Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2010, 22:18
Verwijderd
De allereerste film die ik zag was een of andere Zweedse film in het filmhuis hier. Geen idee meer hoe die film heette. Eerste grote film in een echte bioscoop was The Lion King.
Advertentie
Verwijderd
Ik hou van mijn chillbroek. Ik moet 'm vaker dragen. Ik hou ook van de geur van een netgewassen shirt, Robijn morgenfris <3
Verwijderd
Citaat:
Omdat het een boel werk is. En dan doe ik niet eens mn best om ze mooi recht te krijgen (zoals je kunt zien).
Sowieso is het nogal raar dat je takken hebt met 1 vervolgtak. Dat is dan gewoon hetzelfde

Maar je weet dat je ook software hebt die dit voor je kan maken?
Verwijderd
Ohja, ik heb nog een keer een film gezien in de Sneak, maar hoe heette die ook alweer...
Oud 27-09-2010, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ik hou van mijn chillbroek. Ik moet 'm vaker dragen. Ik hou ook van de geur van een netgewassen shirt, Robijn morgenfris <3
<3
Ik hou van mijn antislip-badstofsokken <3
Oud 27-09-2010, 22:19
Verwijderd
Ik weet geen eens meer welke films ik de afgelopen jaren heb gezien
Oud 27-09-2010, 22:20
Verwijderd
Citaat:
<3
Ik hou van mijn antislip-badstofsokken <3
Oeh *lampje* Die ga ik nu ook aantrekken <3
Oud 27-09-2010, 22:20
Verwijderd
Ja ik heb ook een aantal films gezien in het 'filmhuis' bij mij in het dorp toen, dat was met Cinekid!

Ha, Cinekid, dat was ik al bijna vergeten.
Oud 27-09-2010, 22:21
Verwijderd
Oja dat filmhuis hier ben ik ook nog een paar keer geweest.
Oud 27-09-2010, 22:22
Verwijderd
ik heb geen idee welke film ik voor het laatst in de bios heb gezien..te lang geleden. de allereerste weet ik eigenlijk ook niet meer. Titanic misschien? Was in de brugklas iig.
Oud 27-09-2010, 22:23
Verwijderd
iemand in het café heeft tourette, hij zegt per minuut twee keer lul, altijd op dezelfde toon en alles. Een ander roept om de zoveel seconden JOHAN. Nu hoor ik al een paar uur 'JOHAN....rommelstommel, kutmuziek. JOHAN. LUL. LUL. LUL. JOHAN. klote remix. JOHAN. LUL.'

ik vind het echt een wonder dat mezelf nog niets heb aangedaan.
Oud 27-09-2010, 22:24
Verwijderd
Ik ben laatst nog hier naar het Filmhuis geweest. Naar L'Illusioniste <3
Verwijderd
Ik vind het vrij ziek dat ik alle bioscoopfilms van m'n jeugd nog wist te herinneren.
Voor sommige dingen heb ik een bizar geheugen.
Verwijderd
Citaat:
iemand in het café heeft tourette, hij zegt per minuut twee keer lul, altijd op dezelfde toon en alles. Een ander roept om de zoveel seconden JOHAN. Nu hoor ik al een paar uur 'JOHAN....rommelstommel, kutmuziek. JOHAN. LUL. LUL. LUL. JOHAN. klote remix. JOHAN. LUL.'

Zit je in een café nu dan?
Verwijderd
Eens nadenken, in het filmhuis hier heb ik sowieso The woodsman, Mar Adentro, Un long dimanche de fiancailles gezien en volgens mij nog 2. Eens even rondkijken of ik nog ergens kaartjes vind
Oud 27-09-2010, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Zit je in een café nu dan?
nee ik woon boven een café maar qua geluidsniveau en rookgehalte zit ik ín het café.
Verwijderd
de eerste film die ik in de bios zag was jungle book.
Verwijderd
Ja, als je Cinecitta hier ook filmhuis noemt, ze draaien wel veel arthouse, dan heb ik natuurlijk tig films in het filmhuis gezien.
Oud 27-09-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:

Haha jezus, dat is wel een ideale omgeving om krankzinnig in te worden inderdaad.
Oud 27-09-2010, 22:27
Verwijderd
Citaat:
nee ik woon boven een café maar qua geluidsniveau en rookgehalte zit ik ín het café.
Jeetje wat kut! En is dat elke dag?
Oud 27-09-2010, 22:27
Verwijderd
Ik heb The Magdalene Sisters gezien in een filmhuis, voor CKV. Heb jij die weleens gezien Minke? Is een hele mooie maar wel een heel aangrijpende film.
Oud 27-09-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Jeetje wat kut! En is dat elke dag?
ja. behalve donderdag maar dan ben ik zelf laat thuis dus daar profiteer ik niet van. Ik had er nooit veel last van omdat ik toch bijna altijd bij mijn vriendje sliep maar ja, dat is nu geen vriendje meer dus dat gaat lastig.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb The Magdalene Sisters gezien in een filmhuis, voor CKV. Heb jij die weleens gezien Minke? Is een hele mooie maar wel een heel aangrijpende film.
huhu ik had LOTR gekeken voor CKV
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ja. behalve donderdag maar dan ben ik zelf laat thuis dus daar profiteer ik niet van. Ik had er nooit veel last van omdat ik toch bijna altijd bij mijn vriendje sliep maar ja, dat is nu geen vriendje meer dus dat gaat lastig.
*aai*
Verwijderd
Citaat:

Maarja, dat wist je ook wel toen je de kamer nam, neem ik aan?

