Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2010, 22:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Godsamme wat een discipline!
Oh.. zo had ik het nog niet eens bekeken. Je kunt het dus ook positief bekijken

Ik heb net even alle studeerstress afgespoeld onder de douche en ik ga zometeen lekker slapen. Want morgen moet ik 4 kantjes schrijven voor een werkstuk. (over turkse morfologie ) En dan heb ik in het weekend even een beetje rust. En dan dinsdag presenteren en donderdag paper schrijven. Wooptidoo.
Oud 14-10-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
fundamenten

LL zei het ook al, maar toen zei ik dat het niet zo was, sorry LL!
kusjes!
Oud 14-10-2010, 22:43
Verwijderd
Maar goed, dan ga ik m'n opmerking nog even maken;

We moeten België gewoon platbombarderen en dan gewoon de Efteling uitbreiden op de fundamenten!!!
Oud 14-10-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Oh.. zo had ik het nog niet eens bekeken. Je kunt het dus ook positief bekijken

Ik heb net even alle studeerstress afgespoeld onder de douche en ik ga zometeen lekker slapen. Want morgen moet ik 4 kantjes schrijven voor een werkstuk. (over turkse morfologie ) En dan heb ik in het weekend even een beetje rust. En dan dinsdag presenteren en donderdag paper schrijven. Wooptidoo.
Heb je hard gewerkt vandaag?
Oud 14-10-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, dan ga ik m'n opmerking nog even maken;

We moeten België gewoon platbombarderen en dan gewoon de Efteling uitbreiden op de fundamenten!!!

Maar oneens natuurlijk. Gent mag ECHT NIET kapot. Brugge ook niet. Leuven ook niet. Antwerpen ook niet. Brussel, vooruit.
Oud 14-10-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:

Maar oneens natuurlijk. Gent mag ECHT NIET kapot. Brugge ook niet. Leuven ook niet. Antwerpen ook niet. Brussel, vooruit.
nee, ik dacht al, Minke gaat vast Gent enzo verdedigen
Oud 14-10-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Oeh joh!
Of is het weer een identiteitscrisis?
Daar ben ik nog niet over uit
Oud 14-10-2010, 22:47
Verwijderd
Ben je ooit in Gent geweest? Op de Gentse feesten? Of niet eens op de Gentse feesten? Dan was je het wel met me eens hoor! <3
Oud 14-10-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ben je ooit in Gent geweest? Op de Gentse feesten? Of niet eens op de Gentse feesten? Dan was je het wel met me eens hoor! <3
Zoiets zei ik vorige keer een beetje plagerig en half vrouwelijk DK stond op hun tenen.
Oud 14-10-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Zoiets zei ik vorige keer een beetje plagerig en half vrouwelijk DK stond op hun tenen.
Huh? Wat zei je dan?
Verwijderd
Wat?
Verwijderd
Citaat:
Huh? Wat zei je dan?
De Chersonissos discussie
Oud 14-10-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
De Chersonissos discussie
Oh ja
Maar goed, vervang het door Gent en het slaat ineens wél ergens op wat je zegt
Oud 14-10-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Oh ja
Maar goed, vervang het door Gent en het slaat ineens wél ergens op wat je zegt
Haha
Verwijderd
Oh LL en Uice,

Ik ben het natuurlijk niet eens wat ik op N&A zei. Maar het paste precies het is namelijk een letterlijk stukje uit House M.D
Verwijderd
Ik heb m'n stomste vakantie EVER beleefd in België, en een week voordat ik met m'n ouders een week naar België zou gaan (was toen 10 ofzo) ontsnapte Dutroux.

Dus ik heb niet bepaald zoete herinneringen aan het land, hoewel ik best geloof dat de steden er mooi zijn.
Oud 14-10-2010, 22:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heb je hard gewerkt vandaag?
Citaat:
Zo, ik heb vandaag van 11 tot 5, 8 tot half 10 en half 11 tot 11 aan een onderzoeksopzet gewerkt. En nu is het verdorie klaar!
Ik vind van wel
Oud 14-10-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind van wel
Wow, ja.
Oud 14-10-2010, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Oh LL en Uice,

Ik ben het natuurlijk niet eens wat ik op N&A zei. Maar het paste precies het is namelijk een letterlijk stukje uit House M.D
Ik dacht dat House M.D. Engels gesproken was
Oud 14-10-2010, 22:55
Lorelei
Lorelei is offline
En nu ga ik lekker slapen. Welterusten liefjes.
Oud 14-10-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat House M.D. Engels gesproken was
Ik heb het vertaald voor je

Season 3, Episode 4: Lines in the Sand.

In deze episode wordt het gezegd.
Oud 14-10-2010, 22:57
Verwijderd
Dutroux en kinderlokkers, dat waren vroeger echt de ergste dingen die je kon bedenken hè?
Verwijderd
Kinderlokkers!!!!!111

:')
Verwijderd
Citaat:
Dutroux en kinderlokkers, dat waren vroeger echt de ergste dingen die je kon bedenken hè?
Een vader of moeder die sterft door iets naars staat volgens mij ook wel hoog!
Verwijderd
Citaat:
En nu ga ik lekker slapen. Welterusten liefjes.
Weltrusten. Ik ga je goede voorbeeld zo volgen.
Oud 14-10-2010, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het vertaald voor je

Season 3, Episode 4: Lines in the Sand.

In deze episode wordt het gezegd.
Ok, dat is die aflevering met dat autistische jongetje die wormen had toch?
Oud 14-10-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ok, dat is die aflevering met dat autistische jongetje die wormen had toch?
Ja!

De eerste keer dat ik hem keek zei ik al in mijzelf dat die ''tekens op dat bordje'' van die jongen er mee te maken had!

