Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een mailtje van iemand, die me al jaren mailtjes stuurt met de vraag of ik in de familiestamboom wil staan. Alleen stuurt hij dit keer: 'hallo blabla *standaard verhaal*, alleen, jou heb ik nog niet in de stamboom staan, wil je mij je geboortedatum enzo sturen.
Ik heb zin om iets te verzinnen en gelijk 20 denkbeeldige kinderen toe te voegen ![]() Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 20:18. |
![]() |
|
gvd gvd gvd er gaat dus om 2130 GEEN stoptrein
![]() Ik zit me helemaal te haasten, dozen te pakken en mijn bed af te breken, klaar om naar mijn moeder te gaan omdat ze morgen moet werken en ik de sleutel moet halen, belt ze op om te zeggen dat ze toch maar vrij heeft genomen en dat ik vanavond in Helmond kon blijven ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
omg jongens wat een KUTdag en wat ben ik een domme doos. vanmiddag ging ik fietsen in het bos en moest ik door een 'wild' stuk zonder normaal fietspad en ik dacht dat wel even te kunnen met m'n stadsfietsje maar natuurlijk lag er een tak in de weg en viel ik van m'n fiets af. resultaat: een geschaafde elleboog en morgen een blauwe heup omdat m'n stuur het fijn vond er tegen aan te knallen. vanavond ging ik skaten, natuurlijk zonder kniebescherming en alles want IK VAL NOOIT. nu probeerde ik een leuke move te maken en JA HOOR, daar lag ik. echt een dikke laag vel van mn knie af geschuurd en het voelt alsof het bot tien centimeter naar boven is geschoven ;d
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|