Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2010, 23:30
Verwijderd
Oh maar Carice vind ik wel sympathiek Volgens mij is ze ook best grappig.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Dan nog ken ik haar niet. Want 1) geen tv-aansluiting en 2) geen interesse in BN'ers.
Ik heb interesse in BN'ers joh, ik hou van iedereen een plakboekje bij.
Verwijderd
Citaat:
Oh, en hoe kan ik Tygo Gernandt vergeten? Die MOET in dat programma. Ugh
Oh ja echt. Dood aan hem.
Oud 05-10-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
pas op dadelijk word ik nog nieuwsgierig.
Oei.
Verwijderd
Citaat:
Oh maar Carice vind ik wel sympathiek Volgens mij is ze ook best grappig.
Echt? Iehw. Ik vind haar alles behalve sympathiek. Ik vind haar wel jaloersmakend mooi, dat helpt waarschijnlijk ook niet
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte een grap die helemaal niet grappig was en niet te volgen volgens sann en hmpf. Het is laat. En ''" is veilig.
Ik zag hem en ik volgde hem wel en vond hem ook best grappig hoor
Verwijderd
Citaat:
Oh, en hoe kan ik Tygo Gernandt vergeten? Die MOET in dat programma. Ugh
Ik vind hem een tikkeltje té maar wel best leuk.
Verwijderd
Citaat:
Oh Carice mag van mij in dat programma waar ze opgejaagd wordt, ik kan haar niet uitstaan.
Carice vind ik echt zo'n "ik heb met Tom Cruise geacteerd en ben de best gewaardeerde actrice van Nederland, maar ik ben wel heel gewoon Hollandse nuchterheid hoor, want ik eet gewoon nog hutspot en spruitjes!"-typje.
Oud 05-10-2010, 23:32
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Carice vind ik echt zo'n "ik heb met Tom Cruise geacteerd en ben de best gewaardeerde actrice van Nederland, maar ik ben wel heel gewoon Hollandse nuchterheid hoor, want ik eet gewoon nog hutspot en spruitjes!"-typje.
Ik vind haar wel oprecht bescheiden eigenlijk. Ze wekt in ieder geval de schijn van bescheidenheid.
Verwijderd
Citaat:
Ja dat. Met d'r arrogante kop. BAH.
Oud 05-10-2010, 23:33
Carn
Carn is offline
die was wel grappig
Verwijderd
kutje botsen ;d;d;dd;
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem een tikkeltje té maar wel best leuk.
Ik vind hem echt de meest nare tv-persoonlijkheid die ik ken. Actreutel, en zó ontzettend met zichzelf getroffen maar talent heeft ie niet. Bah Ik word er bijna agressief van, zoveel walg ik van hem
Oud 05-10-2010, 23:34
Carn
Carn is offline
is niet de gehele fort alpha cast vervelend?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind hem echt de meest nare tv-persoonlijkheid die ik ken. Actreutel, en zó ontzettend met zichzelf getroffen maar talent heeft ie niet. Bah Ik word er bijna agressief van, zoveel walg ik van hem
Nee, geen actreutel. Ik vond hem best wel goed in Van God Los, verder ken ik eigenlijk weinig van hem.
Verwijderd
Citaat:
Ik zag hem en ik volgde hem wel en vond hem ook best grappig hoor
Oh.

Nouja!

Ik begin aan slaappoging twee, het was mij weer een genoegen mensen! Tabé!
Oud 05-10-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ac...treutel?
Verwijderd
Citaat:
Oh.

Nouja!