(en toen voelde ik mij bij de ''final'' best wel goed )

En op het einde als dat jongetje hem zijn game geeft <3
Oud 14-10-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Vroeger moesten een vriend en ik van zijn moeder altijd oppassen voor enge mensen als we gingen buitenspelen. Paniekerig gedoe.
Verwijderd
Ik vind het jammer dat de laatste tijd house helemaal niet meer gaat om de mysterieuze aandoeningen. Het is veel meer een soap geworden.
Verwijderd
Citaat:
Vroeger moesten een vriend en ik van zijn moeder altijd oppassen voor enge mensen als we gingen buitenspelen. Paniekerig gedoe.
Nou ja. Je móet toch ook uitkijken voor enge mensen.

En voor mensen met jonge poesjes of snoepjes!!
Oud 14-10-2010, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het jammer dat de laatste tijd house helemaal niet meer gaat om de mysterieuze aandoeningen. Het is veel meer een soap geworden.
Ik kijk tegenwoordig alles pas op DVD. Aangezien ik niet altijd tijd heb het op tv te bekijken.

Dus ik heb het volgens mij tot seizoen 6 gezien. Dat hij op het einde naar zo'n inrichting moet.

Ik verlang alweer naar seizoen 7!
Verwijderd
Ik heb alle afleveringen ook minimaal 2x gezien
Verwijderd
Citaat:
Ja!

De eerste keer dat ik hem keek zei ik al in mijzelf dat die ''tekens op dat bordje'' van die jongen er mee te maken had!

(en toen voelde ik mij bij de ''final'' best wel goed )

En op het einde als dat jongetje hem zijn game geeft <3
De moeder van m'n ex keek een keer mee en die had toen na 10 minuten door dat het hondsdolheid was en dat bleek ook te kloppen
Verwijderd
Citaat:
Ik vond vroeger aids het ergste dat je kon bedenken, want mijn moeder luisterde vaak naar Queen en toen hadden m'n ouders verteld dat Freddie een ziekte had waaraan je doodgaat en dat ie dus ook dood was gegaan.
Oud 14-10-2010, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk tegenwoordig alles pas op DVD. Aangezien ik niet altijd tijd heb het op tv te bekijken.

Dus ik heb het volgens mij tot seizoen 6 gezien. Dat hij op het einde naar zo'n inrichting moet.

Ik verlang alweer naar seizoen 7!
Dat is seizoen 5, in seizoen 6 komt hij eruit.
Oud 14-10-2010, 23:03
Verwijderd
Ik moet House misschien ook maar eens beter gaan volgen, want ik kan het volgens mij wel waarderen en ER is bijna afgelopen en ik heb daarvan iedere aflevering minstens drie keer gezien.
Oud 14-10-2010, 23:04
Verwijderd
Ik vind het jammer dat er niet meer online staat van Ronald Goedemondt, ik ken alles al zo goed.
Oud 14-10-2010, 23:05
Verwijderd
Ik vind House mweh. Elke aflevering is zo hetzelfde, qua opzet. Het past zo in een sjabloon.

bovendien had ik een keer in het begin van de uitzending al door wat de ziekte was, huhu, goed he
Oud 14-10-2010, 23:05
Verwijderd
een BROODJE bamibal? wtf...gekke combi.
Oud 14-10-2010, 23:06
Verwijderd
Nee, een kaasoufflé met satésaus
Verwijderd
Citaat:
dat is vet lekker man
Verwijderd
Citaat:
een BROODJE bamibal? wtf...gekke combi.
ik was mee ronder de indruk van de kaassoufflé met satésaus
Oud 14-10-2010, 23:07
Verwijderd
Citaat:
huhu gmta.

Citaat:
dat is vet lekker man
echt? ik kan me daar niks bij voorstellen.
Verwijderd
eten ze dat niet bij jullie? hier is het een vrij normale combinatie. En een aanrader hoor jongens
Verwijderd
Citaat:
Dat is seizoen 5, in seizoen 6 komt hij eruit.
Die moet ik nog zien dan volgens mij! Ben aan het twijfelen of ik seizoen 1 t/m 5 heb of seizoen 1 t/m 6.
Oud 14-10-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
ik was mee ronder de indruk van de kaassoufflé met satésaus
Iedereen schijnt te weten waar dit over gaat, waar gaat het over dan?
Verwijderd
Citaat:
Ik vind House mweh. Elke aflevering is zo hetzelfde, qua opzet. Het past zo in een sjabloon.

bovendien had ik een keer in het begin van de uitzending al door wat de ziekte was, huhu, goed he
Ja, daarvoor ken ik de serie dus nog niet goed genoeg, om dat sjabloon te kunnen zien. Maar ik ga het toch maar eens een kans geven. Hugh Laurie is sowieso <3 dus dat heeft ie alvast mee. En nu heb ik weer zin om Blackadder te kijken, maar die heb ik pas nog allemaal gezien, behalve serie 1 want die vind ik flauw.
En ik wil al de hele avond een film of een cabaretshow ofzo kijken, maar ik stop maar niets in die dvd-speler, en nu is het eigenlijk al te laat. En ik heb te veel keus.[/luxeprobleem]
Verwijderd
Citaat:
De moeder van m'n ex keek een keer mee en die had toen na 10 minuten door dat het hondsdolheid was en dat bleek ook te kloppen
Ja klopt. Ik heb dan wel 0 medische kennis dus voor mij is het elke keer weer een verrassing
Oud 14-10-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Die moet ik nog zien dan volgens mij! Ben aan het twijfelen of ik seizoen 1 t/m 5 heb of seizoen 1 t/m 6.
Als je alles hebt gezien en dit is alles dan heb je 1 t/m 5.
Oud 14-10-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
CHRISTIAAN! wat LUL JE MAN! DAT WAS IK!
Ik was dat!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten