Advertentie | |
|
![]() |
|
En de wolf halpt natuurlijk de laatste overgebleven speler.
Furby Feeder was de wolf en daboman dorpeling ![]() Sorry voor de fouten. 1 Lemiserable wolf 2 Geel verrader geliefde 3 Furby Feeder 4 Sann dorpeling 5 Sherlock dorpeling 6 Dott ziener 7 Allure heks 8 Eye of Sauron tovenaar 9 rode panda geliefde 10 Bright Blue dorpeling 11 Daboman 12 Wammus wolf 13 Snoopy wolfsbane Rood = opgehangen Blauw = opgegeten
|
Verwijderd
|
Nou Rationeel en Lorelei, gefeliciteerd! En het is verdiend, met die laffe niet stemmende dorpelingen!
Spelleiders, bedankt! Medespelers, ook bedankt! OT: is het een idee om een soort van spelleider instructie te maken? Er zijn dit spel wat dingen fout gegaan die voor de spelleiders niet duidelijk waren (uitslag posten voor 20.30, stemmen van na 20.30 nog meetellen, posten dat niemand gestemd had, posten dat 'als allure morgen nog niks heeft laat horen' (en daarmee duidelijk maken dat ze niet gestemd heeft)). Wellicht handig omdat zulke dingen in de spelregels op te nemen bijvoorbeeld? |
![]() |
|
Wel een goed idee, indd.
En het kan aan mij liggen... Maar andere spellen waarbij rollen zich bekend maakten, was het spel gewoon afgelopen. Nadat Furby zich verraden had, verbaasde het me dat het spel uberhaupt nog door ging. Zo vreemd vind ik het nou ook weer niet dat de dorpelingen op zo'n moment vergeten te stemmen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nja, ten eerste viel er niets te verraden, maar bovendien gaat het spel gewoon door totdat de spelleider zegt dat het afgelopen is. En zowel Sherlock als Daboman hebben gewoon nog gereageerd met dat ze op ons zouden stemmen. Dat is anders dan een situatie waarin ze er vanuit waren gegaan dat het spel afgelopen was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
2 punten:
- Waarom kan de ziener de geliefden ook ''zien''? Dat maakt ze kansloos. - de wolven zijn al tig spellen in de minderheid qua sterkte. Dat door een stelletje idioten ze vorig spel gewonnen hebben is geluk. Ik vooronderstel de heks sowieso eruit te halen omdat die vaak meer slecht doet dan goed. En de evilziener terug te brengen. En zijn er meer manieren om de wolven een beetje te helpen? Ik vond die zienerregel ook wel interessant. |
![]() |
||
Citaat:
Evilziener ipv heks is sowieso interessanter. |
![]() |
|
Het spel was natuurlijk al zo goed als gespeeld en stemmen was een formaliteit, dan vergeet je het dus sneller
![]() En ik geloof dat Sherlock zich hier nu niet meer durft te laten zien ![]() Ik vond de verhouding dorpelingen/bad guys trouwens gigantisch in het voordeel van de bad guys. In principe hebben de dorpelingen, afgezien van de laatste ronde, maar 1 keer een onschuldige opgehangen. Als de dorpelingen maar 1 keer een onschuldige mogen ophangen om nog te kunnen winnen vind ik dat erg weinig.
||
Citaat:
|
Wahahaha, geniaal dat de wolven alsnog gewonnen hebben!
Ik zou het volgende keer wel leuker vinden als er wat meer mensen meedoen, denk ik. Dan krijg je toch een wat actiever spel. Verder ben ik het er wel mee eens dat het niet kan dat de uitslag voor 20.30 uur gepost is. Je moet kunnen stemmen én je stem wijzigen tot 20.30 uur. Maar ik geloof dat we het daar inmiddels over eens waren. Een handleiding lijkt me dan ook een goed idee. Wel vond ik de verhalen weer erg leuk. Ik wil de spelleiders daar dan ook voor bedanken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 |