Toch wel klote hoor, kan je dan wel slapen?
Oud 27-09-2010, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ik weet welke het is en waar die over gaat enzo, maar stom genoeg heb ik hem nog nooit gezien.
Oud 27-09-2010, 22:30
Verwijderd
Ik had Moulin Rouge gekeken voor CKV
Verwijderd
Citaat:

Maarja, dat wist je ook wel toen je de kamer nam, neem ik aan?

Toch wel klote hoor, kan je dan wel slapen?
nee de kijkavond was natuurlijk op een donderdag háááaaaaa. Nee, het slapen gaat redelijk slecht maar school is op het moment zo waanzinnig uitputtend dat ik gewoon, knock out ga om een bepaald tijdstip.
Verwijderd
Citaat:
Ik weet welke het is en waar die over gaat enzo, maar stom genoeg heb ik hem nog nooit gezien.
Je moet 'm wel een keer kijken hoor, is erg mooi.
Oud 27-09-2010, 22:31
Verwijderd
Citaat:
nee de kijkavond was natuurlijk op een donderdag háááaaaaa. Nee, het slapen gaat redelijk slecht maar school is op het moment zo waanzinnig uitputtend dat ik gewoon, knock out ga om een bepaald tijdstip.
Jeetje. Ik zou gek worden. Ik kan heel slecht tegen geluid als ik ga slapen, het moet helemaal stil zijn.
Ik gebruik dan ook best vaak oordopjes, van die wasbolletjes. Die werken best goed. Misschien een tip?
Oud 27-09-2010, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Jeetje. Ik zou gek worden. Ik kan heel slecht tegen geluid als ik ga slapen, het moet helemaal stil zijn.
Ik gebruik dan ook best vaak oordopjes, van die wasbolletjes. Die werken best goed. Misschien een tip?
ja die heb ik maar dat is niet genoeg om de muziek uit te sluiten. het mooiste is nog wel dat ze de muziek aanlaten 's nachts en stellig beweren dat ze dat niet doen. Als ik beneden ga staan, zie ik gewoon het display van de radio aanstaan. Zij zijn zelf dan al naar, weet ik veel, huis ofzo?
Oud 27-09-2010, 22:33
Verwijderd
maar het went wel hoor, maar op avonden dat je toch al somber bent is het gewoon vervelend!
Oud 27-09-2010, 22:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had Moulin Rouge gekeken voor CKV
Ik minority report. Maar ik vond al die ckv-voorstellingen helemaal niet zo erg. Behalve Carel Kraaijenhof. Dat vond ik een narcistische sukkel.
Oud 27-09-2010, 22:34
Verwijderd
ik was naar 'diep' voor ckv
die vond ik wel verrassend mooi.
Oud 27-09-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik minority report. Maar ik vond al die ckv-voorstellingen helemaal niet zo erg. Behalve Carel Kraaijenhof. Dat vond ik een narcistische sukkel.
Ik natuurlijk ook niet Waar ik er 10 in drie jaar moest zien, zag ik er minstens 50 ofzo. Wat ik wel vervelend vond, was het schrijven van die verslagen (die dan weer aan bepaalde eisen moesten voldoen; je moest allerlei suffige domme vragen beantwoorden)
Oud 27-09-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
ik was naar 'diep' voor ckv
die vond ik wel verrassend mooi.
Die heb ik op tv gezien een keer. Het eerste waar ik aan denk is dat het met seks was :')
Oud 27-09-2010, 22:36
Verwijderd
SAAI!
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik op tv gezien een keer. Het eerste waar ik aan denk is dat het met seks was :')
lal ik lees de titel en denk 'tzelfde
Verwijderd
Jebentzellufsaai.
Verwijderd
Citaat:
ohja, dat is waar ook! Er zat een erg mooie seksscene in! Dat was ik helemaal vergeten.
Verwijderd
Citaat:
Jebentzellufsaai.
haha, OH?
Oud 27-09-2010, 22:37
Verwijderd
Ik ga maar eens was aan de lijn hangen. Blugh, wat een feest.
Verwijderd
*hap*
Verwijderd
ik heb het over de kachel, de bank en de stoel
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niemand weet, niemand weet, dat ik Repelsteeltje heet.
Verwijderd
omdat het zo lekker ruikt
Verwijderd
Citaat:
haha, OH?
Oud 27-09-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
ohja, dat is waar ook! Er zat een erg mooie seksscene in! Dat was ik helemaal vergeten.
Oh dat weet ik niet meer. Ik weet nog wel dat ze een jongen af ging trekken. Dat was best een awkward scene.
Oud 27-09-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Die mocht bij ons niet!
Oud 27-09-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Oh dat weet ik niet meer. Ik weet nog wel dat ze een jongen af ging trekken. Dat was best een awkward scene.
ja? oh, in dat kraakpand ofzo toch? volgens mij vond ik dat wel mooi.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten