit hij bij mij ook. ![]() Verder heb ik nog dit jurkje in bestelling staan in donkerblauw en zwart ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
donkergrijze tregging
![]() ![]() zwarte nette chino/pantalon witte blouse nette zwarte mary-janes met een klein hakje van clarks nette kleding voor sollicitaties en werk ![]()
|
Middagje wezen shoppen in Breda
![]() - groene trui met tekst erop van de H&M (voor zo'n blousje eronder) - oudroze t-shirtje met vlinderprint van The Sting - donkerblauwe legging van V&D
|
Ik heb vandaag een winterjas gekocht, grijs met blauw. En een combinatie van een roze vest en bruin/roze/wit geruite bodywarmer en ook nog een donkerblauw halflang loshangvest (hoe noem je zoiets?). Verder kocht ik nog nieuwe mascara, doorzichtige nagellak en stro voor mijn konijntjes.
|
![]() |
|
Vanmorgen geshopt bij de Action en veel gekocht:
- fijnwasmiddel - nieuwe kleerhangers, in de hoop dat m'n klerenkast nu wat geordener wordt - instant chocolademelkzakjes - mosterd/dillesladressing - scheermesjes - een blusdeken (wilde ik al superlang een keer hebben) - tandpasta
|
^ leuk!
Ik kocht een meter satijnlint en negen roze knoopjes, om mijn collectie homemade jurkjes mee aan te geven. Dan kan ik later een eigen label oprichten en vertellen dat ik de knoopjes in plaats van labeltjes vroeger ook al deed. ![]()
||
Citaat:
En nee geel, maar de belichting is wat karig en webcamfoto. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Isengrim: Gaaf rokje! Ennn ik heb deze schoenen gehaald omdat ik stoere winterbestendige dingen wilde maar ik twijfel nog een beetje omdat ik altijd een stuk elegantere schoenen heb; moet wennen aan hoe groot m'n voeten lijken hierin ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Midend PC kopen jinx | 91 | 24-03-2005 18:00 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 | |
Flora & Fauna |
Nog meer zooi voor de dierenliefhebbers :D Trust_Is_A_Weakness | 3 | 13-02-2002 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nog meer zooi voor de dierenliefhebbers :D Trust_Is_A_Weakness | 2 | 08-02-2002 18:16 |