Ik begin aan slaappoging twee, het was mij weer een genoegen mensen! Tabé!
Slaap fijn
Verwijderd
Citaat:
Ja dat. Met d'r arrogante kop. BAH.
Omdat ze veel succes heeft, ook in het buitenland, gaan mensen meteen invullen dat ze dan ook wel arrogant zal zijn, vind ik. Ik zie dat totaal niet bij haar, ik vind haar altijd wel grappig en met zelfspot enzo.
Verwijderd
Daar moest ik dan ook wel om lachen. Ik vind Carice ook wel ok, eigenlijk. Al moet ze die achterlijke arty farty-bril weglaten en af en toe iets minder vaag doen. Halina vind ik over het algemeen gewoon vervelend. Maar bij Zomergasten vond ik haar fragmenten wel tof, kan ik me herinneren.
Oud 05-10-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze veel succes heeft, ook in het buitenland gaan mensen meteen invullen dat ze dan ook wel arrogant zal zijn, vind ik. Ik zie dat totaal niet bij haar, ik vind haar altijd wel grappig en met zelfspot enzo.
Je hebt vast gelijk dat ik niet objectief naar haar kan kijken, maar toch moet ze in dat programma!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb interesse in BN'ers joh, ik hou van iedereen een plakboekje bij.
Met stickers?

Ik ken nauwelijks BN'ers van naam en gezicht, dat bedoelde ik meer. Ze hangen wel kennelijk vaak rond op plaatsen waar ik ook kom, want mensen zeggen weleens tegen me van 'omg niet meteen kijken hoor maar daar staat X of Y' maar ik herken ze nooit en ik vergeet hun namen ook meteen. Behalve, euhh, die theaterman. Pierre Bokma. Maar die heb ik alleen onthouden omdat hij iemand voor eikel uitmaakte.
Verwijderd
Citaat:
Ac...treutel?
Een actreutel is een acteur die echt ALTIJD de acteur wil uithangen en overal wil pronken met z'n kunnen. Met al die accenten die hij kan nadoen bijvoorbeeld. Nou, oehoe

Oh ja, en ook in rollen veel te veel DOET, gewoon te veel ACTEERT.

Wat een hoofdletters.
Verwijderd
Huh hoe kun je nou Carice arrogant vinden. Ik vind haar zoooo leuk
Oud 05-10-2010, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze veel succes heeft, ook in het buitenland, gaan mensen meteen invullen dat ze dan ook wel arrogant zal zijn, vind ik. Ik zie dat totaal niet bij haar, ik vind haar altijd wel grappig en met zelfspot enzo.
Ze heeft ook geen kapsones ofzo, maar doet imho wel iets té gewoontjes en boerenHollands in alle programma's waar ze komt opdraven. Zeg maar 'lekker gek', en dat is nog tien keer erger dan kapsones hebben.
Verwijderd
Ik vind Carice voornamelijk erg doable
Verwijderd
Citaat:
Met stickers?

Ik ken nauwelijks BN'ers van naam en gezicht, dat bedoelde ik meer. Ze hangen wel kennelijk vaak rond op plaatsen waar ik ook kom, want mensen zeggen weleens tegen me van 'omg niet meteen kijken hoor maar daar staat X of Y' maar ik herken ze nooit en ik vergeet hun namen ook meteen. Behalve, euhh, die theaterman. Pierre Bokma. Maar die heb ik alleen onthouden omdat hij iemand voor eikel uitmaakte.
Ach ja, ik kijk vrij veel tv, en ik ken ook veel mensen, denk ik. LL kent in ieder geval nooit iemand.
Oud 05-10-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, ik kijk vrij veel tv, en ik ken ook veel mensen, denk ik. LL kent in ieder geval nooit iemand.
Nou niet nooit. Ik ken ook wel eens mensen die jij niet kent
Verwijderd
Citaat:
Een actreutel is een acteur die echt ALTIJD de acteur wil uithangen en overal wil pronken met z'n kunnen. Met al die accenten die hij kan nadoen bijvoorbeeld. Nou, oehoe

Oh ja, en ook in rollen veel te veel DOET, gewoon te veel ACTEERT.

Wat een hoofdletters.
Ohzo. Hm, ik zal er eens op letten de volgende keer als ik hem zie op tv.
Verwijderd
Citaat:
Huh hoe kun je nou Carice arrogant vinden. Ik vind haar zoooo leuk
DOOD MOET ZE
Citaat:
Ja oke. Dat ook.
Carn
Carn is offline
Verwijderd
Oke, toen Starmaker op tv was, toen was ik 12 of 13, toen was ik daar zo erg fan van dat ik een plakboek bijhield met alle informatie over de deelnemers die je maar kon bedenken. Ook met plaatjes enzo. Uit de Hitkrant.
Niet met stickers.
Oud 05-10-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Nou niet nooit. Ik ken ook wel eens mensen die jij niet kent
Nee.
Verwijderd
Citaat:
Ja maar jij vindt Georgina ook doable, dus dat zegt niks.
Verwijderd
Citaat:
DOOD MOET ZE
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Jawel, tijdens Studio Voetbal bijvoorbeeld
Oud 05-10-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ben je homo?
Oud 05-10-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Jawel, tijdens Studio Voetbal bijvoorbeeld
Wie dan? Ik ken ze allemaal! Hugo, Yoeri, zelfs Gijpie!
Oud 05-10-2010, 23:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oke, toen Starmaker op tv was, toen was ik 12 of 13, toen was ik daar zo erg fan van dat ik een plakboek bijhield met alle informatie over de deelnemers die je maar kon bedenken. Ook met plaatjes enzo. Uit de Hitkrant.
Niet met stickers.
Dat had ik met met spelcomputers pre-consumenten-internet, shit verzamelen uit magazines
Verwijderd
Citaat:
Ben je homo?
Ja, ik vind jou wel doable.
Carn
Carn is offline
Citaat:
jawel, dat zegt dat LL geen probleem heeft met een trio met Georgina en Carice
Verwijderd
Citaat:
Wie dan? Ik ken ze allemaal! Hugo, Yoeri, zelfs Gijpie!
Nou je kende toch een aantal voetballers niet, zelfs van het Nederlands elftal een paar keer
Oud 05-10-2010, 23:42
Verwijderd
Tygo Gernandt is ook zo iemand die continu roept "Als ik niet kan acteren, kan ik net zo goed dood zijn!" en meer van dat soort dramatische uitroepen, met zo'n toon alsof hij het acteren heeft uitgevonden.
Verwijderd
Citaat:
jawel, dat zegt dat LL geen probleem heeft met een trio met Georgina en Carice
Duh!
Verwijderd
Citaat:
Nou je kende toch een aantal voetballers niet, zelfs van het Nederlands elftal een paar keer
Ik ken nu alle voetballers hoor. Ik weet zelfs dat De Jong vervangen gaat worden door Emmanuelson, en dat Brama er ook in komt.

Check nou hoeveel ik van voetbal weet jongens
Oud 05-10-2010, 23:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik zie het echt voor me.

"GODVERDOMME JE ZIET TOCH DAT DAT MADURO IS"
Oud 05-10-2010, 23:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, dat vind ik absoluut niet. Ze wordt alleen omringd door hielenlikkers en kontkussers die haar perse allemaal moeten vertellen hoe goed en succesvol ze wel niet is, en dat vind ik storend. Ze wordt constant door alles en iedereen de hemel ingeprezen en ieder acteerklusje is een nieuw wonder dat ze verricht, en dat valt imo wel mee.
Oud 05-10-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ken nu alle voetballers hoor. Ik weet zelfs dat De Jong vervangen gaat worden door Emmanuelson, en dat Brama er ook in komt.

Check nou hoeveel ik van voetbal weet jongens
Je weet echt niet hoe Wout Brama eruit ziet hoor
Oud 05-10-2010, 23:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik zie het echt voor me.

"GODVERDOMME JE ZIET TOCH DAT DAT MADURO IS"
Maduro kan ik wel herkennen, maar dat komt omdat hij het neefje is van de beste vriend van mijn ex.

Regels voor berichten